Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 07 Ian 2009, 20:18

In cadrul acestui topic se vor descrie diferite recomandari,referitoare la intretinerea si exploatarea autoturismelor,ce reparatii si reconditionari,va pot asigura si pentru eventuale cereri,modificari in structura motoarelor si a unor subansambluri ale acestora.Rog a nu se posta intrebari,daca nu au legatura cu descrierile mentionate,acestea se vor pune in continuare pe forum,la sectiunea respectiva,deoarece trebuie urmarite de toti participantii forumului,care au nevoie de informatii referitoare la o anumita defectiune sau nelamurire tehnica.
Topicul este in formare si dupa terminarea tuturor detaliilor,necesare informarii dumneavoastra,ve.ti fi anuntati de deschiderea lui.Va multumesc pentru intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 07 Ian 2009, 20:51

bibanu47,353728 scrie:In cadrul acestui topic se vor descrie diferite recomandari,referitoare la intretinerea si exploatarea autoturismelor,ce reparatii si reconditionari,va pot asigura si pentru eventuale cereri,modificari in structura motoarelor si a unor subansambluri ale acestora.Rog a nu se posta intrebari,daca nu au legatura cu descrierile mentionate,acestea se vor pune in continuare pe forum,la sectiunea respectiva,deoarece trebuie urmarite de toti participantii forumului,care au nevoie de informatii referitoare la o anumita defectiune sau nelamurire tehnica.
Topicul este in formare si dupa terminarea tuturor detaliilor,necesare informarii dumneavoastra,ve.ti fi anuntati de deschiderea lui.Va multumesc pentru intelegere.


Foarte buna ideea!

Ati putea incepe cu recomandari pentru motoarele diesel - tot e iarna - referitor la intretinere baterie/lichide/filtre si influenta consumatorilor in timpul mersului (de iarna) raportat la pornire/turatie/timp incarcare.

Numa' de bine!
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 08 Ian 2009, 01:03

Serviciile care vor fi asigurate de mine se refera la totate marcile de autoturisme,indiferent de tip sau an de fabricatie,avand ca sursa de combustibil,atat benzina cat si motorina si tin sa mentionez ca aceste servicii le pun la dispozitia dumneavoastra,in colaborare cu alte firme specializate,unele dintre ele,chiar intrate pe piata imediat dupa revolutie si foarte cunoscute.
1. Modific delcouri cu aprindere eletronica,in delcouri clasice,pe platina,la acele turisme care din terte motive nu mai pot fi functionabile,toata modificarea fiind executata,in interiorul fostului delcou.
2. Confectionez galerii de admisie pentru sistem carburatie,la motoarele cu injectie,avand aceleasi dificultati,descrise mai sus.
3. Confectionez orice fel de flanse pentru a modifica diferite sisteme de carburatie.
4. Confectionez orice tip de suport de motor,in cazul in care se doreste montarea altui tip de motorizare pe aceeasi caroserie.
5. Reconditionez pompe de servodirectie,apa,vacuum,etc,care au pierderi de lichide.
6. Reconditionez casete directie,atat servo,cat si manuale,dar cu conditia,sa nu aiba cremaliera corodata sau deformata.
7. Reconditionez fuzete,la care cotele de presare a rulmentilor nu mai sunt in parametri normali.
8. Reconditionez si repar electromotoare si bendix.uri,atat din punct de vedere mecanic,cat si electric,dar nu acelea care au bobinajul rotorului sau statorului,ars,nu se pot rebobina.
9. Reconditionez alternatoare,atat pe parte mecanica cat si electrica,dar numai acelea,care prin modificarea lor,nu aduc cosecinte grave,calculatorului care asigura unele elemente din siguranta autoturismului.
10. Reconditionez orice rola intinzatoare,sau diferite fulii,care nu mai pot fi procurate din comert.
11. Reconditionez si bucsez orice tip de motor,foarte uzat care nu mai poate fi segmentat,chiar si motoarele inclinate,
indiferent de numarul de pistoane,se asigura garantia bucsari,minim 200000 km,firma Bucuresti.
12. Reconditionez si repar orice cutie de viteze,manuala,inclusiv cele cu 6 trepte.

La toate lucrarile descrise mai sus,se asigura garantie.Nu se percep taxe anticipate si in cazul in care clientul,se prezinta cu piesa demontata de pe autoturism si dupa demontare,nu se mai poate reconditiona,nu are obligatii financiare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 08 Ian 2009, 02:44

GENERALITATI
Voi incerca sa descriu si sa va impartasesc,in limita timpului disponibil si bineinteles cu sustinerea administrarii forumului,unele cunostinte si notiuni generale in domeniul auto,capatate de mine,de.a lungul carierei mele.Am sa formez un numar de capitole in care fiecare dintre ele va trata un subiect anume,referitor la unele operatii efectuate la repararea autoturismelor.
Datorita faptului ca am constat,ca in cadrul forumului se afla persoane care au un anumit statut social,pentru care nu pot fi acuzate,voi incerca cat de cat sa folosesc termeni si limbaj pe intelesul tuturor,incercand sa fac o mica abstractie de la termenii tehnici,in limita posibilitatilor.Atrag atentia ca nu vreau sa aduc acuze si prejudicii comerciantilor de piese auto,unor ateliere sau diferitelor persoane,sunt pareri strict personale si trebuie tratate ca atare.Vreau sa mai fac precizari celor ce vor citi aceste capitole,ca sunt niste simple impresii si recomandari personale,deci nu sunt obligati sa adopte descrierile facute de mine,este o simpla dezbatere si rog in acelasi timp,pe cei care cosidera ca,explicatiile mele,nu sunt suficient de edificatoare,sa vina cu completarile de rigoare,astfel vom documenta impreuna participantii acestui forum.Vrea sa comunic forumului,ca in cadrul domeniului de calculatoare si soft diagnoza,nu am cunostinta si electronica o stapanesc doar pana la un anumit nivel,dar in acest cadru am observat spre incantarea mea,ca sunt destul de multi colegi,care sunt pregatiti in acest domeniu de activitate si sunt de un real ajutor,problemelor dezbatute.Sper ca aceste capitole,de.a lungul timpului sa va rezolve multe din intrebarile si neclaritatile care le aveti fiecare.In incheierea acestei introduceri,fac apel din nou la toti useri cu probleme,sa posteze intrebarile la sectiunea respectiva unde se incadreaza,in acest topic vor fi puse numai intrebari referitoare la prestarea serviciilor descrise mai sus,nici decum cele care trebuie afisate pe forum,la vederea tuturor,loc unde au fost afisate si pana acum.Va multumesc pentru intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 08 Ian 2009, 20:46

bibanu47,353919 scrie:GENERALITATI
Voi incerca sa descriu ....Va multumesc pentru intelegere.


Asta in loc de "instructiuni de folosire". Ce naiba, nu suntem (toti) copii..

In alta ordine de idei, am schimbat la foca pompa de ambreiaj, e mica, verde si urata. Si incapsulata. Si de plastic. Mai vrei sa ti-o trimit? Daca da, sa-mi spui cum.
Florin.
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 08 Ian 2009, 20:48

Consider acest topic foarte important pentru toti,asa ca sticky sa fie!
Mult succes bibanu!
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde adicristea » 08 Ian 2009, 22:13

Si eu consider ca sunt binevenite toate informatiile. Multa bafta! Si multumesc!
\\\ Cumpara "romaneste"! Salveaza-ti slujba! ///
Nu fi zmeu, s-ar putea sa zbori!
Nemulţumirile oamenilor nu vin din ceea ce li se întâmplă, ci din diferenţa dintre ceea ce li se întâmplă şi aşteptările lor. ™Ciugu®
Imagine
Avatar utilizator
adicristea
 
Mesaje: 6109
Membru din: 18 Ian 2008, 13:01
Localitate: Reading, UK
Maşina: Citroen C4 Picasso 1.6 eHDI
VIN: 00000000000000000

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 09 Ian 2009, 02:30

tatyflorin,354396 scrie:In alta ordine de idei, am schimbat la foca pompa de ambreiaj, e mica, verde si urata. Si incapsulata. Si de plastic. Mai vrei sa ti-o trimit? Daca da, sa-mi spui cum.
Florin.


Spuneai intr-un topic ca nu crezi ca nu se pot schimba garniturile de la pompa de ambreiaj. Daca mai vrei, pot sa-ti trimit pompa. Sau daca stii alta modalitate de a intra in posesia ei.... Sau, daca nu, fac o poza si o pun aci. Dar nu stiu daca ajuta. Deci?
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Ian 2009, 02:41

Salut,chiar te.as ruga daca vrei sa postezi o poza,dar sa se vada mai mult,parte din spate,unde vine montata tija de antrenare,de la pedala.Multumesc anticipat si multa sanatate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 09 Ian 2009, 10:15

bibanu47,354593 scrie:Salut,chiar te.as ruga daca vrei sa postezi o poza,dar sa se vada mai mult,parte din spate,unde vine montata tija de antrenare,de la pedala.Multumesc anticipat si multa sanatate.


OK, azi.
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Ian 2009, 04:17

CAPITOLUL 1
Bucsarea unui bloc motor
Bucsare unui bloc motor,reprezinta totalitatea operatiilor tehnologice,prin care un bloc motor,este adus la stadiul initial de fabricatie.Aceasta bucsare se face datorita urmatoarelor defectiuni,care pot apare la orice motor,indiferent de anul de fabricatie,
1.stagiu avansat de uzura fizica,
2.fragmentarea unui segment,
3.scaparea unei sigurante de la boltul pistonului,
4.deteriorare cotei de presare a unui bolt,
5.spargerea unui piston,
6.scaparea unui corp strain in capatul pistonului,
7.griparea motorului,prin incalzire excesiva,
8.scaparea unei biele din cota de prindere,de pe vilbrochen.
Executarea acestei lucrari se incepe prin majorare locasurilor,operatie numita alezare,si se executa in zona unde vin montate pistoanele,aducindu.se toate la un diametru anume,stabilit.Dupa aceasta se toarna o bucsa cilindrica,din fonta speciala,avand o anumita duritate,ea avand adaosuri mari,fata de cotele de prelucrare,la care va trebui sa ramana ulterior.Aceasta bucsa este prinsa pe strung pentru a fi strunjita la cotele stabilite ulterior,in asa fel incat sa poata fi introdusa,prin presare in locasurile majorate,ale blocului motor.Dupa strunjire ele sunt presate in bloc,cu o presa speciala,la unul din capete avind lasat,din operatia de strunjire,un guler de limitare,deoarece la detonatia motorului se pot deplasa aleatoriu.Dupa presare,blocul este prins din nou pe masina de alezat si se incepe majorarea interioara a bucsilor,pina ajung foarte aproape de diametrul care il are pistonul.Penultima operatie este cea de honuire,in termen popular numindu.se "oglinda blocului",adica blocul este montat pe un utilaj care acesta este dotat cu 6 perii din piatra abraziva,dar foarte fina,ele fiind dispuse pe un suport in forma de cilindru.Acest cilindru este montat pe un ax,care in acelasi timp are o miscare stanga,dreapta si tot in acelasi timp,urca si coboara in noile bucsi ale blocului motor,deci o miscare elicoidala.Aceasta honuire se produce asupra unui jet continuu de motorina care are rolul de a unge si in acelasi timp de a raci cele 6 perii care asigura rectificare blocului motor.Honuirea se face dupa fiecare piston in parte,datorita faptului ca,aceste pistoane fiind folosite,au foarte mici abateri de diametre si daca sunt montate in alta ordine,decat in cea care au fost prelucrate,neavand tolerantele respective,motorul se poate supraincalzi si bloca.Aceste bucsi sunt lasate putin mai lungi decat fata blocului motor,deoarece ultima data se face o mica rectificare a suprafetei,unde urmeaza sa vina montata garnitura de chiulasa si apoi chiulasa,rectificare,care in urma sa,bucsile si blocul motor,raman perfect aliniate si cu aceasta ocazie dispar si vechile coroziuni,aparute in timp,datorate lichidului de racire,atunci cand in loc de antigel si apa distilata,punem apa potabila.Vreau sa precizez ca multe firme care se ocupa de aceste bucsari,nu respecta un lucru de foarte mare importanta,adica,aceste bucsi din strunjire,raman la exterior,datorita cutitului de strung,cu anumite denivelari,care in sectiune apar ca niste dinti de fierastrau,dar foarte mici,ca si atunci cand tragem cu unghia pe o pila,si daca acestea nu sunt rectificate,inainte de presare in bloc,motorul nu se va raci normal,deoarece intre aceste bucsi si peretele blocului apar diferente si temperatura nu este disipata uniform,racindu.se decat la jumatate din valoarea adevarata.Aceasta firma din Bucuresti,cu care eu colaborez si observati ca nu precizez numele,ca sa credeti ca.i fac reclama mascata,executa aceaste operatii si mai exista un lucru care il respecta si de aceea ii apreciez foarte mult.Este vorba despre compozitia din care sunt turnate aceste bucsi,deoarece ele pentru motoarele diesel,trebuie sa aiba o anumita compozitie si pentru benzina,cu totul alta.Acestea,ei le toarna la comanda speciala,la un laborator din orasul Oltenita,pe diferite diametre,in functie de cum sunt necesare pentru fiecare tip de motor.Referitor la costul unei operatii de bucsare,a blocului,se rezuma la suma de 100/150 de ron pe piston,ea variaza in functie de diametrul pistonului,pana la diamatrul de 80mm,este un pret si peste 80mm,alt pret,reprezentand cantitatea materialului folosit.Garantia lucrarii este asigurata,minim 200000 km si vreau sa mai precizez ca sunt printre putini care bucseaza motoare in V si inclinate,cum este cel de la Ford Transit 2,5TD,fabricat pana prin 1998.De 5/6 ani de cand colaborez cu aceasta firma,am bucsat un numar foarte mare de motoare si majoritatea la masini de firme,care sunt utilizate puternic,zi de zi si nu am avut nici macar un singur repros.Tin sa fac precizarea ca i.am cunoscut din fostul ziar "Anunt auto",in momentul in care bucsasem motorul,la alta firma si deoarece mi.l bucsase prost,eram disperat si nu stiam ce sa mai fac,deoarece era un motor mai rar intalnit.Am avut ocazia sa demontez chiulasa la un motor bucsat la ei,care efectuase un nr. de 83.000 de km si datorita faptului ca se sparsese un furtun,la lichidul de racire,sa ars garnitura de chiulasa si am ramas placut surprins,datorita faptului ca la acei km,nu se cunostea niciun pic de uzura pe bloc.Incurajez o asemenea reparatie la un motor,deoarece, o asemenea lucrare,se ridica la urmatoarele costuri,
1.bucsat bloc motor,in functie de diametrul pistonului,max. 600 ron
2.set garnituri,incluzand si toate simeringurile max.350 ron
3.set segmenti max.350 ron
4.set cuzineti biele,care se schimba obligatoriu max.130 ron
total general 1430 ron
Cu acest pret,o sa.mi spune.ti,ca se poate cumpara un motor de la dezmembrari,dar si acest motor este uzat si dupa max. un an de zile,va ceda,lund.o de la capat,plus cheltuieli de omologare R.A.R.pentru schimbare de serie de motor. Va rog sa tineti cont ca aceasta suma,am calculat.o pe maxim,adica pentru repararea uni motor de microbuz,de exemplu,unde pistoanele sunt mult mai mari,ca la un turism.Totul ramane la aprecierea dumneavoastra.Cu stima.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Ian 2009, 20:05

Salut,tatyflorin,te rog sa nu ma uiti cu pompa aia,mica verde si urata.Multumesc anticipat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 10 Ian 2009, 22:17

bibanu47,355649 scrie:Salut,tatyflorin,te rog sa nu ma uiti cu pompa aia,mica verde si urata.Multumesc anticipat.

Scuze am fost la copca si am venit inghetat... :)
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Ian 2009, 22:34

Aoleu,esti de.al meu? Esti pescar? Hai fir intins.Sanatate.Gabi.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde luckylove » 11 Ian 2009, 00:29

salutare bibanu47
m am bagat sa schimb bujiile incandescente tdci ul meu si mi s a forfecat bujia de la primul piston...celelalte 3 le am scos dar am ramas cu o mare durere de spate si dupa ce am injurat de toti mortii
acum,am gaurit bujia rupta pana am trecut dincolo de filet in interiorul chiloasei...deci nu se mai tine decat in varful ei daca pot sa zic asa
exista vreo scula pe care sa o introbag in teava bujiei si sa o extrag de acolo?
am dat cu spray degripant si cu spray de vaselina si am infipt o pila rotunda in teava bujiei da nici pe masa nu vrea sa se desprinda de acolo
ce sa fa ce sa fac?
masina porneste la sfert da ma cam enerveaza ca miroase a motorina nearsa la pornire din cauza la acea bujie ...pe timpul asta
poate ai vreo idee de scula pe care sa o fac sa prinda teava bujiei si sa o extrag dreacu afara
exclud din start sa demontez chilasa ca sa scap de bujie
bafta
NU FURA ! guvernul nu accepta concurenta !

ford sierra sedan 2.0 1987
ford scorpio sedan 2.0 / 136 cp / an 1996
mercedes CLK cabrio compresor 2.0 / 163 cp / an 2001
mazda premacy sportive 2.0 / 131 cp / an 2001
ford mondeo break 2.0 / 131 cp / an 2002
hyundai santa fe 2.2 crdi / 150 cp / an 2007
Avatar utilizator
luckylove
Gold Member
 
Mesaje: 773
Membru din: 29 Sep 2007, 14:29
Localitate: bacau

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Ian 2009, 01:04

Salut,eu recomand in acest moment sa nu mai umbli tu personal la masina.Trebuie filetat electrodul cu un tarod de M5 si apoi cu ajutorul unui surub,tot de M5,se extrage electrodul,dar trebuie o mana calificata.Aceasta operatie,nu se baga mecanicii s.o faca,trebuie luat legatura cu un strungar,lacatus mecanic,sculer matriter,etc.Atentie,daca scapa in chiulasa,sa nu mai pornesti motoru,demontezi chiulasa,nu ai incotro.Daca ai ceva neclaritati,ma suni la 0766417724.Cand montezi bujiile sa pui vaselina pe filete.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde luckylove » 11 Ian 2009, 01:29

salutare
inainte sa pun cele 3 bujii noi am refacut filetul din chilasa ...parca era 10/1 pasu si am dat pe filet cu vaselina care rezista pana la 1600 de grade nu e asta problema
m am gandit si eu sa dau cu tarodu filet la interior si sa fac un surub cu buza care sa se blocheze cand infiletez pana la capat...sper sa cedeze cu smecheria asta
daca imi merge scula asta si scot bujia ma fac bogat la cati au patit o si sunt disperati sa extraga bujiile
faza e ca din cate am simtit la mana atunci cand am vrut sa o desfac se pare ca fusese forfecata de un alt meserias si lasata asa
luni merg la un amic sa mi fac scula
speram sa gasesc un sistem gen pix cu mina care sa aiba pe exterior niste striatii iar in momentul in care imping axul in centru lamelelor acestea sa se departeze si sa se mareasca diametrul pentru a prinde cu dintii teava la interiorul bujiei ...sper ca ai inteles sistemul...oricum daca imi iese scula asta o sa o brevetez
cu ce mari meseriasi am vb toti mi au zis sa dau chiloasa jos dar exclud varianta asta chit ca o sa mearga masina fara o bujie inca 50 de ani
bafta
NU FURA ! guvernul nu accepta concurenta !

ford sierra sedan 2.0 1987
ford scorpio sedan 2.0 / 136 cp / an 1996
mercedes CLK cabrio compresor 2.0 / 163 cp / an 2001
mazda premacy sportive 2.0 / 131 cp / an 2001
ford mondeo break 2.0 / 131 cp / an 2002
hyundai santa fe 2.2 crdi / 150 cp / an 2007
Avatar utilizator
luckylove
Gold Member
 
Mesaje: 773
Membru din: 29 Sep 2007, 14:29
Localitate: bacau

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Ian 2009, 01:54

Bravo,vad ca esti in tema,10 cu pas de 1,ai inclinatie.Referitor la scula,e greu,diametrul e mic si forta trebuie sa fie mare.Au venit si la mine,multe persoane cu bujii rupte in chiulasa,dar eu la scot cu arc electric,nu cu bormasina si filetul ramane intact.Sanatate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde luckylove » 11 Ian 2009, 02:30

am mai auzit la cineva ca exista o scula cu freon ...motor incins bagi scula cu freon pe bujie sa o racesti instant si se extrage usor dar faza e ca la tipul meu de motor e cam naspa pentru ca tre sa demontez admisia ca sa pot umbla la jujie si mi se raceste motoru pe vremea asta pana dau admisia jos :-"
din cate am vazut mai toate masinile de generatie mai noua au belea cu bujiile de se rup...de la mercedes , bmw la opel...al dreacu la o sierra se am auzit sa se rupa vreo bujie vreodata in viata ei...
sa dea dracii de mai fac astia vreo piesa de calitate pentru auto
era deajuns ca ecu da comanda la bujii sa se incinga si dupa ce porneste motorul ca sa se mareasca temperatura in camera de ardere atunci cand este frig afara si odata cu asta bujiile se distrug inainte de termen...macar daca le faceau de calitate sa nu se rupa
sa vezi rasu dreacu la mine in bacau ca nu stiu baietii unde sa se duca sa schimbe bujiile ca mecanicii nu le garanteaza ca nu se vor rupe :D e de stan si bran sa mor aici
bafta
NU FURA ! guvernul nu accepta concurenta !

ford sierra sedan 2.0 1987
ford scorpio sedan 2.0 / 136 cp / an 1996
mercedes CLK cabrio compresor 2.0 / 163 cp / an 2001
mazda premacy sportive 2.0 / 131 cp / an 2001
ford mondeo break 2.0 / 131 cp / an 2002
hyundai santa fe 2.2 crdi / 150 cp / an 2007
Avatar utilizator
luckylove
Gold Member
 
Mesaje: 773
Membru din: 29 Sep 2007, 14:29
Localitate: bacau

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 11 Ian 2009, 21:42

@ bibanu:
Salut, asta e poza..
Fişiere ataşate
DSCF3608 bis2.jpg
DSCF3608 bis.jpg
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 13 Ian 2009, 23:33

N-am apucat sa ti-o trimit. Poate maine. Scuze....
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 13 Ian 2009, 23:47

Salut,te rog foarte mult,sa nu.ti faci probleme,cand este posibil,nu este o problema urgenta sa nu astepte amanare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ionutromea » 16 Ian 2009, 10:55

Salutare!imi cer acuze anticipat daca am postat unde trebuie,dar am o problema shi poate ma ajuta cineva.Am un Ford Transit 125T300 (o duba).De ceva vreme a aparut un zgomt ciudat la motor..care sa accentuat...e vorba de un tacanit nespecific.Se aude foarte evident atunci cand e motorul rece.Cineva mi-a spus ca e de la injectoare....asha sa fie? :-/
Avatar utilizator
ionutromea
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 16 Ian 2009, 10:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford 125T300 , Transit , 2003 , 1998 , 125CP , Euro3

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 16 Ian 2009, 20:59

Salut,125T300,nu.mi spune nimic,te rog sa vii cu detalii,ce an de fabricatie si ce cilindree are motorul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde just focus » 17 Ian 2009, 00:17

Salut Gabi, vreau sa te intreb daca bucsarea blocului motor se poate face de mai multe ori. Ma gandesc ca majorarea locasurilor nu se poate face de prea multe ori. Nu vreau sa renunt la focusul meu niciodata, am indurat prea multe ca sa il am. Si cred ca nu se stie niciodata cat va tine un anumit motor.
ford is good
Ford Focus 1.8i 16v 1999

De vanzare !!!
Avatar utilizator
just focus
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 25 Ian 2008, 00:06
Localitate: Slobozia IL
Maşina: Ford, Focus, '99, 1.8i, 85 kw
VIN: WF0AXXGCDAWA40829

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 17 Ian 2009, 00:58

Salut,nu exista un numar limitat de bucsari,deoarece majorarea se face numai o data,data urmatoare se depreseaza doar bucsile si se preseaza altele.Stai linistit,sa fii tu sanatos si sa faci cat mai multi km,dar motorul ala nu stiu daca o sa apuce vreo bucsare pana o sa se termine zacamintele de petrol din subsol si o sa trecem la masini ecologice.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Ford_V6 » 17 Ian 2009, 01:57

Tehnologii pe cale sa apuna in era masinilor consumabile .... oricum nu mai intereseaza pe nimeni cat trebuie sa fie toleranta intre piston si camasa sau intre ghidaj si coada supapei ...

Parerea mea ca e pierdere de timp si oricum chiar daca toti or sa spuna "mama ce marfa ca am mai aflat ceva" la primele semne de oboseala a motorului masinii personale ii baga 2 kile de aditiv si o duc la targ :D

1.bucsat bloc motor,in functie de diametrul pistonului,max. 600 ron
2.set garnituri,incluzand si toate simeringurile max.350 ron
3.set segmenti max.350 ron
4.set cuzineti biele,care se schimba obligatoriu max.130 ron
total general 1430 ron


mai adaugam:
rectificare arbore cotit 150-200 RON
rectificare chiulasa (planeitate, inlocurie ghidaje, rectificare scaune) - 200-300 RON functie de chiulasa
daca este un motor peste 300 k km se inlocuieste si pompa de ulei
distributia se inlocuieste si ea (lant / intinzator / patina/e sau curea+role+pompa apa)

Deci mai sare putin pretu daca chiar vrem sa-l facem ca la carte ;)
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ionutromea » 17 Ian 2009, 19:59

Ms ,nu mai e nevoie.Ajung cu ea la mecanic...

Ps: 125T300 e modelu' de duba...tractziunea pe fatza :D
Avatar utilizator
ionutromea
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 16 Ian 2009, 10:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford 125T300 , Transit , 2003 , 1998 , 125CP , Euro3

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 17 Ian 2009, 21:15

Acum am inteles cu toate ca nu vrei sa continui detaliile,dar prin tractiune fata mi.ai spus tot,ai motorul de 2000cm3 cu distributie pe lant,care au fost echipate si pe Modeo,dar vorbesc degeaba,ca oricum nu te mai intereseaza.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tatyflorin » 18 Ian 2009, 00:29

bibanu47,358288 scrie:Salut,te rog foarte mult,sa nu.ti faci probleme,cand este posibil,nu este o problema urgenta sa nu astepte amanare.


Acu am ajuns in Bucuresti. Luni sigur o trimit. Iti dau PM.
Numai de bine!
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Următorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login