Discutii libere/forum

Spalatul & spuma activa - home work

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 30 Apr 2008, 09:15

Deschid un topic nou desi subiectul a mai fost oarecum discutat dar pe mine ma intereseaza latura practica a acestui proces si anume spalarea autoturismului acasa cu spuma activa. Daca moderatorii considera necesar pot muta acest topic.
Nefind adeptul spalatoriilor auto am achizitionat un aparat de spalare cu presiune bosch aquataq 110 plus. Ambitia a fost mare avand in vedere ca stau la curte fara sursa de apa curenta. Cum aparatul cere presiune pe alimentare (1-6 bar conform instructiunilor) am achizitionat si un hidrofor rezolvand astfel problema.
Bun, acum am un aparat functional pe care il tot testez de vreo 2 saptamani. Zic testez pentru ca efectul obtinut nu este cel scontat si anume nu am scapat de frecare si de zoaie. Am mai multe lanci si un rezervor incorporat in care am pus sampon auto dar degeaba, rezultatul nu este multumitor.
Aparatul scoate un jet puternic, nu am ce sa-i reprosez. Cred ca rezolvarea problemei o constituie spuma activa, procurarea si aplicarea acesteia. Spun si aplicare pentru ca accesoriile incluse cu aparatul nu cred ca pot obtine acel efect de "spuma de ras" de la spalatorii.
Chiar citisem pe net ca ar fi nevoie si de aer comprimat pentru asa ceva si o lance speciala. Aer comprimat am. lance nu.
Daca stiti rezolvarea la aceste probleme va rog mult sa ma ajutati, cum functioneaza si de unde procur aceste accesorii.
Va rog nu ma condamnati sau atacati cu chestii de genul ca am aruncat banii pe fereastra sau de ce nu ma duc la spalatorii etc.

Va multumesc
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde vic80vic » 02 Mai 2008, 06:50

Salut. Bun subiect ai deschis. Si acum parerea mea: spuma activa- o pacaleala. Daca ai masina prafuita e excelenata, ca de fapt "mizeria" o da jos presiunea apei. Daca ai ceva noroi- primavara, toamna, iarna- nu ai ce face si tot trebuie sa folosesti un burete sau ceva de genul. Eu am lucrat la o spalatorie in afara tarii, era destul de mare, automata, si nu foloseam nici un fel de "spuma activa". Aveam un sampon profesional si unul pt luciu-asta era cu ceara, iar pt masinile spalate manual foloseam acelasi sampon si un burete-simplu, nu cum aud reclame de genul "spalare fara atingere" sau altele.... Eu zic asa: cat de puternica e si ce ii face vopselei de pe masina "substanta" care inlatura tot jegul fara sa "atingere"? Din cate am vazut eu, jetul de apa e cel mai important. La aparatul ce-l foloseam erau 130 Bar, lua pamantul de pe masini cu tot cu vopsea la unele mai vechi, ca sa nu zic ca-ti lua carnea de pe oase de la distanta mai mica de 50 cm. Si eu mi-am luat recent un ford si ma gandesc sa-mi cumpar un aparat de spalat cu presiune pt a-l folosii in special la roti si zona unde e aruncata mizeria de roata.
Un mic sfat- cand speli masina pune-o intr-o zona cu umbra, niciodata la soare, si sa fie caroseria tot timpul uda, iar dupa ce termini cu apa foloseste o laveta din piele pt a inlatura picaturile(apa ramasa) de pe caroserie. Daca o lasi sa se usuce natural vor ramane pete albe pe vopsea. Si macar o data pe an da-i un strat de ceara- o sa vezi diferenta remarcabila.
Avatar utilizator
vic80vic
Gold Member
 
Mesaje: 758
Membru din: 28 Mar 2008, 08:40
Localitate: Turda
Maşina: Focus break MK1, 08.2004, 1.8 + GPL Frontgas

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde gedan » 02 Mai 2008, 07:20

dragi colegi forumisti,
spuma nu se face cu apa, ci cu aer!!!

spalarea cu spuma activa este cea mai la moda chestie si nu intamplator, cea mai eficienta!!!

spuma trebuie sa coboare incet pe masina, acesta este efectul spalarii.
nu ai nevoie de super presiune, uneori este daunatoare, mai ales la masiniel vechi.

eu personal nu agreez spalatoriile unde iti freaca de zor cu o carpa toate suprafetele plane, iar apoi cand te uiti in soare vezi mii de zgarieturi fine.
presiunea mare face sa intre apa in cele mai mici crapaturi, unde bineinteles apare si rugina mai tarziu.


deci, spuma consistenta se obtine cu un pulverizator cu 3 cai, unde apa intra la 20-25 atm, aerul are si el 4-6 atm si lichidul de spalare este aspirat vacuumatic.

sigur ca un noroi uscat se duce numai cu presiune, dar nu te bagi in namol in fiecare zi.

succes la experimente, cine vrea detalii astept comentarii.
Sierra 2.0i DOHC '92, K&N, Borla
Mondeo 2.0 TDCI '02 Ghia, 130HP, K&N
Nissan Primera 2.0l, 140HP, K&N
gedan
Gold Member
 
Mesaje: 623
Membru din: 26 Sep 2006, 14:36
Localitate: Bucuresti, Dr. Taberei
Maşina: Mondeo Tdci, 2002, 2.0l, 96KW, Ghia

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 02 Mai 2008, 09:22

Multumesc pentru raspunsuri
Presiune aparatul are, are recul, aproape ca indoaie tabla dar tot nu se ia perfect mizeria chiar si cu inmuiere. Samponul pus in aparat este doar aruncat pe masina, nu are efect evident de spumare.
De unde si cat ar costa o "instalatie de spumare", si nu inteleg prea bine partea cu alimentare aer-apa. Cum fac, duc un racord de la aparatul de presiune si altul de la compresor la aceasta instalatie ? :-t Pare complicat si scump.
Am mai citit ceva despre existenta unor lanci de spumare ce se monteaza doar la aparatul de spalat (deci fara aer comprimat). De unde sa iau asa ceva ? Pe unde am intrebat se holbau la mine de parca vorbeam chineza.
Si da, ceea ce vreau in final este spalare fara atingere. Oare chiar nu se poate ?
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 02 Mai 2008, 11:39

spalare fara atingere nu se poate!
cum a mai spus si vic80vic la sfarsit cand raman picaturile de apa trebuiesc sterse cu o carpa siliconica care absoarbe apa si lasa suprafata curata.
In principiu ar trebui sa mearga daca ai o presiune optima si apa calda... deci problema mare este apa calda care inmoaie mai eficient mizeria/noroiul
iar in cazul in care trebuie neaparat sa folosesti un burete trebuie sa ai la indemana un furtun cu apa sa clatesti in timp ce actionezi cu buretele pe caroserie pentru a indeparta cat mai repede particulele fine de praf/nisip de pe caroserie.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde LooSeR » 02 Mai 2008, 11:49

Orice atingere pe masina, inclusiv cand sterge cineva apa de pe masina in orasul asta in 5min e praf pe masina.
De aceea polish de 2 ori pe an si ceara o data pe luna ;)

Spalatul cu spuma activa exista, si este eficent, numai ca trebuie sa fie si de calitate. Oricum si cu spuma, trebuie imuiata bine masina inainte de a aplica spuma.
Din pacate cu spuma activa trebui sa o clatesti cu presiune, nu poti doar cu galteata, deci automat curte, sau probleme cu vecinii ;D
Portofoliu http://www.vladgrigore.ro
LooSeR
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 20 Apr 2008, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatchback 2008 1.6 100cp

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 02 Mai 2008, 12:00

$1 scrie:$2rice atingere pe masina, inclusiv cand sterge cineva apa de pe masina in orasul asta in 5min e praf pe masina.


aici intervine si ceruirea sau aplicarea cu ajutorul unei carpe de bumbac a unei pelicule de motorina pe toata suprafata caroseriei ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde LooSeR » 02 Mai 2008, 12:19

Da, dar sunt locuri und caile de acces a prafului sunt mai mici fata de spalatoriile in aer liber.
De ex spalatoria de la Magazinul unirea, din parcare, mi se pare cea mai buna din punct de vedere a prafului :) ca e complet inchis.
Portofoliu http://www.vladgrigore.ro
LooSeR
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 20 Apr 2008, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatchback 2008 1.6 100cp

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 02 Mai 2008, 12:35

si la spalatoriile acoperite e la fel... in mediul ala umed e cam greu sa circule praful nestingherit de capul lui ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde LooSeR » 02 Mai 2008, 12:52

iti zic eu, fata de ce e afara e zvais :)
Pai eu la 3 zile in parcare, am supernova cu praf 7mm pe stergatoare stranase
Portofoliu http://www.vladgrigore.ro
LooSeR
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 20 Apr 2008, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatchback 2008 1.6 100cp

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 02 Mai 2008, 12:53

Ce ziceti voi e farmacie. Cat praf se poate depune din momentul spalarii pana la stergere. Si oricum unde stau eu e betonat si destul de bine izolat fata de mediul exterior.
Eu vreau sa scap de zoaie si de frecare, ca doar asa spalam si inainte de a avea aparatul. Samponul auto cu ceara mai reduce din zoaie dar nu definitiv. Uscarea am lasat-o sa fie naturala.
Spuma activa lasa zoaie ? Sau la fel trebuie stearsa eventual ceruita caroseria ? De unde iau spuma activa "adevarata" ? Si cum o aplic ? am mai intrebat.
M-am poticnit tocmai aici dupa ce am investit atat :(
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 02 Mai 2008, 13:01

nu e problema ca lasa spuma zoaie! Problema e ca apa este dura mai ales la tine la curte si ca odata uscate picaturile ramase de dupa spalare vor aparea in locul acestora pete albe :-?? de aceea dupa spalare trebuiesc sterse aceste picaturi cu o carpa siliconica :)
si dupa cum ti-am spus... daca vrei sa faci ceva ca lumea apa calda e sfanta ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 02 Mai 2008, 13:11

Apa calda la aparat cu presiune nu se poate. Parca in instructiuni spune ceva de max 40 grade C. Nu mai zic de incalzirea acesteia. Si nu vreau sa revin la galeata.
Ramane deci sa o sterg cu carpa siliconica. Am vazut prin magazine tot felul de lavete umede, sintetice, de caprioara etc dar de laveta siliconica nu-mi amintesc. O sa ma mai uit :-??
Ramane de rezolvat cealalta problema cu frecarea la spalare.
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 02 Mai 2008, 13:21

$1 scrie:$2Ramane deci sa o sterg cu carpa siliconica. Am vazut prin magazine tot felul de lavete umede, sintetice, de caprioara etc dar de laveta siliconica nu-mi amintesc.


nu stiu daca exact asa e denumirea ei dar am asa ceva si la atingere pare siliconica/sintetica

uite ca am gasit aici http://www.accesoriu.ro/Laveta-Piele-Si ... 40-cm.html
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde LooSeR » 02 Mai 2008, 14:01

Portofoliu http://www.vladgrigore.ro
LooSeR
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 20 Apr 2008, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatchback 2008 1.6 100cp

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde danysg74 » 03 Mai 2008, 13:10

Eu nu merg prea des la spalatorii pentru ca am curte si prefer sa o spal singur. As vrea sa cumpar si eu un aparat de curatat cu presiune, dar cred ca ceea ce gasim noi prin magazine la un pret acceptabil (4-500 Ron) nu este suficient. Spun asta pentru ca de cate ori am fost la spalatorie, masina era plina de noroi si acesta se curata la simpla trecere a jetului de apa. De unde deduc ca presiunea echipamentelor folosite la spalatorii e mai mare decat cea a echipamentului tau, roataderezerva. Din aceasta cauza nici nu am reusit sa am decid asupra unui astfel de "utilaj". Ce am vazut pe la spalatorii era mult mai... "profesionist".
Kuga 2.0TDCI 163CP
Avatar utilizator
danysg74
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
Localitate: Braila
Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde Alma » 03 Mai 2008, 14:07

aia de la spalatorii au comporesor... e normal sa aiba presiune :-"
cel mai ieftin compresor pe care l-am gasit asa... la o scurta cautare este undeva la 1000 RON deci te duce ceva... dar din aprox 50 de spalari il amortizezi ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 03 Mai 2008, 14:19

Se prea poate danysg74. Aia poate au echipamente de mii de euro pe cand eu am dat 590 ron pe aparatul asta. Primesti pentru cat platesti. Oricum pentru uzul caznic e foarte bun si ce am luat. Si nu m-am uitat sa iau ceva ieftin adica acelea la 200 ron gen sacosa, sau Karcher cu racorduri&filete de plastic.
De noroi nu ma plang, se ia instant. Numai ca ramane pe masina ca o pelicula cu forma picaturilor de noroi si a mizeriei, care dupa uscare arata de parca zici ca nu ai spalat masina. Ceva de genul asta, nu stiu cum sa ma exprim altfel. Ma gandesc ca spuma activa "ataca" mizeria si se ia totul. Ramane de vazut cand fac rost de asa ceva.

In alta ordine de idei nu stiu cat de relevante sunt acele valori de presiune date ca "indice al puterii aparatului". Mie oricum mi se par cam exagerate valorile respective. Asa cred eu. Ca exemplu am un rezervor de oxigen acasa, pe manometru indica 120 bar si are reductor in capat ca la presiunea aia nici nu ai curaj sa deschizi robinetul. La presiunea aia cred ca s-ar face tandari aparatele astea. Unde mai pui, racorduri de plastic la o suta si ceva de bar :-O
Sincer pana la urma ma intereseaza mai putin cifrele ci efectul. Si pot sa zic ca m-am ales cu o usturime groaznica dupa ce am pus mana sub jet sa vad cum e. Nu mai fac asta niciodata. Si dacia a ramas fara vopsea pe praguri de la prima spalare. Trebuie sa o vopsesc iar.
Cred ca o presiune mai mare poate fi deja daunatoare asa ca nu cred ca prin cresterea acesteia voi obtine ceva benefic, ci poate prin spuma asta activa de care tot zic.

Almanahe, compresoare sunt si sub 500 ron, depinde de debit, presiunea e aceeasi cam la toate. Eu am, marea intrebarea e cum le combin :-t :-S
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde LooSeR » 03 Mai 2008, 17:25

No mai, dar ce treaba ai tu cu compresorul.
Compresorul iti da aer, la spalatorie e hydrofor mai degraba. Ma uitam in revista Hornbach, aparate de spalat cu presiune cu iesirea pana la 130bari putere era 2.5mil, si ii trebuia sa intre un debit de apa de 400l/h
Portofoliu http://www.vladgrigore.ro
LooSeR
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 20 Apr 2008, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatchback 2008 1.6 100cp

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde danysg74 » 13 Mai 2008, 09:23

Am gasit spuma activa, de la doi furnizori: Clean Clean si Clean Ox, pe raft la SELGROS in Braila.
Erau la bidoane de 10 si 20 litri. Nu am retinut pretul, dar imi aduc aminte ca parea rezonabil.
Daca vrei mai trec pe acolo si iti trimit raspuns.
Kuga 2.0TDCI 163CP
Avatar utilizator
danysg74
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
Localitate: Braila
Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde octa » 13 Mai 2008, 11:33

eu cred ca tine de detergent... unul bun nu sala urme evidente, dar oricum lasa. eu spal masina la o spalatorie ce foloseste aceasta spuma activa. dar, dupa jet si spuma, lucratorii de acolo o sterg cu lavete tip piele de caprioara (sintetice sau nu - fine si foarte absorbante). am fost si la o spalatorie automata. acolo masina e uscata cu aer - jet puternic de aer caldut eliberat prin multe duze.
un prieten de-al meu a lucrat un sezon la o spalatorie auto in germania - zicea ca si acolo masinile se sterg/usuca manual. trebuie revenit cu laveta de mai multe ori in zonele unde apa se scurge: oglinzi retrovizoare, clante, semnalizari laterale, antena, stergatorul de luneta, numere de inmatriculare, ornamente, etc.
in concluzie, nu cred ca poti face acasa o operatiune chiar fara atingere... trebuie sa usuci masina cumva.
am observat ca daca spal masina doar cu jetul de apa, fara detergent (mai degraba o curatare grosiera decat spalare), urmele lasate de apa (fara detergent) sunt mai mici daca nu usuci masina. deci... detergentul...
pe de alta parte, poate ca si duritatea apei are o influienta asupra acestui fenomen - continutul de minerale a apei ramane pe suprafata spalata dupa ce apa in sine se evapora. ar fi interesant de incercat inserarea unui filtru de dedurizare a apei la sursa.

bafta!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 13 Mai 2008, 12:15

Da octa s-ar putea sa ai dreptate cu duritatea apei. O sa am in vedere achizitionarea unui astfel de filtru, o sa caut sa vad ce gasesc.
Cu uscarea nu am progresat, am incercat sa sterg cu carpa de caprioara (sintetica sau nu :-t ) si nu merge, se lipeste unde o pun pe caroserie. Sa vad cu ce mai incerc dar nu as vrea sa cumpar toate lavetele posibile pana o gasesc pe cea potrivita.
Am luat si detergent la 5kg cica pentru astfel de aparate tot de unde am luat aparatul, spumeaza mai binisor dar degeaba. Tot trebuie sa frec si la urma lasa zoaie :( .Danysg74 o sa dau o fuga prin Selgros sa vad ce gasesc.
Am scris si celor de la Nerta in legatura cu lancea si spuma. Nici un raspuns.
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde link2 » 13 Mai 2008, 13:39

Avem la firma un astfel de aparat bosch 110, am incercat diverse sampoane si spume dar rezultatul nu se compara cu cel de la spalatorie. Parerea mea e ca nu scoate suficienta presiune. Presiunea e mare pt mana dar nu se compara cu cea de la aparatele spalatoriilor. (poate debitul de apa e preamic...?)Masina trebuie lasata mult mai mult timp cu spuma pe ea (recomandat la umbra) si insistat mult mai mult cu jetul si in final...laveta. ...in final am ajuns la concluzia ca nu merita sa irosesc 2 ore pt asta iar rezultatul nu e nici macar comparabil. Daca aflati intre timp vreo spuma sau reteta minune sunt si eu interesat.
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde ionutz » 13 Mai 2008, 17:06

deci pana la urma cu ce aparatura "producem" spuma activa? :D
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 06 Iun 2008, 18:13

$1 scrie:$2eci pana la urma cu ce aparatura "producem" spuma activa? :D

Cu lancea asta din imagine.
Pana la urma nu m-am lasat si am comandat produsul din imagine. Acesta a venit insotit si de 2 bibonase monstra cu spuma activa. Vedeti rezultatul. Fara frecare (atingere). Zoaie aproape lipsa dupa uscare :D
O alta solutie probabil este asa-zisul nebulizator. Nu m-am bagat pentru ca nu cunosc multe despre acest produs.
Mai ramane sa caut o ceara-lichida sau altceva ca sa aplic la urma pentru luciu.
Cam asta ar fi tot. Problem solved. #:-S
img013.jpg
Fişiere ataşate
img014.jpg
img016.jpg
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde ionutz » 06 Iun 2008, 18:15

de unde ai comandat?
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde roataderezerva » 06 Iun 2008, 18:24

De pe http://www.autobritedirect.co.uk
Au cu mai multe tipuri de racorduri specific fiecarui aparat in parte. Ce am luat eu se potriveste la fix cu Bosch. Intrebati-i mai intai prin mail. Pe mine m-a ajutat Mark (super de treaba tipul).
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Spalatul & spuma activa - home work

Mesajde iuly_007 » 24 Iun 2009, 16:24

produsul l-am vazut,dar cum functioneaza?cu aer comprimat,sau....?

referitor la spalarea fara atingere,un batran mi-a spus o vorba:poti sa speli masina cu orice,daca nu-i dai lustru degeba o mai speli

lustru=uscare cu laveta aia siliconica/piele de caprioara
focus panther black(methal)LINK
VREI SA FII MANDRU DE ASPECTUL MASINII TALE? ATUNCI NU TREBUIE SA LIPSESTI DE AICI! PRIMUL FORUM DESTINAT COSMETICII AUTO DIN ROMANIA!
CUMPAR BORD STRICAT DE FORD FOCUS MK1,DIESEL(5000ROT/MIN)
Avatar utilizator
iuly_007
Member
 
Mesaje: 365
Membru din: 04 Iul 2008, 11:57
Localitate: braila(ianca:P)
Maşina: ff mk1, 1.8tddi


Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login