@paulica Dupa umila mea parare daca masina este in garantie conform legislatiei din Rrromania orice dealer este obligat sa accepte piesele clientului. Fiind in garantie presupunem ca ar trebui sa aduci de acasa doar consumabilele la revizii pentru ca orice altceva se schimba pe garantie.
Dar si aici putem discuta despre calitatea uleiului Ford fata de LM pe care il folosim noi, nu mai spun ca in reprezentante se mai pune si Mobil 1, adica ei nu te accepta cu piesele tale pe motiv ca nu cunosc provenienta dar folosesc Mobil 1 si nu Ford.
Daca masina nu mai este in garantie poti alege orice service personal merg la `rezentanta` Ford pentru ca de multe ori pretul per manopera este mai mic fata de lucrarile de la coltul strazii.
De ce duc eu piesele ?
- diferente mari de pret dintre oferta reprezentantei si restul ofertelor pe care le primesc pentru repere IDENTICE, cum a spus si Mihai L nu sintem timpiti sa cumparam piese din alta parte unde platim si transportul si asteptam citeva zile. Daca in reprezentante ar fi preturi normale garantez ca pentru diferente de 10-40 ron la 400 ron nu se mai complica nimeni sa dea comanda prin tari straine sau prin tara.
- nu am auzit ca Ford sa fabrice volante de exemplu si consider ca volanta Sachs prezenta pe masina mea sa o schimb tot cu una Sachs ce a costat aproximativ 2200 (set complet) decat sa cumpar una Ford la 4500 care tot Sachs este
-cel mai nou exemplu este legat de rulmentii diferenta per bucata Ford fata de Fag era de aproximativ 150 ron, chiar si daca as fi milionar in euro prefer sa folosesc diferenta de 600 ron pe 3 plinuri (bine aproape 3) sau sa platesc manopera si sa mai ramin cu ceva maruntis.
- sa nu mai spun de diferentele pe care le stim Paul la aditivul DPF sau la Filtrul DPF.
Paulica chiar daca noi avem impresia ca nemtii sint plini de bani si ca arunca cu banii situatia nu este chiar asa, din contra sint destul de atenti cum imprastie banii. Slava domnului ca lucrez cu straini de mult timp si am trait experiente ce te lasa cu gura cascata.
@morodor Eu cind am fost ultima data la Tiriac nu primeau sub nici o forma piesele clientului, si nici nu erau plasme cu ceea ce se intimpla in spate, era regula firmei. Daca s-a schimbat situatia este de laudat.
Legat de preturi la manopera eu avand reduceri de pina la 30 % la Transatlantis probabil ca ajung la preturile de la Tiriac sau mai jos.
Deci vedeti domnilor de la Ford Romania aici discutam si de fidelizarea clientului ce ma intereseaza pe mine daca la Tiriac costa inlocuirea unui rulement 80 ron cind eu sint fericit cind il schimb la Transatalntis cu 88 ron.
Acelasi lurcru ar trebui sa se intimple si cu piesele la diferente mici de pret nu te mai intereseaza ca la Forcar erau placutele cu 3 ron per bucata mai ieftine
Asteptam si noi `Noutatile Ford Romania` legate de aceasta problema, daca o au sau nu in vedere.