Arhiva Comercial

Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Mesajde BoogY » 16 Feb 2010, 14:56

Salutare,
Este vorba de constructia unei galerii de admisie pentru o rampa de 4 carburatoare yamaha r1, care vor ajunge pe un motor de 1.6 de japoneza, actualmente pe carburatie.Galeria e compusa dintr-o flansha de otel (executata) si 4 tevi de otel ce trebuie fabricate, adica indoite si apoi sudate pe flansa
galeria originala a masinii mai are ceva acesorii pe ea
Dupa fabricarea galeriei, trebuie montate carburatoarele si reglate (nu cred ca e o problema pentru un mecanic moto)
In final trebuie echipate cu un filtru cat mai mare si eficient (masina vede offroad, deci praf si noroi) eventual intr-o cutie de fibra sau whatever (pentru cutie am sursa)
BoogY
 

Re: Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Mesajde mrjv2k10 » 19 Feb 2010, 18:41

haideti domnilor! chiar nimeni? refuz sa cred ca este atat de complicat :)
Avatar utilizator
mrjv2k10
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 19 Feb 2010, 03:02
Maşina: suzuki vitara '97

Re: Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Mesajde Oklahoma » 19 Feb 2010, 19:41

trebuie sa existe cineva,ajutam si noi un om la nevoie?
Avatar utilizator
Oklahoma
Gold Member
 
Mesaje: 527
Membru din: 22 Dec 2008, 20:14
Localitate: Ploiesti
Maşina: Ford Focus 2 , 1.6 cc, 100cp - 2005

Re: Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Mesajde unariciflocos » 21 Feb 2010, 13:18

O sa iti explic de ce chestiile astea trebuie sa le faci singur. :) Nimeni nu se baga la chestii custom pentru ca e riscant si nu le merita. E riscant pentru ca nu stii niciodata ce si cum o sa iasa si nu se merita pentru ca fiind chestii custom necesita mult timp. In 3 zile cat ii ia sa-ti faca tie treaba asta face 3 ambreiaje, cateva placute de frana si cateva bucsi si 1500 de lei, deci trebuie sa gasesti pe cineva pasionat sa se bage.

Iti explic cum am facut eu. Flansa mea a fost desenata in cad si cand am taiat-o am taiat si o bucata groasa de 2 cm care sa fie exact dimensiunea portului de admisie. Piesa aia am ascutit-o ca un con sau o piramida, am taiat tevile la dimensiuni si apoi am batut piesa conica in teava ca sa ii dau exact forma portului de admisie.

Am sudat tevile pe flansa cu flansa prinsa pe o chiuloasa veche de rezerva ca sa nu se deformeze la sudura. Interiorul trebuie sa nu aiba buza, daca are se umple cu sudura si se frezeaza. Apoi galeria cu toate tevile sudate pe o freza si iei toate tevile la acelasi nivel si la unghiul potrivit cat sa iti stea carburatoarele cu camera de nivel orizonatala.

E recomandabil ca tevile sa pupe perfect cu carburatoarele si furtunele sa aiba ca singur scop cel de a le tine unite. Pe departe cea mai buna metoda e sa departezi carburatoarele sa se potriveasca perfect cu porturile de admisie. Trebuie sa-ti confectionezi 3 tevi prin care sa comunice camerele de nivel, sa cumperi doua tije filetate de 6 cred si sa confectionezi niste distantiere potrivite si apoi sa sudezi niste placute de extensie pe mecanismele care antreneaza clapeta.

Reglaj, inaninte de toate se vacumeaza carburataorele (echilibreaza). Dupa asta ai grija sa nu le mai dai jos sau sa nu se miste furtunele pentru ca se duce dracului reglajul si trebuie sa faci altul.

Apoi ii dai o forja (turatie mare) dupa care opresti imediat motorul. Scoti bujiile si ele trebuie sa aiba o nuanta caramizie spre crem. Aici ai amestec ideal. Daca sunt negre e prea bogat amestecul si trebuie jiglere mai mici, daca sunt perfect curate e sarac amestecul si trebuie jiglere mai mari. Asta e primul pas.

Al doilea pas e reglarea plajei medii de turatie si asta o faci din ace, pur si simplu incerci toate nivelele pana ce vezi unde iti trage cel mai bine. Acele au o siguranta pe capat de unde le poti regla nivelul in 5 sau 4 trepte si in functie de asta iti da mai multa sau mai putina benzina la turatii medii.

Al treilea pas e relati si turatii joase. Daca ai prea multa benzina la turatii joase atunci pui corectoare de aer mai mari, daca ai prea putina pui corectoare de aer mai mici. Corectoarele de aer sunt pe fata carburatoaselor in partea de jos.

Inainte de orice reglaj trebuie sa ai carcasa de filtru de aer, dar carcasa, nu filtre individuale ca sa serveasca drept camera de egalizare. La motocicleta carcasa trebuie sa aiba volum de 3 ori capacitatea motorului, dar dat fiind ca tu nu urci la 12000 de ture e suficient de 2 ori, deci 3.2 litri.

Si mare grija la lungimea traseului de admisie, cu cat e mai lung ai cuplu mai mare si se muta curba spre turatii joase in detrimentul puterii maxime. 35-40 de la supapa la gura trompetei ar fi ideal pentru ce ai tu nevoie.

Bafta.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Caut mecanic iscusit care sa efectueze o modificare

Mesajde mrjv2k10 » 28 Feb 2010, 15:33

te cred ca nu se baga decat pasionatii
treaba e ca mie mi-a recomandat un mecanic sa fac chestia asta, mi-a zis ca e cam cel mai bun upgrade pe vitara daca nu vreau injectie. dar acum el e plin de proiecte si ma tot amana, de-aia caut alternative

merci pentru indicatii

nu suna a rocket science, cred ca le voi putea face pana la urma macar cat sa mearga masina si sa nu consume cat un vapor de linie
iar lungimea traseului ma gandeam sa o las stoc, adica sa masor pe galeria originala si sa-l fac cam tot atat... o avea vreo 15cm de la portu de intrare de pe bloc pana unde se monteaza carbu. dar tu zici 35-40mm... nu stiu ce sa zic. presupun ca o sa o pot face intai lunga stock, si daca nu-mi place cum merge, mai tai si o modific
Avatar utilizator
mrjv2k10
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 19 Feb 2010, 03:02
Maşina: suzuki vitara '97


Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login