Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 23 Mar 2011, 18:11

Salut Dani,

Te rog sa stergi garnitura de chiulasa si pe o parte si pe cealalta si sa postezi aici doua poze cu ea sa o vad si eu.
Ma refer la cea veche.
Daca tot ai stricat garnitura de chiulasa nu stiu de ce nu ii tragi si setul motor afara ca sa stii o treaba,sa nu fi fost motorul incins si sa aiba ceva segmenti coxati pe pistoane. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde danicoman » 23 Mar 2011, 19:42

Am atasat pozele la galeria mea de poze.Nu ma pricep sa incarc altfel.Le-am facut la cate doi cilindri in parte de mai aproape,sa se vada mai bine.
danicoman
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Dec 2010, 21:03
Localitate: constanta
Maşina: ford mondeo 1.8 td endura 90cp 66 kw 1999

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde danicoman » 23 Mar 2011, 21:11

Daca tot am dat jos chiulasa,spuneti-mi cum sa o pun exact la punct,distributia,ca acum sigur vad si pistonul de la 1 sus,dar axa cu came,cum trebuie sa cada camele pe supapele de la pist 1,ele normal trebuie sa fie inchise,ca altfel le-ar rupe,sau stramba daca ar fi deschise ci pist1 sus,sau poate aveti vreo schema cu punerea la punct,cu toate ca daca dadeam gres in mod sigur strambam supapele.
danicoman
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Dec 2010, 21:03
Localitate: constanta
Maşina: ford mondeo 1.8 td endura 90cp 66 kw 1999

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde marin cristian » 24 Mar 2011, 17:24

va salut domnul gabi sunt nou pe aici pe forum dar totusi m am hotarat sa va cer ajutorul daca nu va suparati.detin ford escort 1995 1.6 16v si brusc am vazut cum scade nivelul uleiului din motor,completantand mereu intr o seara am ridicat toate fijele de la bujii sa vad ce se intampla p acolo si spre uimirea mea tot lacasul acela unde sunt bujiile era inundat de ulei in asa fel incat abia se mai vedeau bujiile.eu ma gandesc ca ar fi garnitura de la capac chiulasa care nu isi mai face treaba.in speranta ca nu ma ve ti ocoli cu parerea dvs va doresc sanatate maxima.multumesc cu respect.
marin cristian
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 21 Feb 2010, 01:38
Localitate: bucuresti
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v 90ps
VIN: wfoaxxgcaasj61689

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde danicoman » 24 Mar 2011, 19:07

Va salut!Am rezolvat in cele din urma,a pornit la sfert fara pic de fum,deci vinovata era garnitura de chiulasa.Va multumesc pentru sfaturile date.
danicoman
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Dec 2010, 21:03
Localitate: constanta
Maşina: ford mondeo 1.8 td endura 90cp 66 kw 1999

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 24 Mar 2011, 21:27

Salut dani,

Imi pare rau ca nu am mai vazut in timp util ce ai mai facut.
Am studiat garnitura de chiulasa si de vede clar ca motorul a fost foarte incins candva mai ales la jumatate unde inelele metalice sunt negre.
Sincer eu nu stiu cum zici ca ti-a luat baiatul ala compresia pe cilindri.
Vroiam doar sa te intreb de ce reparatia fost garnitura de chiulasa care ai montat-o pentru ca dupa cate observ eu a fost folosita o garnitura de reparatia 3,are 3 crestaturi pe ea ceea ce inseamna ca ori a fost planata chiulasa foarte mult,ori cascalaul care a mai umblat la motor a cumparat aiurea.
Fişiere ataşate
DSC09622.JPG
DSC09617.JPG
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 24 Mar 2011, 22:09

$1 scrie:$2a salut domnul gabi sunt nou pe aici pe forum dar totusi m am hotarat sa va cer ajutorul daca nu va suparati.detin ford escort 1995 1.6 16v si brusc am vazut cum scade nivelul uleiului din motor,completantand mereu intr o seara am ridicat toate fijele de la bujii sa vad ce se intampla p acolo si spre uimirea mea tot lacasul acela unde sunt bujiile era inundat de ulei in asa fel incat abia se mai vedeau bujiile.eu ma gandesc ca ar fi garnitura de la capac chiulasa care nu isi mai face treaba.in speranta ca nu ma ve ti ocoli cu parerea dvs va doresc sanatate maxima.multumesc cu respect.


Salut Cristi,

Nu are rost sa te sperii gebeaba,ai perfecta dreptate,garnitura de la capacul tachetilor este compromisa.
Cauti ori o seringa mai mare ori o bucata de tifon sau carpa cu care sa absorbi uleiul din camera bujiilor si dupa ce termini operatia,cu ajutorul unei carpe uscate si putina benzina,stergi fiecare fisa in parte sa nu mai ramana ulei pe ea si cumperi garnitura de capac noua.
Asta e tot,spor la treaba.:)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde danicoman » 24 Mar 2011, 22:56

Eu am cerut o garnitura identica cu cea veche,adica tot cu trei dinti,acum dumnezeu stie ce s-a intamplat in motor,altceva m-a surprins,cand am desfacut prezoanele de la chiulasa,jumatate din ele,adica,de la centru spre cutie,erau destul de slabe,la motorul vechi erau stranse de imi era frica sa nu se rupa in bloc.Motorul asta avea curelele de distributie originale ,stantate pe ele cu emblema ford,bine eu le-am schimbat,plus rolele.Nu ma asteptam sa functioneze asa bine,si fara fum deloc la esapament,iar cu compresia si eu sunt surprins si acum,nu sunt lamurit,la un 20 fiind destul de bine,era diferenta pe unul din pistoane de 2 bari,atat,nimic mai mult.Tocmai de aceea i-am luat compresia, sa elimin acest lucru,sa nu ma apuc sa desfac aiurea,dar se pare ca ,,a dat cu virgula".Acum nu stiu daca am procedat corect cu noua garnitura ,cu trei dinti.Stiam treaba cu nr de dinti,dar am vrut sa fie la fel cum a fost .Garnitura veche nu a ramas lipita nici pe bloc,nici pe chiulasa,a iesit intreaga,ff usor.Sa vad maine dimineata cum porneste.
danicoman
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Dec 2010, 21:03
Localitate: constanta
Maşina: ford mondeo 1.8 td endura 90cp 66 kw 1999

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde marin cristian » 25 Mar 2011, 04:48

Multumesc pt răspuns dl gabi dc nu deranjez stiti cum se blochează arborele la tipul meu de motor când se skimba distributia?se blochează cu ceva volanta?motorul este zetec 1.6 16v.multumesc sănătate multă va doresc
marin cristian
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 21 Feb 2010, 01:38
Localitate: bucuresti
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v 90ps
VIN: wfoaxxgcaasj61689

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cristi pinguinul » 25 Mar 2011, 13:56

Va salut d-l Gabi. Intai tin sa va multumesc pentru sfaturile date pana acum, si vreau sa mai apelez odata la priceperea dumneavoastra legata de masini si va intreb asa: Vreu sa achizitionez o masina de off road dar sa mai imi fac treaba si cu ea, si am ales. Alegerea e facuta dar sant in numar de doua si anume:OPEL FRONTERA SPORT motor 2,2 diesel sau KIA SPORTEAGE motor 2,9 diesel. La an,bani si inscrierisant la fel. Ma intereseaa daca le cunoasteti costurile lor de intretinere si fiebilitatea ,forta si alte le ce ati mai putea a imi spuneti.Cand spun costuri nu ,ma refer sa imi dati preturi ci doar asa in mare facand comparatieintre cele doua. Daca stiti ceva probleme care apar frecvent la cele doua
Va multumesc anticipat
P.S. Sau mai bine la frontera sa aleg moorul de 2,5l diesel?
cristi pinguinul
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 12 Noi 2010, 20:34
Localitate: BUCURESTI
Maşina: ford mondeo 2001 1,8 92kw
VIN: WF0WXXGBBW1R87747

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde danicoman » 25 Mar 2011, 18:47

A pornit dimineata la sfert,mai bine ca inainte,fara nici un pic de fum,in schimb mi s-a parut ca are un rontait pentru 10 sec la injectoare.In rest totul este ok.
danicoman
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Dec 2010, 21:03
Localitate: constanta
Maşina: ford mondeo 1.8 td endura 90cp 66 kw 1999

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 25 Mar 2011, 20:04

$1 scrie:$2legerea e facuta dar sant in numar de doua si anume:OPEL FRONTERA SPORT motor 2,2 diesel sau KIA SPORTEAGE motor 2,9 diesel. La an,bani si inscrierisant la fel. Ma intereseaa daca le cunoasteti costurile lor de intretinere si fiebilitatea ,forta si alte le ce ati mai putea a imi spuneti.
P.S. Sau mai bine la frontera sa aleg moorul de 2,5l diesel?


Salut,

Sa nu aud de motorul de Opel de 2,2 el a fost pus si pe Rekord si e unu motor prost la ungere in partea superioara,mai bine optezi pentru cel de 2,5.
Acum am o nedumerire la Kia,motorul de 2,9 TDI a fost pus pe Sedona/Carnival nu pe Sportage. :-??
Au echipat intr-un anumit an si nu stiu eu?
Nu vorbesti de motorul de 2,9 TDI in 4 pistoane la 126 de cai?
Cel de Opel de 2,5 are 115 cai,sincer eu as merge pe Kia e si mai silentios si mai intepat,are si ceva caluti in plus :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 25 Mar 2011, 23:25

$1 scrie:$2ultumesc pt răspuns dl gabi dc nu deranjez stiti cum se blochează arborele la tipul meu de motor când se skimba distributia?se blochează cu ceva volanta?motorul este zetec 1.6 16v.multumesc sănătate multă va doresc



Salut,

Ai doua variante:
1.-demontezi electromotorul si blochezi cu o surubelnita plata dar solida sau un levier mai ascutit,
2.-sub cutia de viteze,chiar in dreptul coroanei practici o gaura cam de 14/16 mm unde vei introduce o surubelnita mecanica plata.
Eu personal practic a doua metoda.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 26 Mar 2011, 18:26

$1 scrie:$2alut CLW-Fiesta,

M-ai bagat in ceata cu toate ca nu ma pasioneaza pe mine partea electrica. :-?? :D
Nu prea are logica,daca ar porni motorul as tinde sa cred ca incarca mult si de aceea supraincalzeste si arde bobina dar fara sa porneasca?
Daca ar avea scurt pe instalatie ar face de cand pui contactul,ma gandesc la un singur lucru nu cumva instalatia si acumulatorul sunt pe 12 volti iar tu pui bobine pe 6 volti?
Ai incercat sa pui un instrument de masura pe bornele bobinei si sa vezi ce tensiune are cand dai la automat?
Inseriaza pe unul din firele bobinei un bec de far ca filamentul lui sa preia suprasarcinile de tensiune si vezi ce face in acest caz,ar trebui sa aprinda becul cand tu dai la automat fara sa ma incinda bobina.
Astept noutati. :)


Va salut Domnule Bibanu'!

Mi-am facut in sfarsit timp sa ma uit sa vad ce are, am constatat ca de fapt nici nu ajungea curent in aprinderea electronica, am desfacut toata instalatia electrica si am observat ca se topisera izolatiile unor fire si astfel faceau contact intre ele, "datorita" lor s-a ars si aprinderea electronica, si ajungea si plusul direct la bobina de inductie fara ca sa mai faca ceva intreruperea de curent... de aici probabil si supararea bobinelor de inductie :))... oricum si chinezii astia cred ca sunt daltonisti :))... in loc sa faca si ei ROSU = + si NEGRU = -, VERDE = -, si + depinde unde te uiti, ba e roz, ba e, negru cu alb, ba e galben, rosu e decat la baterie :))... Multumesc pentru sustinere si sa aveti un weekend excelent!
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 26 Mar 2011, 18:48

Salut,

Ma bucur ca i-ai dat de cap. :) =D>
Sa cumperi banda izolatoare din aia neagra de instalatii electrice si sa matisezi frumos toata instalatia sa nu o lasi sa se vada asa aiurea,fa o treaba ca lumea daca tot te-ai apucat. :) ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 26 Mar 2011, 18:51

am facut-o deja :D
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Ripper102002 » 26 Mar 2011, 19:46

Buna ziua, am un ford mondeo 2.0 tdci 116 cp 2004 si am probleme cu injectoarele, pompa de inalte si turbo. Am facut testul de injectie la care imi reiesea ca am presiune prea mare in rampa, ca motorina care este pompata din rezervor este cu span si nu numai (are o culoare neagra abia se vedea pilitura de fier prin ea) si la turbo imi intra in limp mode daca o turez brusc. Cei de la service autorizat delphi imi cer 55 de milioane sa imi curete rezervorul si sa imi reconditioneze pompa si injectoarele, intrebarile mele ar fi:
1. Merita sau mai bine imi cumpar de la dezmembrari piesele cu 650 d euro (injectoare+pompa)?
2. Care ar putea fi cauza motorinei negre care intra in injectoare? (alimentez numai de la rompetrol sau petrom)
3. Pot sa montez pompa de inalte, injectoarele si turbo-ul de la un mondeo 2.2 si sa am si o crestere de putere odata cu reparatia aceasta?
4. Am vorbit cu o firma care se ofera sa imi reconditioneze injectoarele cu 200 de lei bucata si pompa de inalte cu 500 de lei dar fara montaj, merita?

Va multumesc
Avatar utilizator
Ripper102002
Ford Freak
 
Mesaje: 190
Membru din: 29 Dec 2010, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2004 2.0TDCI 130cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 26 Mar 2011, 20:19

$1 scrie:$2alut dani,

Imi pare rau ca nu am mai vazut in timp util ce ai mai facut.
Am studiat garnitura de chiulasa si de vede clar ca motorul a fost foarte incins candva mai ales la jumatate unde inelele metalice sunt negre.
Sincer eu nu stiu cum zici ca ti-a luat baiatul ala compresia pe cilindri.
Vroiam doar sa te intreb de ce reparatia fost garnitura de chiulasa care ai montat-o pentru ca dupa cate observ eu a fost folosita o garnitura de reparatia 3,are 3 crestaturi pe ea ceea ce inseamna ca ori a fost planata chiulasa foarte mult,ori cascalaul care a mai umblat la motor a cumparat aiurea.

Buna seara,referitor la acei "dinti"de pe garnitura de chiuloasa,eu m-am uitat la motor si a mea are 4 dinti<crestaturi> din astia,ce inseamna asta?eu am masina din 2005 si nimeni nu a umblat la motor de cand o am.Sa se fi umblat inainte?oricum am luat masina pe la 78k<ziceau ei atunci ca is reali>
Te rog bibane lamureste-ma.
Mersi frumos
numa bine
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 27 Mar 2011, 05:52

Salut 4focus,

Numarul de crestaturi dupa marginea garniturii de chiulasa arata cota de reparatie a chiulasei si un motor in firea lui ar trebui sa aiba garnitura fara crestaturi,deci cum ar fi al tau de exemplu in care tu sustii ca nu s-a umblat.
Ma faci sa cred ca dupa anul 1998/2000 au inceput sa toarne chiulase atat de proaste incat au trebuit planate foarte mult ca sa le scoata fata,dar nu ma mai mir nimic deoarece si segmentii au niste tolerante atat de mari din fabricatie incat ai impresia ca sunt cei vechii ai motorului. :-??
Asta e politica de piata,facem masini sa mearga 5 ani ca sa nu falimenteze industria auto. :((
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 27 Mar 2011, 10:59

Iti multumesc,deci nu ar trebui sa imi fac griji ca au fost probleme la motor.
Apropo de tolerantele f mari ale masinilor dupa anul 2000,eu cred ca e si legat de consumul la care toti clientii se uita,adica cu cat are motorul tolerante mai mari<in limita>cu atat rezistenta motorului este mai mica de aici si un consum mai mic,nu?
Doar la ford sunt tolerantele asa mari?sau si la alti producatori?
mersi
numa bine
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cristi pinguinul » 27 Mar 2011, 11:48

D-l gabi din nou aveti dreptate , gresala a fost a mea , nu are kia sporteage 2,9 ci 2l si 83CP cel de 2,9 e pe carnival . Ziceati ca este mai ok cel de KIA si ca are mai multi cai ? E vorba de cea de pina in 2000 si care are motorul de 2l . Acum ca m-am exprimat corect imi puteti spune ce ati alege?
cristi pinguinul
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 12 Noi 2010, 20:34
Localitate: BUCURESTI
Maşina: ford mondeo 2001 1,8 92kw
VIN: WF0WXXGBBW1R87747

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 27 Mar 2011, 15:22

Salut Cristi,

In aceste conditii as merge pe Frontera deoarece e mult mai accesibila la preturile de intretinere si se gasesc piese pe toate drumurile dar cu coditia sa aiba echiparea de 2,5 .
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde giogu_mihai » 27 Mar 2011, 21:08

Ma numesc Mihai Giogu, sunt din Pitesti si detin un Ford Fiesta 1.4 Tdci din 2008 August (MK6) care are momentan are 22.500 Km. Masina are 2 ani 7 luni si am urmatoarele probleme:

Partea 1

Am observat ca in momentul in care pun frana, pedala este destul de moale si se duce pana la capatul cursei in opritorul acesteia (de fier de sub pedala). M-am uitat la nivelul lichidului de frana si am observat ca acesta este la maxim.
Problema este ca pedala este moale, iar cateodata masina merge infranata iar alteori nu. M-am uitat si sub pedale, totul este curat fara prelingeri de lichid.
1.De la ce ar putea fi?
De curand am fost la Royal Motors unde am schimbat cablul de frana de mana (era gripat), dupa aceasta operatiune facandu-mi si 2 teste pe stand pentru stabilirea eficacitatii franelor. In primul test a iesit faptul ca masina avea un coeficient de rezistenta la rulare de 38 pe puntea fata la ambele roti, iar pe puntea spate de 22 pe roata dreapta si 11 pe stanga (in trecut am mai facut un test de frane si am observat ca rezistenta la rulare era 12-13 pe fata si 11-12 pe spate), iar apoi la al 2 lea test masina avea rezistenta la rulare pe fata 13 si pe spate 11. Mentionez ca nu au umblat la circuitul de frana hidraulica, ei umbland doar la axa spate, pe partea de frana mecanica.
In mers am observat ca masina cateodata merge foarte bine (lin), iar altadata cam infranata. Tamburii pe spate nu se incalzesc.
Este o problema pe partea hidraulica din cate imi dau seama . Acum o luna nu aveam nicio problema. Acum din senin a aparut problema asta, care s-a manifestat la testul de frane prima data si apoi la testul urmator a disparut. Dar eu in continuare simt pedala moale si uneori masina este infranata si alteori nu.Cum observ ca este infranata? Vad ca masina urca greu in obtinerea vitezei dorite. Uneori e fasneata, alteori e obosita, parca nu are vlaga.
2.Din ce cauza cateodata masina merge infranata si cateodata nu?
3.Sa fie de la lichidul de frana? Nu a fost schimbat niciodata.
4.Ce cantitate este necesara pentru efectuarea schimbului de lichid de frana?

Partea a 2 a

In urma cu un 8 luni de zile am observat ca la actionarea franei de mana , rota dreapta frana corespunzator iar roata stanga nu se bloca la actionarea manetei de frana de mana, ci se rotea in continuare.
Am fost in service, problema s-a manifestat, ei punand diagnosticul de " dezechilibru cablu frana de mana" . Au zis ca acest lucru se poate remedia fie prin schimbarea cablului principal de frana de mana la un cost destul de piperat, fie cu un cost minim prin desfacerea tamburului rotii afectate si umblarea la autoreglaj ceea ce au si facut. Au pus masina pe standul de testare a franelor si intradevar se remediase oarecum problema dar nu in totalitate, existand un dezechilibru de aproximativ 15% intre roti, roata dreapta franand normal, iar cea stanga mai putin. Dupa ce am plecat de la ei, problema iar s-a manifestat. Toate aceste lucruri s-au intamplat in August 2010.
In iarna aceasta, prin Noiembrie-Decembrie m-i sa blocat roata cu probleme din cauza frigului, si am mers cu ea asa cam circa 4 Km , unde am observat ca aceasta se incinsese foarte tare. Am bagat mana pe sub roata si am tras de cablul de frana de mana pe partea stanga si roata si-a revenit din blocaj.
In ultimul timp am observat urmatorul lucru:
Cu frana de mana neactionata roata cu probleme (stanga) se incalzea - tamburul acesteia. Roata drepta era normala. La actionarea franei de mana , roata cu probleme nu frana complet, roata dreapta cea buna - frana corect.
Am fost la Tiriac Auto si au umblat la roata stanga , la auto reglaj, m-au pus sa cumpar saboti de frana si cablu de frana de mana (cel central - format din 2 bucati mari), si problema este inca prezenta. Roata stanga nu franeaza la actionarea completa a franei de mana si la neactionarea acesteia (in mers normal) se incinde.
Am cheltuit timp, bani, motorina si nervi si problema e inca acolo.
Nu stiu ce sa mai fac. Te rog da-mi un sfat cum se regleaza acest autoreglaj sau de la ce ar putea fi.
Diametrul tamburului pe interior este 203,0. Ce valoare trebuie sa aibe diametrul sabotilor (din ferodou in ferodou) setat din autoreglaj, in modul de frana de mana si de picior neactionate.
Va multumesc pentru timpul acordat!
Cu stima,
Giogu Mihai.
Fişiere ataşate
saboti.JPG
tambur.JPG
Avatar utilizator
giogu_mihai
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 21 Noi 2008, 14:41
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta 2008 1.4 TDCi 68 CP Ghia
VIN: WF0HXXGAJH8R19684

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boppzoli » 28 Mar 2011, 09:36

Buna ziua domnul Gabi!
Am shimbat sambata kitul de volanta + ambreiaj. Operatiounea s-a facut la service-ul unui bun prieten la pretul de 200 lei ... eu zic ca e foarte bine, si a durat cam 4 ore (cu mici pauze :) ). Volanta veche era destul de uzata, si toate erau originale motorcraft (masina are acum 217.000 km), prietenul mi-a zis ca inca nu a fost umblat la masina asta pe partea de ambreiaj ...
Depre vibrati ... S-au redus din ele dar nu total. Demontant si analizand planetarele am constatat ca planetara dreapta (cea lunga) are o descentrare pe portiunea aceea care iese din cutia de viteze. Am desfacut planetara, l-am pus intr-un strung si intr-adevar se vedea si cu ochiul liber ca ceva nu e in regula cu el, e putin descentrat. Proprietarul anterior mi-a zis ca masina a fost lovita putin pe partea dreapta ... dar nu m-am gandit ca de la asta se poate indoi planetara. (am luat masina acum de 1 an si 8 luni). Deci va trebui sa-mi iau o planetara de la zemembrari ... ca unu nou e foarte scump.
In rest ambreiajul e mai fin acum. De fapt ambreiajul vechi e inca in stare buna, rulmentul de presiune nu are uzuri si cred ca i-l voi pastra pentru eventuale neplaceri (in afara de volanta). Volanta veche are jocuri in toate partile. Stiti cumva daca se poate rectifica o volanta cu masa dubla (ma gandesc la schimbarea rulmentului si a arcurilor din interior)?
Inca ceva, parca urca mai usor in ture acum masina ... :D
Si o intrebare final. Ce credeti se poate cumva rectifica planetara aia? Ca sa fiu mai explicit ... cand am prins partea de la cutie a planetarei in strung si am dat drumul la strung, cum s-a invartit s-a observat un joc la capul de planetara de cca. 3 mm. Cand am luat masina a trebuit sa schimb rulmentul acela intermediar care fixeaza planetara asta mai lunga. Si acum am observat ca iarasi are o mica uzura. Se poate ca din aceasta cauza acest rulment sa aiba o uzura prematura?
Va multumesc inca odata si va doresc o zi excelenta in continuare!

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Mar 2011, 14:25

Salut boppzoli,

1-pretul privind manopera este perfect,chiar atragator as spune,
2-volanta nu ai ce rectifica la ea,poate vrei sa spui reconditiona/repara dar nu se poate,ea este turnata intr-un manson de cauciuc care se uzeaza deci nu este vorba de arcuri sau alte minuni,
3-daca la accident roata de pe dreapta a preluat un soc e normal ca axa planetarei sa fuleze,
4-urca mai usor in ture deoarece nu mai pierde din rotatiile motorului datorita uzurii ambreiajului,
5-axa planetarei trebuie inlocuita cu una SH macar,degeaba o rectifici pentru ca se centreaza axial dar va fi pe jumatate din raza cercului mai usoara iar pe cealalta jumatate mai grea si apare dezechilibru,
6-e normal ca rulmentul intermediar sa cedeze prematur si poate ceda si cel din grupul conic al cutiei datirita vibratiilor axului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Mar 2011, 15:49

$1 scrie:$2a numesc Mihai Giogu, sunt din Pitesti si detin un Ford Fiesta 1.4 Tdci din 2008 August (MK6) care are momentan are 22.500 Km. Masina are 2 ani 7 luni si am urmatoarele probleme ...


mesaj preluat partial,exista cu doua posturi mai sus pentru doritori

Salut Mihai,

1-pedala de frina este slaba deoarece in pompa se intampla ceva cu supapele pistonaselor sau are probleme la unul din inelele interioare,
2-nu are cum sa curga lichid in interior la pedala deoarece pompa de frana e motata in camera motorului pe cilindrul de servofrana,deci daca ar avea probleme ar curge in el nici decum in interiorul caroseriei dar aici nu se intampla acest fenomen,
3-blocarea rotilor se produce din cauza precizata la punctul 1,depinde de ce pozitie apuca supapele,
4-e bine schimbat si lichidul de frana dar nu asta este cauza,sa ne intelegem clar si cand ramane blocata si cand nu ramane e tot acelasi lichid deci nu poate fi odata lichidul bun si odata ineficient,
5-cantitate de lichid necesara avand in vedere ABS-ul in care intra mult si aerisirea circuitului ar fi necasari cam 2l,
6-referitor la ineficienta rotii care nu franeaza suficient am doua presupuneri,prima ar fi ca maieul de frana s-ar fi putut deforma din cauza dilatatie mari la care a fost supus si a doua problema ar putea fi diametrul maieului care ar putea fi mai mare si oricat ai regla sabotii nu citeste peretele lui fiind diferente de raze a cercurilor,
-reglajul mecanic al furcii filetate dintre saboti se face in asa fel incat atunci cand saboti sunt in stare de repaus sa fie retrasi 1/1,5 mm fata de suprafata de franare asta insemnand ca maieul avand 203 mm,diametrul sabotilor ar fi optim la un 200mm,avand exact acea toleranta de 1,5 mm pe fiecare raza de sabot deci in total 3 mm pe diametru,

ATENTIE

1-nu este exclus ca pedale sa fie moale si din cauza pompei de ABS,

2-de asemenea nu exclud ca pe partea pe care roata nu franeaza eficient sa fie furca facuta dintr-un material de proasta calitate si sa se manifeste elastic la intindere astfel avand pierderi de forte si cursa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Mar 2011, 18:19

$1 scrie:$2una ziua, am un ford mondeo 2.0 tdci 116 cp 2004 si am probleme cu injectoarele, pompa de inalte si turbo. Am facut testul de injectie la care imi reiesea ca am presiune prea mare in rampa, ca motorina care este pompata din rezervor este cu span si nu numai (are o culoare neagra abia se vedea pilitura de fier prin ea) si la turbo imi intra in limp mode daca o turez brusc. Cei de la service autorizat delphi imi cer 55 de milioane sa imi curete rezervorul si sa imi reconditioneze pompa si injectoarele, intrebarile mele ar fi:
1. Merita sau mai bine imi cumpar de la dezmembrari piesele cu 650 d euro (injectoare+pompa)?
2. Care ar putea fi cauza motorinei negre care intra in injectoare? (alimentez numai de la rompetrol sau petrom)
3. Pot sa montez pompa de inalte, injectoarele si turbo-ul de la un mondeo 2.2 si sa am si o crestere de putere odata cu reparatia aceasta?
4. Am vorbit cu o firma care se ofera sa imi reconditioneze injectoarele cu 200 de lei bucata si pompa de inalte cu 500 de lei dar fara montaj, merita?

Va multumesc


Salut Ripper,

Imi cer scuze ca nu ti-am vazut mesajul in timp util. :-?? :)
Recomandarea mea este sa faci reparatia la cei cu service-ul autorizat Delphi si iti spun si de ce.
Te vei bucura ca scapi cu putin mai mult de jumate de pretul cerut de ei dar in schimb vei plati dublu pentru ca vei inlocui injectoarele si pompa si vei constata ca problema va persista la scurt timp dupa reparatie.Tu nu ai aparatura necesara acasa sau la un service care nu se ocupa efectiv de aceasta operatie si rezervorul nu va fi curatat corespunzator,dar facand reparatia la cei mai sus mentionati ei isi asuma calitatea lucrarii si tu ai garantia ca nu arunci banii in vant.,as fi de acord cu tine daca ai cumpara si rezervor SH,dar tot ramane pe instalatie.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde klausstan » 28 Mar 2011, 18:29

Domnu Gaby

Tot nu am scapat de acele inecaturi. Am pus si benzina de la OMV si Rompetrol si Petrom. Daca accelerez brusc da sa se inece si merge in suturi pret de cateva secunde. Daca e in rampa se simte mai tare, daca e in panta se accelereaza fara pb. In trepte superioare trage de mananca pamantul.
Ce sa ii mai fac??
klausstan
Ford Freak
 
Mesaje: 221
Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
Localitate: București
Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boppzoli » 28 Mar 2011, 20:29

Domnul Gabi,
Va multumesc mult pt. raspuns.
Deci trebuie cat mai repede sa schimb axul acela, pana ce nu e tarziu.
Am cumparat eu o planetara pe dreapta acum de aproape 2 ani cand am luat masina ca am crezut ca am trepidatie de la ea, dar a fost dus suportul de motor (au fost vibratii mult mai mari) ... si am zis ca atunci planetara e buna ...
Planetara este in stare foarte buna, dupa spusele prietenului ... dar din pacate cand am vrut sa-l montam ne-am dat seama ca nu mi-au dat planetara buna astia de la dezmembrari :(( . Ce mi-au dat ei era putin mai scurt (cu vreo 5 cm) si partea care intra in cutia de viteze era mai subtire siavea dinti mai putine ... Pacat de el pt. ca planetara asta e una buna ... numa nu stiu de la ce masina e :-?? . Si capul dinspre cutie e putin mai mica decat a mea ...
In fine, cred ca voi incerca sa-l duc inapoi la dezmembrari sa mi-l schimbe ... sper sa am noroc.
Numai bine si sanatate multa! ;)


P.S.: As vrea sa precizez ca toata operatia l-am facut sambata dupa masa, doar noi 2 deci eu l-am ajutat ... de fapt am facut ce mi-a zis :D si cred, ca totul a decurs normal, si fara probleme :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Mar 2011, 22:06

Salut,

Ar putea fi de Ford Fiesta.
Ai de schimbat intermediarul de planetara si rulmentul,sa nu-l mai folosesti tot pe acela cu joc.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login