Salut posesorilor Ford. De foarte mult nu am mai intrat pe forum, avand in vedere ca a trebuit sa ma ocup de alte treburi (facultatea asta ,bato' vina). Bine ca totul s-a terminat cu bine si totul este in ordine.
De asemenea vin si cu vesti noi si cu intrebari suplimentare pasionatilor de pe forum. Am schimbat si eu mai multe piese pe masinuta mea si pot sa va fac o lista destul de mare:
-In primul rand m-am ocupat de achizitionarea unei baterii noi, pentru ca cea veche de 44 amperi nu mai pornea iarna. La sfatul unora mi-am luat o baterie Rombat de 66 amperi, sper sa nu am probleme cu ea, desi unii mi-au spus ca e prea mare pentru motorul meu. Intrebarea mea ar fi daca am facut o achizitie buna( multi au zis ca Rombat nu e buna, etc, sa-mi iau VARTA). Eu pana acuma n-am avut probleme cu ea totul e ok

-A 2-a achizitie majora a fost amortizoarele pe spate (doar amortizoarele fara arc). Acestea au fost 440 ron amandoua, sunt marca Monroe si le-am achizitionat din Arad de la firma UNIX. Surprinzator le-am schimbat foarte usor, nici macar rotile din spate nu a trebuit sa le dau jos. Totusi acuma masina sta mai sus in spate, si Monroe-urile sunt tari.
- De o vreme (1 an poate si mai mult) tot am un zgomot de troncanit cand trec peste gropi si masina se clatina dreapta-stanga (in lateral). In prima faza am schimbat bieletele de directie dar zgomotul tot a ramas. Ulterior am zis sa schimb si o bieleta anti-ruliu (nu cu una noua, ci cu una care am avuto) dar zgomotul tot acolo este. Oare ar fi indicat sa-mi schimb bieletele anti-ruliu cu altele noi? Nu ar fi o problema ,dar acestea sunt 100 RON bucata, si nu as plati bani anapoda fara sa fie bai la bielete.
- O alta problema ce am mai intampinat-o a fost ca mi s-a ars siguranta pentru ceas si becul de sus. Din cauza asta nu-mi mergea nici casetofonul. Dupa 2 vizite la un electrician care nu a fost valabil , am ajuns la un baiat care imediat mi-a gasit problema: firele de la becul din portbagaj faceau scurt cu caroseria. Le-a izolat si acuma totul este in ordine

.
In rest totul e ok, alte probleme nu am avut cu masina, sunt chiar foarte multumit de ea. Fuge ca un campion, cand am venit cu ea de la cluj catre oradea am calcat-o pana la 170, dar am zis sa nu exagerez mai mult pentru ca e destul pentru drumurile noastre.
Imi pare insa rau ca nu am un garaj ,pentru ca in parcarea de la bloc toti prostii o zgarie, intr-o zi mi-am gasit bara fata in partea stanga frecata, iar zilnic vad urme de usi deschise pe caroseria mea. Dar ce sa-i faci ,daca ai tu grija de ea, au altii grija sa ti-o fugareasca.
Urmatorul pas este acuma faptul ca voi pleca in Germania sa muncesc, iar intrebarea mea ar fi urmatoarea: sa tin banii sa investesc in Escortul meu, sau sa ma orientez spre alta masina (tot Ford probabil sau un Audi). La Escortul meu ar mai trebui doar sa indepartez o urma de rugina de la aripa din dreapta spate si sa rezolv problema troncanitului care se aude si eventual niste roti noi pentru jentile de vara (rotile pirelli drago s-au cam uzat). Imi place foarte mult masinuta, chiar am si ganduri sa-mi pun un motor de 1.8, dar cred ca asa este cand ai 23 de ani si nu prea stii ce sa faci cu banii.
Voi restul forumistilor care aveti probabil experienta mai mare ca si mine ce mi-ati recomanda? Sa-mi tin Escortul in continuare si sa am grija de el si sa investesc in el, sau sa-mi adun banii pentru ceva mai nou ca sa zic asa (ceva mai tanar de Escortul meu din 94).
Astept parerile voastre

si va multumesc pentru timpul acordat la citirea acestui mesaj lung.