Totul despre membri

Utilizator luandu-si la revedere !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Consum RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 03 Dec 2008, 19:33

HCM Hunedoara,334786 scrie:
Apropo de asta...la cat ar trebui sa schimb la masina mea( cu minuscula putere fatza de al tau RX8 )..ma refer la turatii...am 8000RpM


Pai la tine nu se pune :) Oricum sunt precis ca ai un cuplu mult mai mare ca al meu, asa ca schimba linistit in orice plaja de turatii :D
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Maxy » 03 Dec 2008, 20:08

Rx-8... nice, foarte des ma dau si eu cu una :d Totusi nu am inteles treaba cu daca o tii sub 4000 distrugi motorul, eu tin sa cred ca asta este un mit. In manualul masinii scire clar ca atunci cand se merge normal vitezele se pot schimba intre 3-4000 rpm. Masina de fata are in jur de 80.000 de km si merge foarte bine.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Razvychi » 03 Dec 2008, 23:29

trebe tinuta la peste 4000 pt ca ii un motor rotativ(WANKEL) care merge la turatii mari..nu stiu exact da cred ca ajunge undeva la 12.000 d rot/min...asa trebe tinuta o turatie cat mai mare.
fac o paranteaza aici si la motoru tau TDCI, nu ii bine sa mergi sub turat ca se duc injectoarele.
Avatar utilizator
Razvychi
Gold Member
 
Mesaje: 782
Membru din: 12 Aug 2008, 23:09
Localitate: Cluj-N
Maşina: ford fusion 2007 1.4tdci 68

Re: Consum RX-8

Mesajde Razvychi » 03 Dec 2008, 23:37

Mai e o smecherie, si anume sa pui garnituri ceramice, si s-a terminat toata jucaria. Te tin 100 de ani. Dar un set de garnituri d-alea bate tot in vreo 2000 de verzisori.[/quote]


eu cred ca ar fi o investitie d durata si una foarte buna....
decat sa tot schimbi acele garnituri, mai bine pui unele ceramice si stii ca te tin 100 d ani vorba ta..
Avatar utilizator
Razvychi
Gold Member
 
Mesaje: 782
Membru din: 12 Aug 2008, 23:09
Localitate: Cluj-N
Maşina: ford fusion 2007 1.4tdci 68

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 04 Dec 2008, 07:34

Maxy,334883 scrie:Rx-8... nice, foarte des ma dau si eu cu una :d Totusi nu am inteles treaba cu daca o tii sub 4000 distrugi motorul, eu tin sa cred ca asta este un mit. In manualul masinii scire clar ca atunci cand se merge normal vitezele se pot schimba intre 3-4000 rpm. Masina de fata are in jur de 80.000 de km si merge foarte bine.


Pai multe lucruri legate de utilizarea optima le afli empiric de la alti posesori de Erix... Or fi ingineri aia de la Mazda, dar de folosit le folosim noi, si aflam multe lucruri nestiute de ei. In manualul din 2004 scria sa schimbi a 6-a pe la 100 km/h... probabil de-aia le-au cazut motoarele in proportie de 30%. Ideea este ca cu cat este mai subturat cu atat se lubrifiaza mai greu. Ceea ce pentru Wankel nu e bine. Toate update-urile de soft pe RX-8 mareau inevitabil cantitatea de ulei injectata in motor pentru o lubrefiere mai buna. Motorul noului model de RX-8 de asemenea are o a treia "inventie" care lubrefiaza suplimentar.

Atasez o poza cu rotorul si ale sale 3 garnituri buclucase din varf...alea daca nu se ung e de jale :)
Fişiere ataşate
RotaryAnime.gif
RotaryAnime.gif (65.87 KiB) Vizualizat de 5045 ori
apexseal.JPG
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde HCM Hunedoara » 08 Dec 2008, 21:46

ms mult de sfat...sper sa te bucuri mult de masina =D> ;)
Imagine
Avatar utilizator
HCM Hunedoara
Ford Freak
 
Mesaje: 106
Membru din: 04 Feb 2008, 19:52
Localitate: Hunedoara, Baia Mare
Maşina: Ford Mondeo mk2 Tournier 1.8l 115cp

Bara rigidizare spate

Mesajde Bogdan Rusu » 15 Dec 2008, 18:21

Bara de rigidizare spate pleaca azi din State ! A naibii teava, la Focus am dat 320 RON pe ea, asta m-a costat cu tot cu transport si un tricou $195.
Fişiere ataşate
GTSpec.jpg
GTSpec.jpg (2.97 KiB) Vizualizat de 4902 ori
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Discuri frana dublu ventilate

Mesajde Bogdan Rusu » 22 Dec 2008, 14:39

Au intrat in productie discurile de frana criogenate dublu ventilate fata ! Tratamentul o sa dureze zic astia 1-2 saptamani, pentru ca le racesc pana la -200 C, si dupa aia le lasa sa se incalzeasca. Cica sunt mai rezistente si au o durata de viata dubla.
Fişiere ataşate
Cryogenic_powerslot.jpg
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Bara rigidizare spate instalata !

Mesajde Bogdan Rusu » 23 Ian 2009, 20:33

Timp executie: 5 minute s-o despachetez, 35 de minute sa fac decupajul in panourile interioare din portbagaj, 5 minute instalarea. Adica o bere neagra si jumatate, daca ar fi sa folosesc o alta unitate de masura a timpului. De scos la plimbare n-am scos-o, pentru ca la ce este pe jos probabil ma invarteam in loc de doua ori inainte sa ies de pe alee.
Fişiere ataşate
GTSpec.jpg
GTSpec
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Sexyrat » 23 Ian 2009, 20:38

La ce ajuta bara? La Focus a fost mare diferenta? Stiu ca intareste caroserie si nu se indoaie asa tare, dar in ce moment ajuta?
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 23 Ian 2009, 20:52

Sexyrat,365934 scrie:La ce ajuta bara? La Focus a fost mare diferenta? Stiu ca intareste caroserie si nu se indoaie asa tare, dar in ce moment ajuta?


Ajuta in momentul in care cotesti, respectiv profilul masinii tale ramane dreptunghiular si nu rombic :). La Focus, in momentul in care am pus si bara rigidizare fata, si anvelope cu talon de 40 si arcuri de RS pot spune ca a fost cu totul o alta masina. Bine, in momentul in care treceam cu ea peste cea mai mica denivelare simteam nevoia de un creier nou, o coloana vertebrala noua, un ficat mai bun etc.
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Sexyrat » 23 Ian 2009, 21:13

Deci pentru un mers normal mai bine las masina asa cum ii. Si asa mi se pare prea rigida. In Dacie parca eram in barca fata de asta.
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 23 Ian 2009, 23:01

Sexyrat,365959 scrie:Deci pentru un mers normal mai bine las masina asa cum ii. Si asa mi se pare prea rigida. In Dacie parca eram in barca fata de asta.


Daca utilizezi masina doar pentru deplasarea din punctul A in punctul B, nu te baga la nici o modificare. Daca esti in cautarea acelui "edge" sau "sparkle", apuca-te si umbla la ea. Prima mea masina a fost un Trabant 601 Combi (care culmea ! avea bara rigidizare spate dotare standard pentru berlina !). A urmat o Dacia 1410, Fordul Focus si in final RX-8-ul. Gandeste-te ca marea trecere a fost de la Dacia la Ford. Vorba ta, parca treceam dintr-o barca intr-un tren. A urmat Mazda. Parca treceam dintr-un tren intr-un Montagne-Russe !

In orice caz, doar o singura modificare la masina va trece total neobservata atat din punctul tau de vedere cat si al performantelor respectivei bestii. Pentru o mai buna manevrabilitate o bara de rigidizare nu va face nimic fara niste arcuri schimbate, alte amortizoare, bare stabilizatoare si tot asa. Frustrant este faptul ca nu poti aduce modificari masinii cum se intampla in Need For Speed Underground. O cursa castigata este o bara instalata ! Cam greu, nu ?
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Discuri de frana noi !

Mesajde Bogdan Rusu » 21 Feb 2009, 14:19

Ce sanse sunt ca un mecanic ce n-a mai vazut in viata lui un disc de frana "slotted" sa-l monteze pe stangul pe partea dreapta si viceversa ? 50%, nu ? Evident, conform legii lui Murphy asa s-a intamplat. Mai trist a fost faptul ca dupa ce l-am pus sa le demonteze/inverseze si i-am aratat ca pe unul scrie "R" iar pe celalalt "L" a zis ca el tot nu vede diferenta. Din pacate vorbim aici de un service autorizat Mazda si nu de Nea-Gica-de-la-garajul-2. Probabil Nea Gica le-ar fi pus bine din prima, intrucat tot ceea ce trebuia sa faca Nea Gica este sa fi citit doar o singura revista de profil...

Ma rog. Acum am discuri Powerslot dublu ventilate tratate criogenic, si astept cu interes sa mi se aseze si placutele de frana pe ele, intrucat momentan franez mai prost decat fosta mea Dacia 1300.
Fişiere ataşate
powerslot.jpg
Powerslot Cryo
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde adicristea » 21 Feb 2009, 14:32

Bogdan, tu esti ghinionist din fire asa? Ca numai belele patesti :).
\\\ Cumpara "romaneste"! Salveaza-ti slujba! ///
Nu fi zmeu, s-ar putea sa zbori!
Nemulţumirile oamenilor nu vin din ceea ce li se întâmplă, ci din diferenţa dintre ceea ce li se întâmplă şi aşteptările lor. ™Ciugu®
Imagine
Avatar utilizator
adicristea
 
Mesaje: 6109
Membru din: 18 Ian 2008, 13:01
Localitate: Reading, UK
Maşina: Citroen C4 Picasso 1.6 eHDI
VIN: 00000000000000000

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 21 Feb 2009, 14:41

Hihi, mi-ar placea sa cred ca ma incadrez in niste limite rezonabile de ghinion. Acum ca ai intrebat parca incep sa ma intreb si eu... :-S
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Rotary Accent installed !

Mesajde Bogdan Rusu » 23 Mar 2009, 20:09

Mi-a sosit azi de la RX8Strakes.com reperul numit Front Rotay Crest. Daca ma intrebi pe mine este un V din inox ce se monteaza in partea centrala inferioara a barii si care cu greu isi justifica pretul de $35. Oricum mi se pare ca pica bine. Postez o poza cu masina fara el si una cu el instalat. Astept acum cu interes eleronul MazdaSpeed, nu mai are nici ala mult pana ajunge.
Fişiere ataşate
nocrest.jpg
crest.jpg
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde andrey23 » 24 Mar 2009, 10:28

Seamana cu toba finala de civic type r :D frumoasa masina .
Use your head!
Avatar utilizator
andrey23
Member
 
Mesaje: 436
Membru din: 14 Iul 2007, 12:19
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 `07, 1.6 100cp
VIN: WF04XXWPD47T61967

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde axelus » 24 Mar 2009, 12:10

pai din ce inteleg eu la cum functioneaza motorul e ca si cum ai avea un motor cu 6 pistoane daca are 2 rotoare.
Avatar utilizator
axelus
Gold Member
 
Mesaje: 512
Membru din: 08 Sep 2008, 08:47
Localitate: bucuresti
Maşina: focus 2002, 1,6

Rotoare Wankel

Mesajde Bogdan Rusu » 24 Mar 2009, 12:38

Nu chiar... E pe pagina asta ceva mai sus o animatie cu un motor Wankel.
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde axelus » 24 Mar 2009, 13:14

rotorul e triunghiular si deci face de 3 ori ciclul de admisie evacuare la fiecare rotatie. nu e chiar echivalentul unui motor in 6 pistoane dar are 6 cavitati care se umplu pe rand cu amestec cand se face admisia, e stric parerea mea nu am mai avut chef sa citesc tot o sa citesc in alta zi :)
Avatar utilizator
axelus
Gold Member
 
Mesaje: 512
Membru din: 08 Sep 2008, 08:47
Localitate: bucuresti
Maşina: focus 2002, 1,6

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 24 Mar 2009, 18:30

Hm, nu m-am gandit sa privesc din perspectiva asta... interesant. Oricum, tot cu doua rotoare raman :)
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Fluid Motorsports MazdaSpeed Wing

Mesajde Bogdan Rusu » 27 Mar 2009, 15:06

Azi am ridicat de la posta eleronul venit din State ! Este nevopsit si nitel ciobit pe alocuri, nimic din ce nu se poate repara. Acum incepe distractia. Scoate-l pe ala vechi, revopseste pe unde sunt semne, vopseste eleronul nou, da gauri in portbagaj etc. Stau uneori sa ma gandesc la ce naiba as da 4 gauri intr-un portbagaj perfect functional ? :-??
Fişiere ataşate
rear_wing.jpg
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde TNT » 27 Mar 2009, 16:09

Cat platesi impozit ? Daca il incadreaza la 1300 cmc iti scoti de aoclo diferenta de benzina fata de un motor de 3L la care impozitul e enorm.
Ford Granada 2,3 v6 1981 GL S PH 03 NSR
Ford Granada 2,9 24v 1978 Coupe
Ford Granada 2.8 GL S, 2 usi
Lack of sex affects eyesight
Avatar utilizator
TNT
Granada Owner
 
Mesaje: 868
Membru din: 09 Noi 2005, 22:30
Localitate: Oradea/Timisoara
Maşina: Ford Granada

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde Bogdan Rusu » 27 Mar 2009, 16:43

TNT,416685 scrie:Cat platesi impozit ? Daca il incadreaza la 1300 cmc iti scoti de aoclo diferenta de benzina fata de un motor de 3L la care impozitul e enorm.

E incadrata la 2600 cmc, stai linistit, ca are grija statul de tot !
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde TNT » 27 Mar 2009, 18:21

Pacat :( nu e corect.
Ford Granada 2,3 v6 1981 GL S PH 03 NSR
Ford Granada 2,9 24v 1978 Coupe
Ford Granada 2.8 GL S, 2 usi
Lack of sex affects eyesight
Avatar utilizator
TNT
Granada Owner
 
Mesaje: 868
Membru din: 09 Noi 2005, 22:30
Localitate: Oradea/Timisoara
Maşina: Ford Granada

Versus

Mesajde Bogdan Rusu » 08 Iun 2009, 15:00

In fine mi-am montat eleronul la jumatate de an dupa ce mi-a venit din State. Asteptarea a meritat, a iesit ceva mai bine decat speram. S-a nimerit sa am si o iesire din oras acest week-end, asa ca micuta japoneza a avut parte de o sesiune de photo shooting. Impreuna cu prima mea masina, un Trabant 601 care nu va mai merge niciodata. Unchi-miu il pastreaza doar ca ii este drag si nu-i vine sa-l arunce.
Fişiere ataşate
rearright.jpg
versus.jpg
retro.jpg
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde deejay_xb » 08 Iun 2009, 19:35

frumoasa si bestia :)

la alegerea voastra! :D

Frumos Bogdane tine-o tot asa!
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Re: Utilizator luandu-si la revedere !

Mesajde muzica9 » 08 Iun 2009, 19:50

ma maninca rau palma sa cumpar si eu una. vad ca preturile pt un astfel de model, au scazut foarte mult.

tare as vrea sa fac un test drive sa simt si eu cum se comporta un motor rotativ.

ajungi pe intilnirile club ford?? :-"
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 09 Iun 2009, 07:58

Iti recomand cu incredere jucaria :) Nu am ajuns inca la intalnirile de club, dar o sa apar la un moment dat... sper.
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 9 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 9 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login