Romcar Motors si BDT: jalnic, bataie de joc romaneasca
Am un Ford Mondeo 2006 (in garantie). In primavara 2008 mi-a aparut o vibratie in volan si pedale in special la franare, dar nu numai la franare!!! Am mers la Romcar Motors, unde mi s-a spus (fara a se face vreun test) ca am discurile de frana ovalizate, ca trebuie sa le schimb, adica sa le cumpar de la ei (discuri la 100 de euro bucata si placute la 100 de euro setul). Va zice ceva asta...?
OK, am schimbat mai intai discurile si placutele spate pentru ca cei de la Romcar Motors mi-au spus ca nu mai pot fi folosite, ca placutele nu mai calca pe disc. Nici o imbunatatire. Aceleasi vibratii.
Am fost apoi cu masina la BDT Vest si mi s-a spus ca NU POATE FI DECAT DE LA DISCURILE DE FRANA, ca sunt ovalizate. Le-am schimbat si pe cele fata (am cumparat discuri si placute noi). Problema cu vibratiile a ramas. M-am dus din nou la BDT. Mi s-a spus : E DE LA DISCURI. SUNT OVALIZATE. Oricat am incercat sa explic celor de la receptie service ca erau noi, ca de-abia le schimbasem, degeaba. Mi se repeta intr-una, in prostie, ca e de la discuri. O logica minimala ar fi asa: in procesul de franare interactioneaza discurile cu placutele. Placutele sunt fixate pe etrier. Daca presupunem ca discurile sunt bune (oentru ca au fost schimbate), inseamna ca trebuie verificati etrerii. Mi s-a refuzat in mod prostesc verificarea etrierilor sau un test drive. De ce? Pentru ca atotstiutorii lipsiti de logica si de cunostinte elementare nu voiau sa "plece urechea" la ce incercam sa le spun. Concluzia? Mi s-au scimbat din nou discurile si placutele. Este adevarat, de data asta pe garantie. Si...ghiciti? Acelasi rezultat, aceeasi vibratie.
Norocul meu a fost ca am plecat din Bucuresti la Iasi, unde exista o mentalitate si o atitudine ceva ma corecte fata de client: la dealerul TESTER CASA AUTO, seful de service a mers cu mine (el la volan) intr-un test drive de vreo 20 km si a incercat in toate felurile sistemul de franare. Apoi mi s-a testat masina in atelier, si...surpriza: discurile erau bune. Etrierul stanga fata avea joc mare. Mi s-a schimbat pe garantie si acum masina se comporta normal. Mai mult: la Romcar Motors si la BDT, dupa fiecare interventie la sistemul de franare, mi s-a refuzat a se efectua un test de franare. In mod normal este ilegal acest lucru. La TESTER CASA AUTO Iasi, am primit rezultatul (pozitiv) al testului de franare, in urma schimbarii etrierului, fara sa cer in mod special asta. Cei de acolo au facut-o pentru ca ASA SE FACE, asa e procedura, asa trebuie.
Va dati seama ca vorbim despre FRANELE MASINII???
Stiti cat a durat toata treaba asta, din cauza incompetentei angajatilor BDT: cam 4 luni de zile pentru ca masina mea (care este in garantie) sa functioneze din nou normal, adica SA FRANEZE!!! Este jalnic, dar nu este de mirare, pt. ca atitudinea Romcar Motors si BDT a fost ceva normal pentru tara in care traim.
Si atunci intreb: de ce sa-ti cumperi masina noua in Romania? Ca sa fii obligat sa mergi doar anumite service-uri (doua - trei la numar, nu foarte multe), unde niste incompetenti la care nu ai alternativa sa-si bata joc de masina ta???
OK, am schimbat mai intai discurile si placutele spate pentru ca cei de la Romcar Motors mi-au spus ca nu mai pot fi folosite, ca placutele nu mai calca pe disc. Nici o imbunatatire. Aceleasi vibratii.
Am fost apoi cu masina la BDT Vest si mi s-a spus ca NU POATE FI DECAT DE LA DISCURILE DE FRANA, ca sunt ovalizate. Le-am schimbat si pe cele fata (am cumparat discuri si placute noi). Problema cu vibratiile a ramas. M-am dus din nou la BDT. Mi s-a spus : E DE LA DISCURI. SUNT OVALIZATE. Oricat am incercat sa explic celor de la receptie service ca erau noi, ca de-abia le schimbasem, degeaba. Mi se repeta intr-una, in prostie, ca e de la discuri. O logica minimala ar fi asa: in procesul de franare interactioneaza discurile cu placutele. Placutele sunt fixate pe etrier. Daca presupunem ca discurile sunt bune (oentru ca au fost schimbate), inseamna ca trebuie verificati etrerii. Mi s-a refuzat in mod prostesc verificarea etrierilor sau un test drive. De ce? Pentru ca atotstiutorii lipsiti de logica si de cunostinte elementare nu voiau sa "plece urechea" la ce incercam sa le spun. Concluzia? Mi s-au scimbat din nou discurile si placutele. Este adevarat, de data asta pe garantie. Si...ghiciti? Acelasi rezultat, aceeasi vibratie.
Norocul meu a fost ca am plecat din Bucuresti la Iasi, unde exista o mentalitate si o atitudine ceva ma corecte fata de client: la dealerul TESTER CASA AUTO, seful de service a mers cu mine (el la volan) intr-un test drive de vreo 20 km si a incercat in toate felurile sistemul de franare. Apoi mi s-a testat masina in atelier, si...surpriza: discurile erau bune. Etrierul stanga fata avea joc mare. Mi s-a schimbat pe garantie si acum masina se comporta normal. Mai mult: la Romcar Motors si la BDT, dupa fiecare interventie la sistemul de franare, mi s-a refuzat a se efectua un test de franare. In mod normal este ilegal acest lucru. La TESTER CASA AUTO Iasi, am primit rezultatul (pozitiv) al testului de franare, in urma schimbarii etrierului, fara sa cer in mod special asta. Cei de acolo au facut-o pentru ca ASA SE FACE, asa e procedura, asa trebuie.
Va dati seama ca vorbim despre FRANELE MASINII???
Stiti cat a durat toata treaba asta, din cauza incompetentei angajatilor BDT: cam 4 luni de zile pentru ca masina mea (care este in garantie) sa functioneze din nou normal, adica SA FRANEZE!!! Este jalnic, dar nu este de mirare, pt. ca atitudinea Romcar Motors si BDT a fost ceva normal pentru tara in care traim.
Si atunci intreb: de ce sa-ti cumperi masina noua in Romania? Ca sa fii obligat sa mergi doar anumite service-uri (doua - trei la numar, nu foarte multe), unde niste incompetenti la care nu ai alternativa sa-si bata joc de masina ta???
Ionut Vasilescu
Ford Mondeo TDCI 115 HP 2006
Ford Mondeo TDCI 115 HP 2006
- ionutvasilescu
- Incepator
- Mesaje: 52
- Membru din: 29 Iun 2006, 21:46
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Mondeo 2006, 2000 CC, TDCI, 115 CP