Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Dec 2012, 18:41

Salut,

Pai dupa ceea ce imi precizezi pentru mine este destul de clar,daca injectoarele sunt ok dar in schimb totusi motorul consuma multa motorina si presupui ca ar merge in 3 pistoane nu exista posibilitea decat sa aiba probleme pe la vreo supapa de evacuare care nu inchide.
Trebuie demontata chiulasa si verifica iar daca aceasta este ok atunci faci sapaturi mai departe,demontezi baia si tragi setul motor afara ca sa vezi ce se intampla pe la segmenti,sa nu cumva sa fie gripati pe vreun piston.

AMR 7 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde x4nd3r » 12 Dec 2012, 19:36

Multumesc. Totusi din ce cauza sa apara problema asta?Forja sau uleiul neschimbat la timp ?
x4nd3r
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Noi 2012, 18:49
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde myke_104 » 12 Dec 2012, 23:04

Salutare D-nul Gabi si numai respect pentru munca depusa :)

Am si eu 2 intrebari daca se poate :)

In primul rand pentru masina din semnatura relantiul este putin cam aspru dar nu devine aspru imediat ce ajunge motorul la relanti ci dupa o perioada de timp (intre 30 secunde si 2-3 minute) iar uneori am surpriza de a sta frumos si rotund la relanti. Un video care sa arate cum facea motorul acum cateva luni: https://www.youtube.com/watch?v=qyXC1Ks ... e=g-crec-u . De atunci nu am stat chiar cu mainile in san si am facut mai multe operatiuni la aceasta. Furtunul in T de la galeria de admisie statea supt cu motorul pornit si l-am inlocuit cu unul original. Uleiul e Formula Ford F 5W30, bujii originale, filtru de aer nou, filtru de combustibil nou original. Dupa toate astea motorul avea acelasi comportament insa cand am schimbat furtunul in T de la admisie baiatul de la reprezentanta mi-a urcat masina pe elevator sa se uite putin la ea ca a sesizat ca parca e evacuarea sparta. Din fericire evacuarea era intacta insa racordul flexibil era rupt. Am inlocuit racordul si abia dupa aceasta operatiune relantiul si-a mai dat drumul putin si nu mai face la fel de urat dar cred ca problema este in continuare aceeasi dar nu mai suna la fel de urat din cauza inlocuirii racordului. Intre timp am observat ca masina e cam lenesa la plecarea de pe loc si i-am facut o diagnoza completa (la Ford) din care au reiesit erori la IACV si la pompa de combustibil din rezervor. Dupa ce au sters erorile si au dat o tura prin zona au pus-o din nou pe tester si de data aceasta a iesit doar pompa de combustibil cu eroare. O sa inlocuiesc pompa cat pot de curand (din pacate e scumpa si nu imi permit chiar acum). Aveti idee daca aceasta problema e de la pompa de combustibil sau ar putea fi altceva? Mentionez ca in primavara am curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie era curata ca lacrima deci nu am curatat-o iar amperajul la valva de purjare e normal. Masina are 155000 km, o am de la 143000 km (km reali - am certificat TUV de la posesorul din Germania).

A doua problema e un mic scartait din cand in cand la pornire. Tine maxim 4-5 secunde si apare doar uneori la pornire imediat dupa pornirea motorului. Pare sa se auda de la cureaua de accesorii insa aceasta este in regula (tensiunea pe curea este normala) si nu vad de ce ar scartaii doar la pornire. De asemenea am observat ca daca in momentul in care apare scartaitul ridic pedala de ambreiaj acesta dispare aproape complet (inca se aude dar foarte foarte incet). Ambreiajul l-am schimbat la 150000km si la fel facea si inainte si dupa schimbare (disc+placa+rulment LUK). Daca aveti cea mai mica idee ce ar putea fi v-as fi foarte recunoscator.

In final as vrea sa va cer un sfat legat de reglarea jocului la valve. In manualul masinii scrie ca se face aceasta operatiune la 150000km. Este recomandat sa se faca? E util? E complicat? Ce anume implica?

Multumesc enorm de mult si raman dator.
Ford Focus mk1 4Door Estate, Built: 13 Noiembrie 2000, Moondust Silver(Metallic), 1.6L ZETEC-S/DURATEC EFI(100PS), 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Avatar utilizator
myke_104
Member
 
Mesaje: 281
Membru din: 25 Ian 2012, 21:04
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Turnier 1.6 16v
VIN: WF0NXXGCDNYS60957

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 15 Dec 2012, 23:56

Azi am fost la domnul Gabi la Alexandria să îmi duc maşina la reparat. Aşa cum mă aşteptam, Gabi e un profesionist în ale mecanicii şi vă recomand tuturor celor care sunteţi în apropiere de Alexandria să apelaţi cu încredere la serviciile lui (mai ales atunci când nu mai ştiţi ce să faceţi, sunteţi în impas). După ce am fost de atâtea ori în serviceuri care au mecanici "de trei lei" (şi îmi asum această afirmaţie), care uită să monteze una alta pe la maşina care ai dus-o întreagă la verificat/reparat, contactul cu omul ăsta mi-a confirmat că maşina va fi pe mâini bune şi va fi tratată aşa cu trebuie. Azi, Gabi mi-a confirmat că problemele mele legate de motor sunt mult mai complexe, probleme pe care alţi mecanici nici măcar nu le-au observat (şi dau exemplul fumului din galeria de admisie şi altele pe care nu le mai menţionez aici pentru că ar fi prea multe).
Multă sănătate Gabi!
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 16 Dec 2012, 20:23

Salut,
Domnule Bibanu`, am asistat si eu la verificarea unei directii la o masina, ca sa o aduca la parametrii normali e normal sa bata cu ciocanu de parca darami pereti pe la masina? Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 16 Dec 2012, 20:32

NU! NU E NORMAL!
P.S. Am raspuns eu ca sa-i ramana lui dl. Gabi mai multe raspunsuri ... :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde geo09100 » 16 Dec 2012, 21:13

buna seara!daca se poate sa ma ajutati cu o problema...am un focus 1.4 16v cod motor fxdd an de fabricatie 2000.in momentul cand o scot din viteza turatia la motor scade cam pe la 600 apoi urca cam pe la 900 1000 apoi iar coboara si tot asa ,lucrul asta il face si cand masina sta pe loc ,daca o turez cand coboara acul de la turometru scade urca de vreo 3 4 ori.relantiul este putin subturat cand se stabilizeaza.pana acum am facut urmatoarele-am schimbat iscv ,senzor clapeta acceleratie,senzor map sau maf cel aflat sub galeria de admisie langa alternator,schimbat baterie pt ca atunci cand scade turatia scade si intensitatea la lumina,curatat galeria de admise(data jos de pe masina si spalata)schimbat bobina de inductie,schimbat filtre (benzina aer) schimbat fise plus bujii,schimbat distributie,am schimbat furtunul acela de sub galeria de admisie cu tot cu diuza,schimbat racord flexibil ,am scos catalizatorul,am schimbat supapa de purjare vapori benzina cu tot cu releul de pe ea,schimbat senzor temperatura apa cel care se afla intre bujii........si as mai incerca sa schimb ceva dar nu mai stiu ce ca sa pot sa rezolv problema pentru ca e deranjanta.am fost la cateva diagnoze inclusiv cea de la reprezentanta si nu apare nimic.si in momentul cand o pornesc ,nu tot timpul ,nu urca cum ar fi normal la 1100 sau 1200 ci ramane la 700 si fluctueaza pana apas pe acceleratie si in momentul ala creste la 1200 si ramane acolo pana se incalzeste.daca se poate sa ma ajutati va multumesc anticipat.
cu prostii nu te contrazici...doar ii ignori
geo09100
Member
 
Mesaje: 328
Membru din: 21 Oct 2008, 13:09
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 140 cp
VIN: wf0gxxgbbgem75408

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde geo09100 » 16 Dec 2012, 22:22

am uitat sa precizez ca am curatat si injectoarele
cu prostii nu te contrazici...doar ii ignori
geo09100
Member
 
Mesaje: 328
Membru din: 21 Oct 2008, 13:09
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 140 cp
VIN: wf0gxxgbbgem75408

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 16 Dec 2012, 23:54

Ms boppzoli, oricum astept si un raspuns de la Dl. Gabi, faza e ca m-a pus sa ma sui la volan si sa tin de el si a tot batut cu ciocanul pe dedesupt...am si hartia cu directia facuta daca va intereseaza parametrii, multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 17 Dec 2012, 00:27

Eu cand am fost la reglat directie nu mi-a reglat decat niste suruburi, sau componente care au filet (cap de bara cred ca ...) ... ciocan n-am vazut, si nici nu a batut nimic cu ciocan ... :|

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:07

Asta vreau sa stiu si eu daca si-au batut aia joc de acolo... :| ca si mie mi s-a parut ciudat, am mai vazut practica asta si la alte service-uri
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 17 Dec 2012, 02:41

$1 scrie:$2alut,
Domnule Bibanu`, am asistat si eu la verificarea unei directii la o masina, ca sa o aduca la parametrii normali e normal sa bata cu ciocanu de parca darami pereti pe la masina? Multumesc !


Salut,

Acei mizerabili isi bat joc de masinile voastre ca peste 2-3 luni sa aiba de lucru din nou si anume sa iti schimbe caseta de directie.
Ei au batut cu ciocanul ca sa depreseze capetele de bara pentru a le infileta sau desfileta depinde cum era necesar dar pentru aceasta operatie exista presa si sigur o au dar fac asta din comoditate sa nu mai piarda timpul dar acele şocuri date in capul de bara se rasfrange asupra casetei de directie si apoi te miri de ce incepe sa curga sau apar jocuri pe cremaliera ei.
Am patit-o personal la masina mea personala la un mare atelier din Bucuresti unde ca sa repar pompa de injectie si sa imi dea garantie am fost obligat sa o montez la ei si uite asa am ajuns pe mana unui tinerel care s-a pus cu levierul si un ciocan de 1 kg ca sa depreseze fulia pompei de injectie in conditiile in care eu cu ochii mei am vazut presa pe bancul din fata masinii mele si nu mai stau sa iti povestesc ce draci m-au apucat si ce a urmat...
Deci in concluzie este interzis sa bati cu ciocanul in subansabluri legate de caseta de directie.
Boppzoli iti multumesc :)

AMR 4 mesaje

$1 scrie:$2u comentez/interpretez reglajele lor de pe fisa ,ai cerut detalii privitoare la loviturile de ciocan si ti-am raspuns
Ultima oară modificat de bibanu47 pe 17 Dec 2012, 02:51, modificat de 2 ori în total.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:45

Am crezut ca poate gresesc eu si nu i`am zis nimic, oricum v-am mai spus ca imediat cum au inceput sa o verifice mi`au trantit urmatoarea treaba: "trebuia facuta caseta de directie, are jocuri, ne ocupam noi de ea, 8 milioane" hai bai nene, dar nu sunt de pe tarla :), am mai fost la alte 2 service`uri si mi`au spus ca e pe duca un pivot si o bielete de directie nicideucm jocuri la caseta de directie, dar ce poti sa faci cu marlanii astia? Imi pare rau ca nu sunt prin apropiere de dvs...in ziua de azi greu gasesti unu care e ii place sa lucreze la masini cu drag, of, of Romania asta, dar un OF mai mare pt acei oameni care nu sunt oameni. Multumesc oricum de raspuns ! Daca va incepe sa curga la caseta, voi face un colet si o voi expedia la dvs daca nu am eu un drum pana unde stati dvs. Respect !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:47

Si inca ceva, problemele la acea bieleta de directie si pivot, culmea, sunt pe partea unde a batut ala cu ciocanul...sa fac o scanare la foaia care mi`au dat`o de acolo de la directie? Sa imi spuneti o parere?
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 17 Dec 2012, 08:35

Dl. Gabi!!!
De ce AMR4? Dupa calculele mele AMR6 :)

P.S.: aaaa scuze ... probabil ca ati mai raspuns si in alte topicuri ... :(

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 14:15

Salut,
Dl Gabi, am scanat aici hartia care mi-a fost data de la service`ul unde am facut directia ca sa imi spuneti o parere. Multumesc !
Fişiere ataşate
Directie1a.jpg
Cum am mai spus, am fost si la alte doua service`uri si mi`au spus ca nu e nici un joc la caseta de directie, doar o bieleta pe duca si un pivot...
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde noobzor » 18 Dec 2012, 15:50

Buna ziua, am vorbit adineauri la telefon, uitati aici si topicul, linkul catre youtube-ul cu sunetul identic este in primul post. Multumesc!
noobzor
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 20 Noi 2012, 00:57
Maşina: Fiesta 1.25 16v 2007 / C-Max 2004 1.6 16v

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde gica0 » 19 Dec 2012, 17:47

Io sunt de acord ca Bibanu sa se retraga de pe forum, cu mentiunea expresa ca nu la 6000 de mesaje, ci la 10.000 :D

Propun sa deschidem un topic separat, in care sa votam; dup-aia, ca in politica....omul nu mai are ce face. ;)

L.E. Sa nu cumva sa raspunzi nea'Gabi, irosesti un raspuns, si oricum tre sa te "aliniezi" cerintei majoritatii. :)
gica0
Member
 
Mesaje: 379
Membru din: 03 Apr 2009, 16:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: ff3 2012, 1,6 tdci/115, Kuga PHEV

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 19 Dec 2012, 18:55

Sau am putea sa vorbim cu un moderator, sa-i modifice nr. de mesaje de la 6000 la 2000 :)
Ce sa facem dl. Gabi ... daca ne parea rau ca ne parasiti ... :(
SPOR! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 19 Dec 2012, 20:12

Salut nene Gicuta,

Daca raman e grav pentru ca trebuie sa faceti precum era sloganul ala cu mult timp in urma "dati 1 leu pentru Ateneu" si nici macar atat ci vreo 0,01 bani ca sa imi iasa si mie de un minim pe economie adica 700 lei :),doarece vad ca nu se mai strica deloc Ford-urile astea si nu mai iese nici macar de bomboane iar eu somez de vreo 2 luni de zile stand zi si noapte pe forum si daca spun la cineva ca anul asta am reparat 3 motoare de Focus 16 16V,1 de Taunus din 1975 si vreo 4 casete de directie vor spune ca nu sunt serios pentru ca oricine vede cat sunt de cautat si intrebat pe forum si la tel, au impresia ca dau cu banii in sus dar nimeni nu stie ca totul ramane la nivelul de intrebare deoarece nu se materializeaza nimic ci doar sondeaza terenul si atat.
Am zis sa imi iau scutecele si barbita si sa ma mut la ceva cu 4 cercuri care se strica mai repede :D dar oricum voi ramane si aici ca utilizator iar de topic nu imi fac probleme deoarece sunt multi gelosi pe mine si deabia asteapta sa plec ca sa imi ia locul de "director tehnic " ca e scaunul comod si vor ramane sa il continue ei. :D
In ultimul timp suna tel.in draci toata ziua si numai cu probleme de genul "Alooo bibane stii am desfacut si eu motorul si am citit de pe topicul ta cum sa pun segmenti dar am ajuns la distributie si m-am incurcat si te rog sa ma inveti si pe mine cum sa o montez si apoi vin la tine sa imi faci tu niste reglaje ca lumea" si dupa ce imi amorteste mana stand cu tel. la ureche nici macar salut sau multumesc nu mai zice la terminarea convorbirii,dupa care suna altul ca are roata blocata si uite asa imi trece ziua si eu nu am produs una de un leu,cum zice Mircea Badea ca sa numai zic ca toti au inceput sa ma intrebe pe PM si telefonic iar in acest fel cel putin nu ramane nimic scris pe topicul asta ca sa mai vada cine mai are nevoie si cu toate ca am scris mareeeeeeeeeeee de tot in semnatura mea ca nu raspund pe privat,ei ma
ignora si tot scriu dar am inceput sa ii ignor si eu ca nu am incotro , nu sunt gheorghe dracu sa stau ca fraierul sa le scriu la fiecare si altul cand are nevoi de raspuns la o problema similara vine si el si ma intreaba si tot asa.
Rezisti o perioada apoi te saturi dar nu e vina nimanui,nimeni nu m-a obligat sa imi expun nr de tel si etc,am zis sa fie bine pentru toata lumea dar...

$1 scrie:$2una ziua, am vorbit adineauri la telefon, uitati aici si topicul, linkul catre youtube-ul cu sunetul identic este in primul post. Multumesc!


Inca mai astept sa postezi link-ul deoarece nu il vad nicaieri.

$1 scrie:$2alut,
Dl Gabi, am scanat aici hartia care mi-a fost data de la service`ul unde am facut directia ca sa imi spuneti o parere. Multumesc !


Ti-am mentionat mai sus ca am raspuns la intrebare dar nu interpretez fise de geometrii sau diagnoze computerizate deoarece nu lucrez in domniu si nu este de competenta mea.

$1 scrie:$2una seara!daca se poate sa ma ajutati cu o problema...am un focus 1.4 16v cod motor fxdd an de fabricatie 2000.in momentul cand o scot din viteza turatia la motor scade cam pe la 600 apoi urca cam pe la 900 1000 apoi iar coboara si tot asa ,lucrul asta il face si cand masina sta pe loc ,daca o turez cand coboara acul de la turometru scade urca de vreo 3 4 ori.relantiul este putin subturat cand se stabilizeaza.pana acum am facut urmatoarele-am schimbat iscv ,senzor clapeta acceleratie,senzor map sau maf cel aflat sub galeria de admisie langa alternator,schimbat baterie pt ca atunci cand scade turatia scade si intensitatea la lumina,curatat galeria de admise(data jos de pe masina si spalata)schimbat bobina de inductie,schimbat filtre (benzina aer) schimbat fise plus bujii,schimbat distributie,am schimbat furtunul acela de sub galeria de admisie cu tot cu diuza,schimbat racord flexibil ,am scos catalizatorul,am schimbat supapa de purjare vapori benzina cu tot cu releul de pe ea,schimbat senzor temperatura apa cel care se afla intre bujii........si as mai incerca sa schimb ceva dar nu mai stiu ce ca sa pot sa rezolv problema pentru ca e deranjanta.am fost la cateva diagnoze inclusiv cea de la reprezentanta si nu apare nimic.si in momentul cand o pornesc ,nu tot timpul ,nu urca cum ar fi normal la 1100 sau 1200 ci ramane la 700 si fluctueaza pana apas pe acceleratie si in momentul ala creste la 1200 si ramane acolo pana se incalzeste.daca se poate sa ma ajutati va multumesc anticipat.


Te rog sa verifici cu o lera toleranta tachetilor si sa imi spui ce date ai pe admisie si apoi pe evacuare in cepand de la distributie.

$1 scrie:$2au am putea sa vorbim cu un moderator, sa-i modifice nr. de mesaje de la 6000 la 2000 :)
Ce sa facem dl. Gabi ... daca ne parea rau ca ne parasiti ... :(
SPOR! :)


Din interventiile care le-ai avut in timp pe acest topic mi-ai demonstrat ca esti un mare om inzestrat cu un carcater deosebit pentru care am si voi avea tot respectul si ar mai fi cativa.
Pentru colegialitatea de care dai dovada eu iti doresc ca atat tie cat si sotiei tale sa va dea Dumnezeu multa sanatate ca sa va puteti creste fara probleme ingerasii care ii privesc mereu la avatarul tau. =D> [-O<
Referitor la numar de mesaje tin sa iti aduc la cunostinta ca am fost "acuzat: de un moderator acum vreo doi ani ca sunt vanator de mesaje deoarece aveam mai multe ca el dar totul a trecut la capitolul amintirilor. :)

$1 scrie:$2alutare D-nul Gabi si numai respect pentru munca depusa :)

Am si eu 2 intrebari daca se poate :)

In primul rand pentru masina din semnatura relantiul este putin cam aspru dar nu devine aspru imediat ce ajunge motorul la relanti ci dupa o perioada de timp (intre 30 secunde si 2-3 minute) iar uneori am surpriza de a sta frumos si rotund la relanti. Un video care sa arate cum facea motorul acum cateva luni: https://www.youtube.com/watch?v=qyXC1Ks ... e=g-crec-u . De atunci nu am stat chiar cu mainile in san si am facut mai multe operatiuni la aceasta. Furtunul in T de la galeria de admisie statea supt cu motorul pornit si l-am inlocuit cu unul original. Uleiul e Formula Ford F 5W30, bujii originale, filtru de aer nou, filtru de combustibil nou original. Dupa toate astea motorul avea acelasi comportament insa cand am schimbat furtunul in T de la admisie baiatul de la reprezentanta mi-a urcat masina pe elevator sa se uite putin la ea ca a sesizat ca parca e evacuarea sparta. Din fericire evacuarea era intacta insa racordul flexibil era rupt. Am inlocuit racordul si abia dupa aceasta operatiune relantiul si-a mai dat drumul putin si nu mai face la fel de urat dar cred ca problema este in continuare aceeasi dar nu mai suna la fel de urat din cauza inlocuirii racordului. Intre timp am observat ca masina e cam lenesa la plecarea de pe loc si i-am facut o diagnoza completa (la Ford) din care au reiesit erori la IACV si la pompa de combustibil din rezervor. Dupa ce au sters erorile si au dat o tura prin zona au pus-o din nou pe tester si de data aceasta a iesit doar pompa de combustibil cu eroare. O sa inlocuiesc pompa cat pot de curand (din pacate e scumpa si nu imi permit chiar acum). Aveti idee daca aceasta problema e de la pompa de combustibil sau ar putea fi altceva? Mentionez ca in primavara am curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie era curata ca lacrima deci nu am curatat-o iar amperajul la valva de purjare e normal. Masina are 155000 km, o am de la 143000 km (km reali - am certificat TUV de la posesorul din Germania).

A doua problema e un mic scartait din cand in cand la pornire. Tine maxim 4-5 secunde si apare doar uneori la pornire imediat dupa pornirea motorului. Pare sa se auda de la cureaua de accesorii insa aceasta este in regula (tensiunea pe curea este normala) si nu vad de ce ar scartaii doar la pornire. De asemenea am observat ca daca in momentul in care apare scartaitul ridic pedala de ambreiaj acesta dispare aproape complet (inca se aude dar foarte foarte incet). Ambreiajul l-am schimbat la 150000km si la fel facea si inainte si dupa schimbare (disc+placa+rulment LUK). Daca aveti cea mai mica idee ce ar putea fi v-as fi foarte recunoscator.

In final as vrea sa va cer un sfat legat de reglarea jocului la valve. In manualul masinii scrie ca se face aceasta operatiune la 150000km. Este recomandat sa se faca? E util? E complicat? Ce anume implica?

Multumesc enorm de mult si raman dator.


1- Iti recomand sa demontezi pompa de benzina,sa o pui intr-un vas in care vei turna 1l de decarburol cumparat de la orice magazin de piese auto si apoi o vei alimenta cu tensinune inversa de la un acumulator dar mare atentie sa nu produci scanteie ca iei foc ,deci efectiv plusul devine minus si viceversa ca pompa sa se invarteasca in sens invers decat cel normal pentru a scoate mizeria din turbina.O vei lasa sa functioneze cam 30 minute dar trebuie neaparat sa fie toata scufundata in solutie iar firele de conectare la baterie sa aiba macar 1,5 m ca sa nu ajunga scanteia la vas la cuplarera bornelor.

2- Vei masura tolerantele tachetilor exact cum am recomandat si colegului de mai sus si vii cu datele.
Am ascultat fisierul video si motorul juri ca e diesel nicidecum benzina,atat de rau bat tachetii.

3- Referitor la scartait verifica daca nu cumva fulia de pe vilbrochen,cea care antreneaza accesoriile nu cumva are crapaturi in mansonul de cauciuc de la mijlocul ei.

AMR 3 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde danviorel » 19 Dec 2012, 20:22

inchiriaza o linie telefonica deaia cu suprataxa sa vezi ce mai vin banii din convorbiri, dar dupa te mai suna baietii?(toti vor gratis) pensionarea anticipata de pe forum nu e de bun augur!
1.6TDCI-90CP. FF1.8TDDI 2001-EX.
danviorel
Member
 
Mesaje: 454
Membru din: 09 Mar 2010, 11:29
Localitate: BUCURESTI
Maşina: focus, 2006,1560,90cp,trend.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde noobzor » 19 Dec 2012, 20:51

Cu scuzele de rigoare viewtopic.php?f=62&t=83378
noobzor
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 20 Noi 2012, 00:57
Maşina: Fiesta 1.25 16v 2007 / C-Max 2004 1.6 16v

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 19 Dec 2012, 23:40

Nene Gabi nu ne părăsii că avem nevoie de tine aici!
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 20 Dec 2012, 02:10

Salut,
Multumesc Dl. Gabi de raspuns...probabil ati fost pus si dvs in situatia mea sa umblati de colo,colo si fiecare sa isi dea cu parerea si sa nu faca o treaba cum trebuie.
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laur.cical » 20 Dec 2012, 16:36

Salutare la toata lumea !
Mi-am facut si eu cont de curand in speranta ca voi gasi si un ajutor :)
Am un Ford Fiesta 1.3 benzina din 2003, i`am schimbat de curand kitul de ambreiaj, bateria,fisele,bujiile; dupa ce am scos`o din service a doua zi n`a mai vrut sa porneasca. A venit un baiat sa ma ajute sa scoatem bujiile si sa le uscam (pentru ca fiecare erau ude, in conditia in care erau schimbat de nici 2 zile) , le`am uscat, le`am pus la loc si tot n`a vrut.
In plus mi.a aparut in bord becul cu eroare motorului, cel galben.

M`ar putea ajuta cineva cu un sfat, o parere , ce ar avea sau ce as puteai sa`i fac ? Din ce cauza nu mai porneste ?
Sa fie ceva legat de un senzor, de aceea sa fie si eroarea aparuta in bord ?

Va multumesc !!!
laur.cical
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 20 Dec 2012, 15:58
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 20 Dec 2012, 18:48

Garnitura de la capacul de motor probabil e dusa de ai gasit ulei la buji, din ce stiu uleiul nu are ce cauta la ele. Iti spun ca am patit eu si am schimbat a2-a oara acea garnitura din cauza mesterilor de exceptie. Alte probleme te poate lamuri dl Gabi. Spor !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FOKmarcos » 20 Dec 2012, 20:27

Va salut,
De ceva timp am o problema la masina, de fapt de cand am cumparat-o este dar nu mi-am dat seama atunci (de 2 ani). La mine, lipsa de putere este pana la aproximativ 2000 rpm cand turbina se simte cum intra in actiune, bineinteles cu fumul negru la esapament care este destul de mult. Cand plec de pe loc cu 1-a si nu accelerez destul de mult imi moare motoru. In orice treapta de la 1000 pana la 2000 rpm nu are absolut nici o putere. Am schimbat toate filtrele, uleiul, curatat EGR, verificare la TransAtlantis Constanta, mi-au spus: coloana retur combustibil la inj. la cil. 1 este peste limita admisa. Rezolutia lor a fost ca injectoarele, pompa injectie (daca imi aduc bine aminte) sa le trimita la o firma din Bucuresti sa le reconditioneze si dupa ar fi totul ok (zic ei). Pretul total fiind aproximativ 2000 euro.

Va rog niste sfaturi, idei, orice, sunt binevenite :)

Multumesc.
Avatar utilizator
FOKmarcos
Incepator
 
Mesaje: 96
Membru din: 18 Mai 2010, 20:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo,2003,2.0L,TDCI,116 CP,Trend.
VIN: WF04XXGBB43D24367

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 20 Dec 2012, 22:33

Salut!
Pentru cei interesaţi, mai jos am postat un subiect legat de unele probleme la un motor Ford Fiesta TDCI din 2006, 68 CP.
viewtopic.php?f=62&t=82758&start=50
Nea Gabi multă sănătate îţi doresc!
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Salpy » 21 Dec 2012, 12:32

Salut ,

Poti sa ma ajuti cu un sfat ce daune am in linkul urmator > viewtopic.php?f=62&t=83560 .

S-a rupt distribuita la 61.000 km ( km reali , primul proprietar) , in parcare la relanti , Fiesta 1.4 TDCI .
Normal ca nestiind ca e distribuita dusa ,a m mai dat la demaror de cateva ori pana sa realizez minunatia .

Multumesc anticipat pentru raspuns .
Avatar utilizator
Salpy
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 07 Aug 2008, 07:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus , 1.6 TI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde mitza1987 » 21 Dec 2012, 15:51

salutare oamenii buni am si eu nevoie de o parere intro problema,nu vine curent la bujii,ceea ce se explica pornirea grea cand e motorul rece si e frig afara,mentionez ca bujiile sunt aproape noi si functionale si testate,iar bateria are numai 2 ani de zile,verificarea daca primesc curent bujiile, s-a facut dupa ce mot a stat 1 ora jum,care intre timp s-a mai racit.am motor 1.8 tddi de 90 cp.astept pareri.merci
Avatar utilizator
mitza1987
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 13 Noi 2009, 18:24
Localitate: Timisoara
Maşina: ford focus sw,an 2002,1.8tddi 90 cp
VIN: wf0nxxgcdn2l16634

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login