ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
19 Noi 2007, 15:37
Ca tot a venit iarna, vreu sa imi "incalt" masina cu cume de iarna!
Dar ma gandesc logic: de ce sa dau 250Ron pe 1 cauciuc nou, cand in 3 ani(ierni) trebuie sa il schimb pt ca imbatraneste cauciucul!
Asa ca m-am gandit la cele resapate!
voi ce ziceti?
19 Noi 2007, 15:52
Am 2 amici care si-au pus anul trecut pe masini (ambii aveau atunci motoare de 150CP, acum au 200) gume resapate Pneus. Au zis ca au trecut iarna fara emotii.
Personal, daca nu as fi putut lua noi, as fi luat resapate pana la urma, macar partea de rulare e noua.
19 Noi 2007, 16:08
Eu as lua noi. Chiar daca sunt ale dracului de scumpe, nu risc. Nu se stie niciodata cum reactioneaza un cauciuc resapat.
19 Noi 2007, 16:15
cat e unu reesapat ?
19 Noi 2007, 16:23
in jur de 80ron
19 Noi 2007, 16:27
[quote="xdocx"]
de ce sa dau 250Ron pe 1 cauciuc nou, cand in 3 ani(ierni) trebuie sa il schimb pt ca imbatraneste cauciucul!/quote]
ce sa zic...eu unul mi-as lua noi (chiar umblu dupa ele...)
de ce zici 250 RON ? uite, in oferta actuala de la Metro sunt cauciucuri de iarna noi SAVA ESKIMO la 130 RON/buc. inclusiv TVA..., 175/65/R14 82 T, care merg ok pe Fiesta...
ia si link-ul asta si uita-te putin :
http://ssl.delti.com/cauciucuridirect/start.html
19 Noi 2007, 16:31
Din cate am auzit cele resapate se rod mult mai repede decat cele noi.
In concluzie decat sa-ti iei resapate sa te tina o iarna la fel de bine poti sa-ti iei un set noi care sa te tina 3 ani sau mai mult.
Daca circuli cu ele numai pe zapada probabil ca nu o sa se roada si o sa te tina mai mult dar banuiesc ca nu stai in orase in care nu se fac lucrari de deszapezire a strazilor si nici iarna nu cred ca o sa ninga in asa fel incat sa nu faca fata acestea.
19 Noi 2007, 16:33
Nici eu nu mi-as lua resapate. Cauciucurile sunt ffff. importante in ceea ce priveste siguranta.
Bafta
19 Noi 2007, 18:41
Nu prea se merita decat daca ai marime mare ( 15'' , 16'' 17'' )si diferenta de pret e semnificativa , dar pe 13 ce mare diferenta de pret ai ?
Asta pt anvelope de iarna , pt anvelope de vara nu m-as risca !
19 Noi 2007, 19:22
resapate nu mi-as mai pune. poate am avut eu ghinion acum citiva ani cind pe dacie am pus asa ceva si dupa o luna de mers incepusera sa se exfolieze ceea ce m-a facut sa le schimb. de atunci nu mai iau resapate. am zis ca e prea riscant.
19 Noi 2007, 20:45
de ce sa pui resapate cand unul nou est 125 lei in metro 185/65/14 debica
19 Noi 2007, 22:40
Eu am
resapate de iarna, de 2 ani, si n-am probleme cu ele. Dar sint 195/60/15 si daca luam noi ma costa distractia vreo 10 mil, asa am dar 70 lei pe bucata, deci cit unu nou toate 4. Si nu s-au exfoliat si nu s-au uzat excesiv si sint la a 3-a iarna cu ele, si merg fara probleme. Singurul lucru deranjant e la echilibrat ca intra mai mult plumb pina le scot la 0, dar in rest nu sint probleme.
E drept ca pentru vara am un set de gume noi, pentru ca vara am mincarici la talpa si nu stiu cum s-ar manifesta astea la o frinare de la 180 la ora
20 Noi 2007, 04:16
$1 scrie:$2ici eu nu mi-as lua resapate. Cauciucurile sunt ffff. importante in ceea ce priveste siguranta.
Bafta
perfect adevarat!
nu va jucati cu vietile voastre!
vreau sa fim aici, impreuna, pina la reciclarea (ecologica a) masinilor noastre...
20 Noi 2007, 11:30
Banuiesc ca putina lume intelege ce inseamna resapare la cauciucuri si care e procedura. Preferati mai bine gume SH vechi de peste 4 ani si care nu mai au nici o legatura cu siguranta? Ciudat...
Cateva detalii:
http://www.marangoni.it/content.asp?L=3&IdMen=123
20 Noi 2007, 11:51
de multe ori trebuie sa te uiti si in buzunar. iarna , cand rar apuci sa pui in viteza a 3-a, nu cred ca sunt probleme de siguranta.
eu am taiat destule cauciucuri pe 18", si am plans dupa bani.
pentru mizeria de circulatie din bucuresti, nu-mi iau cauciucuri noi.
la vara pe autostrada, imi pun adidasi noi, e altceva!
20 Noi 2007, 12:38
$1 scrie:$2anuiesc ca putina lume intelege ce inseamna resapare la cauciucuri si care e procedura. Preferati mai bine gume SH vechi de peste 4 ani si care nu mai au nici o legatura cu siguranta? Ciudat...
Cateva detalii:
http://www.marangoni.it/content.asp?L=3&IdMen=123
viper, sa inteleg ca tu esti PRO?
20 Noi 2007, 13:13
$1 scrie:$2a vara pe autostrada, imi pun adidasi noi, e altceva!
adica mergi pana la intrarea pe autostrada scoti cricul si te incalti cu alea bune?
Ultima oară modificat de
vică pe 20 Noi 2007, 19:22, modificat 1 dată în total.
20 Noi 2007, 13:26
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2anuiesc ca putina lume intelege ce inseamna resapare la cauciucuri si care e procedura. Preferati mai bine gume SH vechi de peste 4 ani si care nu mai au nici o legatura cu siguranta? Ciudat...
Cateva detalii:
http://www.marangoni.it/content.asp?L=3&IdMen=123
viper, sa inteleg ca tu esti PRO?
Da, dar in conditiile scrise de mine in primul post din aceasta discutie. Unde am zis clar, ca daca nu aveam bani sa iau gume noi, imi luam
resapate, nicidecum SH vechi. Daca gaseam SH de 2 ani, era OK. Deci ordinea la mine ar fi: noi - SH de maxim 2 ani -
resapate (nu orice firma, desigur).
20 Noi 2007, 19:10
Unchiu-meu merge de 4 ani cu aceleasi cauciucuri SH

. Si faceti si voi un topic cu culmea zgarceniei ca am multe de spus (unchiu-meu e sursa de inspiratie)
21 Noi 2007, 01:58
Eu am pt iarna Malatesta Polaris si vreau sa spun ca sunt super marfa nu se dezlipesc sau prostii de genul asta am mers si cu 160 30 de min pe uscat samd ce test vretzi voi facem
Sunt ideale pt iernile noastre scurte un cauciuc devine batran dupa circa 5 ani indiferent daca e nou sau resap deci pt masini cu puteri pana in 115CP recomand cauciucurile resapate si pentru faptul ca sunt ecologice + ca au o tractiune muult mai buna ca oricare marca ieftina spre mediu Gen Debica, Kormoran, Montana, Barum
PS Nu se compara cu Winter Sport sau Viking dar pt masini nu foarte fasnetze le recomand + ca ua garantie 6 luni dac anu fac galma sau ceva sunt bune pana la sfarsit
Cu Stima
21 Noi 2007, 02:21
Am avut si eu pe o masina Pneus
resapate... am fost foarte multumit de ele. Vin cu garantie de 2 ani
22 Noi 2007, 21:05
$1 scrie:$2e ce sa pui resapate cand unul nou est 125 lei in metro 185/65/14 debica
Sa stii ca totusi e diferenta mare de calitate intre cele vechi si cele noi in favoarea celor vechi. O sa vezi la echilibrat ca unul nou de o firma din asta no name nu poti sa il centrezi cum trebuie sub nici o forma. Cel mai bine ar fi sa poti sa iti iei noi de firma dar daca nu se poate incearca sa gasesti sh de la o firma cunoscuta de 2 ani si te mai tin vreo 3.Eu am avut pe dacie cauciucuri noi Kormoran care nu au putut fi echilibrate dupa 6 luni.
22 Noi 2007, 23:06
imi pare rau ca debica nu face si dimensiuni mai mari ca mi-as fi luat pe mondeo... am avut pe alta masina si vreau sa spun ca bat de departe multe cauciucuri cu pretentii... am avut profil allseasons Navigator si nu m-au dezamagit niciodata, nici pe uscat si nici pe zapada
23 Noi 2007, 23:41
vreau sa va zic ca nici cauciucurile noi nu sunt tot timpul bune. va zic asta pentru ca stiu cum se fac. sunt bune si alea reesapate daca sti unde sa te uiti sa nu aiba defecte (care sunt destul de multe). pe dacie am 2 barumuri pe fata de 2 ani si inca mai au flori pe ele si am mers destul cu masina, pe spate am 2 goodyear de 4 ani si sunt la fel ca alea de pe fata. alea de pe spate au fost reesapate. asa ca daca teuiti bine la ce iei din comert ia de care crezi tu ca iti poti permite.
24 Noi 2007, 00:38
am si un Golf 2, cu cauciucuri resapate si circul de 3 ani, si inca sunt bune. Dar acum am fost de am cumparat cauciucuri si jante de tabla pt iarna si mi-am luat noi. Cred ca siguranta este mult mai importanta, in alt mod circul cu fordul, alta viteza, alta abordare a curbelor, si cred ca la viteze mai mari apar problemele. mi-am comandat pe 15'' in ideea de a scapa mai ieftin....ghinion pe masina mea nu se pot monta roti pe 15'',(desi am citit aici pe forum ca pe mondeo nu merg, dar m'am gandit ca focusul nu are treaba).....in concluzie 205/16 nokian....sper sa isi merite toti banii
24 Noi 2007, 01:49
Eu mi-am pus gume noi dar ceva ieftin GOOdride de 205/55/16 la 210 lei cu tot cu tva si transport inclus ca le-am luat de pe net si sunt super OK . OFERTA MAI BUNA NU AM GASIT CINE VREA POT SA_I DAU RELATII.
24 Noi 2007, 03:45
$1 scrie:$2hinion pe masina mea nu se pot monta roti pe 15'',(desi am citit aici pe forum ca pe mondeo nu merg, dar m'am gandit ca focusul nu are treaba).....in concluzie 205/16 nokian....sper sa isi merite toti banii
Cum sa nu se poata pune cauciucuri de 15 pe ff? eu am asa ceva pe al meu
24 Noi 2007, 14:17
se poate sa fie diferenta, al meu este de anul acesta si in plus am discuri ventilate fata si discuri spate. si din cauza etrierelor nu merg.
24 Noi 2007, 23:27
@xdocs
Am vorbit la intalnire despre problema si a cam ramas in coada de peste...
Dar intre timp am mai vorbit cu cineva si parerea lui e ca sunt bune pe spate dar e destul de riscant pe fata (cele de pe fata sunt solicitate suplimentar fata de cele de pe spate)
25 Noi 2007, 12:01
Salutari..hai sa va spun si parerea mea..din experienta.
Am avut si eu la un moment dat PNEUS de iarna (
resapate in Italia) pe calibra..motor de 150cp. Clar PNEUS
resapate de iarna bat ca aderenta orice cauciuc de iarna (exceptind poate cele de iarna de top pe care nu le-am incercat). Au un profil super si "carne" pe ele la greu. Aproape ca nu simteam diferenta zapada/asfalt. Muscau din drum/zapada, erau senzationale! Nu s-au exfoliat, nu s-au tocit anormal, nu am avut nici o problema cu ele. Dezavantajele erau coeficientul de viteza mai mic...eu i-am dat insa 180km/h fara probleme...sint mai zgomotoase...si marea problema la
resapate, necesita reechilibrare periodica si incarcare cu mult plumb.
Nu se justifica insa sa iti pui decit pentru dimensiunile speciale, scumpe....un cauciuc de iarna nou pt calibra mea pleca de la 4 milioane bucata... De la 1 mil bucata Pneus-resapat.... la 4 mil bucata noi, era o diferenta de luat in seama! Pentru 3-4 luni de iarna chiar nu merita!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.