Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 18:10

ultima intrebare
am coborat acum 20 de min la masina detalii noi tin sa precizez ca am incredere in sfatul tau
bag cheia in contact pun contactul 10 secunde decuplez pun iarasi contact dau la cheie invartate motorul si apoi se opreste
pun iarasi contactul de doua ori a cate 10 secunde dau la cheie a treia oara invarte motorul se opreste
o iau de la capat contact de doua ori porneste motorul dar bolboroseste undeva 400 /// 500 de rotatii il las 4-5 secunde ai dau un sprit la aceleratie totul in ordine 1200 de rotatii se aude ok problema in spate la esapament fum alb mirosind puternic a benzina ai dau cate-va pedale aceeasi bolboroseala la inceputul aceleratiei si fum alb cu parfum de benzina
urmeaza sa merg la mecanic dar as vrea o parere sa nu ma duc ca bou la poarta
sper sa imi dai o parere fara a te gandii ca voi avea preconceptii fatza de parerea ta


multzam anticipat
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Aug 2012, 18:39

Salut,

Eu ti-as recomanda sa incerci cu o bobina de la cineva chiar daca sustii ca a fost schimbata dar ia-o cu fise cu tot.
Dupa cate relatezi ca miroase a benzina asta ar insemna ca se alimenteaza dar nu arde si de aceea acuz bobina iar asta poate ceda repede daca alternatorul incarca mult de exemplu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 19:59

care ar fi pretul ca sa fac acest motor ca nou manopera +piese ??.... se merita???
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 20:01

ma refer sa fac motorul la tine si cam ce garantie dai la o astfel de manopera ???
motor duratech he 1999 cm 107 kw an 2003
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dann_oss » 21 Aug 2012, 00:34

Va salut, am si eu o mica/mare problema:
Mașină : focus 1, benzină 1.6, 101 cp
Problema: consum ulei.
Ideea este ca am făcut segmentarea acum 2ani dar "mecanicul" a comis-o in sensul ca nu a montat cum trebuie distribuția, bineînțeles aceasta a sărit si mi-a strambat câteva supape. Credeți ca asta este motivul consumului de ulei de după segmentare? Ce ma sfătuiți? Sa încerc să mai fac o alta segmentare sau sa iau alt motor?(ma gândesc cs in momentul în care s-au strambat supapele, s-a strambat cumva si chiulasa ).

Mulțumesc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
dann_oss
Ford Freak
 
Mesaje: 100
Membru din: 29 Iul 2009, 21:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.8 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 03:18

Salut,

Danute problema este in felul urmator,nu conteaza ca ai segmentat motorul acum 2 ani ci cati km ai facut de atunci si conditiile de exploatare si intretinere care le-ai efectuat asupra lui.
Referitor la chiulasa,aceasta nu se poate stramba de la tamponarea in supape prin sarirea distributiei ci numai sparge sau fisurarea dar atata timp cat nu fierbe in vas este in regula dar eu nu pot sti ce a facut persoana respectiva la chiulasa de la nefericitul eveniment si daca ai cumparat supape noi si el nu le-a pasuit in chiulasa si nu a schimbat simeringurile, poate consuma ulei pe la ele dar nu in cantitati industriale.
In concluzie trebuie demontata chiulasa pentru verificare si cu acesta ocazie se vede si uzura blocului si daca necesita segmentare sau daca mai merita raparat.
Daca doresti sa colaboram poti demonta chiulasa si mi-o trimiti mie sa ti-o dau pregatita cu totul,adica rectificate si pasuite supapele cu toate reglajele facute si simeringurile schimbate decat o arunci su un coleg de forums pe masina dar atentie,semeringurile le cumperi tu iar manopera te costa 320 lei sau daca te decizi poti aduce masina cu totul la mine.

Uite ,o sa-ti prezint mai jos o chiulasa reparata saptamana trecuta,de fapt i-am facut tot motorul la un coleg de forum si sa faci comparatie cum aparea chiulasa inainte si dupa interventie.
Fişiere ataşate
DSC300014.JPG
simeringurile de supape
DSC300013.JPG
simeringurile de supape
DSC40007.JPG
supapele de pe un piston dupa reparatie
DSC010001.JPG
dupa ce a fost prelucrata.
DSC300006.JPG
inainte de prelucrata.
DSC40005.JPG
asa arata dupa reparatie
solutia de culoare inchisa este acolo pt ca probam daca nu curge cumva vreo supapa.
DSC00019.JPG
inainte de prelucrare
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 05:57

$1 scrie:$2are ar fi pretul ca sa fac acest motor ca nou manopera +piese ??.... se
merita???


Pana nu se demonteaza chiulasa nu se poate specifica niciun pret.
Daca nu are uzura mare pe blocul motor se merita reparat decat sa cumperi jaful altuia.

$1 scrie:$2a refer sa fac motorul la tine si cam ce garantie dai la o astfel de manopera ???
motor duratech he 1999 cm 107 kw an 2003


La ce manopere faci referire?
Eu nu imi amintesc sa fi vorbit impreuna de un pret.
Referitor la garantie,in cei peste 25 de ani de mecanica care ii detin am reusit sa obserb doua tipuri de clienti:

-unii pe care nu ii intereseaza cati bani cheltuiesc sau daca motorul fuctioneaza cum trebuie dar sa aiba un document la mana in care sunt indrugate tot felul de angajamente fictive deoarece in cazul in care
motorul crapa,firma cu pricina sigur o sa gaseasca un motiv bine intemeiat precum ar fi o piatra care a intrat in nervura cauciucului si a produs trepidatii motorului si astfel propietarul este vinovat ca nu curata cauciucurile la fiecare 3,5 km bla bla bla, sau ca a efectuat mai multe viraje la stanga decat la dreapta si astfel uleiul din baie a ametit si nu a mai intrat in sorbul pompei de ulei ,bla bla bla.... :D

-sau al doilea tip de clienti care nu ii intereseaza o insiruire de angajamente pe o hartie ieftina ci sa le mearga motorul cum trebuie.


O garantie a mea ar fi de exemplu faptul ca niciodata nu iau banii inainte ca la femei ci mai intai execut lucrarea,clientul face receptia la masina si daca este multumit ma remunereaza daca nu batem palma si ramanem prieteni dar din pacate nu am patit fenomenul asta pana acum dar avand in vedere ca inaintez in varsta stii cum se spune "omul la batranete....." si poate voi pati de acum incolo si din greseala poate imi fac debutul chiar pe masina ta =))
O alta garantie ar fi constatarile colegii dupa ce ridica masinile de la mine si sa iti dau ultima lucrare definitivata saptamana trecuta,baiatul fiind tot bucurestean:

$1 scrie:$2nca un Ford Focus segmentat cu ajutorul domnului Gabi (bibanu47). In urma discutiilor cu dansul cat si in urma fotografiilor care mi le-a trimis motorul a fost destul de afectat de consumul de ulei.
Ca si piese schimbate au fost cam in felul urmator:
- segmenti Goetze
- garnitura chiulasa
- cuzineti biela
- filtru aer
- filtru ulei
- ulei 4 l
- antigel
- 4 bujii Beru
- kit distributie Contitech
- rectificat chiulasa
- rectificat supape * 16 bucati
Acum primele impresii dupa aproximativ 500 km efectuati.
Motorul este mai linistit, urca mult mai frumos in ture si de altfel masina raspunde prompt la reprizele de accelerare. Dupa acesti 500 km facuti aproape exclusiv in regim extraurban (viteza=100 km/h, 2500-2700 rpm), am verificat din nou uleiul si este la locul lui. Urmeaza revizia de 1000 km.


Cam asa arata garantiile mele si ma opresc aici nu ma apuc sa iti aduc citate fara rost din mai multe topicuri ca sa ma dicute colegii ca" uite ba s-a apucat bibanul sa se laude" iar pe cealalta parte daca faci cumva referire la faptul ca daca as fi autorizat,raspunsul este DA,in 1990 am fost primul din orasul meu care am deschis un atelier de reparatii auto si intre 1990 si 1996 am fost la Decretul 54 ca independent,persoana fizica autorizata iar in 1996 am trecut la SRL.

Gata am "palavragit" destul si ne ia lumea seama,la treaba toata lumea. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde psicho1986 » 21 Aug 2012, 09:48

Salut, am si eu o problema care pare generala dar nu am gasit nimic specific pentru Focus, dar am gasit pentru alte modele de masini Golf, Astra etc. Masina manaca ulei de cand a venit caldura, nu mi-am dat seama pentru ca in perioada in care eu verificam uleiul nu a mancat de loc si m-am gandit ca este OK si nu trebuie sa stau toata ziua cu mana pe joja, problema este ca am ramas fara ulei, adica nu mai ajungea la joja si am mers cu ea asa vre-o 100Km pana mi-am dat seama, consecinta a fost ca a aparut un zgomot la motor, care nu a disparut nici dupa ce am completat cu 1500ml de ulei cat mai era nevoie. Zgomotul este metalic, asemanator cu o bila de rulment intr-o conserva (este singura analogie care pot sa o fac) si se aude doar la accelerare in sarcina in viteza 1 si 2 la turatie mica cand motorul este cald, la rece deloc, deci daca stau la semafor cu motorul pornit si plec la turatie mai mica gen 1300 se aude clar pana pe la 1900 dupa care nu se mai aude, schimb a doua la 2500 si iar se aude pana pe la 1900 de turatii iar dupa aia nu se mai aude deloc. Nu stiu ce sa fac si cat de grava este problema, nu am fonduri acum pentru segmentare, daca schimb uleiul cu unul cu alte specificatii decat Ford F 5W30 eventual un 5W40 oare mai mananca la fel de mult, zgomotul acela inseamna o problema mai grava la alte componente, am fost la un mecanic aici in Timisoara si mi-a zis ca e de la ulei prea subtire pentru km masinii (122000 in bord dar nu sunt reali 100%), poate uleiul sa fie mancat asa de repede si din cauza ca am furtunul acela in forma de T de recirculare gaze carter de sub galeria de admisie care intra in epurator fisurat (astept de 3 saptamani dupa el pe original). Scuze daca am povestit prea mult dar nu prea stiu de unde sa incep sa repar la masina sau cat costa toata distractia si mi-am dat seama ca in Timisoara e mai bine sa fiu eu extrem de informat inainte sa ajung la un service.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dann_oss » 21 Aug 2012, 10:34

$1 scrie:$2alut,

Danute problema este in felul urmator,nu conteaza ca ai segmentat motorul acum 2 ani ci cati km ai facut de atunci si conditiile de exploatare si intretinere care le-ai efectuat asupra lui.
Referitor la chiulasa,aceasta nu se poate stramba de la tamponarea in supape prin sarirea distributiei ci numai sparge sau fisurarea dar atata timp cat nu fierbe in vas este in regula dar eu nu pot sti ce a facut persoana respectiva la chiulasa de la nefericitul eveniment si daca ai cumparat supape noi si el nu le-a pasuit in chiulasa si nu a schimbat simeringurile, poate consuma ulei pe la ele dar nu in cantitati industriale.
In concluzie trebuie demontata chiulasa pentru verificare si cu acesta ocazie se vede si uzura blocului si daca necesita segmentare sau daca mai merita raparat.
Daca doresti sa colaboram poti demonta chiulasa si mi-o trimiti mie sa ti-o dau pregatita cu totul,adica rectificate si pasuite supapele cu toate reglajele facute si simeringurile schimbate decat o arunci su un coleg de forums pe masina dar atentie,semeringurile le cumperi tu iar manopera te costa 320 lei sau daca te decizi poti aduce masina cu totul la mine.

Uite ,o sa-ti prezint mai jos o chiulasa reparata saptamana trecuta,de fapt i-am facut tot motorul la un coleg de forum si sa faci comparatie cum aparea chiulasa inainte si dupa interventie.

Pai gata domnul Bibanu, ne apucam de treaba, rămâne sa va sun și sa stabilim o programare.
Va mulțumesc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
dann_oss
Ford Freak
 
Mesaje: 100
Membru din: 29 Iul 2009, 21:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.8 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 18:13

$1 scrie:$2alut, am si eu o problema care pare generala dar nu am gasit nimic specific pentru Focus, dar am gasit pentru alte modele de masini Golf, Astra etc. Masina manaca ulei de cand a venit caldura, nu mi-am dat seama pentru ca in perioada in care eu verificam uleiul nu a mancat de loc si m-am gandit ca este OK si nu trebuie sa stau toata ziua cu mana pe joja, problema este ca am ramas fara ulei, adica nu mai ajungea la joja si am mers cu ea asa vre-o 100Km pana mi-am dat seama, consecinta a fost ca a aparut un zgomot la motor, care nu a disparut nici dupa ce am completat cu 1500ml de ulei cat mai era nevoie. Zgomotul este metalic, asemanator cu o bila de rulment intr-o conserva (este singura analogie care pot sa o fac) si se aude doar la accelerare in sarcina in viteza 1 si 2 la turatie mica cand motorul este cald, la rece deloc, deci daca stau la semafor cu motorul pornit si plec la turatie mai mica gen 1300 se aude clar pana pe la 1900 dupa care nu se mai aude, schimb a doua la 2500 si iar se aude pana pe la 1900 de turatii iar dupa aia nu se mai aude deloc. Nu stiu ce sa fac si cat de grava este problema, nu am fonduri acum pentru segmentare, daca schimb uleiul cu unul cu alte specificatii decat Ford F 5W30 eventual un 5W40 oare mai mananca la fel de mult, zgomotul acela inseamna o problema mai grava la alte componente, am fost la un mecanic aici in Timisoara si mi-a zis ca e de la ulei prea subtire pentru km masinii (122000 in bord dar nu sunt reali 100%), poate uleiul sa fie mancat asa de repede si din cauza ca am furtunul acela in forma de T de recirculare gaze carter de sub galeria de admisie care intra in epurator fisurat (astept de 3 saptamani dupa el pe original). Scuze daca am povestit prea mult dar nu prea stiu de unde sa incep sa repar la masina sau cat costa toata distractia si mi-am dat seama ca in Timisoara e mai bine sa fiu eu extrem de informat inainte sa ajung la un service.


Salut,

Iti recomand sa dai baia jos la masina si sa vezi jocul bielelor deoarece acea bataie vine de la un cuzinet ,deci nu trebuie demontat motorul decat daca te decizi sa il segmentezi dar pentru bataia respectiva trebuie bagata masina pe un canal si demontata baia.
Nu vreau sa iti contrazic mecanicul dar ma vad obligat sa o fac,chestia cu uleiul bla bla bla iti furi caciula singur pentru ca un ulei mai gros nu este Dumnezeu sa ia jocurile cuzinetilor si te vei trezi ca ti se rupe in doua acel cuzinet sau se va invarti in biela si atunci chiar ca te va ustura cu adevarat reparatia motorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 25 Aug 2012, 20:38

$1 scrie:$2alut,

Ceasul este gradat in bari si 1 bar = 0,987 atm,deci asta ar insemna ca in turatie ai unde la 4 atm iar la ralanti vreo 2 atm ceeace nu este rau,e destul de binisor dar as fi curios sa-ti vad si compresia ,asta pentru ca stiu ca ai scule. :D

Seara Buna bade Gabi!!!!
Intr-un final am reusit azi sa imi masor compresia,a fost ceva de lucru dar cu ocazia asta am verificat si bujiile care nu mai merg nici una :(( ,va trebui sa imi comand 4 bucati
acum sa revenim la ale noastre ca sunt nerabdator sa vad daca e totul in regula cu compresia,am sa atasez pozele si incep cu cea de la primul cilindru de langa distributie,tinut laautomat ca aprox 5 secunde(cred) la fiecare cilindru si binenteles cu motorul cald
Acum astept parerea ta daca este in regula sau nu
multumesc!
numa bine!
Fişiere ataşate
CIMG4558.JPG
si al patruea
CIMG4557.JPG
trei
CIMG4556.JPG
al doilea
CIMG4555.JPG
cilindrul 1
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 28 Aug 2012, 11:05

Buna ziua,
Numele meu este Adrian, am un Ford Focus 2 din 2006 motor 1.6i 16v 74kw si acum are cam 160.000 170.000 km, nu stiu exact pentru ca pe bord arata 118.000 dar stiu sigur ca a avut kilometrajul dat inapoi. Eu am luat-o la 80.000 km pe bord.

In afara faptului ca mananca foarte mult ulei, gen 1 litru la cc 1000 km si motorul trebuie segmentat + tot tacamul, lucru deja stabilit cu domnul Gabi, pentru care ii si multumesc, mai am o problema foarte ciudata, care tine de electrica, cred.

Asta iarna cand a inceput sa scada temp. destul de mult, cand pornesc motorul, imi cad toate acele din bord, ca si cum s-ar desface bornele de pe baterie, dar bordul ramane totusi alimentat cu curent si tot restul masini, timp de cateva secunde, dupa care isi revin si totul este normal.
Nu am probleme cu bateria, cu pornirea (porneste din prima defiecare data) indiferent ca sunt -30 grade sau + 45 grade.
Nu trepideaza motorul, nimic ... pur si simplu cad acele si apoi isi revin.
Cand a venit primavara (2012) si temperatura a crescut, nu a mai facut probleme, adica nu mai cadeau si ramaneau acolo de cand pui contactul si pana pornesti motorul si-l opresti.
Acum ca a scazut iar temperatura (azi dimineata erau 19 grade afara), a inceput sa faca iar aceasi problema.
Face asa indiferent daca motorul este cald sau rece, sau daca-l pornesc de 10 ori la rand.
Ce stiu sigur este ca face asa din cauza temperaturii sacazute afara si cred ca de la 25-24 grade in jos.
In acest link este un filmulet realizat cu tel. azi dimineata sa vedeti exact despre ce este vorba :
http://youtu.be/Y6U6PfDaJcQ
Daca ma puteti ajuta cu o solutie la aceasta problema, va raman indatorat.
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 28 Aug 2012, 15:31

Salut,

Trebuie sa iei legatura cu moderatorul DGAlexandru care este un om exceptional pe diagnoza si electronica plus ca are preturi mai mult decat decente.

Uite aici ca sa nu mai cauti este si tel. si tot ce doresti. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 28 Aug 2012, 15:44

Ok, multumesc frumos!
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde serbanlaurentiu » 30 Aug 2012, 03:34

Am si eu o problema cu masina din semnatura si nu stiu de unde sa incep sa incerc s-o rezolv... La relanti, cu motorul rece nu merge rotund... are un tremurat care se repeta la interval de 2-3 secunde. Dupa 15 minute de mers problema dispare si motorul toarce ok. Mi-a sugerat cineva sa ma duc la un service pt injectoare ca ele ar fi buba... dar cu limitatele mele cunostinte nu prea inteleg de ce ar face asa doar la rece daca ar fi din injectoare. Ar mai fi ceva, tot la rece, cand pornesc, becul de ulei mai ramane aprins vreo 2 secunde. La cald nu se intampla asta, se stinge imediat cum pornesc. Uleiul doar ce l-am schimbat (Castrol Magnatec 5w30)... Pot sa aiba legatura intre ele problemele? Sper sa ma puteti ajuta cu o parere. Din ce am citit pe topicul acesta... pot spune ca apreciez mult parerea dvs. Multumesc mult!
serbanlaurentiu
Ford Freak
 
Mesaje: 131
Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
VIN: WF05XXGBB54Y75559

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 30 Aug 2012, 11:42

salut dl gabi!!
pt. mine un raspuns daca se poate!
numa bine!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 10:21

@bibanu47 : Buna ziua ! Am sa va spun o scurta poveste. In 2005 ai mei au cumparat un Ford Mondeo 1.8 TD (cel din semnatura mea), cu 168.000 km. Au mers sa-i schimbe distributia. Masina functiona impecabil. Dupa ce au luat-o de la service (Casa Auto Timisoara), masina nu mai avea putere (nu mai tragea) si scotea un fum negru dens. Au mai mers ei si pe la altcineva care sa verifice masina si acel cineva a spus ca nu e bine pusa distributia si ca nu stie sa o repare pentru ca pentru masina asta nu exista semne sau schema dupa care sa se poata face.

Masina a ramas in paragina pana acum 2 saptamani cand am dus-o eu la un mecanic. A zis ca o sa-i schimbe distributia si o s-o faca dupa schema (nu dupa semne). Dupa ce i-a facut un test (cu calculatorul), a reiesit ca pompa de injectie si senzorul clapetei de acceleratie sunt defecte (nu stiu numarul de eroare exact). Prin urmare, omul nu s-a mai apucat de schimbat distributia pentru ca, zicea el, daca schimba distributia, o schimba degeaba, pentru ca masina tot nu o sa functioneze cum trebuie.
Masina are in prezent 180.000 km .

Intrebarile mele sunt :

1) Daca distributia nu a fost pusa corect, exista posibilitatea ca masina sa functioneze totusi (porneste doar la a 2-a cheie) dar pompa de injectie sa nu functioneze ?
2) Care sunt sansele ca pompa de injectie sa fie stricata, vazut prin prisma timpului (7 ani) in care masina a stat nemiscata ? (Pompa este Lucas EPIC - nu stiu exact ce nr de serie are)
3) Cum pot afla ce fel de pompa de injectie BOSCH, pot pune in locul acestei pompe ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 16:03

Revin cu erorile obtinute in urma testului:

P0120 - Acceleratie/Senzor pozitie pedala/Intrerupator 1 circuit
P0204 - Circuit injector defect - cilindru 4
P1765 - Circuit solenoid avans.

Si revin cu intrebarea : Se poate ca aceste erori sa fie furnizate din cauza faptului ca distributia nu este bine pusa ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Sep 2012, 16:12

Salut,

Prima data vreau un raspuns cat se poate de aproape de adevar apoi iti raspund cu lux de amanute.
As vrea sa stiu daca ai fost langa ei cand au pus distributia aiurea si daca dupa montare ai plecat direct asa cu ea sau a lovit cumva in supape si nu ai mai luat masina in aceeasi zi.
Te rog sa detaliezi totul inclusiv timpul dintre evenimente ca sa inteleg ceva.
Astept raspuns dar acum nu mai pot sta,il vei gasi dimineata dupa orele 6. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tuculica68 » 04 Sep 2012, 17:14

Buna ziua. o nelamurire : consumul marit se poate datora uzari duzelor de la injectoare ? fiind tddi , pentru linistea mea as vrea se le verific - schimba. Ce presupune sceasta operatie, neaparat in sevice ?
Avatar utilizator
tuculica68
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 26 Mar 2011, 09:34
Localitate: campina
Maşina: Fiesta 1.25 2012

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 17:58

Buna ziua,

Revin cu amanunte:

Masina a fost dusa la reprezentanta Ford de dimineata. Dupa-amiaza, ai mei au fost sa o ia de acolo. Masina a pornit relativ usor. Dupa ce au pornit-o, au plecat catre casa (era seara cand au luat masina si nu au vazut daca scoate fum). Pe drum catre casa, masina nu avea putere; in drum catre casa este si un pod care trebuie urcat. Masina se chinuia efectiv sa urce acel pod. A doua zi cand au pornit masina, au constatat ca scote mult fum negru. S-au intors cu masina la service spunand ca nu functioneaza cum trebuie, ca porneste greu, scoate foarte mult fum negru si nu are putere. Cei de acolo au spus ca nu-si dau seama de la ce poate sa fie si ca trebuie sa investigheze. Ai mei au sustinut ca distributia nu a fost pusa corect si de aici problemele cu ea. Au lasat masina toata ziua la ei. Au fost seara si au luat masina, iar masina facea la fel.
A treia oara cand s-au dus la Ford cei de acolo au zis ca trebuie sa investigheze. In urma verificarilor, cei de la service au constatat ca este o piesa care trebuie schimbata : bobina demaror (Au constatat ca demarorul nu functioneaza). Piesa a fost cumparata de ai mei, iar la Ford a fost montata/schimbata.
S-a facut un test si s-au constatat urmatoarele : "recomand inlocuire cil 1 (nu functioneaza - nivel foarte mare de ulei in baie); semeringuri AC (pierdere ulei) + buji incandescenta".
Cei de la Ford au zis ca trebuie schimbate si piesele astea pentru a functiona corect. Parintii mei au hotarat sa nu mai bage bani in alte piese, pentru ca pana in momentul ala, deja dadusera o caruta de bani pe distributie.
Pana la urma, ai mei au renuntat sa mai mearga la Ford sa se planga si au mers la un nene care cica s-ar fi uitat la masina si ar fi reglat-o un pic. Masina pornea tot greu si scotea un pic mai putin fum.

Masina avea 169086 km la bord cand s-au dus cu ea la service. In prezent masina are aproape 180.000. Ai mei au mai mers de 2 ori cu masina asa pe la Bucuresti si odata la Sibiu. Apoi masina a ramas, asa cum ziceam si in postul precedent, in paragina.

In momentul asta masina porneste greu, si scoate in continuare mult fum negru (scoate mai putin fum negru dupa ce se incalzeste).

Acum, pentru ca eu vreau sa o "mostenesc", trebuie sa o repar. Am gasit pe cineva care are atelier propriu si care are uneltele necesare pentru montarea distributiei dupa schema. Problema a fost ca inainte sa se apuce de schimbat distributia, a facut un test, si calculatorul a dat erorile mai sus precizate (P0120, P0204 si P1765). Din acele erori, mecanicul a dedus ca pompa de injectie este defecta + senzorul de acceleratie. Problema este ca nu are unde sa le verifice (In Timisoara) + nu poate lasa masina sa-i blocheze rampa, pentru ca are un singur loc (adica poate sa repare doar o masina odata) si nu poate sa stea cu masina desfacuta (am inteles ca trebuie sa dea jos distributia ca sa dea jos pompa de injectie).

Despre lovitul in supape, nu stiu sa dau nici o informatie, ai mei parinti fiind mai tamaie ca mine. Eu am avut un Punto 1.2 benzina pana alaltaieri cand l-am vandut. Am zis ca banii de pe masina aia, ii folosesc sa o repar pe asta (Fordul). Am citit mult despre motoarele diesel, si cate ceva despre motoarele TDDI. Nu sunt mecanic, si nici nu inteleg termenii, dar incerc sa invat. M-am demoralizat complet cand am aflat ca o pompa de injectie noua (Lucas EPIC) costa 8.300 RON cu pompa la schimb. Apoi m-am mai uitat pe internet si am mai intebat pe unul si pe altul si am aflat ca daca distributia nu e bine pusa, pompa de injectie nu functioneaza. Ma gandeam ca din moment ce distributia nu e bine pusa, iar pompa de injectie nu functioneaza, este normal ca acele erori sa apara.

Azi am fost iar la nenea care are atelier si l-am rugat sa-mi schimbe distributia si s-o puna cum trebuie, pentru ca eu cred ca daca distributia e pusa bine, si pompa de injectie o sa functioneze. Am facut bine ? Sau arunc banii pe fereastra ? Sau ce ma sfatuiti sa fac ? Vroiam sa vin pana in Alexandria cu masina, dar fiinda distributia a fost schimbata acum 7 ani de zile, iar masina merge cum merge, risc sa o stric de tot.

Nota: De mentionat ca bateria este si ea slaba !!!

Eu am suspectat ca cei de la Ford Timisoara au schimbat pompa de injectie cu alta, insa era un pic mai greu. Trebuia sa fie din aceasi serie + unitatea electronica de blocare a pornirii, trebuia schimbata si aia.

Momentan am cumparat kitul de distributie + curele de accesorii + 4 buji noi . Am inteles ca si bujiile pot fi cele responsabile cu pornirea greoaie.

Daca nu am dat suficiente detalii va rog sa-mi spuneti. Deocamdata a ramas ca sambata asta merg sa-i schimbe distributia. Am sanse sa fie pompa de injectie in regula ? Sau mai mult ca sigur ca e stricata ? Sau sunt si alte lucruri despre care ar trebui sa-mi fac griji ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Sep 2012, 06:35

Salut,

Tot ceea ce povesti mi se pare ciudat si aici fac referire la cuvintele "reprezentanta" pentru ca totusi nu este vorba de nea Nimeni dintre blocuri si iarasi ma deranjeaza ifosele unora care spun ca nu au decat un singur loc disponibil pentru a lucra la o masina in conditiile in care lui din punct de vedere legal trebuie sa ii fie retrasa autorizatia de functionare deoarece este obligat prin lege sa aiba cel putin 3 posturi de depozitare a autoturismelor in incinta si din vaicareala asta de "virgina" nu rezulta decat faptul ca prinde si el si "frige" pe cine poate,nicidecum nu este un mare cautat de toti iar tu ii blochezi atelierul,daca era asa avea 2-3 oameni angajati si nu se preta sa lucreze singur.
Sa mergi la el si sa ii spui sa-ti demonteze masina linistit ca apoi ti-o remorchezi si ti-o duci acasa,sa vezi atunci ce mai zice.
Distributia motorului tau este cea mai simpla distributie posibila si daca privesti in semnatura mea de aceea am si scris ca la aceste distributii eu percep suma de 150 lei adica cu 100 lei mai putin decat multi care ii stiu eu ca cer la acesta operatie.
Ei,cei de la "reprezentanta" si-au permis sa umble la fulia pompei de injectie deoarece la acest model se da avansul si se ia din fulia pompei si nu din corpul ei ca la majoritatea motoarelor diesel.
Pentru a pune motorul la punct "babeste" se demonteaza fulia de la accesorii ca sa poti obseva pana de blocaj si se invarteste motorul pana aceasta ajunge perfect in punctul cel mai de sus, in acest moment pistonul nr 1 fiind in pozitia de PMS adica punctul mort superior si respectiv pregatit de explozie.
Apoi mergem in partea din spate a chiulasei,adica deasupra cutiei de viteze exact unde este pozitionat filtrul de motorina si observam ca in capatul axei cu came are o degajare care nu este centrala ci este putin defazata si acesta prin invartirea axei trebuie sa ajunga in plan perfect vertical cu chiulasa si se blocheaza cu o cala de 5 mm sau cu miezul metalic provenit de la o placuta veche de frana iar fulia pompei de injectie are practicat in ea si in corpul pompei un orificiu de vreo 6 mm unde se introduce de exemplu un surub de M6 sau un spiral de 6mm prin invartirea fulie si asta este "nemaipomenita" distributie de pus la punct.
Multi pun distributia aiurea deoarece iau plasa la pinioul pompei de injectie care ii pacaleste cu un dinte din cauza avansului fuliei.
Eu acum nu iti pot spune ce au facut ei acolo fara ca sa vad tolerantele tachetilor ce jocuri au deoarece daca au lovit supapele si apoi au pus distributia `cum trebuie,supapele s-au indoit putin si din acesta cauza nu simti forta motorului deoarece pierde compresie la scaunele lor.
Bujile incandescente care ei ti-au indicat sa le schimbi au rol numai la pornirea motorului dar nu au treaba cu scosul de fum al motorului deoarece dupa pornire ele sunt decuplate de un releu termic.
Nu stiu ce atata mare trusa ti-a spus mecanicul ala ca are pentru pus motorul la punct pentru o amarata de curelusa si o rola intinzatoare dar este o mare vrajeala ca sa iasa banul.
Solenoidul avansat face referire la pompa ca este montata prea avansata.
Eu zic sa il sa`iti puna distributia la punct si apoi revii cu amanunte si discutam de unde am ramas.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 05 Sep 2012, 07:04

Mersi mult ! Pastram legatura .
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Sep 2012, 07:29

$1 scrie:$2una ziua. o nelamurire : consumul marit se poate datora uzari duzelor de la injectoare ? fiind tddi , pentru linistea mea as vrea se le verific - schimba. Ce presupune sceasta operatie, neaparat in sevice ?


Salut,

Avand in vedere ca motorul este un TDDI injectoarele sunt clasice si se poate umbla in ele nefiind cu probleme si rescriere pe calculator cum implica TDCI-ul.
In mod normal necesita atelier specializat pentru ca injectorul trebuie alimentat si vazut la ce presiune deschide apoi dupa curatarea sau inlocuirea duzei trebuie reglat la anumiti parametri si fara aparatul de presiune cu manometru nu se pot regla.
In momentul in care se baga presiune in el se si observa daca curge sau nu inchide dar asta ar insemna si o pornire grea la rece.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 05 Sep 2012, 20:18

Buna Seara!!!
Daca tot ai deschis subiectul de distributii ,am sa te intreb daca la focus se poate deregla avansul pompei de motorina la montarea sau dupa a distributiei?ca dupa raspuns am sa iti povestesc un mic episod din viata mea cu masina.
Ti-am spus ca mi-am cumparat pompa si caseta de directie,intrebarea este ca daca la invartirea volanului la maxim stanga sau dreapta(mai mult dreapta)la sfarsitul cursei volanului,cam un sfert de tura,opune o reziostenta destul de mare la invartire,acum te intreb ce ar pute a fi din cele 2,caseta sau pompa servo?
Multa sanatate tie si familiei tale!!
numa bine Bibane!!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Sep 2012, 13:31

Salut,

Ipman te rog sa imi dai datele masinii ca sa clarificam mai multe aspecte,deci?

-marca,
-tip motor,
-cilindree,
-puterea,
-an fabricatie,
fara seria`la caroserie.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andu_4all » 06 Sep 2012, 21:26

Salut,

As avea si eu o intrebare : Cam cat ar costa repararea unui motor Endura (Ford Ka, 1997, 37 kw) ?
Tinand cont ca in momentul de fata scote fum albastru pe teava , nu porneste/ sta la relanti decat daca e turata , si se aud tot felul de sunete metalice in interiorul motorului.

O seara placuta !
Avatar utilizator
andu_4all
Ford Freak
 
Mesaje: 113
Membru din: 11 Apr 2010, 20:41
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0BXXWPRBVA40675

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 06 Sep 2012, 21:59

$1 scrie:$2alut,

Ipman te rog sa imi dai datele masinii ca sa clarificam mai multe aspecte,deci?

-marca,
-tip motor,
-cilindree,
-puterea,
-an fabricatie,
fara seria`la caroserie.

Salut!!!
Am un ford focus din 2002 de 1800cm3 diesel TDDI tip motor C9DB putere de 90 CP
Cam astea ar fi datele masini
mersi fain!
numa bine!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Sep 2012, 05:22

$1 scrie:$2una Seara!!!
Daca tot ai deschis subiectul de distributii ,am sa te intreb daca la focus se poate deregla avansul pompei de motorina la montarea sau dupa a distributiei?ca dupa raspuns am sa iti povestesc un mic episod din viata mea cu masina.
Ti-am sp us ca mi-am cumparat pompa si caseta de directie,intrebarea este ca daca la invartirea volanului la maxim stanga sau dreapta(mai mult dreapta)la sfarsitul cursei volanului,cam un sfert de tura,opune o reziostenta destul de mare la invartire,acum te intreb ce ar pute a fi din cele 2,caseta sau pompa servo?
Multa sanatate tie si familiei tale!!
numa bine Bibane!!


Salut,

1-Compresia este perfecta si cat se poate de echidistanta.

2-Pompa de injectie se poate avansa sau devansa prin inlocuirea distributiei cu un dinte in plus sau in minus dar si din fulia pompei care are reglaj deoarece canalele suruburilor de fixare a fuliei sunt alungite.

3-Caseta este de vina si este vorba de distribuitor deoarece acolo are 4 segmenti din teflon si daca sunt uzati scapa presiunea pe langa ei.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Sep 2012, 06:18

$1 scrie:$2alut,

As avea si eu o intrebare : Cam cat ar costa repararea unui motor Endura (Ford Ka, 1997, 37 kw) ?
Tinand cont ca in momentul de fata scote fum albastru pe teava , nu porneste/ sta la relanti decat daca e turata , si se aud tot felul de sunete metalice in interiorul motorului.

O seara placuta !


Salut,

Te rog frumos mentioneaza strict la ce cost te referi:

-piese?
-manopera?
-cumulate?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login