Salut,
Am avut si eu aceiasi problema cu deschiderea capotei. Cum am procedat!? Am scos cepii stanga dreapta, am tras de grila usor din extremitati pana a iesit din partea de jos,; in partea de sus nu iese deoarece masca(grila)sub capota vine peste yala(la mine este un model 2005); asa ca am tras de ia cu ajutorul unui prieten pana s-a rupt. S-a rupt asa de frumos ca merge lipita, ma rog... In concluzie am tras din partea stanga de partea sau coltul de grila care vine sub capota, acolo este pareta de rezistenta. Dupa ce am dat grila jos, foarte simplu cu o surubelnita, in minus, lunga si subtire am dat de clantus in dreapta. Aici trebuiesc doua persoane, cand unul baga surubelnita celalalt sa ridice. Problema la mine nu a fost nici din butuc, nici din arc, nici din tija; yala se deplasase, cred, de la vibratii, nu stiu!? 1 sau 2 mm; cu o ranga am indepartat-o de motor. In concluzie cred ca tija dintre butuc si yala avea un pic de joc. A si am mai facut ceva iala are doua urechi, care le-am indoit inspre motor, ca atunci cand o strangi in suruburi sa se apropie cat mai mult de tija. Sau daca nu va iese scoateti butucul sau ii dati o gaura cu un diam. de 3 sau 4 mm si o deschideti cu o surubelnita in cruce, o data rotiti i stanga si sare capota iar in dreapta calusul elibereaza capota. Cand roteam cheia in stanga imi declansa, dar cand dadeam in dreapta, nimic. Problema cu yala a inceput de cand i-am dat cu degresant sau ce naiba este, ulei wd40, ca sa il ung, si l-am cam molozit.
Sper sa va fie de ajutor materialul hand job de mai sus
!!