Prestari servicii si asigurari

Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Service-uri auto generale (altele decat ale Dealerilor Ford din Romania), vopsitorii, spalatorii, ateliere de dezmembrari

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde valiinves » 07 Apr 2012, 11:03

Domnu Endor,
As dori si eu sa fac toate cele 4 injectoare la dv, de aceea am nevoie de urmatoarele date:
Cam cat dureaza operatiuna si cam cu cat inainte trebuie programata? O alta prolema, ar aceea cu filtrul:
De ce trebuie sa schimb filtrul daca eu nu am avut si nici nu am o problema la injectoare si mai ales ca folosesc numai filtre de la Delphi?
Filtrul l-am schimbat acum 4000Km adica cam o luna. :D
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Florin_Mk3 » 08 Apr 2012, 21:11

Salutare,

Tot dv-tra depistati injectorul defect?
Electric Blue '04 Mondeo ST TDCi HB on 18inch Ronal wheels
Avatar utilizator
Florin_Mk3
Member
 
Mesaje: 324
Membru din: 05 Ian 2009, 09:13
Localitate: BuchareST
Maşina: Mondeo ST

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 11 Apr 2012, 16:10

@valiinves

Reparatia a 4 injectoare dureaza aproximativ 3 ore. Programarile se pot face si de pe o zi pe alta, dar in functie de cat de aglomerati suntem cel mai indicat este sa ne contactati telefonic si atunci veti stii sigur. Referitor la filtrul de motorina, este indicat sa fie schimbat pentru ca atunci putem sa verificam daca pompa produce span (nu stiu daca dvs. ati verificat deja lucrul acesta) si, in plus, noi putem avea certitudinea ca filtrul este recent schimbat si este unul original.


@Florin_Mk3

Da, putem face testul pentru depistarea injectoarelor defecte. Pretul este 20 RON/test si este gratuit daca alegeti sa reparati cel putin un injector.


Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde valiinves » 12 Apr 2012, 09:41

Da. Am inteles.
O sa am un filtru cu mine atunci cand o sa-mi fac timp desi in mod sigur o sa-l schimb degeaba.
Dv. nu ati inteles ca eu vreau sa fac toate injectoarele deoarece au prea multi km de cand merg. Cel mai nou injector de pe masina, are peste 200.000km de cand merge.
Nu am nici o eroare in bord si nu am nici un fel de problema momentan.
Vreau doar sa la fac preventiv si sa plec cu toate de la zero.
Pompa deja are cateva zeci de mii de a fost facuta ca noua..... deci....
Sa vad cum imi fac timp si o sa va sun pentru o programare.
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford Mondeo

Mesajde Florin_Mk3 » 12 Apr 2012, 12:00

Salutare,
Multumesc pentru raspuns

Saptamana viitoare ma rezerv sa vin in Buzau la Fabrica de bere Ursus pentru un test/reparatie (asa am stabilit telefonic)
@all Endor Diesel au filtre originale Delphi doar pentru reparatiile pe care le executa in centrul lor :-"

Paste fericit ;)
Electric Blue '04 Mondeo ST TDCi HB on 18inch Ronal wheels
Avatar utilizator
Florin_Mk3
Member
 
Mesaje: 324
Membru din: 05 Ian 2009, 09:13
Localitate: BuchareST
Maşina: Mondeo ST

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 12 Apr 2012, 12:52

@valiinves

Asa cum am scris in postul precedent, noi putem face un test injectoarelor pentru a vedea cat de uzate sunt.
Dephi recomanda reparatia injectoarelor atunci cand ele depasesc anumite valori de uzura.
In functie de rezultat, dvs. va puteti hotara daca le reparati sau nu.

Programarile se fac telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 16 Apr 2012, 12:12

470 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.




Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 19 Apr 2012, 12:35

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 470 RON
Renault (orice model): 470 RON
Orice alt injector Delphi: 600 RON

Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT

Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.EndorDiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare Delphi Ford Focus, Mondeo, Transit,

Mesajde Endor » 22 Apr 2012, 22:21

Reparatii injectoare Delphi pentru Ford Focus, Mondeo, Transit Connect, Tourneo Connect.

Laborator profesional certificat Delphi Diesel Service executa reparatii pentru injectoare common-rail Delphi pentru:

Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4


Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal (resoftare) cu ajutorul Hartridge CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

Pret: 580 RON/injector (550 RON/injector pentru Ford Focus)


Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Delphi pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Peugeot, SsangYong, Suzuki.

Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore!

Endor Diesel
Web: http://www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

Imagine

Imagine

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 26 Apr 2012, 15:54

Reparatii profesionale injectoare Delphi pentru urmatoarele marci de autoturisme:

Ford - 580 RON
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

Dacia - 470 RON
Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

Renault - 470 RON
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

Citroen - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

Hyundai - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

Jaguar - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

Kia - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

Mercedes - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

Nissan - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

Peugeot - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

SsangYong - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

Suzuki - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 30 Apr 2012, 08:49

UP!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 04 Mai 2012, 11:54

Up!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 08 Mai 2012, 11:33

Actualizare preturi:

Reparatii profesionale injectoare Delphi pentru urmatoarele marci de autoturisme:


Ford - 580 RON
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

Dacia - 480 RON
Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

Renault - 480 RON
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

Citroen - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

Hyundai - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

Jaguar - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

Kia - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

Mercedes - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

Nissan - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

Peugeot - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

SsangYong - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

Suzuki - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 14 Mai 2012, 15:30

480 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.




Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare Delphi Ford Focus, Mondeo, Transit,

Mesajde Endor » 17 Mai 2012, 21:42

Reparatii injectoare Delphi pentru Ford Focus, Mondeo, Transit Connect, Tourneo Connect.

Laborator profesional certificat Delphi Diesel Service executa reparatii pentru injectoare common-rail Delphi pentru:

Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4


Injectorul este calibrat electronic: se aloca un cod hexazecimal (resoftare) cu ajutorul Hartridge CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

Pret: 580 RON/injector (550 RON/injector pentru Ford Focus)


Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Delphi pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Peugeot, SsangYong, Suzuki.

Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore!

Endor Diesel
Web: http://www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

Imagine

Imagine

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 21 Mai 2012, 18:01

UP!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 28 Mai 2012, 00:46

UP!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 02 Iun 2012, 11:30

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca preturile practicate de noi sunt exagerate. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 10 Iun 2012, 12:57

Din păcate majoritatea posesorilor de Ford Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
Logan & Renault: 480 RON/injector
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

Endor Diesel
este dealer autorizat Delphi!



Imagine
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde valiinves » 10 Iun 2012, 13:28

Ii recomand cu incredere!
Am postat mai tarziu fata de momentul cand mi-am reconditionat toate injectoarele, deoarece am vrut sa le probez mai mult timp si in diferite conditii de trafic. ;)
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde ionut razvan » 06 Aug 2012, 22:43

Salut.Detin un Ford Mondeo MK4,an 2007,1.8 tdci,125 cp si as vrea sa stiu daca injectoarele se pot repara si care sunt costurile.Va multumesc anticipat.
ionut razvan
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 04 Aug 2012, 00:46
Maşina: Ford

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 13 Aug 2012, 16:30

$1 scrie:$2alut.Detin un Ford Mondeo MK4,an 2007,1.8 tdci,125 cp si as vrea sa stiu daca injectoarele se pot repara si care sunt costurile.Va multumesc anticipat.


Stimate Domn,

Firma noastra este service autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru orice tip de injector Delphi.
Injectoarele de Ford Mondeo se pot repara la pretul de 580 RON/injector. Odata cu reparatia injectoarelor se schimba si filtrul de motorina cu unul original Delphi - 150 RON.

Reparatia se realizeaza pe baza de programare, se executa pe loc si dureaza 2-3 ore. Programarile se fac telefonic la 0765 269 021 sau 0765 269 733.


Daca reparati cel putin un injector, urmatoarele servicii sunt gratuite:

Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT

Va multumim si va asteptam!

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
(mai multe detalii la: http://www.endordiesel.ro)
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde serbanlaurentiu » 05 Sep 2012, 06:31

Buna ziua! As vrea sa apelez la serviciile dvs. Problema e ca sunt din Bucuresti si nu vreau sa bat drumul degeaba daca nu este nevoie. As vrea sa va descriu problema pe care o am si sa imi spuneti daca este probabil sa fie din injectoare... sau nu are rost sa vin. Masina merge per total foarte bine, trage bine, nu pare sa scoata fum. Singura problema este ca merge motorul urat doar la relanti si doar la rece (merge sacadat... are un tremurat la interval de vreo 2 secunde). Tot la rece mi se stinge si putin mai greu martorul de ulei(vreo 2 secunde) dar asta nu cred sa aiba legatura. Mi se pare suspect faptul ca face doar la rece... adica nu vad de ce ar face doar la rece daca ar fi din vreun injector. Sper sa ma lamuriti dumneavoastra. Trebuie sa mai specific si ca mi-am mai reconditionat 2 injectoare acum jumatate de an la o firma care nu mi-a rescris codurile. Nu stiu cat conteaza dar as vrea sa le rescriu oricum. Cat m-ar costa rescrierea codurilor la 2 injectoare, separat de restul reparatiei?... sau cand reconditionati un injector le rescrieti pe toate? Multumesc!
serbanlaurentiu
Ford Freak
 
Mesaje: 131
Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
VIN: WF05XXGBB54Y75559

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 05 Sep 2012, 10:30

$1 scrie:$2una ziua! As vrea sa apelez la serviciile dvs. Problema e ca sunt din Bucuresti si nu vreau sa bat drumul degeaba daca nu este nevoie. As vrea sa va descriu problema pe care o am si sa imi spuneti daca este probabil sa fie din injectoare... sau nu are rost sa vin. Masina merge per total foarte bine, trage bine, nu pare sa scoata fum. Singura problema este ca merge motorul urat doar la relanti si doar la rece (merge sacadat... are un tremurat la interval de vreo 2 secunde). Tot la rece mi se stinge si putin mai greu martorul de ulei(vreo 2 secunde) dar asta nu cred sa aiba legatura. Mi se pare suspect faptul ca face doar la rece... adica nu vad de ce ar face doar la rece daca ar fi din vreun injector. Sper sa ma lamuriti dumneavoastra. Trebuie sa mai specific si ca mi-am mai reconditionat 2 injectoare acum jumatate de an la o firma care nu mi-a rescris codurile. Nu stiu cat conteaza dar as vrea sa le rescriu oricum. Cat m-ar costa rescrierea codurilor la 2 injectoare, separat de restul reparatiei?... sau cand reconditionati un injector le rescrieti pe toate? Multumesc!



Stimate Domn,

Va mulțumim pentru interesul acordat!

Ne este foarte greu să ne dăm seama de defecțiunea mașinii dvs. doar citind descrierea simptomelor. Teoretic pot fi o mulțime de defecțiuni care ar putea cauza problema enunțată de dvs.

Dar, un lucru este cert: injectoarele nu au fost reparate profesional pentru ca nu li s-au generat coduri de calibrare. Acest lucru se realizează numai la un centru autorizat Delphi, precum service-ul nostru. Dacă doriți, noi vă putem verificat toate injectoarele pentru a constata dacă necesită sau nu reparație, dar cu siguranța va trebui sa recondiționați cele două injectoare reparate de dvs. acum 6 luni. Aceasta reparație trebuie făcută de la zero și costă 580 RON/injector.

Reparația constă în schimb de supapă și duză și calibrare electronica pe stand profesional Hartridge CRi-PC. Aceasta este singura soluție de reparație autorizată de firma Delphi Romania, ai cărei parteneri suntem.

Probabil că vă întrebați de ce aceste coduri de calibrare nu se pot genera fără a schimba supapa și duza injectorului. Răspunsul este foarte simplu: standul de calibrare nu va putea genera codul dacă aceste componente nu sunt noi și originale. Orice uzură sau problema de calitate (produs contrafăcut) nu sunt acceptate și implicit codul C2I nu se generează. Gândiți-vă că vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferența de câțiva microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferență, iar componentele folosite (chiar și 6 luni) sau contrafăcute (chinezăriile) sigur vor pica testul (și vorbim aici din experiență).

Pentru a înțelege mai bine de ce este necesară generarea codului hexazecimal (C2I) pentru injectoarele Delphi, vă prezentăm mai jos o scurtă descriere a acestei operațiuni:

Calibrarea electronică a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simulează funcționarea corectă a injectorului pe motor, iar în urma lor codul C2I înmagazinează această informație pentru a o transmite motorului în timpul funcționării. Ca să fim mai expliciți, un injector căruia i-au fost schimbate doar duza și supapa de retur nu va funcționa corect, pentru că la o anumită turație calculatorul mașinii nu va știi ce semnal să transmită injectorului pentru pulverizarea cantității de motorină necesară. Este bine de știut faptul că vorbim de multiple diferențe între injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificații unice determinate printre altele de orice mică diferență în tensiunea de strângere sau piesele folosite (adică chiar și duzele și supapele de retur noi și originale nu sunt identice pentru ca tot au o marjă de eroare din fabricație).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a măsura ce cantitate de motorină este pulverizată de injector atunci când acesta primește un semnal. Știind cantitatea de motorina pulverizată, aceasta este asociată cu un semnal astfel că, în timpul funcționării pe motor, calculatorul mașinii va știi ce semnal să trimită injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorină optimă, necesară pentru turația din momentul respectiv.

La prima vedere poate părea puțin credibil ca pot exista aceste diferențe între injectoare, dar așa cum am scris mai sus, vorbim aici de microni, iar o eroare de câțiva microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferența în cantitatea de motorina pulverizată.

Deci, conform informațiilor noastre tehnice referitoare la reparația unui injector Delphi, dacă aceasta a fost făcută fără generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul să nu funcționeze corect. Șansele ca injectorul reparat sa respecte aceleași specificații de dinainte de a fi reparat și, implicit, să funcționeze după vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totuși posibil ca, din pură întâmplare, anumite specificații, foarte puține din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta să para puțin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau dacă se merge mai turat. Poate așa s-a întâmplat și în situația dvs., iar cu timpul, după 6 luni, datorită uzurii, simptomele să fi devenit mai evidente. Nu în ultimul rând, este bine de știut că, chiar dacă veți avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte grave asupra motorului: înfundare EGR, uzare prematură, spargere piston ș.a.m.d.

În concluzie, noi vă recomandăm sa începeți printr-o verificare și eventual o reparație a sistemului de injecție (pompă - injectoare) și cu aceste servicii vă putem ajuta noi, iar dacă problemele persistă trebuie sa apelați la un service autorizat Ford pentru ca ei ar trebui să aibă mai multă experiență cu depistarea celorlalte defecțiuni. Sau vă puteți duce mai întâi la o reprezentanță Ford pentru verificare, dar noi suntem foarte siguri ca aveți cel puțin o problemă cu cele doua injectoare care nu au fost reparate profesional.

Dacă vă hotărâți sa apelați la serviciile noastre, programările se fac numai telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733, iar reparația injectoarelor se realizează în aceeași zi în care veniți cu mașina la noi, bineînțeles cu programare în prealabil.

Va mulțumim și succes în decizia dvs.!

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde serbanlaurentiu » 05 Sep 2012, 21:06

Buna seara!

Evident ca pentru o masina cat mai "sanatoasa" trebuie schimbat orice piesa la primul semn de uzura si eventual schimbat numai cu piese de calitate. Dar realitatea din Romania se cam bate cap in cap cu mentalitatea asta. Nu stiu cati romani isi permit asta. Poate vi se pare o atitudine profiesionista sa imi recomandati sa schimb cat mai multe piese ce ar putea prezenta defectiuni sau uzura... mie unul mi se pare, din contra, ca a-mi sugera o reparatie a sistemului de injectie (pompa + injectoare + filtru motorina nou) pentru simplul faptul ca merge motorul mai sacadat, doar la relanti si asta doar pana se incalzeste, este o dovada de superficialitate si nicidecum de profesionalism. Ar trebui sa puneti pe primul plan multumirea clientilor si pe cel secund multumirea dvs daca vreti sa atrageti clienti. Si din pacate, in minunata Romanie, satisfactia clientilor tine foarte mult si de pretul reparatiei. Nu v-a interesat deloc sa imi oferiti un pret cat mai bun, din contra. De exemplu, pentru nicio secunda nu ati luat in considerare ca supapele schimbate la firma cealalta ar putea fi tot Delphi si ca ati putea sa imi recalibrati doar injectoarele fara sa schimbati piese. Daca doream un raspuns elaborat, aparent profesionist, in care cineva sa incerce sa ma "jupoaie", apelam la reprezentanta. Sanatate!
serbanlaurentiu
Ford Freak
 
Mesaje: 131
Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
VIN: WF05XXGBB54Y75559

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 10 Sep 2012, 16:29

Stimate Domn,

Noi v-am prezentat singura soluție profesională de reparație disponibilă și pe care firma noastră o oferă pentru injectoarele Delphi.
După cum am scris mai sus, codul C2I nu se poate genera cu supape și duze uzate, fie chiar și originale. Codul se generează la început, imediat după ce supapa și duza sunt schimbate.

Pentru informarea dvs. noi am reușit să satisfacem toții clienții care au apelat la astfel de reparații profesionale și considerăm că numai printr-o astfel de reparație profesională un injector Delphi poate fi adus în parametrii inițiali, astfel încât să echivaleze cu unul nou. Iar acest lucru nu îl spunem numai noi, ci toți specialiștii din lume care sunt parteneri Delphi și folosesc tehnologia și aparatura recomandată de Delphi pentru a realiza astfel de reparații.

Vă înțelegem frustrarea pentru ca la prima vedere prețul pare ridicat, dar ar trebui sa vă gândiți ca la o mică investiție, pentru că injectoarele reparate vor fi precum unele noi, motorul va merge în parametrii optimi și veți evita eventualele viitoare probleme. În plus, spre informarea dvs. reprezentanțele Ford nu repară astfel de componente, ci le schimbă la prețuri mult mai mari.

În final, așa cum am precizat mai sus, alegerea vă aparține și nu este "fair" din partea dvs. să blamați inițiativa noastră de a oferi servicii profesionale, pentru că este evident că nu sunteți bine informat în ceea ce privește importanța calibrării electronice pentru injectoarele Delphi.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde raptormar » 13 Sep 2012, 18:21

multumesc mult pentru prestatia dumneavoastra .sunt satisfacut pe deplin de mersul masinii, chiar daca a fost un singur injector reconditionat si recalibrat masina se comporta nespus de bine. sunteti super OK! a meritat pe deplin deplasarea la centrul dumneavoastra, tineti-o tot asa!
Avatar utilizator
raptormar
Incepator
 
Mesaje: 19
Membru din: 25 Aug 2011, 11:10
Localitate: roman
Maşina: Ford Mondeo ZETEC-TDCI , 2002 , 1998cm3 , 96kw/130HP , fmba1.
VIN: WF05XXGBB52Y88759

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde cristian3000 » 16 Sep 2012, 12:02

Buna ziua,
Am urmatoarea problema: dupa ce merg cateva minute cu 150-160 km/h se aprinde in bord spirala de la bujie si masina pierde din putere. Daca opresc de la cheie si repornesc problema dispare, cu conditia sa nu depasesc 130 la ora, cam asa.
Am fost la un test la reprezentantul Delphi de la noi din Timisoara si s-au gasit urmatoarele probleme:
- injectoarele scapa motorina destul de multa pe la retur, toate 4 - recomandat reparatie - 2400 lei
- pompa de inalta presiune face cam 980 bar (maxim), din cate ziceau ei trebuia sa faca pana pe la 1400 - recomandat reparatie - cost intre 800-1800 lei in functie de ce defect are
- multa mizerie in rezervor - recomandat curatarea acestuia si a tzevaraiei si schimbarea filtrului.
In total ajung poate pe la 5000 lei, iar eu nu prea sunt dispus sa investesc acesti bani pe moment.
De aceea vreau sa cer parerea Dvs (sa mai am o parere de expert) si poate ma ajuta sa iau o decizie mai buna si economica in acelasi timp. Intrebarea mea: am sanse ca daca repar doar injectoarele, nu si pompa, sa imi dispara problema cu pierderea de putere?
Multumesc pentru timp!
Avatar utilizator
cristian3000
1nsane Member
 
Mesaje: 1258
Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
Localitate: Timisoara
Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde turbojack » 16 Sep 2012, 12:36

Daca injectoarele scapa presiune e normal ca pompa sa nu mai debiteze presiune maxima , ca nu poate biata din cauza hemoragiei.In prima instanta se poate incerca o curatare individuala a injectoarelor.De verificat daca nu exista span pe circuitul de injectie.
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5855
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde cristian3000 » 16 Sep 2012, 17:38

Pai pompa presupun ca a fost testata in amonte fatza de injectoare, asta e ordinea in flux din cate stiu. Si ar trebui sa-si faca treaba indiferent daca dupa aia motorina pompata ajunge la niste injectoare defecte sau la niste injectoare functionale. Nu?
Avatar utilizator
cristian3000
1nsane Member
 
Mesaje: 1258
Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
Localitate: Timisoara
Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Prestari servicii si asigurari

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login