Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 02 Mai 2011, 04:45

$1 scrie:$2alut,
sint nou pe forum asa ca va rog sa ma ajutati si sa ma scuzati daca postez neadecvat intrucat nu am experienta inca
am achizitionat un ford focus din 2001 de o saptamana si as dori sa ma ajutati cu niste date referitoare la schimb distributie.masina e model 2001 motor zetec se 1.6 benzina 74 kw.unii izc ca ar fi 16 v altii ca ar fi simplu
ce-i drept vad eu acolo 2 axe nu am demontat capacul si nu stiu la ce km sa ii schimb distributia.are 161 000 km si vechiul proprietar zice a fost schimbata pe la 120 000.masina e adusa din germania il cunosc pe tip deci am incredere in el.am vazut undeva ca distributia se schimba la 160 000.sa fie adevarat?
si am mai depistat o problema cand franez mult de pe la vreo 60 km/k pana la oprire cu toate ca e la punctul mort motorul scade sub 800rpm aproape sa moara...inca nu am fost la un mecanic....as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi...intre timp m-a lasat o bujie.am schimbat toate 4 insa motorul refuza sa traga.am fost pe tester si a dat o eroare rateu aprindere cilindru 2 asta inainte sa schimb bujiile.de atunci insa se tureaza greu si trage si mai rau...mi s-a spus sa schimb modulul de aprindere.unul bun e destul de piperat din ce am-am documentat si as vrea sa fiu sigur ca dau banii pe ceea ce trebuie si nu schimb o piesa doar de dragul de a fi noua
ms mult


Salut allex05,

Deci,nu exista motor Zetec montat pe Focus sa aiba 8 supape,toate sunt echipate cu doua axe cu came si 16 supape si ma refer la motoarele de 1,4/1,6/1,7/1,8 si 2,0.
Distributia montata de fabricant se schimba la 100000 mile sau 10 ani,dar dupa acesta operatie,urmatoarele distributii se vor inlocui la 60.000 km daca nu vrei sa ai surprize cu distrugerea motorului prin sarirea distributie.
Avand in vedere ca omul a schimbat la 120000 km,tu ar trebui sa mergi cu ea pana la 180.000 km ca sa poti fi in siguranta si ma refer la cureaua de distributie deoarece toti zic ca au curele originale de vanzare si etc etc etc,nu vreau sa intru intr-o dezbatere pro si contra dar pe mine nu ma convinge nimeni deoarece piesele care sunt echipate in fabrica nu le vom gasi niciodata in comert oricat ar fi ele de frumos si bine copiate.
Pe partea de aprindere nu ma pot exprima fara ca sa am anumite date,poate fi bobina,fisa,supapa care nu inchide,injector defect s.a.m.d.,deci deocamdata cam asa stau lucrurile,pana la 180.000 km poti merge linistit.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde omu_cu_romu » 02 Mai 2011, 11:48

Salut!
Am un FF2 1.8 tdci 2007 si sunt tare nedumerit de un aspect legat de distributie si anume, la cati km se schimba si ce mai este recomandat sa se schimbe odata cu ea, pompa de apa, etc?
In alta ordine de idei am observat ca la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj se aude un zgomot care pana acum nu era sau nu l-am auzit eu. Acest lucru se intampla pe liber si numai la jumatatea cursei pedalei, cu ea apasata nu, cu ea sus nu.
Astept cu nerabdare raspunsul tau.
Multumesc anticipat!

Cu stima,
Cristi.
FOCUS 2 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx Moondust Silver (Metallic)
omu_cu_romu
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 27 Iul 2010, 13:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD FOCUS 2 2007 - 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 02 Mai 2011, 13:48

Salut omu_cu_romu,

Daca motorul tau a fost fabricat pana in 07/05 distributia se inlocuieste la 160.000 km sau 10 ani,daca a fost fabricat dupa 08/05 se inlocuieste la 160.000 km sau 8 ani.
Referitor la pompa de ambreiaj nu poti afla decat singur privind zona pedalei,poate fi arcul de revenire sau deja pompa incepe sa se ovalizeze si scartaitul este de la garnituri,semn ca in iarna care vine te va lasa,de obicei iarna la frig cedeaza.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde omu_cu_romu » 02 Mai 2011, 14:19

Multumesc!
FOCUS 2 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx Moondust Silver (Metallic)
omu_cu_romu
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 27 Iul 2010, 13:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD FOCUS 2 2007 - 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde trisaba » 02 Mai 2011, 20:13

Buna seara!tatal meu vrea sa faca un transplant: sa puna pe un focus din 2003, 1.8 tdci, 115 cai un motor de focus 2000 1,8 tddi 75 cai.Ambele sunt absolut complete.Intrebarea ar fi care sunt componentele absolut necesare care trebuiesc luate de la tddi?Eu m-am gandit in primul rand la pompa, turbina si calculator dar sunt in dubii de cutie daca are aceleasi rapoarte.Astept o parere avizata cam ce ar trebui luat ca sa ne facem viata cat mai usoara.Va multumesc anticipat!
astra '94 1.7td-prima mea masina
mondeo '93 td-taiat!!
focus turnier tdci 115 cai nervosi-in familie
logan '09 1.5 dci 105 cai-in uz
W123 '79 200D-vandut
trisaba
Member
 
Mesaje: 449
Membru din: 02 Dec 2005, 16:40
Localitate: constanta+bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde radu_v8 » 02 Mai 2011, 20:42

Salutare nenea Gabi!!

Va rog, explicati-mi cand se schimba lichidul de servodirectie, sau hai s-o luam altfel, se schimba? E vorba de masina mea, 1.6 benzen 2008. Sunt tare curios :)

Multumesc
radu_v8
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 26 Iun 2008, 19:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008, 1.6 Ti-VCT 115 CP, Trend + Opţionale

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 02 Mai 2011, 22:02

$1 scrie:$2-le Gabi,sarbatorile sfinte de paste sa va aduca d-voastra si familiei sanatate si fericire
Acum vreau sa va intreb daca astuparea EGR-ului cu tablita este benefic sau daunator pt motor?am citit o gramada de posturi pe net pro si contra,doresc sa imi spuneti parerea despre EGR
va multumesc
numa bine

un sfat d-le gabi?
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Mai 2011, 05:23

Valva EGR – Rol, functionare si dezavantaje


Ca şi motoarele pe benzină, motoarele diesel sunt supuse unor norme de depoluare foarte severe. Emisiile poluante ale acestor motoare sunt în principal următoarele:

1-Oxidul de azot (NOx)
2-Monoxidul de carbon(CO)
3-Particulele solide.
Mijloacele utilizate pentru gestionarea poluării sunt similare celor de la motoarele pe benzină, dar strategiile de comandă sunt diferite.

Oxizii de azot (NOx)
Oxizii de azot (NOx) sunt poluanţi care provin dintr-o ardere la temperatura ridicată. Această creştere de temperatură poate fi consecinţa mai multor fenomene:

1-Un exces de aer
2-Un reglaj de avans aproximativ
3-O presiune de supraalimentare foarte importantă
4-Un raport volumetric greşit.


Două mijloace permit diminuarea conţinutului de NOx din gazele de eşapament:

1-Calculatorul optimizează punctul de avans în funcţie de sarcină şi de regimul motor.
2-Sistemul E.G.R. (Reciclarea Gazelor de Eşapament) coboară temperatura de ardere prin înlocuirea excedentului de oxigen cu gazele de eşapament (gaze inerte).

E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculând gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de eşapament iau locul oxigenului).
Calculatorul pilotează o electrovană în mase secvenţiale. Cu cât vana este comandată mai mult, cu atât depresiunea creată de pompa cu vid se aplică vanei EGR şi o deschide. Cu cât vana se deschide, cu atât rata de recirculare este mai importantă.

Gestionarea electronică permite obţinerea unei rate de recirculare variabilă care poate fi cartografiată în funcţie de mai mulţi parametri. În anumite cazuri, va fi posibilă buclarea sistemului controlând poziţia reală a vanei EGR.

În cazul gestionării electronice a vanei E.G.R, anumite informaţii sunt esenţiale pentru calculator:

Sarcina:

Informează calculatorul de cererea de sarcină determinând comandarea E.G.R.-ului numai la sarcini joase şi interzice comanda vanei în deceleraţie (se evită emisiile de fum).

Viteza vehiculului:

Informează calculatorul despre viteza vehiculului pentru strategia E.G.R-ului; de exemplu dacă viteza vehiculului este nulă şi pedala acceleraţie ridicată sau viteza motorului la relanti, atunci E.G.R se va dezactiva; când viteza devine mai mare de 40km/h E.G.R. este din nou activată; aceasta pentru a evita ancrasarea supapelor.

Regimul motor:

La fel ca şi la informaţia viteză vehicul, utilă la strategia de comandă a vanei E.G.R.; în majoritatea cazurilor E.G.R.-ul nu mai este comandat peste 3000tr/min şi sub un regim de minim 800 tr/min pentru a evita calarea motorului.

Temperaturile apei, aerului şi motorinei:

Aceste informaţii servesc la strategia de comandă a E.G.R.-ului; de exemplu dacă temperatura apei de răcire este prea mică se limitează rata de gaz reciclat, altfel s-ar limita creşterea temperaturii motorului; în plus la rece există mai puţin NOx.

Presiunea atmosferică:

Informează asupra altitudinii pentru activarea vanei; cu creşterea altitudinii oxigenul se rarefiază, temperatura de ardere scade, deci nu mi este utilă comandarea vanei.

Poziţia vanei:

La vanele E.G.R. electrice, poziţia vanei este controlată printr-un captor de tip potenţiometru care este integrat în aceasta. Acesta informează calculatorul de poziţia exactă a vanei, calculatorul determinând deschiderea reală precum şi funcţionarea vanei. În caz de defectare a acestui captor vana nu mai poate fi comandată.





Debitmetrul de aer:

Este util la funcţionarea în buclă E.G.R. :

1 - Calculatorul defineşte debitul de aer necesar bunei funcţionări a motorului.

2 - Calculatorul compară acest debit de aer necesar cu debitul de aer admis şi măsurat prin debitmetru. Se poate determina şi cantitatea de gaze de eşapament care poate fi reciclat fără să influenţeze performanţele motorului.

3 – Se controlează raportul de deschidere a vanei cu debitmetrul (dacă există prea mult gaz reciclat, debitul de aer consumat va scădea).

Electrovana EGR este comandată printr-un semnal secvenţial de către calculator care permite modularea deschiderii acesteia. Poziţia exactă este controlată printr-un potenţiometru integrat.



EFECTE NEGATIVE DATORITA FUNCTIONARII SUPAPEI EGR-ului:

Nu de putine ori, la curatirea galeriei de admisie a motoarelor diesel dotate cu EGR, se constata depuneri masive de funingine intarita pe peretii acesteia (in special la motoarele cu rulaj mai mare de 80000 km).

Aceasta se datoreaza in special principiului de functionare al EGR-ului care introduce practic un procent de gaze de esapament nefiltrate in galeria de admisie.

Unul din scopurile (efectele) secundare, relativ ascuns de producatori, pe langa rolul de reducere a poluarii este scaderea consumului de combustibil Insa in timp este diminuata totodata performanta motorului datorita depunerilor reziduale in galeria de admisie, mai ales la motoarele cu uzura mare a axului turbinei, care genereaza pierderi de ulei in sistemul de admisie. Acestea, datorita temperaturii relativ ridicate si in contact cu gazele de esapament se transforma intr-un strat de funingine solida care ingruneaza si altereaza admisia aerului in motor.


Recomandari

Pentru evitarea acestor inconveniente se recomanda curatirea periodica a circuitului de admisie turbo-intercooler-EGR-colecotr admisie, prin pulverizarea de aditivi de curatire conform fisei tehnice a produsului si totodata curatirea manuala a galeriei de admisie cu solutii dedicate in acest sens.
Fişiere ataşate
sinoptica-egr.gif
(3.89 KiB) Descărcat de 692 ori
vana-egr.gif
Supapa permite trecerea gazului de eşapament către colectorul de admisie proporţional cu deplasarea membranei. Poziţia membranei depinde de echilibrul realizat între efortul datorat arcului şi efortul datorat depresiunii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boppzoli » 03 Mai 2011, 08:03

Buna domnul Gabi!
In iunie va implini masina din semnatura 2 ani de cand e la mine. Are 218.000 km la bord din care 33.000 facuti de mine. Sunt multumit de motor, trage foarte bine B-) . As avea cateva intrebari, daca aveti timp ... :
1. In ultuma vreme am observat ca la teava prin care se recircula gazelel de esapament, am o foita de aluminiu. Credeti ca EGR-ul la mine e obturat (http://www.doz.ro/boppzoli/egr-obturat-sau-nu.jpg)? (nu stiu din ce cauza dar nu am putut atasa imaginea aici ...).
2. O alta intrebare ar fi urmatoarea: La rece motorul suna bine (zic eu) insa cand e cald (de ex. dupa un drum de 30-40 km) mi se pare ca bate ceva. Daca aveti timp si rabdare puteti sa auziti cum face motorul la rece si la cald accesand urmatoarele linkuri: MOTOR LA RECE: http://www.doz.ro/boppzoli/sunet-motor-la-rece.mp3 ; MOTOR LA CALD: http://www.doz.ro/boppzoli/sunet-motor-la-cald.mp3 . Vrea usa va zic ca asa a facut intotdeauna ... :-?? Nu stiu cat de bine se aude ... Credeti ca trebuie sa-mi fac probleme? Precizez ca la cald daca accelerez putin, sa zic pana la 1500RPM, atunci nu mai suna asa de urat. Nu am avut niciodata probleme cu consumul de ulei, ultima data am pus Castrol Magnatec 5W30 - Ford, am parcurs 8000 km si pana acum a scazut nivelul de ulei cam 1,5-2 mm de la semnul MAX. (e normal daca scade?) Schimburile le fac pe la 10.000 km.
3. Ieri am fost la o firma sa-mi reancarc sistemul de aer conditionat pentru ca nu mi-a pornit. Au constatat baietii de acolo ca am o fisura pe o teava de la instalatie. Exista un fel de tank, un bidonas de aluminiu din care iese o teava pe care s-a observat o fisura foarte subtire, cam de 8 mm lungime (cred ca e rezervorul de freon iar baietii nu au stiut cum se numeste piesa). Se poate repara, suda, sau nu se recomanda?
4. Al patrulea ar fi o rugaminte: daca veti avea candva o lucrare in care trebuie sa curatati sistemul turbo-intercooler-egr-admisie, la focus 1 diesel (tdci), va rog mult sa ne spuneti si noua la ce trebuie sa fim foarte atenti la demontare si eventual ce solutii chimice folositi la o astfel de operatie.
Cred ca am scris mult, sper ca nu va suparati pe mine.
Va doresc o zi excelenta si multa sanatate!

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Mai 2011, 15:34

Salut boppzoli,

1-dupa cate vad eu in imagine se observa o garnitura de tabla taiata cam ciudat,presupun ca e suspendat EGR-ul dar cat faci sa pui mana pe o cheie de 10 si sa demontezi 2 suruburi,
2-hmm,dar bate nu se joaca,e vorba de tacheti si acestia se regleaza,au pe capat niste pastile pe diferite grosimi si trebuie sa aiba 0,35 pe admisie si 0,50 pe evacuare,
3-se sudeaza in argon,aceasta operatie o poate face orice frigotehnist,
4-imi pare rau,te rog sa nu crezi ca ma dau mare dar nu stau eu sa curat sistemul turbo-intercooler-egr-admisie am eu multe alte lucruri de facut,plus ca in afara de asta iti trebuie o aparatura destinata operatiei.
Sunt firme care se ocupa de acest aspect.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde trisaba » 03 Mai 2011, 16:01

$1 scrie:$2una seara!tatal meu vrea sa faca un transplant: sa puna pe un focus din 2003, 1.8 tdci, 115 cai un motor de focus 2000 1,8 tddi 75 cai.Ambele sunt absolut complete.Intrebarea ar fi care sunt componentele absolut necesare care trebuiesc luate de la tddi?Eu m-am gandit in primul rand la pompa, turbina si calculator dar sunt in dubii de cutie daca are aceleasi rapoarte.Astept o parere avizata cam ce ar trebui luat ca sa ne facem viata cat mai usoara.Va multumesc anticipat!

poate mai aruncati o privire aici.multumesc!
astra '94 1.7td-prima mea masina
mondeo '93 td-taiat!!
focus turnier tdci 115 cai nervosi-in familie
logan '09 1.5 dci 105 cai-in uz
W123 '79 200D-vandut
trisaba
Member
 
Mesaje: 449
Membru din: 02 Dec 2005, 16:40
Localitate: constanta+bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Mai 2011, 19:32

Salut trisaba,

Calculatorul il vei lua cu instalatia electrica de fata cu tot.
Referitor la cutia de viteze,eu personal nu am studiat rapoartele dar este logic sa pui cutia noii motorizari deoarece e vorba de 40 de cai diferenta si chiar daca cutiile ca structura externa sunt aceleasi,in interior sigur au suferit modificari,daca nu la rapoarte cel putin la pinioane fiind mai solide.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde radu_v8 » 03 Mai 2011, 19:40

$1 scrie:$2alutare nenea Gabi!!

Va rog, explicati-mi cand se schimba lichidul de servodirectie, sau hai s-o luam altfel, se schimba? E vorba de masina mea, 1.6 benzen 2008. Sunt tare curios :)

Multumesc


Nenea Gabi, va rog, ma ajutati si pe mine? :)
radu_v8
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 26 Iun 2008, 19:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008, 1.6 Ti-VCT 115 CP, Trend + Opţionale

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde trisaba » 03 Mai 2011, 20:42

Va multumesc!
astra '94 1.7td-prima mea masina
mondeo '93 td-taiat!!
focus turnier tdci 115 cai nervosi-in familie
logan '09 1.5 dci 105 cai-in uz
W123 '79 200D-vandut
trisaba
Member
 
Mesaje: 449
Membru din: 02 Dec 2005, 16:40
Localitate: constanta+bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 03 Mai 2011, 21:07

$1 scrie:$2b]Valva EGR – Rol, functionare si dezavantaje


Ca şi motoarele pe benzină, motoarele diesel sunt supuse unor norme de depoluare foarte severe. Emisiile poluante ale acestor motoare sunt în principal următoarele:

1-Oxidul de azot (NOx)
2-Monoxidul de carbon(CO)
3-Particulele solide.
Mijloacele utilizate pentru gestionarea poluării sunt similare celor de la motoarele pe benzină, dar strategiile de comandă sunt diferite.

Oxizii de azot (NOx)
Oxizii de azot (NOx) sunt poluanţi care provin dintr-o ardere la temperatura ridicată. Această creştere de temperatură poate fi consecinţa mai multor fenomene:

1-Un exces de aer
2-Un reglaj de avans aproximativ
3-O presiune de supraalimentare foarte importantă
4-Un raport volumetric greşit.


Două mijloace permit diminuarea conţinutului de NOx din gazele de eşapament:

1-Calculatorul optimizează punctul de avans în funcţie de sarcină şi de regimul motor.
2-Sistemul E.G.R. (Reciclarea Gazelor de Eşapament) coboară temperatura de ardere prin înlocuirea excedentului de oxigen cu gazele de eşapament (gaze inerte).

E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculând gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de eşapament iau locul oxigenului).
Calculatorul pilotează o electrovană în mase secvenţiale. Cu cât vana este comandată mai mult, cu atât depresiunea creată de pompa cu vid se aplică vanei EGR şi o deschide. Cu cât vana se deschide, cu atât rata de recirculare este mai importantă.

Gestionarea electronică permite obţinerea unei rate de recirculare variabilă care poate fi cartografiată în funcţie de mai mulţi parametri. În anumite cazuri, va fi posibilă buclarea sistemului controlând poziţia reală a vanei EGR.

În cazul gestionării electronice a vanei E.G.R, anumite informaţii sunt esenţiale pentru calculator:

Sarcina:

Informează calculatorul de cererea de sarcină determinând comandarea E.G.R.-ului numai la sarcini joase şi interzice comanda vanei în deceleraţie (se evită emisiile de fum).

Viteza vehiculului:

Informează calculatorul despre viteza vehiculului pentru strategia E.G.R-ului; de exemplu dacă viteza vehiculului este nulă şi pedala acceleraţie ridicată sau viteza motorului la relanti, atunci E.G.R se va dezactiva; când viteza devine mai mare de 40km/h E.G.R. este din nou activată; aceasta pentru a evita ancrasarea supapelor.

Regimul motor:

La fel ca şi la informaţia viteză vehicul, utilă la strategia de comandă a vanei E.G.R.; în majoritatea cazurilor E.G.R.-ul nu mai este comandat peste 3000tr/min şi sub un regim de minim 800 tr/min pentru a evita calarea motorului.

Temperaturile apei, aerului şi motorinei:

Aceste informaţii servesc la strategia de comandă a E.G.R.-ului; de exemplu dacă temperatura apei de răcire este prea mică se limitează rata de gaz reciclat, altfel s-ar limita creşterea temperaturii motorului; în plus la rece există mai puţin NOx.

Presiunea atmosferică:

Informează asupra altitudinii pentru activarea vanei; cu creşterea altitudinii oxigenul se rarefiază, temperatura de ardere scade, deci nu mi este utilă comandarea vanei.

Poziţia vanei:

La vanele E.G.R. electrice, poziţia vanei este controlată printr-un captor de tip potenţiometru care este integrat în aceasta. Acesta informează calculatorul de poziţia exactă a vanei, calculatorul determinând deschiderea reală precum şi funcţionarea vanei. În caz de defectare a acestui captor vana nu mai poate fi comandată.





Debitmetrul de aer:

Este util la funcţionarea în buclă E.G.R. :

1 - Calculatorul defineşte debitul de aer necesar bunei funcţionări a motorului.

2 - Calculatorul compară acest debit de aer necesar cu debitul de aer admis şi măsurat prin debitmetru. Se poate determina şi cantitatea de gaze de eşapament care poate fi reciclat fără să influenţeze performanţele motorului.

3 – Se controlează raportul de deschidere a vanei cu debitmetrul (dacă există prea mult gaz reciclat, debitul de aer consumat va scădea).

Electrovana EGR este comandată printr-un semnal secvenţial de către calculator care permite modularea deschiderii acesteia. Poziţia exactă este controlată printr-un potenţiometru integrat.



EFECTE NEGATIVE DATORITA FUNCTIONARII SUPAPEI EGR-ului:

Nu de putine ori, la curatirea galeriei de admisie a motoarelor diesel dotate cu EGR, se constata depuneri masive de funingine intarita pe peretii acesteia (in special la motoarele cu rulaj mai mare de 80000 km).

Aceasta se datoreaza in special principiului de functionare al EGR-ului care introduce practic un procent de gaze de esapament nefiltrate in galeria de admisie.

Unul din scopurile (efectele) secundare, relativ ascuns de producatori, pe langa rolul de reducere a poluarii este scaderea consumului de combustibil Insa in timp este diminuata totodata performanta motorului datorita depunerilor reziduale in galeria de admisie, mai ales la motoarele cu uzura mare a axului turbinei, care genereaza pierderi de ulei in sistemul de admisie. Acestea, datorita temperaturii relativ ridicate si in contact cu gazele de esapament se transforma intr-un strat de funingine solida care ingruneaza si altereaza admisia aerului in motor.


Recomandari

Pentru evitarea acestor inconveniente se recomanda curatirea periodica a circuitului de admisie turbo-intercooler-EGR-colecotr admisie, prin pulverizarea de aditivi de curatire conform fisei tehnice a produsului si totodata curatirea manuala a galeriei de admisie cu solutii dedicate in acest sens.


La recomandari nu vad astuparea valvei EGR,sa inteleg ca nu o recomanzi,sau ai uitat sa specifici?
multumesc inca o data de explicatiile detaliate =D>
numa bine
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Mai 2011, 21:26

Salut 4focus,

Citeste printre randuri,nu vreau sa starnesc controverse. :D
Sunt multi care asteapta dupa "colt" sa se nasca opinii pro si contra si evit asta . :)

O noapte linistita iti doresc.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boppzoli » 03 Mai 2011, 21:43

Domnul Gabi!
Va multumesc mult pentru rapunsuri!
1. Mi-a fost teama sa demontez, acele 2 suruburi, nu cumva sa fac ceva prostie ... dar daca spuneti dv. ca nu se intampla nimic, voi descface suruburile. Si se vede ca e ruginit, mi-a fost frica nu cumva sa rup suruburule ... :-S
2. Deci sa inteleg ca ar trebui cineva competent sa verifice aceste valori ... trebuie schimbate tachetii sau se gasesc pastile separat? :-/ Pote ca am intrebat o prostie ... dar nici nu-mi inchipui ce e in motor ... acolo ... :">
3. Aici in Cehu Silvaniei, jud. Salaj nu prea este cine sa faca operatia, am comandat unul nou cu 150 lei (neoriginal).
4. nici nu mi-a trecut prin gand ca v-ati da mare ... din contra ... va multumesc in numele tuturor din acest topic ca puneti atata energie in a raspunde intrebarile noastre ... cateodata banale ... :))
Va multumesc, si va doresc numai bine!

P.S.: Deci trebuie sa iau tacheti? Sau numai pastile? S-ar putea sa nu-mi trebuiasca toti tachetii numai cativa? Pentru aceasta operatie trebuie sa se lase uleiul din motor? 8-}

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alex89514 » 03 Mai 2011, 22:37

Buna seara, m-am adresat in acest topic pt ca nu stiam altundeva unde sa-mi spun oftu
Sa fiu obiectiv:

Am un Ford Focus din 2006 Tournier 1.6 TDCI 90 CP 66Kw,problema aceste masini este ca a inceput de acum 2 3 zile sa mi bata ceva la motor(se aude un troncanit sau ceva de genu cand masina e la relantiv si in mers),am fost la vreo 2 service si mi au spus ca s ar putea sa fie de vina tachetii la motor si ca trebuie curata baia de ulei,verificata presiunea uleiului si altele,acuma eu nustiu sunt necunoscator in domeniu v-am contact pt a afla exact problemam, Nu vreau sa suflu banii aiurea ca deobiece cei din service-uri taxeaza nestiinta umana.
Va rog daca mi puteti lasa un nr de telefon sa discutam sau un raspuns pe forum

Va multumesc

O seara buna
Avatar utilizator
alex89514
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 08 Sep 2010, 22:08
Localitate: Suceava
Maşina: Ford Focus 1,6 Tournir 90CP 66 KW
VIN: 23423435346546457

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2011, 06:45

Salut alex89514,

La tipul tau de motor tachetii sunt hidraulici deci este exclus orice fel de reglaje asupra lor,ei efectiv lucrand pe baza presiunii de ulei pe care o asigura pompa dar din pacate cauzele pot fi multiple si iti voi enumera cateva din ele:

-ulei de proasta calitate,
-supapa filtru de ulei blocata pe deschis,
-sorb pompa de ulei infundat,
-pompa ulei uzata,
-canalizatie de ulei intre blocul motor si chiulasa partial infundata,
-chiulasa uzata in locasurile unde lucreaza tachetii,
-tacheti uzati care pierd presiunea de ulei din ei datorita uzurii corpurilor cilindrice din care sunt alcatuiti.

Eu iti spun toate astea pentru cultura ta generala dar ei iti pot demonta si tot motorul daca nu cauta defectiunea de la lucruri elementare,eu de exemplu cu ani in urma am patit un asemenea necaz la un BMW 525 din cauza la un nenorocit de filtru de ulei a carui supapa ramasese blocata pe deschis si refula toata presiunea din pompa de ulei direct in baie fara a introduce ulei in canalizatiile blocului motor si acel filtru nu avea mai mult de 1000 km din cate relata clientul.

Eu iti recomand sa incepi cu un schimb de ulei si filtru.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2011, 07:09

$1 scrie:$2omnul Gabi!
Va multumesc mult pentru rapunsuri!
1. Mi-a fost teama sa demontez, acele 2 suruburi, nu cumva sa fac ceva prostie ... dar daca spuneti dv. ca nu se intampla nimic, voi descface suruburile. Si se vede ca e ruginit, mi-a fost frica nu cumva sa rup suruburule ... :-S
2. Deci sa inteleg ca ar trebui cineva competent sa verifice aceste valori ... trebuie schimbate tachetii sau se gasesc pastile separat? :-/ Pote ca am intrebat o prostie ... dar nici nu-mi inchipui ce e in motor ... acolo ... :">
3. Aici in Cehu Silvaniei, jud. Salaj nu prea este cine sa faca operatia, am comandat unul nou cu 150 lei (neoriginal).
4. nici nu mi-a trecut prin gand ca v-ati da mare ... din contra ... va multumesc in numele tuturor din acest topic ca puneti atata energie in a raspunde intrebarile noastre ... cateodata banale ... :))
Va multumesc, si va doresc numai bine!

P.S.: Deci trebuie sa iau tacheti? Sau numai pastile? S-ar putea sa nu-mi trebuiasca toti tachetii numai cativa? Pentru aceasta operatie trebuie sa se lase uleiul din motor? 8-}



Salut,

Trebuie sa cumperi numai pastilele dar te rog mult sa mai ai putina rabdare deoarece saptamana trecuta am facut un motor similar cu al tau,am pozele pregatite dar trebuie sa fac scriptologia necesara si acolo voi explica in mod expres pentru tine cum se face reglajul si valorile admise dar nu pot promite o zi anume dar asta nu se va intampla mai tarziu de sambata asta.
Momentan nu cumpara nimic dar sa stii ca operatia e destul de complexa.

Sa pui berea la rece :).
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boppzoli » 04 Mai 2011, 08:11

Domnul Gabi!
M-as bucura daca as sta undeva in apropierea dv. ca sa-mi inspectati dumneavoastra motorul ...
Va multumesc anticipat pentru informatiile sus-mentionate, nu fac nimic pana ce postati, astept cu rabdare! ^:)^
Mai am saptamana asta de parcurs cam 300-400 km. Ma gandesc ca daca am mers asa 30.000km, astea 3-400 nu prea vor influenta in negativ lucrurile. (SPER! :) )
Toate cele bune si va doresc o zi excelenta!

P.S.: Daca se intampla vreodata sa treceti prin jud. Salaj, trebuie neaparat sa gustati palinca de prune din zona asta :D ... dupa aia merge si o bere rece ;)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2011, 17:36

$1 scrie:$2alutare nenea Gabi!!

Va rog, explicati-mi cand se schimba lichidul de servodirectie, sau hai s-o luam altfel, se schimba? E vorba de masina mea, 1.6 benzen 2008. Sunt tare curios :)

Multumesc


Salut radu_v8,

Nu sunt in tema daca la modelul tau se inlocuieste uleiul sau nu si genul asta de exprimari am mai vazut asa in trece si pe forumul de la VW,de altfel cum se mai spune si pe la cutiile de viteze ca uleiul nu se schimba ci decat se completeaza dar o sa imi exprim acum propria mea parere in legatura cu aceasta problema si poate incerca oricine sa ma combata deoarece nu va reusi,tot imi voi pastra propia-mi parere.

Sa luam de exeplu cureau de distributie la un tip anume de motor la care fabricantul mentioneaza ca se inlocuieste la 160.000 km sau 10 ani si imi pun urmatoarea intrebare:
-Oare daca nu folosesc masina timp de 10 ani,de ce mai trebuie sa fac schimbul de curea daca motorul nu a functionat?
Raspunsul e simplu:
-In timp,cauciucul isi pierde proprietatile fizice si apar crapaturi in structura lui.
Un alt exemplu care altii ar spune ca e aberant,daca am varsta de 40 de ani si timp de 10 ani datorita faptului ca am o stare materiala buna si imi pot permite sa nu muncesc ci decat sa mananc si sa stau in pat,sa inteleg ca la 50 de ani nu voi avea niciun rid sau modificari fizice pentru simplul fapt ca m-am menajat?
Raspunsul meu e categoric la intrebarea ta,uleiul din servodirectie se schimba deoarece el asigura atat presiunea necesara asistarii directiei cat si racirea si lubrifierea ei si prin frecare acest ulei isi pierde proprietatile chimice si la un moment dat ne trezim ca directia incepe sa mearga mai greoi sau pompa incepe sa fie galagioasa si incercati cu toti sa intelegeti doua lucruri:

1-nu am voie sa tin caseta virata maxim mai mult de 15 secunde,presiunea la capete devine foarte mare,
2-nu trag de volan atunci cand motorul nu este pornit ca sa asiste caseta.

Uleiul se schimba atunci cand din culoarea rosie devine o culoare mult mai inchisa si uneori se vede in vasul de nivel ca si cum ar fi o vopsea metalizata adica exista niste particule fine care rezulta din frecare pieselor aflate in miscare.
Nu stiu la ce pagina am mai explicat cum se face schimbul de ulei la caseta si exista si poza unde se demonteaza conductele pentru golire. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde radu_v8 » 04 Mai 2011, 20:27

Wow, deci revolutie...:)

Foarte tare nenea Gabi...lucrurile sunt mult mai clare acum!! ^:)^ Respect maxim!! Am deja doi ani jumate, sa ma uit prin manual cu atentie cand se schimba uleiul la dracia asta hidraulica :)
Si da, desi prietenii imi zic ca-s cu capul, am sesizat ca e puuuuutin mai galagioasa pompa cand fac manevre mici, in miscare. Treaba cu bracatul maxim excesiv stiu de la tata, ca distrug nush bucse din sistem, ca se uzeaza prematur.

Multumesc mult inca odata, si va anunt cand rezolv! Multa sanatate si aveti grija de dumneavoastra!!
radu_v8
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 26 Iun 2008, 19:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008, 1.6 Ti-VCT 115 CP, Trend + Opţionale

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde addrian » 05 Mai 2011, 11:49

$1 scrie:$2ibanu47, la o cutie mtx75 in mers se aude un huruit (ridicata pe elevator, la 130 km/h se aude foarte tare) si, ridicata pe cric, daca invart o roata merge sacadat si greu. ce ar putea fi? inca nu am desfacut-o (e data jos de pe masina). merci :)

salut bibanu47. revin cu niste intrebari :). cand e inchisa cutia (stranse toate suruburile si toate piesele in ea) nu pot roti axul de intrare (doar foarte foarte greu). daca o las prinsa in 3-4 suruburi se invarte mai usor. am scos diferentialul si am lasat intai axul de intrare care se invarte foarte usor, apoi am pus numai axul de iesire si se invarte foarte greu. pe axul asta am gasit un pinion care se roteste greu si ceva urme de frecare pe capatul axului. ce ar putea fi? trebuie schimbat vreun rulment?
2005 Форд Фокус хетчбэк 1.6 Дизель 16-клапанный Рядный 4
Avatar utilizator
addrian
1nsane Member
 
Mesaje: 1198
Membru din: 07 Apr 2006, 12:42
Localitate: Iasi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 05 Mai 2011, 14:34

Salut,

Imi pare rau dar fara poze expuse nu putem discuta,nu vreau sa facem discutii fara un suport.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde R Z F » 05 Mai 2011, 15:26

daca vin pana la alexandria intr-o zi, de comun acord stabilita, puteti sa va uitati la o caseta de directie si sa imi spuneti daca o pot monta pe masina ?

ma intereseaza daca are cremaliera dreapta sau nu...
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cristi pinguinul » 05 Mai 2011, 15:58

Mai apelez si eu la bunatatea dvs.Daca imi tremura volanul incepand de pe la 60-70 care ar fi cauzele? Am avut o geanta stramba si si dupa ce am schimbato am echilibrat roata si tot imi tremura. Cea de pe partea cealalta am echilibrat-o in urma cu 1 luna ,cand am vrut sa le echilibrez pe amandoua si asa am observat ca janta era strimba. Va multumesc anticipat.
cristi pinguinul
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 12 Noi 2010, 20:34
Localitate: BUCURESTI
Maşina: ford mondeo 2001 1,8 92kw
VIN: WF0WXXGBBW1R87747

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 05 Mai 2011, 16:19

A revenit scorpionul cu o alta intrebare
Puteti repara sau reconditiona o caseta de directie la Ford mondeo 2.0 TDI
Un pret estimativ,daca se poate?
Ultima oară modificat de scorpionul_36 pe 05 Mai 2011, 16:21, modificat 1 dată în total.
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 05 Mai 2011, 16:21

$1 scrie:$2 revenit scorpionul cu o alta intrebare
Puteti repara sau reconditiona o caseta de directie la Ford mondeo 2.0 TDI


Atasez si 2 poze:
Fişiere ataşate
2.jpg
1.jpg
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 05 Mai 2011, 17:14

Salut,

Nu pot da un raspuns pana nu o demontez sa vad pana unde este corodata cremaliera,daca ai placerea sa o trimiti pentru a o demonta e ok,daca nu se poate repara nu te costa nimic demontarea.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login