Proiecte

...HHO...tare chestie

Moderatori: KomandantuR, adicristea

...HHO...tare chestie

Mesajde nak » 26 Iul 2008, 10:44

..nu fac reclama dar vreau sa stiu daca a vazut cineva in functiune chestia asta?

Descriere
Vrei Sa Stii CHIAR ACUM Cum Poti Conduce Oriunde Masina Ta Folosind APA Ca Si Combustibil, In Timp Ce Reduci Emisiile De Gaze Si
Previi Incalzirea Globala?
Primele "masini pe apa" si "camioane pe apa" se afla inca pe plansa de proiectare - dar sunt incantat sa-ti arat cum poti face ca masina ta sa consume cu 50-70% mai putin combustibil si asta doar cu 1/4 litri apa pentru 1500 km si kitul pe care iti propun sa-l cumperi si sa-l instalezi in cel mai scurt timp.
Converteste masina Ta / Camionul Tau sa ARDA APA la fel de bine ca si benzina sau motorina. Rezultat? -- Vei dubla numarul de kilometri parcursi cu acelasi rezervor de combustibil !


Stiai ca iti poti converti masina sau camionul intr-o masina care poate folosi si apa ca si combustibil?

Urmareste aceste filme:
http://www.youtube.com/watch?v=TIsMleF5QQE

http://www.youtube.com/watch?v=NKhd1YHt ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=vMVNw3Uo ... re=related

Apa este un supliment pentru tipul tau de combustibil folosit uzual. Iti poti dubla sau chiar tripla kilometrii pentru un rezervor de combustibil traditional. Prea frumos sa fie adevarat? Citeste mai departe ...

Sistemul este SIMPLU de instalat sau dez-instalat: este chiar solutia pe care o cautai!
Imbunatateste performantele in timp ce previne poluarea!
Vei descoperi cum sa generezi energie gratuita in masina sau camionul tau!
Exista multi utilizatori in lume care folosesc acest sistem!
Vei afla cum functioneaza si vei primi raspunsuri la urmatoarele intrebari:
Nu imi va afecta masina / camionul sau garantia acesteia?
Ce am nevoie pentru punerea in functiune a acestui sistem?
Cati bani voi economisi?
Ce voi primi exact?
Daca nu am inclinatie tehnica sau nu am timp pentru instalarea acestui sistem?

Acest sistem necesita o investitie mult mai mica decat orice alta tehnologie care foloseste apa pentru a economisi combustibil, pentru a dubla numarul de kilometri parcursi si pentru a pastra curat motorul - iar in cateva minute vei afla exact CUM TOATE ACESTEA SUNT POSIBILE.

Daca in cele ce urmeaza in aceasta pagina nu vei gasi raspunsurile la intrebarile pe care le ai nu ezita sa ma contactezi.

Este Posibil Ca Masina Mea Sa Consume Combustibil Si Apa?
Iti spun din nou, apa este un supliment pentru tipul de combustibil pe care il folosesti in prezent. In orice caz este FOARTE USOR sa extragi energie din apa pentru a transforma o masina sa consume numai acest tip de combustibil.

Exista pe piata mondiala multe masini care folosesc acest sistem din anul 2006. ACUM IL POTI FOLOSI SI TU ! Vorbesc aici de o tehnologie SIMPLA la cre poti avea acces imediat. Este vorba de cea mai simplu dispozitiv de generare a energiei gratuite care ofera rezultate imediate printr-o simplicitate uimitoare.

Aceasta nu este inventia mea. Si ideea nu este nici noua. Se bazeaza pe o tehnologie uitata care este foarte bine documentata de peste 90 de ani. Dispozitivul foloseste o mica parte de electricitate (bateria masinii tale) pentru a separa apa intr-un gaz numit HHO (doua parti hidrogen + o parte oxigen). Acest gaz , HHO arde excelent si ofera tone de energie - in timp ce produsul primar este doar apa. O caracterizare a fost facuta astfel: HHO ofera puterea atomica a hidrogenului si stabilitatea chimica a apei.

STIAI CA: LITRU PENTRU LITRU - HHO este de 3 ori mai puternic decat benzina? HHO reprezinta o tendinta in continua crestere pentru imbunatatirea performantelor si dublarea numarului de kilometri parcursi. Vorbim aici de o tehnologie uitata timp de 90 de ani.

vei descoperi cat de performant este acest sistem.
poti folosi sistemul pentru uz personal sau poti dezvolta o intreaga afacere cu el.
este usor de instalat si mentinut.
poate fi folosit pentru masinile cu carburator sau pe injectie, motorina sau benzina.
poate fi instalat pe masini noi sau second hand.


POTI TU SA GENERAZI "ENERGIE GRATIS" PENTRU MASINA SAU CAMIONUL TAU???

Sigur ca poti! Miracol? Nu, nu, nu. Poti genera energie gratuita folosindu-te de EFICIENTA SLABA a unui motor prost proiectat!!! Motorul tau foloseste doar 20% din energia stocata in combustibil scump - si pierde 80% din aceasta prin caldura, poluare (combustibil ne-ars) si vibratie. Vei reduce aceste pierderi datorita acestei tehnologii = "energie gratuita pentru tine". Vei afla chiar mai multe. Citeste mai departe ...




Timpul Acestei Tehnologii Este Acum
Toata lumea stie de puterea hidrogenului. Ce nu iti spun expertii este faptul ca aceste tipuri de masini pe hidrogen, cu buteliile lor de hidrogen presurizat si statiile de alimentare cu hidrogen prezinte un risc foarte mare de explozie. Este un atentat la siguranta fiecarui dintre noi.

Sistemul prezentat de aici ofera o tehnologie care iti ofera "Hidrogen la cerere" - vei produce hidrogen atunci cand ai nevoie. Nu exista tancuri de stocare a hidrogenului. Este de departe mult mai bun pentru mediul inconjurator, este perfect sigur pentru tine si pasagerii tai.

Apa Este Combustibilul Viitorului!
Iti ofer o solutie imediata la "criza energiei" si a poluarii - chiar acum. Aceasta tehnologie este o solutie pentru incepatori, o poti instala in cateva minute fara a modifica motorul si poti porni la drum imediat.

Nu ma astept sa crezi de la bun inceput in "masinile pe apa". Dar sunt sigur ca gradul tau de incredere va creste "pas cu pas". Este greu de crezut ca poti avea energie gratuita pentru masina ta pana in momentul in care vei vedea cu ochii tai. Pana vei vedea facturile de combustibil.

Greu de crezut? Inteleg. Porneste atunci cu un prim pas usor.

Voi deschide aceasta usa pentru tine - Bine ai venit in lumea ENERGIEI GRATUITE!



De Ce Ai Nevoie De Aceasta Tehnologie Astazi
Iata Ce Va Face Aceasta Tehnologie Pentru Tine:
Cand eram copil, tatal meu mi-a spus ca nu pot obtine energie din nimic. Avea dreptate - este imposibil sa obtii energie din nimic - dar oamenii de stiinta au "uitat" sa-i spuna ca apa nu este "nimic" - APA ESTE UN COMBUSTIBIL FOARTE PUTERNIC. Tot ce trebuie facut este doar o potrivire exacta si .... rezulta energie!

Asteapta un minut! Te gandesti acum ca "daca apa -cand este transformata in gaz - este exploziva, nu este periculoasa? NU, NU ESTE PERICULOASA, datorita catorva factori de care voi vorbi imediat. Metoda prin care se elibereaza energia apei este foarte sigura si va fi folosita si aprinsa doar de o scanteie in interiorul motorului tau!

FOARTE PUTINA APA este necesara...
1 sfert de litru de apa poate ajunge pentru cateva luni de exploatare (1500 kilometri). Cum se poate? Datorita faptului ca acest mic dispozitiv forteaza fiecare litru de apa sa se transforme in ceva gigantic: 1833 de litri de gaz combustibil!!!

Iata cel mai bine tinut secret pe care lorzii energiei l-au tinut departe de noi in legatura cu "Hidrogenul la Cerere":
DE CE SA COMPRIMI HIDROGENUL IN TANCURI SUB PRESIUNE CAND ESTE DEJA "COMPRIMAT" IN APA NORMALA - SI POATE FI ELIBERAT USOR SI IN SIGURANTA??!


Rezultatele testelor facute in USA, Canada, Australia, Noua Zeelanda, Europa, Asia si Africa au demostrat ca aceasta tehnologie ofera urmatoarele avantaje pentru masina ta pe motorina sau benzina:

Posibilitatea de a dubla numarul de kilometri parcursi: testele au aratat cresteri de 50 % la un van V8, 56% la o camioneta Ford, 107% la o Toyota Corrola.
Emisii de gaze mult mai curate si sanatoase: sistemul nu elibereaza gaze toxice si arde complet. Vei simti diferenta
Mareste performanta si puterea motorului.
Inlatura depozitele de carbon si previne depozitarea acestuia.
Reduce temperatura motorului: protejeaza mediul inconjurator si motorul tau. Previne incalzirea globala in timp ce conduci.
Vei observa un motor mai calm, linistit: este efectul apei in interiorul ciclului de combustie a motorului tau.
Mareste durata de viata a pistoanelor, cilindrilor, valvelor.
Mandrie si satisfactie: vei printre cei care militeaza pentru economia de conbustibil clasic.

Cum Lucreaza Sistemul?
Este foarte simplu. Nu trebuie sa modifici motorul sau computerul masinii tale. Un container de 950 cc este plasat sub capota intr-un loc liber, de preferat langa containerele cu apa de racire sau cu lichidul de spalare a parbrizului. Umpli acest container cu apa distilata si putin Bicarbonat de Sodiu (produs alimentar). Dispozitivul primeste vacuum de la motor si electricitate de la bateria masinii si produce HHO. Gazul HHO este directionat catre carburatorul sau injectia masinii.

Comanda acum acest kit si vei primi instructiuni complete si diagrame care vor face ca totul sa fie o joaca. Dureaza doar cateva minute ca comectezi motorul la acest dispozitiv.

Conexiunile electrice sunt foarte simple. Dispozitivul se cupleaza la bateria masinii printr-un switch special pentru a preveni producerea hidrogenului atunci cand motorul nu functioneaza. Dispozitivul este protejat de sigurante electrrice si consuma foarte putin curent, 1-3 amperi. Montajul dureaza 10 minute sau chiar mai putin.

Toate informatiile sunt cuprinse in cartea cu instructiuni.


ATENTIE: Cartea cu instructiuni este in in limba engleza.

Modalitate de plata:

Avans: 60 % din valoarea licitata- care se va achita intr-un cont la orice sucursala Raiffeisen Bank din Romania bineinteles numar contului vi se va comunica dupa castigarea licitatiei sau cumpararii cu pretul Blitz.

Restul de 40 % Ramburs pentru cei din tara si personal pt cei din Bucuresti

Mecanismul derularii tranzactiei:

- la incheierea licitatiei veti primi datele mele de contact pe adresa de mail cu care suneti inregistrat pe situl okazii.ro.
- astept contactarea cat mai rapida pentru a incheia tranzactia
- in cazul contactarii pe mail va rog precizati exact despre ce licitatie, respectiv produs este vorba ,precum si userul dumneavoastra
- va rog sa verificati si Junk Mail sau Bulk Mail - uneori mailurile pot ajunge in aceste dosare.
- putem stabili detaliile finalizarii tranzactiei la telefon, prin e-mail sau messenger
- va rog nu solicitati informatiile de contact pe forum, regulamentul okazii.ro nu permite acest lucru
- nu expediez ramburs la utilizatorii cu feedback negativ.
- expediez rapid coletele - in maxim 24 de ore de la stabilirea detaliilor.
- dupa expediere veti primi un e-mail de confirmare.
- va rog sa veritficati in maxim 3-4 zile la oficiul postal, uneori se pierd instiintarile puse de factorul postal in cutiile postale.
- cumparatorul este rugat sa lase un calificativ la primirea comenzii, urmand ca si eu sa las un comentariu.
- NU LICITATI decat daca sunteti hotarat sa cumparati
- cei care liciteaza si nu cumpara vor primi automat calificativ negativ, in termen de 20 de zile, in conformitate cu noile regului Okazii.ro
- in momentul cand ma contactati va rog sa-mi specificati si numele de utilizator de pe site.
comanda dureaza 10 zile de la achitarea avansului.


Taxele de expediere pentru cei care cumpara cu pretul minim de licitare sunt suportate de cumparator. in functie de serviciul de curierat preferat se va stabili taxa de expediere ce se va adauga la restul de plata (40 %) ramburs.

Pentru cei care cumpara cu pretul Blitz ,expedierea se face gratuit oriunde in tara prin curier rapid.

KITUL ESTE FABRICAT IN USA (este cel din poza) . ARE GARANTIE SI POSIBILITATE DE RETURNARE DACA NU SUNTETI MULTUMIT IN MAXIM 30 ZILE. PRIMITI TOTI BANII INAPOI MAI PUTIN TRANSPORTUL.

EXISTA MAI MULTE VERSIUNI !!! DEPINDE DE CAPACITATE MOTORULUI PE CARE MONTATI SISTEMUL ! CEL DIN PRIMA POZA ESTE MAI IEFTIN CU 200 RON SI ESTE PT MASINI PANA LA 1500 cc IAR CEL DIN A DOUA POZA ESTE LA PRETUL AFISAT(2100 RON) SI ESTE PT MASINI PANA LA 3000 cc IAR PESTE 3000 cc MAI ESTE O VERSIUNE CARE ESTE MAI SCUMPA CU 1000 RON. DACA AVETI INTREBARI VA ASTEPT PE FORUM !!!

Livrez orinde in tara.
MK3 2001 Mondeo 1800 110cp
MK1 1995 Mondeo 1800 115cp ct automata
MK1 1994 Mondeo 1600 90cp
Avatar utilizator
nak
Ford Freak
 
Mesaje: 243
Membru din: 24 Ian 2008, 15:37
Localitate: Bistrita
Car: MK3 FORD MONDEO 2001 1,8i 110cp
VIN: WFO5XXGBB51M73580

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 26 Iul 2008, 12:39

Poza cu produsul de ce nu ai pus-o ?
Daca pt. motoarele cu benzina mai pot sa cred ca e posibil, nu vad cum ar putea fi compatibil cu cele pe motorina.
La cum prezinta ei lucrurile, acest gaz HHO, este legat la conducata de alimentare cu combustibil care intra in carburator / injectie. O pompa pe injectie "impinge" carburantul cu o anumita presiune catre injectoare. La motorina, aceasta presiune e undeva la 2-3 bari, la benzina poate sa ajunga si la 12 bari. Oare cum se comporta acest gaz la asemenea presiuni ? Oare nu se transforma iar in apa ? Alta problema e cu amestecul de acest gaz si combustibilul normal. NU POATE FI CONTROLAT.
Daca 2-3 bari nu sunt de ajuns ca sa faca acest gaz sa devina iar H2O, oare la motoarele pe motorina unde combustibilul se aprinde compresiei, nu exista iar riscul sa se transforme in H2O ?
Lubrifierea motoarelor diesel oare nu are si ea de suferit ?
ETC...
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 7949
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Car: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde nak » 26 Iul 2008, 13:10

Fişiere ataşate
6185110_2.jpg
MK3 2001 Mondeo 1800 110cp
MK1 1995 Mondeo 1800 115cp ct automata
MK1 1994 Mondeo 1600 90cp
Avatar utilizator
nak
Ford Freak
 
Mesaje: 243
Membru din: 24 Ian 2008, 15:37
Localitate: Bistrita
Car: MK3 FORD MONDEO 2001 1,8i 110cp
VIN: WFO5XXGBB51M73580

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde nak » 26 Iul 2008, 13:16

...cam asta e....
Fişiere ataşate
6185110_1.jpg
MK3 2001 Mondeo 1800 110cp
MK1 1995 Mondeo 1800 115cp ct automata
MK1 1994 Mondeo 1600 90cp
Avatar utilizator
nak
Ford Freak
 
Mesaje: 243
Membru din: 24 Ian 2008, 15:37
Localitate: Bistrita
Car: MK3 FORD MONDEO 2001 1,8i 110cp
VIN: WFO5XXGBB51M73580

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 26 Iul 2008, 13:27

Hmm.. deci se pare ca am inteles gresit din acele filmulete... gazul HHO nu e folosit in locul combustibilului ci e pe partea de admisie, ceea ce are mai mult sens :P. Dar oare cum se comporta in motoarele cu turbina ? Ce sanse sunt ca acest gaz sa se retransforme in H2O / vapori de H2O .. mai ales in perioadele in care temperatura de afara e cu mult sub zero ?
Apropo de frig... acea "canistra" in care se tine apa si se produce gazul.. are vreo protectie la frig ca sa nu inghete "combustibilul" ?
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 7949
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Car: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 26 Iul 2008, 13:40

La autovehiculele cu motoare cu injectie pe benzina, pentru ca ECU sa nu suplimenteze cu benzina (anuland avantajul electrolizorului), este nevoie de un dispozitiv electronic de suplimentare a semnalului sondei Lambda - montaje EFIE.
Explicatie: sonda Lambda genereaza un semnal cam de 0.2V-0.9V. Valoarea medie de 0.45-0.5V este interpretata de ECU drept "amestec optim". Prin introducerea de HHO in admisie, aceasta valoare scade, astfel ca ECU va interpreta asta ca "amestec sarac" si va mari cantitatea de benzina pentru a corecta amestecul. Astfel se anuleaza economia de combustibil pe care generatorul HHO o realizeaza.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 26 Iul 2008, 13:56

Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde nak » 26 Iul 2008, 14:01

Banuiesc ca sistemul functioneaza cel mai bine pe carburator decit pe injectie :-/
MK3 2001 Mondeo 1800 110cp
MK1 1995 Mondeo 1800 115cp ct automata
MK1 1994 Mondeo 1600 90cp
Avatar utilizator
nak
Ford Freak
 
Mesaje: 243
Membru din: 24 Ian 2008, 15:37
Localitate: Bistrita
Car: MK3 FORD MONDEO 2001 1,8i 110cp
VIN: WFO5XXGBB51M73580

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 26 Iul 2008, 14:11

eu sincer cred si va spun ca toata chestia este o mare VRAJALA!!!! pur si simpu.

sa ne arata macar o omologare sau certificare a unui organism de terta parte recunoscut
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2264
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Car: Ford Smax 1.8 TDCi/125HP ESP
VIN: WF0SXXGBWS7D63562

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde nak » 26 Iul 2008, 14:11

Almanahe scrie:http://www.youtube.com/watch?v=SvB3PiPBozU

..si viteza se schimba cu cheia reglabila =))
Multe idei dar nimic practic deocamdata.
Sistemul cu apa am inteles ca il vinde cineva din Bucuresti si prietenul sau are instalat sistemul pe masina.
MK3 2001 Mondeo 1800 110cp
MK1 1995 Mondeo 1800 115cp ct automata
MK1 1994 Mondeo 1600 90cp
Avatar utilizator
nak
Ford Freak
 
Mesaje: 243
Membru din: 24 Ian 2008, 15:37
Localitate: Bistrita
Car: MK3 FORD MONDEO 2001 1,8i 110cp
VIN: WFO5XXGBB51M73580

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 26 Iul 2008, 14:17

Ultima oară modificat de Alma pe 26 Iul 2008, 14:31, modificat de 2 ori în total.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 26 Iul 2008, 14:25

VRAJALA VRAJALA VRAJALA
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
care pune botu' si decarteaza 2100 RON pentru um perpetum mobile sa ma anunte si pe mine ca sa rid si mai tare ........ doamne multi prosti =)) =)) =)) =)) =)) =))
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2264
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Car: Ford Smax 1.8 TDCi/125HP ESP
VIN: WF0SXXGBWS7D63562

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 26 Iul 2008, 14:31

corect! de ce sa dai 2100 Ron cand poti sa-ti faci singur si sa testezi dk e ok sau nu! :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 26 Iul 2008, 14:55

Care imi dai o dacie pe mana pt. teste :P ?
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 7949
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Car: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 26 Iul 2008, 16:26

Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 26 Iul 2008, 17:01

Almanahe scrie:http://www.descopera.ro/dnews/2772547-casele-viitorului-vor-fi-echipate-cu-statii-de-hidrogen


Almanahe nu vreau sa polemizez pe tema de fata. Si eu cred in solutia "hidrogen", dar in acest topic ni se vind "povesti vinatoresti" despre molecula de apa H2O care o disociezi si o re-compui in interiorul cilindrului de motor, fara nici un aport energetic.

Totusi si motorul alimentat cu hidrogen va naste o serie de alte probleme tehnice si costuri mult mai ridicate, cit si de poluare care v-a naste o alta serie de dezechilibre ....

PS iar "povestea" din topicul de fata nu este decit un perpetum mobile. Sa-i uram "succes" :-t :-t si sa-si gaseasca "victimile". Ceea ce face individul se numeste IMPOZIT PE PROSTIE. :-t =)) :-t
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2264
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Car: Ford Smax 1.8 TDCi/125HP ESP
VIN: WF0SXXGBWS7D63562

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 27 Iul 2008, 12:48

daca este cum spui tu de ce se gasesc pe net atatea tutoriale de "build your own hydrogen generator"!? :-/

pe de alta parte si mie mi se pare cam trasa de par aceasta tehnica.
sa zicem ca prin electroliza apei obtinem HH cum ni se explica peste tot... ce nu vad eu viabil e:
1. cum un furtunel legat la racordul de aer al motorului, furtunel care e de "n" ori mai mic decat cel la care se leaga, furnizeaza suficient HH astfel incat sa aibe un aport signifiant in modificarea parametrilor masinii!
2. unde este legat cel de-al doi-lea furtunel? si care e rolul lui?
3. in borcanul unde se produce electroliza se produce si suficienta presiune pentru a dirija HH-ul catre cele doua cai la care este racordat borcanelul!?
4. HH-ul eliminat in conducta de aer a automobilului, deci eliminat pur si simplu in aer nu se uneste cu acesta!? ce formeaza HH-ul impreuna cu oxigenul din aer cand se vor uni!?
si alte chestii care logica ma impiedica sa cred in viabilitatea acestei metode :-"
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 27 Iul 2008, 16:50

Almanahe scrie:daca este cum spui tu de ce se gasesc pe net atatea tutoriale de "build your own hydrogen generator"!? :-/


de fapt se aici "bramburec" doua "tehnici", ca sa le numesc asa, de a obtine energie in cilindrul motor.

1. amestecul conbustibil este hidrogenul + oxigenul
aici este totul foarte adevarat si functioneaza. probleme sunt de natura tehnica si am sa le enumar: - sursa de hidrogen -> costuri foarte de mari de obtinere, de obicei din "ruperea" moleculei H2O prin: electroliza ori tehnici de disocierea apei ( exemplu: insuflarea unui curent de vapori de apa pest un strat de carbune aprins la temperaturii de cca 1100C - proces foarte ineficient pentru ca poate conduce la reasocierea molecului de apa adica la explozii necontrolate <- de fapt aici sta cheia "inventiilor" care urmeaza )

2. amestec combustibil initial oxigen + combustibil fosil, care prin arderea initiala, conduce la disocierea apei, ce va sta la baza reactie exoterme, si care va fi principala sursa de energie din interiorul cilindrului motor = FALS = FAKE = perpetum mobile de nivel 2 ( se invata la fizica prin liceu ).
Motivatia: molecula de apa este un compus chimic foarte stabil iar energia consumata pentru ruperea legaturilor dintre atomul de oxigen si cei 2 atomi de hidrogen este mai mare decit energia degajata in momentul reatiei directe.

Ca titlu informativ spuneam ca motorul cu hidrogen + oxigen naste probleme tehnice in momentul de fata care-l fac nerentabil dpdv economic, acestea fiind in linii mari urmatoarele:
a. motor foarte scump datorita faptului ca camera de ardere trebuie sa fie din materiale ceramice ori alti compusi foarte stabili din punct de vedere chimic. daca ar fi un motor obisnuit de autovehicul hidrogenul ar reactiona imediat cu sulful din compozitia otelului si ar conduce foarte rapid la o deterioarare a motorului (metalul ar devenii foarte casant)
b. tehnicile de lichefiere si stocare a hidrogenului sunt foarte scumpe
c. tehnicile de disocierii a moleculei de apa sunt in momentul de fata foarte scumpe

etc
etc

PS tehnica introducerii de apa (sub diferite denumiri in decursul timpului) nu a condus decit la supraincalzirea motorului, scaderea puterii si consum marit de combustibil.
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2264
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Car: Ford Smax 1.8 TDCi/125HP ESP
VIN: WF0SXXGBWS7D63562

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 04 Aug 2008, 17:00

http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_on ... 12v_9.html

a se vedea: "ATENTIE!
Desi exista suficiente dovezi si teste favoabile tehnologia de producere a Oxihidrogenului prin electroliza nu este inca omologata pentru aplicatii auto!Instalarea unui generator se face numai de personal instruit in acest sens, recunoscut de SC Kenterprise Construct SRL in calitate de Vanzator iar utilizarea acestuia se face NUMAI cu respectarea instructiunilor din documentatie si pe RASPUNDERE PROPRIE, ca parteneri ai unui program experimental condus de Vanzator, reprezentantul Producatorului." :-"
Fişiere ataşate
Lista de pret Client-1.xls
(265 KiB) Descărcat de 206 ori
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 04 Aug 2008, 17:18

Almanahe scrie:http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_online/generatoare_oxihidrogen/mustang_106_l_supersaver_12v_9.html

a se vedea: "ATENTIE!
Desi exista suficiente dovezi si teste favoabile tehnologia de producere a Oxihidrogenului prin electroliza nu este inca omologata pentru aplicatii auto!Instalarea unui generator se face numai de personal instruit in acest sens, recunoscut de SC Kenterprise Construct SRL in calitate de Vanzator iar utilizarea acestuia se face NUMAI cu respectarea instructiunilor din documentatie si pe RASPUNDERE PROPRIE, ca parteneri ai unui program experimental condus de Vanzator, reprezentantul Producatorului." :-"


parca am mai spus !!! :D Pret: 2.292,15 RON + pe proprie raspundere

Bun asaaaaaaa !!!!!! SUCCES

PS dar eu tot sustin ca se numeste IMPOZIT PE PROSTIE

Aaaa, si sa nu uit ! era anuntat prin mass media, zilele trecute, un model revolutionar de disociere a apei, pe principiul fotosintezei, dezvoltat la MIT, dar era cu acumulare de H2 si O2 pe termen lung. Acela cred ca era mult mai plauzibil.
Voi tot nu intelegeti ca nu ai cum sa obtii mai multa energie decit consumi !?!!!!!!
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2264
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Car: Ford Smax 1.8 TDCi/125HP ESP
VIN: WF0SXXGBWS7D63562

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 04 Aug 2008, 23:15

isotech_ro scrie:...Voi tot nu intelegeti ca nu ai cum sa obtii mai multa energie decit consumi !?!!!!!!
Cine a spus ca obtinem mai multa energie decat consumam ? Alternatorul oricum functioneaza chit ca ai consum de curent sau nu (e drept ca odata cu cresterea consumului energiei electrice pe care o produce creste si rezistenta acestuia la invartire). O parte din acest curent daca nu e folosit/inmagazinat se pierde. Daca il folosesti in schimb ca sa transformi H2O in HHO, chiar daca si aici mai ai pierderi, pe un sistem bine gandit (calcule riguroase, nu un borcan de 1L :P) poti sa recuperezi o parte din acel curent.
Sau .. altfel, si mai simplu:
Daca pt. 100km consumi 8l de carburant fosil, daca ii adaugi si alt tip de carburant, HHO de ex. rezultat din 2l de H2O, atunci e posibil ca motorul respectiv sa consume 7l pt. aceiasi 100km.
Tie ce ti-ar conveni mai mult .. 8l de benzina sau 7l benzina si 2l H2O pt. acelasi traseu / conditii de trafic ?
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 7949
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Car: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde jo_2k » 05 Aug 2008, 00:09

Tot ceva in genul apa in loc de combustibil am vazut la tv acu citiva ani un mosulica 70+ dintr-un sat pe la cuca macaii care baga apa in motorina de la ARO si "ingineria" lui folosea decit 2-3 furtune si un bidon de apa Fintina montat in masina ;) + apa de rigoare. Apa o baga in sistem cu un robinet montat pe bord dupa ce se incalzea motorul.
Si ce explica tataie parea (am zis PAREA) mai logic deci asta cu HHO. In definitiv toti folosim benzina/motorina botezata, asa ca de ce nu :D intr-o proportie mai mare?
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Car: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde ionica1 » 05 Aug 2008, 04:48

si totusi in America produsul costa 20 de coco...cum de la noi e o miee de coco?
amarat...daaa o duc bine...
Avatar utilizator
ionica1
Ford Freak
 
Mesaje: 152
Membru din: 25 Mar 2008, 02:35
Localitate: Bucuresti
Car: Focus TDCI 2003

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 05 Aug 2008, 09:39

isotech_ro scrie:...Voi tot nu intelegeti ca nu ai cum sa obtii mai multa energie decit consumi !?!!!!!!

de exemplu invertoarele de curent consuma mai mult decat produc!?
si un alt exemplu care s-ar potrivi mai bine deoarece este un aport suplimentar:
noua tehnologie ce va fi introdusa in Formula 1 care va folosi energia produsa de catre roti pentru a avea masina pret de cateva secunde un surplus de putere/energie :-"
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 05 Aug 2008, 09:40

ionica1 scrie:si totusi in America produsul costa 20 de coco...cum de la noi e o miee de coco?

unde ai gasit tu la 20 de coco!? :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3867
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Car: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Următorul

Înapoi la Proiecte

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login