Help/Troubleshooting

Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 25 Feb 2014, 15:29

Intrebare ... nu chiar offtopic: a efectuat cineva dintre voi curatare/intretinere de injectoare cu Liqui Moly Diesel Spulung? :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde comy74 » 25 Feb 2014, 20:29

Eu am facut curatire cu Liqui Moly Diesel Spülung acum 2 luni de zile, am un injector care nu pulverizeaza bine la relanti si imi trepideaza motorul.
Am bagat turul si returul intr-o sticla taiata si am turnat aditivul. Dupa curatire masina a mers bine 2,3 zile apoi trepidatul a revenit.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 25 Feb 2014, 20:46

Poate ca ar fi bine sa facem o curatire din asta PREVENTIV de 2-3 ori pe an?
Sau n-are niciun efect pe termen lung? Ce credeti voi?

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde comy74 » 25 Feb 2014, 21:57

Eu as vrea sa fac de fiecare data cand schimb filtrul de motorina, adica la 15.000 km.
Din cate am citit si pe forumurile straine este cel mai recomandat aditiv pentru curatirea injectoarelor.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde ipman » 03 Mar 2014, 19:48

va rog sa deschideti topic pt subiectul aditivi si sa nu poluati aici topicul dedicat amestecului uleiului 2T cu motorina,cu alte discutii inutile!!!
numa bine!!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 05 Mar 2014, 13:55

Ca sa se simpta ceva diferenta cu ulei 2t ai nevoie de ceva timp,eu as zice undeva minim 2-3 luni,si atunci vei scapa de tremurat,motor silentios ,simti ca are putere,foarte putin fum la prima talpa cand iesi din oras.
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde raptorryus » 14 Mar 2014, 13:20

iulibiz scrie:@raptorryus - chiar sunt curios si eu sa aflu ce zic cei din service.

Aveai probleme? Cum se manifesta?



la pornire pornea mai greu, ture mai joase staea pe la 800...o tinema eu accelerata la 1000...apoi in timp ce mergeam imi pica puterea intrerupea , apoi s-a aprins semnul ala de roata zimtata cu semnul exclamarii in mijloc pe portocaliu . la service la bdt au facut un test simplu si au zis injectorul 4 , apoi ca sa confirme au facut switch intre injectorul 4 si 1 si problema s-a mutat unde era injectorul 1 .............e siemens deci nu se repara, se schimba.........unde l-am dus apoi sa il schimbe au zis sa nu mai bag aditivi in motorina , fara sa le zic eu ce isprava facusem ............am iesit destul de ieftin pentur ca am pus un sh care a fost testat inainte de a fi montat............nou injectorul era 1200 ron ...........

acum nu stiu ce sa zic , daca era de la ulei sau altceva.......treaba era si ca atunci cand am luat masina si am mers prin grecia de cateva ori , pe la 90 km la ora mi-a intrerupt odata, apoi prin tara am ami patit de cateva ori ....dar am zis ca cine stie ...merg eu aiurea

deci e posibil sa fi avut probleme injectorul de mai demult ........
Ford Focus Active, 2020, 1.0 ecoboost, mt6 Imagine
Ford Fiesta, 2007, 1.4 tdci, mt5 Imagine
Avatar utilizator
raptorryus
Incepator
 
Mesaje: 62
Membru din: 06 Feb 2013, 20:25
Maşina: Ford
VIN: WF0PXXGCHPLB24947

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde iulibiz » 14 Mar 2014, 14:41

Eu am sesizat diferente destul de mari intre motorine. Adica pana acum bagam Mol motorina aia scumpa. Intr-adevar motorul tragea absolut fantastic, te baga in scaun destulde violent si se ducea repede in ture. Problema cu motorina asta este ca iarna (sau la temperaturi sub 5 grade celsius) se auzeau injectoarele (cred) destul de tare in primii 500 de metri dimineata. Sperand sa rezolv cat de cat problema asta cu zgomotul , am schimbat motorina. Am inceput sa pun rompetrol de-aia ieftina. Eh de cand am pus rompetrol, iarna cel putin, se auzea foarte slab zgomot dimineata. Nu am probleme cu fum sau cu scaderi de putere sau chestii de-astea.

Si acu 2 saptamani am pus iar MOL, si a inceput iar sa bata. Deci din punctul meu de vedere (la masina mea cel putin) Rompetrol este buna, MOL, e zgomotoasa.

PS: alt avantaj la MOL mai era si ca se consuma mai greu - dar per total se pare ca la temeraturi scazute nu-i facea bine.
iulibiz
Gold Member
 
Mesaje: 762
Membru din: 02 Mar 2010, 09:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo MK5, 210 CP, Titanium, Black Mica

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 14 Mar 2014, 15:19

Eu de 4 ani jumate de cand am masina niciodata nu am alimentat numai de la OMV sau de la MOL.
Acu 2 saptamani am pus de la ROMPETROL prima dat, si am pus motorina aia scumpa (EfixS ALTO 55 parca ...)
Se simte ceva diferenta ... primul lucru pe care l-am observat a fost atunci cand am alimentat, si cand am lasat sa picure de pe teava motorina ... se vedea ca e mai uleios, pe cand la OMV se vedea ca si cum ar picura apa ... adica semana mai mult cu picuratul apei decat cu picuratul uleiului ...
Numai de 2 ori am alimentat pana acum de acolo ... nu vreau sa zic inca prostii, dar motorul mi se pare cu ceva mai silentios decat cu motorina de MOL si OMV si cred ca consuma cu ceva mai putin ... :|

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 16 Mar 2014, 18:54

Da am alimentat si eu dela Rompetrol cu varianta mai scumpa Alto si este ok,nu am simtit ceva diferenta fata de Evo de la Mol,presupun ca la noi aceste doua sortimente de motorina sant cele mai bune de pe piata.

Acum datorita faptului ca folosesc ulei 2t in motorina,alimentez varianta ieftina de la Mol .

Ce am observat la motor a fost cand am alimentat varianta super aditivata de la Shell in Budapesta, se auzea un sunet metalic la injectoare pe cand am ajuns acasa,asta inseamna ca iera foarte uscata motorina .
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 16 Mar 2014, 20:32

Interesant ce zici fiindca asa se zice ca combustibilul de la Shell este de calitate foarte foarte buna, desi eu personal inca nu am avut ocazia sa alimentez de la Shell ...

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde iulibiz » 17 Mar 2014, 08:08

Pai si despre mol se zice ca are combustibil foarte bun, ca este adus de afara, etc...
Problema este ca pentru masinile euro 3 si poate si euro 4, mororina asta uscata ( care arde foarte bine si merge masina brici) se pare ca deranjeaza sistemul de injectie.
iulibiz
Gold Member
 
Mesaje: 762
Membru din: 02 Mar 2010, 09:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo MK5, 210 CP, Titanium, Black Mica

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 17 Mar 2014, 15:58

Deci motorina Shell varianta scumpa merge brici,urca foarte usor in ture masina,are sprint dar presupun ca este foarte uscata pt motoarele euro3 si 4.
Dupa ce am terminat motorina de la Shell am alimentat evo de la Mol iar dupa vreo 100 de km a disparut sunetul acela metalic de la injectoare.

Acuma cinstit care este cea mai buna motorina nu stiu,cu cea de la Petrom suna motorul ca la tractor,acuma cu uleiul 2t sant multumit,nu tu fum,nu tu trepidatii la relanti,sprintul este ok iar consumul a scazut putin.
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde dnc » 27 Apr 2014, 19:14

nicolaita scrie:Dupa ce am experimentat cam toate uleiurile 2T existente la noi pe piata am ajuns la concluzia si recomand folosirea uleiurilor minerale.Nu stiu de ce dar mi se pare aiurea sa incerc sa ard teflonul,aditivii sau ce o mai fii,din uleiurile sintetice.Pentru mine uleiul mineral 2T este cel potrivit si ma refer la un motor euro3.Dintre acestea ,calitativ ca zgomot,putere la accelerare am remarcat uleiul 2T mineral de la Luk...
Folosesc amestecul de 2 ani fara nici o problema iar alimentarile le fac aproximativ tot a doua zi,eu facand curse extern
Dupa cateva plinuri cu ulei semisintetic am ajuns la concluzia ca trebuie sa renunt,incepuse o mica tacaneala la injectoare plus lipsa de putere.Am alimentat fara a mai pune ulei doar doua flaconase de aditiv pentru curatarea injectoarelor.Mi-a luat cam 1000km ca sa revin la normal.Pana in 2011 am lucrat pe camion pe diferite cisterne si pot sa va zic ca motorina este mult mai uscata pe timp de iarna tocmai cand multi dintre noi nu mai folosesc acest amestec


Ce fel de ulei de la Luk 2T folosesti? eu ma gasit ceva mineral de culoare rosie Lukoil, la 9 lei litrul....o sa fac o poza si o sa o pun aci....
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde SHELLman_baz » 27 Apr 2014, 19:46

din cate am citit, marea majoritate recomanda ulei 2T care respecta norma jaso-fc pentru motoare fara dpf sau jaso-fd pentru masini cu dpf, nicidecum cele minerale care ard cu ceva mai multa cenusa reziduala ( daca nu ma insel). apropo sa aveti grija la termenul de expirare al uleiului ca eu era sa o musc si sa cumpar ulei gata expirat de la "marele magazin" AUTOCENTER din Iasi, baiatul de acolo foarte "cunoscator" (da-ia-s !@#$) cica are garantie 4 ani de la data fabricarii, iar pe bidon scria clar 2 ani. a ramas "sa-l scoata de la raft" dar cred ca doar asteapta un client binevoitor sa-i scape de cele 3 cutii de Mobil 2T ramase pe stoc.
SHELLman_baz
Ford Freak
 
Mesaje: 204
Membru din: 27 Iun 2011, 05:50
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Fiesta 11.2006 1.4TDCI 68CP
VIN: WFOHXXWPJH6R40632

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde dnc » 28 Apr 2014, 16:30

Astept sa vad ca zice colegul, cred ca tddi-ul nu tuseste deloc cu ulei mineral...
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde dnc » 28 Apr 2014, 20:43

Si poza promisa.
Fişiere ataşate
IMAG0507.jpg
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde c0sminc00l » 15 Iul 2014, 14:25

As incepe si eu "cura" cu ulei 2T insa nu stiu exact de care sa ii pun si in ce cantitati. Niste mecanici de la un service de injectoare mi-au spus ca 100 ml/10L motorina si sa folosesc cel mai ieftin ulei 2T. Cei care folositi, de care?
Avatar utilizator
c0sminc00l
Member
 
Mesaje: 305
Membru din: 02 Sep 2008, 10:21
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus
VIN: WF0PXXGCDP8E62804

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde alexxey » 04 Aug 2014, 06:30

eu...de aproximativ 9 luni folosesc liqui moly 2t (1052)
dar nu e cel mai ieftin...e in jur de 30 lei bidonul...pun cate 250 ml ( cu aproximatie, posibil si mai mult) la o alimentare full...sau 50 ml la 10 l...

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
Avatar utilizator
alexxey
Member
 
Mesaje: 469
Membru din: 02 Feb 2012, 20:30
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 2 , 1.6 TDCI, 109hp
VIN: WF0WXXGCDW5G89115

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Tony_Mondeo » 26 Sep 2014, 00:51

Salutare.
Am innebunit cat am tot citit. Tot felul de pareri, contrarii. MIercuri plec la Bucuresti si m-am hotarat ( sper sa nu regret ) sa fac acest cocktail cu Liqui-moly 2t 1052.
Voi reveni dupa data de 08.09 cand ma intorc de la Bucuresti cum sa comportat masina : 2.0 tdci :D
Bafta !
( "_" ) Nu fura ... guvernul uraste competitia !!!
Avatar utilizator
Tony_Mondeo
Ford Freak
 
Mesaje: 235
Membru din: 08 Aug 2009, 18:48
Localitate: Iasi
Maşina: FORD MONDEO > 2008, 1997 TDCI - 103kw - 143 cp
VIN: wf0dxxgbbd8r47070

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde cataro1970 » 27 Sep 2014, 17:04

Eu de 1 luna folosesc 2T la 2.0 TDCi, 500ml/1 L motorina si am facut deja vreo 2500 km.
Rezultatele : pornire mai silentioasa, fara pic de fum la pornire si acceleratii, au disparut niste vibratii iar consumul a scazut la 8,3-8,5 / 100km in oras fata de 9-9,5.Consum calculat de la pompa la pompa.Astept sa fac un drum pe afara sa vad cum se comporta in schimbari de treapta la turatii mari.Am facut un test pe centura de vest a Bucurestiului da' e nerelevant ca am ajuns prea repede la giratoriu la Mogosoaia si nu am apucat sa trec de 145 din cauza aglomeratiei.Pana acolo se ridica frumos turatia si viteza, liniar fara intreruperi sau lag-uri in accelerare.Pana sa ma decid sa pun ulei (asta dupa ce am schimbat valve retur(Delphi) la injectoare) aveam intarzieri in accelerare si vibratii.acu' toate's bune si frumoase.
Best car is the one you own.
cataro1970
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 05 Iun 2012, 13:50
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo MK3 2.0 TdCI 115cp
VIN: WFO4XXGBB43Txxxxx

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde pescarusul » 19 Oct 2014, 11:39

CATARO, poate ai vrut sa spui 50 ml ulei la un litru de motorina ,ce spui tu ar insemna in 100km sa iti infunde injectoarele
ford focus mk1 ,diesel 1.8 tddi,finesse!!!
pescarusul
Incepator
 
Mesaje: 63
Membru din: 11 Mai 2014, 12:34
Maşina: Ford

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 19 Oct 2014, 16:25

Eu cred ca mai degraba a vrut sa scrie 5ml/1L, ceea ce este doza recomandata ... deci 0,1 L ulei 2T la 20 L motorina ... ;)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 07 Dec 2014, 14:54

A folosit cineva pe tdci Motul 710 2t.

Contine esteri,spun unii de pe alte forumuri ca efectiv nu se aude motorul chiar daca este jaso fd.
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde dnc » 07 Dec 2014, 20:14

Poti pune niste linkuri? EU FD am folosit la la OMV 2T si nu prea mi-a placut....a cam crescut consumul cu el....si fata de cel la de MOL era mai zgronturos motorul...
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde morari leontin » 08 Dec 2014, 02:50

Informativ :

Olio miscela 2t
viscosita a 100

agip racing 2t 20 ricino
shell advance racing x 19,93 ricinato
valvoline competition 19,5
motul 800 road racing2t 19,2
klotz r50 18,20
valvoline racing 2t 18
elf htx 976 17,88
helf htx 909 17,7 +ricino
erg k kart 17
motul kart gp 16,4
klotz benoil 15,7 ricino
elf sport 2 competition 15,13
motul kart racing 15,1
elf moto race 15,1
castrol xr77 14,9
mobil 1 racing 2t 13,8
shell racing m 12 ricinato
elf moto 2 xt 11,3
agip kart 11,3 ricino
elf nitron 2t 11,1 ricinato
wynn s power 2t 11
tamoil sint future champion 10,01
agip cross 9,8
eni i ride pg 2t 9,7
agip speed 2t 9,7
valvoline synpower 9,4
shell advance ultra 2 9
motul710 8,9
motul dijet 2t 8,5
selenia power race 2t 7,9
selenia hi scooter 2 tech 7,7
castrol power1 racing 2t 7,6




ceneri solfatate


elf nitron 2t 0,07 ricinato
selenia hi scooter 2 tech 0,07
selenia power race 2t 0,08
elf sport 2 competition 0,09
elf moto race 0,09
valvoline competition 0,12
valvoline synpower 0,12
elf moto 2 xt 0,12
mobil 1 racing 2t 0,15
elf htx 976 0,15
elf htx 909 0,25 +ricino


flash point

shell advance racing x 292 ricinato
klotz r50 287
klotz benoil 287 ricino
elf sport 2 competition 276
elf moto race 276
motul 800 road racing 2t 274
elf htx 909 270 +ricino
erg k kart 260 origine organica
motul dijet 2t 258
motul kart gp 250
morul kart racing 250
valvoline racing 2t 226
castrol xr77 223
agip racing 2t 210 ricino
elf htx 976 208
agip kart 2t 204 ricino
valvoline competition 190
winn s power 2t 180
elf nitron 2t 114 ricinato
mobil 1 racing 2t 110
elf moto 2 xt 108
selenia hi scooter 2 tech 93
tamoil sint future c 89
valvoline synpower 88
motul 710 88
eni i ride pg 2t 82
agip cross 2t 82
agip speed 2t 82
castrol power 1 racing 2t 73
shell advance ultra 2t 70



indice di viscosita

motul 710 175
valvoline synpower 162
eni i ride pg 2t 162
agip cross 2t 158
erg k kart 156 origine organica
tamoil sint future c 156
mobil 1 racing 2t 154
selenia power race 2t 150
motul dijet 2t 147
motul 800 road racing 140
elf sport 2 competition 142
motul kart gp 139
castrol xr 77 138
agip kart 137 ricino
shell advance racing x 135 ricinato
shell advance ultra 2 135
motul kart racing 132
elf htx 976 131
agip racing 130 ricino
winns power 2t 130
valvoline racing 2t 125
elf htx 909 120 ricino
valvoline competition 106
shell racing m 100 ricinato
elf moto 2 xt 100
agip speed 2t 82

viscosità a 100 oltre 11/12 cst?indice di viscosità non inferiore a 100 (troppo ricino i.v 86/88) oltre 130 esteri carbossilici sintetici più e basso l i.v. più e alto la percentuale di ricino o di politene(i.v. 100)?..infiammabilità non inferiore a 200(presenti dei self mixer per diluzione)h

KTS Competition - 100% sintetico
BARDHAL KXT Racing - 100% sintetico
BELRAY MC-1 Racing - 100% sintetico
CASTROL Power 1 Racing 2T - 100% sintetico
ELF Moto2 Race - 100% sintetico
ELF Sport 2 Competition - 100% sintetico
ELF Moto 2 XT Tech - 100% sintetico
IPONE Stroke 2R - 100% sintetico
MOTOREX Cross Power 2T - 100% sintetico
MOTUL 710 - 100% sintetico
MOTUL 800 - 100% sintetico
NILS Duo Synt S - 100% sintetico
NILS For Mix - base sintetica
PUTOLINE Ester Tech MX 9 - 100% sintetico
PUTOLINE MX 5 - 100% sintetico
PUTOLINE MX 7 - 100% sintetico
REPSOL Moto Competicion - 100% sintetico
SHELL Advance Ultra 2 - 100% sintetico
SILKOLENE Pro 2 SX - 100% sintetico
SILKOLENE Comp 2 Premix - base sintetica
SILKOLENE Comp 2 Plus SX - 100% sintetico
VALVOLINE Competition Oil 2T - base sintetica
VALVOLINE Racing 2T - 100% sintetico
YAMALUBE 2R Competition - base sintetica
morari leontin
1nsane Member
 
Mesaje: 3141
Membru din: 11 Iul 2009, 09:53
Localitate: Milano-East Coast-Italy
Maşina: Ford Focus SW. Ghia din 2001 1800tdci 85kw 115cv,Ford Fiesta Plus din 2009 1.2 benzina 60kw 82cv
VIN: WFONXXWPDN1C39817

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 08 Dec 2014, 09:33

Eu am citit pe softmedia pagina 11,ulei 2t in motorina,unde unii au folisit motul 710,dar problema mea este ca acest ulei este complet sintetic ,jaso fd ca norma.


Tot acolo se pomenea de motul 800 chiar.
Eu am folosit mol dynamic 2t dar am renuntat la el in favoarea lui mobil extra 2t,cu care am ajuns la al patrulea bidon.
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde verga_Cip » 18 Iun 2015, 11:12

Recomand cu caldura folosirea uleiului 2T, dupa un eveniment mai neplacut si la TDCi-ul meu. Am sa caut LiquiMolly 2T si incepand de azi pun si eu.

Bafta
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 18 Iun 2015, 11:40

Pai Cip! Spune-ne si noua ce ti s-a intamplat!!! :) De ce ai decis sa folosesti 2T ? :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde verga_Cip » 18 Iun 2015, 11:53

S-a blocat regulatorul pompei si injectorul 2. Nu are mizerie, nu are span/pilitura. Motorina uscata, ungere proasta spre deloc.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 24 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 24 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 24 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 24 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login