Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Mar 2014, 15:47

Buna ziua,

M-am conformat.:)
Fişiere ataşate
H2O 2.jpg
fig.29.jpg
H2O 1.jpg
fig. 28.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 15 Mar 2014, 20:59

multumesc dl gabi,stima.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde gabi_fiesta » 15 Mar 2014, 23:21

Salut d-l Gabi am o problema cu electromotorul cred,adică nu pornește mereu când dau cheie, da în ggol și după câteva încercări o ia. Cum verific sa știu exact ce e. Mulțumesc anticipat.
Avatar utilizator
gabi_fiesta
1nsane Member
 
Mesaje: 1264
Membru din: 15 Ian 2009, 11:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 1.3 70cp
VIN: WF0HXXGAJH4S20298

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 16 Mar 2014, 19:02

huliganski scrie:Va salut, o rugaminete, imi spuneti si mie ce trebuie schimbat la distributie: curea, o rola si pompa de apa sau mai trebuie schimbat si altceva(mai este si alta rola, curea?). O recomandare pentru kit-ul de distributie, ce firma sa fie? Multumesc anticipat!


Buna ziua

Va reamintesc cum fac saptamanal,intrebarile referitoare la mecanica nu se pun pe privat ci aici pe topic ca sa vada si cei care sunt interesati de acelasi subiect.
Multumesc pentru intelegere.


Presupun ca se face referire la motor de 1.8 diesel care are distributie duala.
Distributia inferioara dintre vilbrochen si pompa de injectie este pe lant iar cea superioara pe curea si face legatura intre pompa de injectie si axul cu came.
Se schimba decat distributia superioara si recomand rola INA,curea Contitech si pompa de apa Hepu.
Fişiere ataşate
distributie recomandata.jpg
distributie recomandata.jpg (28.29 KiB) Vizualizat de 7532 ori
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde huliganski » 16 Mar 2014, 19:25

Multumesc
huliganski
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 09 Dec 2013, 21:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WFONXXGCDN3Y54050

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neaghi » 16 Mar 2014, 21:31

Buna seara, d-nu Gabi

Multumesc pt raspunsuri, de saptamina viitoare reiau comanda cu piesele, chiar aveam nevoie sa mi se confirme ca va merge si asa..prea mare bataia de cap si prea neprevazuta situatia sa fac altfel :)

Ramine totusi intrebarea daca uzura segmentilor 1,5mm masurate, si acea zgirietura nu sunt esentiale, care e motivul pt. care acel cilindru, nu mergea ca si celelalate ?
De fapt chiar dupa ce se incalzeste motorul, daca-i scoti fisa sau nu, nu se cunoaste nici o diferenta, comparativ cu scoaterea unei fise la ceilati trei.Nu stiu daca ar putea fi chiulasa, am observat ce e drept pe supapele cilindrului 4 o depunere mai consistenta decit pe celelalte, nici n-am demontat-o, pt ca n-am gasit inca o modalitate sigura de presat arcurile, si am fost sfatuit sa fac testul cu benzina si daca e ok sa o las asa..cu toate ca eu nu prea sunt de acord cu metoda asta..adica sa n-o desfacem.

Acum ca voi folosi vechiul bloc motor, vreau sa va intreb cit e de necesara honuirea in contextul operatiei/uzurilor ce o fac eu..Citeam undeva ca fara honuire, nu se aseaza si uzeaza uniform segmentii, ca acele rizuri tin uleiul pe cilindru, si ca fara ele reparatia e cam degeaba.Altii ziceau ca la un cilindru uzat, a-l mai si honui presupune a-l uza inutil..
Am vazut ca pe linga honuirea la masina, se poate face si cu o perie ca de sticle, si mai zicea cineva ca a facut-o cu o perie de sirma.. Ma gindeam, ca daca scopul final e doar sa zgarii superficial cilindrul, s-ar putea face si cu o bucata de smirghel minuita in asa fel sa iese acea combinatie de linii intretaiate..

Am mai facut niste poze cu vechiul segment, se vede exact fanta, si l-am suprapus si pe defectul cilindrului si intradevar nu pare sa fie chiar asa un spatiu mare intre segment si cilindru.Pompa de ulei, este asa ca asta de pe e-bay.
http://www.ebay.com/itm/Fits-74-90-Audi ... 0998673919

Vreau sa mai spun ceva, am constatat ca absolut nici o canalizatie de la vibrochen nu era infundata, si baia de ulei a fost surprinzator de curata.Ceva depuneri pe exteriorul canalizatiei am vazut la chiulasa la arborele cu came, dar nu cred ca duralube sa fie de vina, cred ca asa era oricum de la vechime.Tocmai pt ca in principiu mi-am raspuns intrebarii daca face bine sau nu Duralube, am mai vazut o chestie, Xado cica depune metal pe unde nu mai este..nanoparticule..ma gindeam ca daca e bun sa pun in motor poate ajuta la acel cilindru.Ati auzit cumva ceva concret de acest tratament ?
Am mai facut o chestie buna zic eu..am pus un magnet de la un harddisk, pe filtrul de ulei..sa tine acolo eventualele particule metalice .

Si canalele din piston au fost libere, aici ar mai fi o intrebare.Sunt 4 canale cite unul pe fiecare parte a boltului.Citeam undeva ca segmentii se pun la 120 dar merge si la 180.Care ar fi avantajul/dezavantajul fiecarei metode?Ma gindesc ca daca sunt la 180 sunt mai greu de aliniat deoarece ar avea o distanta mai mare de parcurs :)
Sau ca daca fanta e in dreptul boltului e si mai bine. segmentii pusi la 180..desi am inteles ca se interzice lucrul acesta.

Originalul segmentului de ungere, era din 2 buc si asta nou din 3.Nu stiu cum vor fi cei KS, dar daca sunt tot din 3 trebuie aranjata fanta fiecaruiain dreptul gaurii de ungere de linga bolt ?adica prima parte in dreptul unei gauri, a treia in dreptul altei gauri.?.

Si vreau sa mai spun ca am urmat tehnica desurubarii inbusului cu cap rotunjit cu cheia splina,,succes total la amindoua .A mai ramas unul de la racordul de apa, cap hexagonal, care s-a rupt si a mai ramas cam 5 mm inafara chiulasei.Am incercat aceeasi metoda, dar cu tubulara in 6 colturi..deocamdata n-a mers, se pare ca nu poate taia cheia in surub, cum taie cealalta in 12 colturi .

Multumiri, toate cele bune !
Fişiere ataşate
5.jpg
4.jpg
neaghi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 03 Aug 2011, 19:31
Localitate: Cugir
Maşina: Audi 100

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neaghi » 19 Mar 2014, 22:26

Ma bucur ca s-a redeschis si curatat topicul, si sper d-nu Gabi ca veti posta aici poza cu pricina, in mod sigur mai sunt persoane interesate.
neaghi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 03 Aug 2011, 19:31
Localitate: Cugir
Maşina: Audi 100

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde zvony » 19 Mar 2014, 22:48

In urma discutiilor purtate anterior pe acest forum, discutii ce in momentul de fata nu mai sunt prezente fiind mutate in arhiva, acest topic se inchide.
In urma acelorasi discutii cei doi protagonisti, bibanul47 si ipman, au fost pedepsiti prin inchiderea conturilor de pe acest forum (ban permanent).
Aceste decizii au fost luate de echipa de administrare si moderare a forumului.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Anterior

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login