My Fiesta Down 'n' Out
S-a nascut pe 22.09.2005, a intrat in posesia mea pe 08.11.2005 si de atunci am alergat impreuna vreo 160.000 km
Povestea ei a inceput cam asa: dupa o serie de drive-teste cu masini din clasa mica am ramas la Fiesta. In momentul acela Fiesta nu se mai putea aduce pe comanda pt ca aparea face-liftul (cel putin asa mi-a zis dealerul) iar pretul la face-lift nu se stia. Pe stoc la dealerul din TM erau doar 2 Fiesta Ghia: 1.4 benzina argintiu si 1.4 diesel Jeans metalic. N-am vrut argintiu...
A costat 700 euro in plus fata de benzina, si nu regret nici o secunda decizia luata. Si-a scos banii cu varf si indesat in cei 160.000 km
Are sub capota un motor 1.4 TDCi 68CP ingrasat cu inca vreo 20 de ponei. 4 ani cat a fost in garantie a ramas stock dupa care a inceput sa se trasnforme putin cate putin.
O poza recenta, vara asta dupa o excursie in Muntenegru si retur :
De ce bube a suferit pana la varsta asta:
saibe de foc injectoare
furtune alimentare motorina
furtune retur motorina
rola ghidaj, intinzator curea accesorii
fulie vibrochen
3 curele de accesorii (pff)
1 rulment roata spate
garnitura turbo
De ce tratamente a avut parte:
reviziile periodice (uleiuri filtre etc)
ambreiaj
amortizoare + flanse
reincarcare clima
Ce s-a modificat:
resoftare stage 1 (~90 CP- cati or fi exact nu m-a interesat niciodata)
suspensie reglabila FK
jante Keskin Kt3
- fata: 7.5J ET 30 cu cauciucuri Yokohama S.drive 175/50/16
- spate: 9J ET 20 cu cauciucuri Syron Race1 semi-slick 195/45/15
- valve ascunse
prelungire bara spate Wolf
eleron Wolf
folie Llumar spate 20%
grila sport fara emblema FK
faruri angel-eyes SONAR protejate cu folie anti-criblura Llumar
folie anti-criblura Llumar pe arcade roti fata
duze spalare parbriz tip perdea
oglinzi electrice laterale ST
capac motor Peugeot
incalzire auxiliara PTC (inclusiv alternator 150A)
incalzire scaune Renault
volan facelift cu insertie cromata
manare usi fata ST
buton geam electric sofer one-touch down
comenzi audio volan
nuca schimbator iluminata
manson schimbator piele
soclu bricheta Focus iluminat
torpedou iluminat
masca centrala de pe masina cu navigatie + unitate audio 2DIN MP3, USB, Bluetooth Alpine
plafoniera cu lumini ambientale
oglinda retrovizoare electro-cromata cu compas, senzor de temp. interior/exterior (se intalneste des pe modele americane)
cheie tip briceag
led-uri interior
stergator spate full plastic Kia Picanto
sper ca n-am uitat nimic
Ceva poze:
Ce se va mai schimba pe viitor:
bara fata va fi inlocuita cat de curand cu una ca lumea si va ramane stock. am renuntat la ideea de prelungire bara pt ca am doar 8cm de la asfalt si am atins de vreo 2 ori cu buza de cauciuc
telescoape capota
Voi incerca sa mai urc cate 1-2 poze cu modificarile facute o data la cateva zile cand am timp
-
addy2002 - 1nsane Member
- Mesaje: 3142
- Membru din: 27 Ian 2010, 21:18
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Fiesta Ghia + imbunatatiri, 2005, 1.4 TDCI
- VIN: WF0HXXGAJH5C02432