$1 scrie:$2a numesc Mihai Giogu, sunt din Pitesti si detin un Ford Fiesta 1.4 Tdci din 2008 August (MK6) care are momentan are 22.500 Km. Masina are 2 ani 7 luni si am urmatoarele probleme ...
mesaj preluat partial,exista cu doua posturi mai sus pentru doritori
Salut Mihai,
1-pedala de frina este slaba deoarece in pompa se intampla ceva cu supapele pistonaselor sau are probleme la unul din inelele interioare,
2-nu are cum sa curga lichid in interior la pedala deoarece pompa de frana e motata in camera motorului pe cilindrul de servofrana,deci daca ar avea probleme ar curge in el nici decum in interiorul caroseriei dar aici nu se intampla acest fenomen,
3-blocarea rotilor se produce din cauza precizata la punctul 1,depinde de ce pozitie apuca supapele,
4-e bine schimbat si lichidul de frana dar nu asta este cauza,sa ne intelegem clar si cand ramane blocata si cand nu ramane e tot acelasi lichid deci nu poate fi odata lichidul bun si odata ineficient,
5-cantitate de lichid necesara avand in vedere ABS-ul in care intra mult si aerisirea circuitului ar fi necasari cam 2l,
6-referitor la ineficienta rotii care nu franeaza suficient am doua presupuneri,prima ar fi ca maieul de frana s-ar fi putut deforma din cauza dilatatie mari la care a fost supus si a doua problema ar putea fi diametrul maieului care ar putea fi mai mare si oricat ai regla sabotii nu citeste peretele lui fiind diferente de raze a cercurilor,
-reglajul mecanic al furcii filetate dintre saboti se face in asa fel incat atunci cand saboti sunt in stare de repaus sa fie retrasi 1/1,5 mm fata de suprafata de franare asta insemnand ca maieul avand 203 mm,diametrul sabotilor ar fi optim la un 200mm,avand exact acea toleranta de 1,5 mm pe fiecare raza de sabot deci in total 3 mm pe diametru,
ATENTIE1-nu este exclus ca pedale sa fie moale si din cauza pompei de ABS,
2-de asemenea nu exclud ca pe partea pe care roata nu franeaza eficient sa fie furca facuta dintr-un material de proasta calitate si sa se manifeste elastic la intindere astfel avand pierderi de forte si cursa.