Versus

Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde Adrian_Rujan » 18 Dec 2012, 22:36

Dai in .... ..... nu e posibil sa coste 4 bujii 160 euro(880lei).Hai sa fim seriosi cele mai bune bujii de la NGK cele cu iridium costa 50 euro.
Sa nu mai zic ca e bataie de joc sa dai 140 euro adica 770 lei pe 3 litri de ulei si 2 filtre(ulei si aer)....>Crede-ma ca aici tu ai o problema daca te duci la ei si accepti sa isi bata joc de tine.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde laurashgeo » 18 Dec 2012, 22:58

Preturile atat pentru benzina cat si pt diesel sunt de la acelasi dealer, deci e foarte bine sa le compari!
Am primit si oferta de la Neste pentru primele 3 revizii si e aceeasi diferenta de ~50Euro/revizie in favoarea benzinei!
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde xxl_cm » 18 Dec 2012, 23:30

laurashgeo scrie:
laurashgeo scrie:
Benzina este viitorul!!!!!


ca sa nu mai spunem ca daca ai benzina, dupa ce iti iese din garantie poti sa iti pui GPL pe ea si costurile cu combustibilul vor fi mai mici decat la diesel.
FORD = Fix Or Repair Daily
Avatar utilizator
xxl_cm
1nsane Member
 
Mesaje: 2221
Membru din: 02 Iul 2008, 18:06
Localitate: Bucuresti+Brasov
Maşina: Ford Fiesta 1.3 benzina+GPL 2006
VIN: WF0DXXGAJD6T81498

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde Adrian_Rujan » 18 Dec 2012, 23:40

Asta daca iti place sa mergi cu butelia dupa tine....Eu personal nu agreez ideea.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde CMihai1978 » 19 Dec 2012, 00:30

Eu am Focus 2 1.6 TDCi 90 CP, deci performante similare cu Focusul 3 de 95 CP. Am avut o saptamana un Focus 1.0 EcoBoost de 125 CP. Pot sa va spun ca e muuult mai nervoasa si mai placuta la condus decat masina mea. Cand m-am urcat dupa o saptamana in masina mea (care are 30,000 Km, nu e un jaf) mi se parea ca abia se misca. Motorul EcoBoost e foarte economic daca mergi usor, dar consumul creste daca mergi tare.
Mai e un lucru de care trebuie sa ti cont: taxa de prima inmatriculare, impozitul si asigurarile.
La 15,000 de km pe an cred ca iesi mai ieftin cu EcoBoost-ul. In plus e si mai placut de condus.
Din cate am citit EcoBoost-ul de 1.0 are curea de distributie in ulei, care se schimba la 240,000 Km. Sa nu fie o greseala.
Eu as merge pe EcoBoost, motorul m-a uimit, a fost mult peste asteptarile mele.
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 126
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde dandobre » 19 Dec 2012, 08:37

Cheltuielile insumate pe 5 ani sunt atat de apropiate incat ramane factorul subiectiv la achizitionarea masinii. Si cum s-a spus mai sus, regenerarea DPF-ului poate fi enervanta.
Imagine
dandobre
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 18 Mar 2011, 22:12
Localitate: Ilfov
Maşina: Focus 3 combi, 2.0Tdci, AT, 2016

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde sanderoalex » 19 Dec 2012, 13:08

.... ..... nu e posibil sa coste 4 bujii 160 euro(880lei).

motorul de 1.0 nu e in 3 cilindri???iar 140+33,6€ revizia sa schimbi un filtru de ulei,uleiul si filtrul de polen si aer mi se pare exagerat.cat despre pretul bujicilor,nici la mercedes nu cred ca or costa atat!
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde Adrian_Rujan » 19 Dec 2012, 13:12

Foarte corect.....Are decat 3 bujii....Hotie si mai mare.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde laurashgeo » 19 Dec 2012, 15:44

Asa e cu Bujiile.
In plus cei de la Tiriac sunt mai catolici decat papa la schimbatul bujiilor la 20.000 si la schimbatul distributie la ambele modele la 120.000.
Ce ma bucura in schimb este ca intreband mai multi dealeri de revizii am obtinut si oferte de pret foarte interesante; Focus 1.0l 125 cai Trend, metalizat cu pachetele tehnologie si Trend plus la 15.750euro(3150euro reducere).
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde Adrian_Rujan » 19 Dec 2012, 18:36

Mult mai interesant este ca la motorul de 1.0 EcoBoost distributia este pe curea (atentie!) scaldata in ulei, asa cum au unele motoare distributie pe lant scaldat in ulei. Cureaua si pompa de ulei nu trebuie schimbate niciodata, spune Ford. Constructorul da o garantie de 150.000 km pentru acest motor.
Nu stiu ce distributie vor sa schimbe cei de la Tiriac.
Si inca cateva date interesante:
-turbina (furnizata de Continental), aceasta se poate invarti si cu 248.000 rotatii pe minut (rpm), fata de 212.000 rpm la motorul de 1,6 litri EcoBoost (150 CP).
-Galeria de evacuare de la cei trei cilindri este incastrata in motor si beneficiaza de sistemul de racire al acestuia
-Ford a optat pentru un bloc motor din fonta (nu din aluminiu) si a pus un capac din spuma poliuretanica pe motor pentru a diminua zgomotul produs de injectoare.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde laurashgeo » 22 Dec 2012, 15:51

Am fost astazi la drive test cu motorul de 1.0l, 125 cai. Mi-a placut f mult motorul :D Suna frumos, trage bine, sta pe strada ca un Focus.
Cotiera mi-a parut foarte innalta, la fel si schimbatorul de viteze, insa mi-a placut f mult pozitia mai joasa de condus. Modelul testat a fost un Trend cu consola centrala premium, cu frana de mana Z si cu AC manual; aceleasi butoane de acum 8 ani :(
Calitatea plansei de bord nu m-a convins insa, pare un material ieftin si prost; se vedeau deja cateva zgarieturi pe bord(masina de drive test avea 5000km).
Per total imi place masina, ramanand doar sa vedem daca ne hotaram ca merita sa ne luam masina noua. Oricum daca o sa ne luam o sa vin sa o iau din tara unde este mai ieftina cu 5000euro cu aceleasi dotari!
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: Focus 3 1.0l 125 cai vs 1.6tdci 95cai

Mesajde adipelcz » 24 Ian 2013, 12:15

Eu am trecut de la Focus II la Focus III si dupa aproape 2 luni pot sa spun ca din punctul meu de vedere merita. Totusi, pune AC automat, si scapi si de butoanele de aragaz. Eu am avut pe FF 2 AC manual si pe III am automat. Cel automat isi face foarte bine treaba. Practic nu mai am treaba cu el. Urc in masina, plec, opresc, cobor. Nu umblu la climatizare. E setat pe 22 grade. Imi place ca daca ai motorul rece, nu incepe ventilatia sa mearga tare. Merge pe o treapta minima pt dezaburire si dupa ce se incalzeste motorul, incepe si ventilatia sa isi mareasca viteza sa incalzeasca. Asta e buna ca si motorul se va incalzi mai repede si nici nu ai un val de aer rece in masina cat inca nu are de unde sa bage caldura. La cea veche, faceam acelasi lucru manual si tot invarteam de butoanele alea in primele 10 min de mers.
adipelcz
Member
 
Mesaje: 373
Membru din: 02 Mar 2009, 14:03
Localitate: Germania
Maşina: Ford S-Max 2 (2.0 TDCi 210 CP Powershift, Titanium)

Următorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login