Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
21 Mai 2009, 09:00
Neata,
tocmai m-am intors din service-ul transatlantis unde am fost sa imi ridic masina pe care am lasat-o la ei ptr reparatii la aerul conditionat.
Sa va povestesc evolutia ca sa ma intelegeti de ce sunt f nervos.
In urma cu aprox o luna si jumatate am ajuns la ei in service ptr a face anumite verificari intrucat aerul conditionat nu mai functiona. In urma constatarii au gasit vinovata o conducta sparta, ok zic eu, dau comanda si se schimba si imi merge aerul . Numai ca dupa ce am revenit si am lasat masina ptr inlocuire conducta si umplere instalatie cu feron, convins ca o sa pot merge cu geamurile inchise si sa beneficiez de aerul rece dat de AC ......SURPRIZA MARE...nu merge...am incercat toate variantele, am masurat sigurantele...NIMIC!!!
Imi aduc aminte tot de un turneo condus in urma cu 2 ani de la inceputul verii pana la sfarsitul acesteia cand "stimatii profesionisti" de la service-ul transatlantis mi-au gasit compresorul de vina si am asteptat de la sfarsitul lui mai pana la inceputul lui septembrie acel compresor. SURPRIZA iar....in momentul in care mecanicul era gata gata sa demonteze compresorul vechi a constatat ca acesta era blocat de la "ceva" nu isi poate da seama...dar deblocandul AC-ul de pe masina si-a revenit fara a mai fi nevoie de inlocuirea compresorului.
De 4 ani merg cu forduri ...din pacate la transatlantis ca acolo trebuie ...masinile sunt de la firma ..si de 4 ani ma plang de service-ul acesta si de lucrarile de mantuiala pe care acestia le fac.
In continuare incins fara AC ....ce as astepta ca acum sa vina ei dupa mine si sa nu mai ma duc eu cu masina la ei. Nu mai spun ca e in GARANTIE.........
de fiecare data imi aduc aminte de deviza FORD
FORD= FIXED OR REPAIR DAILY
E TRIST....DAR ADEVARAT
Ultima oară modificat de
adicristea pe 21 Mai 2009, 09:46, modificat de 2 ori în total.
Motiv: Va rog nu mai postati mesaje noi la un interval de 10 minute, folositi butonul "Modifica" sau "Edit".
21 Mai 2009, 11:18
Si tot despre AC
Chiar daca in urma cu 2 zile am primit un sms prin care mi se aducea aminte ca ziua urmatoare am programare la ora 9.30 pentru verificarea AC eu m-am dus ca de obicei la 9.20.
Actele de check in au fost gata la ora 9.50 cind in mod normal masina trebuia sa intre la 9.30 in service.
Pentru ca in receptie am dat peste un posibil client timpul a trecut mai repede.
Surpriza a venit la constantare AC ul nu merge pentru ca mufa ventilatorului nu este bine bagata si nu declanseaza (pai normal nu) Da dar cine a umblat ultima data la masina tot voi mesterilor in Ianuarie cind am pupat un catel si am facut masina pe Casco atunci ati schimbat radioatorul si mufa de la ventilator dao Dracu ca o punem in Mai cind vine caldura.
21 Mai 2009, 14:43
ce, vrei sa uiti drumul pana la service? sau sa nu te mai stie nimeni pe acolo? lasa asa e mai bine, mai vii, mai pleci o luna, iar mai treci pe acolo sa saluti lumea, ii intrebi de sanatate... doar oameni sociali suntem, nu?
a, si inca ceva, te-a costat ceva?
21 Mai 2009, 15:05
Pai ce mai este gratis pe lumea asta doar un bec de pozitie la Tiri.
Si nici masina nu au spalat o pentru ca o spalasem eu cu o zi in urma.
21 Mai 2009, 15:16
serios? ai platit?
23 Mai 2009, 21:17
Ei iata ca e si randul meu sa vorbesc despre TransAtlantis...am avut de facut niste reparatii pe casco; astea au iesit bine, insa beleaua a venit odata cu finalizarea dosarului. Problemele au inceput de la Asirom ei au intarziat sa dea acceptul si in final au dat direct ordinul de plata (asta dupa multe telefoane si nervi...). Ok avem plata facuta dar nici un raspuns de la service; ei o tineau una si buna ca nu au primit nimic. Ca sa aflu dupa mai bine de o saptamana ca primisera binemerci banii insa cai de la contabilitate nu mai comunica detaliile platiilor celor de la service pt ca au presupus ei ca masina fusese ridicata deja in baza acceptului de plata...Da, dar eu de o saptamana tot sunam la ei si le spuneam: s-a dat de la asirom ordin de plata, ce se intampla de nu primesc nici un mesaj de la service sa iau masina. Ei...ca nu, nu noi n-am primit nimic, lasati ca va sunam noi cand primim...ba mai mult ieri imi sugerau sa iau eu copie dupa ordinu' de plata dat de asirom...asta de ce? pt ca ei au ochelari de cal si nu comunica intre departamente?!?! Pana la urma am mers la ei si am vb cu seful service-ului care a umblat pe la contabilitate si dupa luuumgi asteptari s-a clarificat si balaria lor...
Asta a fost in principal ce m-a deranjat, pt. ca pe langa asta au mai fost aiureli care dovedesc ca nu merita increderea nostra...
Sunt sigura ca sunt si oameni care-si fac treaba pe acolo dar impresia generala lasa de dorit...imi doresc sa nu mai trec p-acolo prea curand desi mai am cate ceva de rezolvat pe la masina...
24 Mai 2009, 06:49
ai masina in garantie? daca nu, mai poti incerca si alte service-uri. pana acum la alte service-uri am fost putini si parerile sunt impartite, nu se poate trage inca o concluzie. dar la intalniri de ce nu vii ca n-am avut ka-uri demult
24 Mai 2009, 11:22
$1 scrie:$2i masina in garantie? daca nu, mai poti incerca si alte service-uri. pana acum la alte service-uri am fost putini si parerile sunt impartite, nu se poate trage inca o concluzie. dar la intalniri de ce nu vii ca n-am avut ka-uri demult

Nu e in garantie, e luata second, deci cu siguranta voi incerca si celelalte service-uri in viitor...

Am vazut ca deocamdata nu exista pareri clare dar incercam si o sa vedem pe pielea nostra ce si cum...
Legat de intalniri - mi-as fi dorit sa vin dar de fiecare data se suprapunea cu altceva deja stabilit...sper ca la urmatoarele sa nu se mai intample asa si sa vad si eu care e atmosfera printre cei din club. Ma mir ca nu au venit alte Ka-uri pt ca in ultimii an am vazut ca s-au inmultit si in Constanta dar si in tara...Oricum poate data viitoare voi fi eu care sa-i reprezinte pe ce de la grupa mica
12 Iun 2009, 17:58
Am si eu o faza foarte tare dar momentan astept pina luni un telefon.
12 Iun 2009, 18:19
pai si ne arati jucaria si nu ne lasi sa bucuram de ea? :p
12 Iun 2009, 18:46
Citez `astept pina luni un telefon`
12 Iun 2009, 23:29
Buna ziua, eu sunt mai nou pe aici, de fapt am scris ceva mesaje acum muuuult timp, si acum am gasit topicul asta. Genial, cineva mi-a trimis un PM, in care spune ca persoane importante de la trans atlantis sau cum s-or chema citesc topicul, iar topicul e vechi, si nu prea s-a facut nimic pe acolo.
Mai nou in familie am o noua Fiesta, kitul sport, 1.6 120 CP, si muulte optiuni, masina nu a fost chiar ieftina, pentru o fiesta a fost chiar scumpa, asa ca as astepta macar o doza mica de respect, nu pentru ca am platit mai mult decat altii, de fapt nici nu am platit eu nimic, masina nu este a mea, este doar in familie, dar si eu as fi un potential client, nu?
Masinuta asta are un mic defect pe langa celalalte calitati, se incinge consola centrala in dreptul piciorului drept al soferului si ARDE, asa ca dupa 1 (una) saptamana sora mea a plecat la smecherii de la trans atlantis care nu au nevoie de clienti sa-i intrebe ce se intampla, de ce arde??!?? Dupa 1 saptamana m-am gandit ca e un defect de fabricatie, nu? voi cum v-ati fi gandit? Ei bine baietii au zis ca nu este, dar verifica, iar daca nu este defect v-a fi nevoie sa plateasca verificarea, 40 RON. dupa cautari indelungate si verificari serioase, care au durat nici mai mult nici mai putin de 4 minute, inginerii de la trans atlantis, au constatat ca ei nu au nici o vina, asa ca sor-mea trebuie sa plateasca. Sor-mea era impreuna cu nevasta-mea, care le-a reprosat mecanicilor ca nu are cum sa nu fie defect de fabricatie (sau ceva de genul), iar raspunsul uni mucos de mecanic care si-a facut firma de tot rahatul a facut o afirmatie de genul "uite domn-le unde sunt mecanicii nostrii..." zisa asa mai in sictir. Marele lui noroc e ca nu-i stiu numele si ca nu am fost acolo sa-l calc pe gat cu masina daca mi-ar fi spus mie asa ceva, dar in fine, daca respectivul citeste pe aici se simte cu musca pe caciula, din pacate doar atat.
Problema e ca sunt interesat de un Ford Mondeo pentru mine, dupa ce-mi vand actuala masina, dar in nici un caz nu voi fi client trans atlantis, si in orice caz voi face tot posibilul sa ma mut cu service-ul de la ei, chiar daca va fi nevoie sa merg si la Bucuresti.
RUSINE TRANS ATLANTIS, RUSINE MARE SA VA FIE!! Sunteti niste needucati si habar nu aveti ce este ala un potential client, orice mucos care trece praqgul show room-ului singur au service-ului impreuna cu un posesor ford este un potential client care trebuie respectat, dar voi.....
Sper sa se duca vorba....
13 Iun 2009, 07:05
de cand au mai aparut inca 2 competitori autorizati FORD in oras (Autoklass si Tiriac) ma gandeam ca vor deveni mult mai "curtenitori" si mai orientati catre clienti. nu ca nu s-a intamplat asa, dar parca sunt mai delasatori ca inainte. sau toti oamenii buni din service au fugit la ceilalti? e si asta o posibilitate. aici m-am referit la service; la showroom baietii sunt chiar ok, nu cred ca nu te-au bagat in seama acolo.
de la transatlantis citesc unele persoane topicul, de la relatii clienti, dar nu ne raspund stai linistit. iar de mecanici nu cred ca intra macar sa citeasca parerile noastre, de ce le-ar pasa atata timp cat mergem si platim inseamna ca suntem multumiti, nu?
de incins in zona respectiva mi se pare ciudat, nu am mai auzit, dar mai cauta pe forum poate s-a mai lovit cineva de problema asta. daca nu, deschide tu un topic si sigur vei primi raspunsuri. (vezi sa-l deschizi unde trebuie, la fiesta).
daca masina e in garantie, nu cred ca trebuia sa platiti "consultatia". parerea mea.
succes, si sa ne tii la curent in legatura cu relatia cu transatlantis te rugam!
13 Iun 2009, 23:34
As mai trece pe acolo odata eu personal, sa cer exact ce a cerut sor-mea sa vad reactia lor in fata unui barbat, poate sunt doar cocosi in fata doamnelor si domnisoarelor, poate chiar o sa o fac intr-o zi, dar deja am vorbit la tiriac , vreau sa-mi iau de acolo ford-ul, si le-am spus ca mai am un ford, si daca pot sa-l mut acolo cu service-ul. Sunt sigur ca nu va fii nici cea mai mica problema. Oricum, decat garantie la trans atlantis mai bine renunt la ea, e clar ca oamenii au garantie doar ca sa vii sa le faci vanzare la revizii, ca daca ai o problema, cat de mica, sunt incapabili sa te ajute cu ceva, deci decat sa le fac vanzare lor, mai bine schimb uleiul la mine in curte si scap de garantie, dar la ei sigur nu.
14 Iun 2009, 07:00
de schimbat service-ul nu e nicio problema, poti sa mergi si in austria daca vrei, doar sa fie service autorizat ford. nu are nimeni ce sa iti zica atata timp cat ford ii agreeaza, si iti scriu acolo in carticica de service ca ai facut revizia la timp.
pentru impresii despre tiriac si alte service-uri din constanta, scrieti va rog aici
viewtopic.php?f=33&t=25063
16 Iun 2009, 19:17
eu am mai citit undeva pe forum despre problema cu incalzirea exagerata a consolei la noua Fiesta, dar nu-mi mai aduc exact aminte unde...probabil in sectiunea ei, la
Fiesta Mk7daca ceea ce-mi aduc aminte e corect, nu cred ca e o problema doar la tine, ci mai degraba pare a fi o deficienta de proiectare a modelului respectiv...
16 Iun 2009, 20:44
radur, noutati ceva?
16 Iun 2009, 20:54
No comment.
Momentan.
16 Iun 2009, 20:56
dar stiu ca o coci bine! de abia astept vesti fierbinti de la TA, eu am un bec la semnalizarea laterala pe care vreau sa-l inlocuiesc si de o luna ma gandesc cum sa fac sa nu mai ajung iar pe la service. stau iar 2 ore si dau 50 ron
04 Iul 2009, 01:09
De la inceput trebuie sa fac unele precizari, la Transatlantis ca in orice alt colectiv sint oameni ce isi fac bine treaba sint amabili dar exista si angajati care intr-un cuvint isi baga picioarele.
Sper ca acest nou post sa il ajute pe Marius - interfata dintre clienti si Companie sa indrepte lucrurile pina nu va fi tirziu pentru patron.
Tot aici ii multumesc lui Marius pentru ca m-a tinut la curent cu situatia complicata prin care a fost masina si pentru ca s-a oferit sa imi dea o masina la schimb pe care am refuzat-o avind deja un Focus bun (momentan) .
Pina acum nu v-am relatat noua mea poveste legata de Transatlantis pentru ca am vrut sa vad cum se termina dar ce s-a intimplat astazi m-a suparat destul de tare.
Si ca sa intelegeti despre ce este vorba o voi lua de la coada.
Ieri dintr-o data mi s-a aprins martorul motor de pe bord la Focus. Morcovit pentru ca ma asteptam sa fie nevoie de aditiv pentru DPF dimineata cind m-am dus sa scot Fiesta de la Transatlantis am intrebat cind pot sa ma programez pentru constantare (luni dupa 12) neavind timp am zis sa incerc si la vecinul Tiriac.
Am sunat pe la 11 si la ora 15 eram asteptat acolo. Am ajuns pe la 15.30 datorita traficului (am sunat sa imi anunt intirzierea).
Din experienta altora (martini) am precizat ca nu doresc sa mi se schimbe suportii pentru numere si nu vreau autocolant cu Tiri pe masina (si as aa fost).
Aici actele de check in au mers mult mai repede in comparatie cu Transatlantis. Dupa 40 de minute de verificari am primit vestea cea buna aditiv DPF mai aveti dar eroarea este de la 2 furtune de la pompa de vacuum imbatrinite ce trebuiesc schimbate. Am intrebat cit costa cu totul si daca au piesele pe stoc am primit OK ca sint pe stoc si toata distractia ma costa 122 ron iar la 17.30 am primit masina.
Ce am constatat la prima intrare in service la Tiriac
- actele circula prin mai putine miini in comparatie cu Transatlantis
- timpul de asteptare pentru formalitatile de check in si check out este mult mai scurt la ei
- in timp ce platesti altii fac alte acte unii spala masina si pina ai chitanta te asteapta cineva sa preiei masina
- da chiar daca era masina spalata in urma cu 2 zile a fost din noua udata inclusiv presurile din interior si am primit un odorizant
- punct negativ nu poti sa vezi masina (cum au facut service ul nu ai cum sau cel putin nu am vazut eu si nici nu am intrebat pentru ca eram bucuros pentru ca nu trebuie sa cumpar aditiv)
Acum sa trecem la Transatlantis, deoarece povestea este lunga si de ceva vreme am pierdut notiunea timpului.
Sa zicem ca prin 5 Iunie am dus Fiesta pentru o reparatie pe Casco cei care au fost la intilniri stiu ca aveam aripa spate putin infundata, avind experienta cu Focusul de cind am pupat catelul pe autostrada dupa ce am deschis dosarul la asigurator m-am dus cu masinuta sa se uite baietii la masina sa imi faca comanda pentru piese daca nu sint pe stoc si sa revin cu masina cind au venit piesele.
O bila alba pentru ca nu am lasat masina acolo 8 zile pina cind a venit o grila de aerisire
Dupa ce a venit grila m-au sunat sa las masina toate bune si frumoase. Lucrarea simpla problema a fost ca tipul de la asigurare a venit dupa 4 zile si lucrarea a intirziat ceva dar nu din vina lor.
Pina la urma spre finele lunii am fost sunat sa i-au actele sa imi dea asiguratorul acordul de plata.
O bila alba pentru cei de la Daune din Transatlantis.
Pentru ca asa cum este normal cei de la Fata au stat cam 7 zile pina sa imi dea acordul de plata.
Fericit ca pot sa scot masina sun un verisor sa mergem cu Focusul pentru a salta masina de la Trans.
Ajunsi pe la 18 toata lumea se grebea ei sa plece acasa eu sa scot masina dupa 3 saptamini actele erau gata semnam eu ma duc la Focus varu cu cineva de la Trans la masina si gata pleaca, dar dupa 20 de metri se opreste pune masina pe avarii ne dam jos si stupoare parbrizul spart si foarte bine o linie aiurea de vreo 70 cm.
Inapoi cu actele si cheia specialisti peste specialisti ca de la soare se poate duce chiar daca avea un mic punct
bull shit uri de genul asta (precizez ca am mers cu parbrizul dus 10 zile pina a venit cel nou si linia nu s-a ma deplasat)
Pina la urma eu nu am aflat ce angajat destept a facut parbrizul chiar daca exista camere de supraveghere peste tot problema este ca masina a stat 4 zile pina sa vina un inpector de la nu stiu ce firma cu care are Trans asigurare pe service.
Dupa ce a facut poze tipul in prealabil asiguratorul meu a trimis si el pozele din care se vedea clar ca parbrizul era intact si pentru ca m-a pus dracu sa cumpar Fiesta Ghia din Germania, parbriz cu incalzire senzor de ploaie si de lumina alta belea stai inca 8 zile pina vine parbrizul.
Daca constantarea era facuta am avut privilegiul de a lua masina pina vine parbrizul.
Pina aici din punctul meu de vedere toate au fost OK chiar ma amuzam de situatie si chiar daca multi ma presau sa scriu ce am patit nu aveam chef de un nou articol dar
Problema a venit astazi cind am luat masina din service de fapt seara cind a vebit prietena acasa. Pentru ca ma grabeam nu m-am mai urcat in masina si am verificat doar capacul de motor (prietenii stiu ce marca este) si am lasat prietena sa plece pentru ca ii ardeau si ei talpile dupa atita timp.
Seara cind ne-am intilnit surprize surprize fata de cum arata Focusul cind l-am luat de la Tiriac la Fiesta am remarcat urmatoarele :
- foarte multe amprente pe parbriz interior si exterior inteleg ca se pune cu mina dar macar se poate sterge dupa ce se termina lucrarea (dimineata o sa ma uit atent sa nu fie zgiriat sau mai stiu eu ce acum ma astept la orice)
- eroare pe bord auto lamp wipers deci ori nu are senzor de ploaie (ma indoiesc) ori iara alt gigel sau poate acelasi care l-a spart a uitat sa lege firele de la senzorul de ploaie
Miine o sa verific daca reactioneaza la apa dar nu cred si normal o sa verific si dezaburirea daca pot cu ce, eventual cu inghetata pentru ca nu se stie niciodata si nu am chef sa ma trezesc la iarna ca nu merge si sa imi spuna cei de la Trans ca nu este vina lor.
Ce m-a deranjat daca tot ai schimbat parbrizul si normal te ai jucat cu cheile in contact si ai vazut eroarea ce ai spus las-o ma ca merge si asa se intoarce el si mai sta pe aici 2 ore acte si lucru efectiv.
Nu mai spun ca in 2 minute cu putina hirtie si solutie de gemauri se stergea parbrizul luna.
Cam astea ar fi. Din pacate cel putin in cazul meu pina acum experientele ma fac sa cred ca unii isi baga picioarele si chiar foarte bine.
PS Problema este ca in iarna cind am pupap catelul si cind mi s-a schimbat radioatorul iara nu au terminat baietii treaba pentru ca in primavara nu mai baga masina AC la stopuri doar cind mergea la drum si cind m-am dus la ei normal ca am platit alt gigel nu bagase mufa de la ventilator.
Asadar degeaba se chinuie boardul cu implementarea si mentinerea controlului calitatii, fidelizarea clientilor, facilitati in sala de asteptare, discount uri la manopera etc etc daca intervine un gigel la masina ta si da o `buleala` (la mine se tot repeta) cum se spune la alti meseriasi. SE DUCE DRACU TOT.
Sper ca acest post sa ii ajute pe cei de la Trans sa gaseasca solutiile necesare pnetru a scapa de aceste probleme.
Daca la parbriz nu a fost fost sau nu stiu eu ca a fost identificat cine a fost autorul macar pe baza documentelor se poate vedea cine a lucrat acum si cum de ce si din ce cuaza nu a pus si mufa de la senzorul de ploaie. Si cum facem sa rezolvam problema ? Vine cineva la mine in parcare sa puna mufa pentru ca momentan nu am timp si nici chef sa mai vin la Trans cel putin pina la toamna.
Ar avea sens sa intreb de ce in Ianuarie cel care a lucrat la Focus nu a pus mufa de la ventilator ? pentru ca trebuie sa imi dea 110 ron + timpul pierdut in primavara cind am stat la service sa bage altcineva mufa la loc.
Trist dar adevarat.
04 Iul 2009, 07:29
naspa faza

verifica toata masina (de fapt ambele masini, ca au trecut impreuna prin service) asa cum le-ai verificat cand le-ai cumparat. pe toate partile, si daca e ceva in neregula du-te acum cat e proaspata problema, dupa o luna sau doua nu mai recunoaste nimeni nimic... stiu ca ti-e lehamite insa daca tot ai intrat in hora macar joaca pana la capat, sunt masinile tale, e interesul tau, si banii tai. nu lasa niste "gigei" sa isi bata joc de proprietatea ta, si de banii pe care ii muncesti.
04 Iul 2009, 10:01
Update :
Dimineata la prima ora am verificat parbrizul asta dupa ce l-am sters de amprentele celor care l-au montat (a durat 1 minut pe ambele fete putin Clin si o cirpa curata).
Dezaburirea merge, in schimb senzoul de ploaie nici la tornade nu reactioneaza pentru ca nu are cu ce nema mufa cuplata banuiesc.
Cu senzorul de lumina aseara m-am pacalit cind l-am pus pe auto pentru ca s-a aprins si am crezut ca merge.
Dimineata la fel l-am pus pe auto si se aprinde faza scurta chiar daca afara la ora 7 dimineata este lumina. Asadar nu merge probabil sint pe aceeasi mufa.
In concluzie am vorbit cu reprezentantul de la relatia cu clientii si sper ca acel gigel sa fie identificat nu de alta dar posibil sa recidiveze si cu alti clienti ce nu sint asa ingaduitori ca mine.
07 Iul 2009, 14:44
Eu mi-am schimbat distributia la ei anul trecut in mai (mi-am facut revizia de 90000) , duminica masina facea ca toti dracii ...

mi s-a stricat fulia motor

(asta s-a dovedit a fi ) . Nu am facut decit 30000 cu "noua" distributie asa ca le-am scris celor de la Transatlantis sa-i intreb de o eventuala schimbare pe garantie ...

da inca nu mi-au raspuns...
E nasol , una noua costa 600 de roni .
07 Iul 2009, 20:00
nu stiu daca o sa iti raspunda. nici mie nu mi-au raspuns la multe mail-uri, singurul care a fost amabil sa imi raspunda a fost la programari service, un domn soare.
cel mai bine suni pentru informatii, insa din experienta ce e scris e lege! incearca sa obtii raspunsul lor si scris...
08 Iul 2009, 07:19
Mi-au raspuns ...da nu stiam unde sa postez raspunsul :aici ,la "de ce sa nu ridem putin",la "it's now safe to turn off Romania "....
Mi-a raspuns o tanti cu un fwd al unui coleg de-al dinsei de la Garantii care zicea ca :
Masina este vanduta in Germania si trebuie sa prezinte factura de achizitionare, figureaza la noi in gestiune cu mai mult de 1 an de la ultima revizie si revizia la 90.000 este facuta la 94230 . Fulia nu face obiectul garantiei deoarece este din doua mase si intre cele doua mase se afla o bucata de cauciuc care probabil este uzata.Deci e clar , fulia s-a stricat din cauza ca probabil era uzata !
Le-am scris un e-mail inapoi in care le-am reamintit ca :
- reviziile in Germania se fac la 20000 km nu la 15000
- fulia montata original e tot cu doua mase si tot cu cauciuc dar a tinut 94230 km (si poate rezista s-acum daca nu se uza intre timp

) nu 30000 cit a rezistat a lor !
De fapt eu ii intrebasem numai de garantia lucrarii(sau mai degraba lucraturii ) facute de ei nu de garantia generala a masinii !
Tanti aia a zis sa vin cu masina la ei s-o verifice cu toate ca am precizat clar ca sint din Tulcea si e evident ca transportul masinii la C-ta m-ar costa mai mult decit schimbarea fuliei !
08 Iul 2009, 07:25
lucreaza femei la TA? eu le stiam doar pe cele de la showroom dar care raspund la telefon si redirectioneaza. doar pentru ele nu merita un drum decat sa le pui la "fete/pietoni din trafic"

zic sa insisti sa iti raspunda exact la intrebarea ta, si calculezi daca merita sau nu sa faci drumul. eventual cere sa vorbesti cu cei de la garantii sau de la service la telefon.
08 Iul 2009, 07:33
E director executiv !
08 Iul 2009, 09:14
Mi-au raspuns si la al doilea mail :
Reviziile in Germania sunt una, in Romania sunt intotdeauna din 15000 in 15000 km (poate si din cauza drumurilor noastre dezastruoase !). Cat priveste garantia lucrarii efectuate de noi anul trecut, va pot spune ca garantia pe care o acordam (noi si toate celelalte reprezentante) la manopera este de 3 luni, iar la piese de 12 luni; cum lucrarea dvs. a fost in 28.05.2008, nu se mai incadreaza in niciuna din cele doua variante. Va pot asigura doar ca, in cazul in care montarea fuliei in 2008 era incorecta, in niciun caz n-ati fi putut efectua 30000 km ! Asadar acest motiv iese din discutie. Fulia are un pret de intrare de 870 lei (cu TVA inclus) la care va putem aplica un discount de 25%. Va rog asadar sa va ganditi daca puteti aduce masina la noi in service sau poate ati dori sa va trimitem aceasta piesa printr-o firma de curierat (daca chiar nu puteti sa ajungeti in service-ul nostru) pentru a v-o monta un service apropiat. Asteptam decizia dvs.
N-am reusit niciodata sa inteleg cum influenteaza calitatea drumurilor durata la care se schimba distributia sau uleiul ...
Oricum , e clar ca nu pot sa le cer sa-mi repare fulia pe garantie , le-am reamintit totusi ca imediat dupa revizie m-am plins lucrul de mintuiala facut (imi lasasera suruburile de la capacul filtrului de aer nestrinse ) si mi-au dat asigurari ca totul e in ordine .
La urma urmei ei au dreptate cind zic pe siteul lor ca :
Diferenta dintre dealerii prezenti pe piata auto este facuta de calitatea si complexitatea serviciilor oferite, cat si de profesionalismul colectivului.
PE : la Forcar fulia e 620 de roni iar manopera in jur de 60 ...
08 Iul 2009, 11:27
daca vii la TA ai bonus o baie in mare gratis
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.