Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari
Va multumesc!!
- kos33
- Ford Freak
- Mesaje: 129
- Membru din: 06 Noi 2010, 23:05
- Localitate: timisoara
- Maşina: ford sierra mk1 coupe 2.0 efi,sohc,escort mk 4 cabrio 1.6 xr3i,merc w123,w124
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de kos33 » 12 Ian 2011, 14:33
de bibanu47 » 12 Ian 2011, 18:50
de iepuryla69 » 12 Ian 2011, 22:11
de iulibiz » 13 Ian 2011, 10:03

de bibanu47 » 13 Ian 2011, 13:56
de bibanu47 » 13 Ian 2011, 14:30
$1 scrie:$2una seara DL. Bibanu
Am si eu o problema si va rog daca se poate sa imi dati vreun sfat.
Se aude un troncanit in urmatoarele momente :
- cand trec peste denivelari
- cand merg cu 20-30 de km si dau stanga dreapta de volan in repetate randuri
- cand masina sta pe loc si imping cu piciorul in roata sau cand imping masina.
Troncanitul asta se aude la roata stanga fata.
Multumesc.O seara buna.
de bibanu47 » 13 Ian 2011, 14:43
de iepuryla69 » 13 Ian 2011, 14:59
de iulibiz » 13 Ian 2011, 17:24
de mihai1884 » 13 Ian 2011, 17:57
de bibanu47 » 13 Ian 2011, 19:52
de mihai1884 » 14 Ian 2011, 07:29
de radur » 14 Ian 2011, 12:27
de bibanu47 » 14 Ian 2011, 19:23
de radur » 14 Ian 2011, 19:26

de bibanu47 » 14 Ian 2011, 19:45

de johnny25med » 14 Ian 2011, 20:56
.
de mihai1884 » 15 Ian 2011, 11:02
de bibanu47 » 15 Ian 2011, 17:51
$1 scrie:$2una seara, vin cu o problema grava si anume stricarea pompei de injectie si a injectoarelor la ff1 1.8 tdci.Am dus-o azi trasa pana la un service pt ca nu a mai vrut sa porneasca nici la vale (am tot umblat pe la filtru si cred ca am dezamorsat-o) si in urma unui test la injectoare pe retur cu paharelul verdictul a fost unul crunt - pompa + injectoare terminate. Masina nu au pornit'o doar din ce a bagat in paharele dand la automat si-au dat seama. Intrebarea mea este se mai merita sa duc pompa de injectie si injectoarele la un service specializat pt o verificare mai amanuntita si eventual reparate sau sa le arunc si sa iau altele.

de stoicanmihail » 19 Ian 2011, 12:38
de bibanu47 » 19 Ian 2011, 13:26
de cocoboco17 » 20 Ian 2011, 17:47
de temir » 21 Ian 2011, 00:36
de bibanu47 » 21 Ian 2011, 05:51
de temir » 21 Ian 2011, 08:07
de bibanu47 » 21 Ian 2011, 17:19
de myshyk » 21 Ian 2011, 20:27
de temir » 21 Ian 2011, 20:34
$1 scrie:$2aca pompa e conceputa pe oring si nu are simering
de radur » 21 Ian 2011, 20:34
de bibanu47 » 21 Ian 2011, 20:59
$1 scrie:$2Ce alta cauza ar putea fi si cum se poate remedia, daca se poate fara a demonta cutia de viteze, nu ca nu m-as descurca, dar n-am conditii.
,are gripare ori pe culisanta unde lucreaza rulmentul de presiune,ori pe priza de atac unde lucreaza discul,dar judecand logic ca pedala ramane cateodata si libera,nu incape indoiala ca este vorba de culisanta,dar trebuie curatata cu smirgher nu pulverizat spray sau vaselina lichida.$1 scrie:$2Pai asta n-am de unde sa stiu, pana cand nu demontez - si atunci s-ar putea sa fie prea tarziu!

$1 scrie:$2evin cu o intrebare curiozitate la intrebarile-problemele descrise in pagina precedenta.
.Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator