Tuning

HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Adrian_Rujan » 29 Oct 2011, 12:29

=)) :)) =))
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde printul » 29 Oct 2011, 21:05

barlea razvan,989264 scrie:Si u esti un mare labagiu si prost! Mai invata fizica si electronica si dupa ai mai vorbim! HAI pa!

tocmai de aia ma si mir: nu am invatat prea multa fizica asa ca ma intreb oare cata ai invatat tu ? deloc ??
alternatorul opune mai multa sau mai putina rezistenta impotriva motorului in functie de cati consumatori electrici ai in masina. stie toata lumea ca o regula esentiala a reducerii consumului de carburant este sa reduci din electricitate(lumini, scaune incalzite, etc). alternatorul nu produce amperajul nominal tot timpul, cu doar atunci cand exista consumatori pt curentul produs.

acum ca am stabilit ca nu se poate produce curent decat cu o cresterea a consumului, tu spui ca mai sunt si alte surse de curent... insa de fapt nu prea sunt(decat daca vrei sa cari baterii in masina, care oricum trebuie incarcate si ele si mai si adauga ceva greutate la masina). si de oriunde ai lua sau ai produce curentul electric, acesta COSTA. cum spunea cineva adineaori , ce iei pe mere dai pe pere.

pe de o parte te inteleg, si eu sunt revoltat impotriva corporatiilor si statelor corupte, nu-mi place postura de a fi un sclav modern, insa daca exista solutii trebuie sa fie viabile si realiste. numai bine si remarca mea de adineaori s-a vrut a fi in stilul lui caragiale
Ford Focus hatchback 2001 - TDDI 90 CP
Avatar utilizator
printul
Ford Freak
 
Mesaje: 222
Membru din: 17 Aug 2010, 10:38
Localitate: Sector 4
Maşina: TDDI 90 CP, hachback

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Adrian_Rujan » 29 Oct 2011, 23:35

Iti dau dreptate la faza cu cresterea consumului de carburant!
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 30 Oct 2011, 17:21

to: printul, Chiar foarte multa fizica, spre deosebire de tine! Iar din ceea ce ai scris mai sus se vede clar acest lucru. Si chiar nu apreciez stilul tau de a "te scoate" dupa ce arunci vorbe aiurea in vant, in stilul diferitiilor autori.
Tu de unul singur ai stabilit regula aceea, nu toata lumea. Insa pt reducerea combustibilului sunt multe de adaugat, reducerea masei masinii, anvelope la pres optima, admisie, evacuare, etc. ,dar nu discutam despre acestea aici. Sunt dar nu le stii u, si nu trebuie sa cari alta baterie in masina! Si chiar daca ia avea alta baterie acesta nu ar influenta consumul masiniilor noastre. Pt ca aici nu discutam de XX ml de benzina consumata in + sau - daca mai ai ~10kg in plus in masina, sau de performantele de cateva sutimi!
Cum spunea acel cineva acea vorba(k mere si pere) nu pot decat sa il "admir" si ii doresc viata buna in lumea sa. O mica paranteza( cum spun multi ca cei cu GPL umbla cu bomba dupa ei, un mic detaliu "desteptiilor" rezervoarele de benzina sunt fabricate din mat. PLASTIC, iar cel de GPL are "tabla" de 3 mm. O mica-mare diferenta! Nu am auzit pe nimeni sa fure GPL cu surubelnita/dalta din rezervor cum fac la benzina/motorina, + etc.)

Si acuma ca sa iti zci cum faci acei A de care ai nevoie fara sa cresti consumul la masina din alternator.
1. Schimbarea tuturor becurilor posibile cu leduri. (destul de multe)
2. Transformarea caldurii produse de motor in electricitate. (
3. Celule fotovoltaice pt. auto.
4. Schimbarea puterii bateriei de ex de la 50-55A cea din fabrica la 65-70A.
+ se poate directiona fluxul de aer din fata masinii catre un motoras care prod curent, sau al gazelor de esapament, etc.
Cu siguranta se trezesc iara carcotasii forumului, unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 30 Oct 2011, 20:29

barlea razvan,989757 scrie:...
Si acuma ca sa iti zci cum faci acei A de care ai nevoie fara sa cresti consumul la masina din alternator.
1. Schimbarea tuturor becurilor posibile cu leduri. (destul de multe)
2. Transformarea caldurii produse de motor in electricitate. (
Dispozitivul care transforma caldura produsa in electricitate? Sau vine un duh sfant?
3. Celule fotovoltaice pt. auto.
Unde le montezi? Instalatia unde sta? Unde inmagazinezi curentul generat?
4. Schimbarea puterii bateriei de ex de la 50-55A cea din fabrica la 65-70A.
Pe care cine o incarca si cu ce consumuri?
+ se poate directiona fluxul de aer din fata masinii catre un motoras care prod curent, sau al gazelor de esapament, etc.
Care va incetini deplasarea masinii. Daca vrei, poti sa-ti montezi si o moara de vant pe masina... :D
Cu siguranta se trezesc iara carcotasii forumului, unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.

Daca ne faci un calcul serios legat de dispozitivele suplimentare - cu costuri si energie castigata mai discutam.
Pana atunci eu zic ca perlele sunt ale tale.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde temir » 30 Oct 2011, 21:15

barlea razvan,989757 scrie:...
+ se poate directiona fluxul de aer din fata masinii catre un motoras care prod curent, sau al gazelor de esapament, etc.
Cu siguranta se trezesc iara carcotasii forumului, unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.


Motorasul acela din fata masinii (adica o turbina care sa invarta motorasul - de fapt generatorasul - cu pricina) ar opune o rezistenta la inaintare, deci ar conduce la o crestere a consumului; la esapament la fel.

La toate solutiile propuse de tine, eu carcotesc asa: orice prostioara ai vrea tu sa inventezi, e nevoie de:
- ceva cheltuiala cu materialele
- ceva cheltuiala cu mana de lucru (sau timp pierdut, daca spui ca mana ta e buna si la lucru)
- pierderi care apar in alta parte si se regasesc in consumul de carburant (aici ar face exceptie celulele fotovoltaice, car care sunt inca prohibitiv de scumpe si care genereaza destul de putini "A"; foarte putini "A")


Parerea mea: esti (n-am sa-l citez pe colegul care l-a citat pe Caragiale) ... visator (de ce nu incerci sa scrii poezii? ca intr-ale tehnicii e nevoie de rigoare, nu de visare).

edit, ca-mi scapase asta:
unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.

Absolut de neiertat! Oare cum de le trece prin cap sa-si permita sa-si dea cu parerea despre randamentul unui motor niste aia care nici macar nu-s prin tara?
Avatar utilizator
temir
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 23 Feb 2009, 21:21
Maşina: mondeo ghia '95 1.8 16v
VIN: careestesinusebea

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 30 Oct 2011, 22:57

Mihai L,989883 scrie:
barlea razvan,989757 scrie:...
Si acuma ca sa iti zci cum faci acei A de care ai nevoie fara sa cresti consumul la masina din alternator.
1. Schimbarea tuturor becurilor posibile cu leduri. (destul de multe)
2. Transformarea caldurii produse de motor in electricitate. (
Dispozitivul care transforma caldura produsa in electricitate? Sau vine un duh sfant?
3. Celule fotovoltaice pt. auto.
Unde le montezi? Instalatia unde sta? Unde inmagazinezi curentul generat?
4. Schimbarea puterii bateriei de ex de la 50-55A cea din fabrica la 65-70A.
Pe care cine o incarca si cu ce consumuri?
+ se poate directiona fluxul de aer din fata masinii catre un motoras care prod curent, sau al gazelor de esapament, etc.
Care va incetini deplasarea masinii. Daca vrei, poti sa-ti montezi si o moara de vant pe masina... :D
Cu siguranta se trezesc iara carcotasii forumului, unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.

Daca ne faci un calcul serios legat de dispozitivele suplimentare - cu costuri si energie castigata mai discutam.
Pana atunci eu zic ca perlele sunt ale tale.


2. Dispozitivul e inventat de acum vreo 60 ani buni, dar azi sunt altele mai performante. Cu siguranta daca o FRECI iese un duh sfant si iti implineste 3 dorinte.
3. Uau ce destept esti... oare unde poti sa o instalezi/inmagazinezi? Ce intrebari destepte ai putut pune. Unde altundeva decat pe masina/in masina????
4. Cine poate sa o incarca Gigi duru, decat alternatorul? Deja ma enervezi cu intrebarile tale tampite ca altcumva nu pot sa le zic! Si cu acelasi consum!
Oricum prin compartimentul motor este destul aer care circula haotic, care poate fi directionat si utilizat eficient, iar rezistenta la inaintare este oricum si fi sigur ca ceva minor ca un motoras nu va impiedica sau va mari acea rezistenta la inaintare.
Fi tu sigur ca tie nu o sa iti fac nici un calcul ce si cum.
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 30 Oct 2011, 23:08

barlea razvan,989959 scrie:...
Fi tu sigur ca tie nu o sa iti fac nici un calcul ce si cum.

Intrebarea era retorica, la cum pui problema este evident ca "fluturasii" zboara in cutiuta si nu esti in stare sa aduci ceva constructiv.
Printre altele, problema initiala pornea de la reducerea incarcarii alternatorului, pe care de fapt il fortezi sa incarce o baterie mai mare... ???
De panouri solare nu mai vorbim... Unde zici ca le plasezi? In portabagaj sau in parasolare? :D
Iar acele panouri solare probabil iti vor incarca bateria masinii???, ca alte dispozitive de stocare a energiei nu ai prevazut. Apropo, poate nu ar strica sa te interesezi ce inseamna un dispozitiv mobil pentru asa ceva...
Daca sustii in continuare ca rezistenta la inaintare nu este afectata, te astept sa montezi o moara de vant pe masina ca sa ne faci in ciuda tuturor carcotasilor care nu am lipsit la orele de fizica. :D

Ce ma mira este ca nu ai luat in seama preluarea energiei soferului cand fluiera sau cand apasa pe claxon, nu sunt de neglijat! Era sa uit clipitul, si el o sursa de energie considerabila, mai ales daca ai gene lungi! =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 30 Oct 2011, 23:20

temir,989903 scrie:
barlea razvan,989757 scrie:...
+ se poate directiona fluxul de aer din fata masinii catre un motoras care prod curent, sau al gazelor de esapament, etc.
Cu siguranta se trezesc iara carcotasii forumului, unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.


Motorasul acela din fata masinii (adica o turbina care sa invarta motorasul - de fapt generatorasul - cu pricina) ar opune o rezistenta la inaintare, deci ar conduce la o crestere a consumului; la esapament la fel.

La toate solutiile propuse de tine, eu carcotesc asa: orice prostioara ai vrea tu sa inventezi, e nevoie de:
- ceva cheltuiala cu materialele
- ceva cheltuiala cu mana de lucru (sau timp pierdut, daca spui ca mana ta e buna si la lucru)
- pierderi care apar in alta parte si se regasesc in consumul de carburant (aici ar face exceptie celulele fotovoltaice, car care sunt inca prohibitiv de scumpe si care genereaza destul de putini "A"; foarte putini "A")


Parerea mea: esti (n-am sa-l citez pe colegul care l-a citat pe Caragiale) ... visator (de ce nu incerci sa scrii poezii? ca intr-ale tehnicii e nevoie de rigoare, nu de visare).

edit, ca-mi scapase asta:
unii nici macar nu sunt prin tara, sa zica diferite perle.

Absolut de neiertat! Oare cum de le trece prin cap sa-si permita sa-si dea cu parerea despre randamentul unui motor niste aia care nici macar nu-s prin tara?


Daca se citeste mai bine, acolo am generalizat ca si in tot textul acela si nu ma refeream doar la subiectul acesta. Interesant ce zici tu mai sus, dar daca stau sa ma gandesc bine la fel a fost la inceput cu foarte multe lcururi pe care cu siguranta tu le folosesti astazi, si la fel si eu. Si nu as putea fi de acord cu tine ca masinile pe care le avem sunt f bune asa cum sunt ele din fabrica! Pt. ca niciodata producatorul de masini (si mai ales cel care extrage titeiul, pt ca unele lcururi nu sunt asa cum ne sunt prezentate ) va vrea ca masiniile sa mearga pe apa, aer, vant, puterea mintii sau etc. pt k atunci ei nu ar mai castiga din ce este de castigat in momentul de fata. Iar tu chiar esti un carcotas, pt tine nimic nu e bun si rezulta ca pt orice ai face la masina iti trebuiesc bani, timp si mana de lucru, iar tu nu esti dispus pt asa ceva.
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 30 Oct 2011, 23:40

Mihai L,989965 scrie:
barlea razvan,989959 scrie:...
Fi tu sigur ca tie nu o sa iti fac nici un calcul ce si cum.

Intrebarea era retorica, la cum pui problema este evident ca "fluturasii" zboara in cutiuta si nu esti in stare sa aduci ceva constructiv.
Printre altele, problema initiala pornea de la reducerea incarcarii alternatorului, pe care de fapt il fortezi sa incarce o baterie mai mare... ???
De panouri solare nu mai vorbim... Unde zici ca le plasezi? In portabagaj sau in parasolare? :D
Iar acele panouri solare probabil iti vor incarca bateria masinii???, ca alte dispozitive de stocare a energiei nu ai prevazut. Apropo, poate nu ar strica sa te interesezi ce inseamna un dispozitiv mobil pentru asa ceva...
Daca sustii in continuare ca rezistenta la inaintare nu este afectata, te astept sa montezi o moara de vant pe masina ca sa ne faci in ciuda tuturor carcotasilor care nu am lipsit la orele de fizica. :D

Ce ma mira este ca nu ai luat in seama preluarea energiei soferului cand fluiera sau cand apasa pe claxon, nu sunt de neglijat! Era sa uit clipitul, si el o sursa de energie considerabila, mai ales daca ai gene lungi! =))


Pe mine ma mira chiar mai mult tampeniile si prostiile care poti sa le scrii. Legat de retorica, las-o moarta acum ca ai zis sub forma de retorica. Cauta si tu pe internet, documenteaza-te la biblioteca municipala, eu nu sunt obligat sa-ti dau mura in gura(asa cum este Bucuresteanul obisnuit) ce si cum sa faci, exista, sa inventat, documenteaza-te! Alternatorul nu il fortezi sa incarce o baterie mai mare (nu exageram) cu o diferenta de 10-20A fata de cea de fabrica. Panourile solare, este o alternativa de a produce curent, se discuta, cum scoti acei A de care ai nevoie. Am specificat mai sus (pt cine are ochi sa citeasca) ca montand acel generator eolian pe masina nu va influenta rezistenta la inaintare pt k nu suntem la Formula1 unde fiecare milimetru al caroseriei conteaza (iar carcotasii din voi cam asta gandesc, ca daca mai pun cateva kg in plus va creste consumul sau nu mai stiu ce. La fel de bine poti sa mergi de fiecare data doar pe rezerva combusitbilului ca sa nu incarci cu greutate masina si sa iti consume) Iar ca si detaliu, stai linsitit ca alternatorul masinii poate sa incarce la fel de bine si abteria de 55A si cea de 70A.
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 30 Oct 2011, 23:45

Sefu', daca poti si ai placerea sa aduci ceva concret in discutie, te asteptam cu drag. Concret insemnand solutii clare, verificate si costuri macar aproximative. Nu cred ca intereseaza pe cineva solutii de 30.000 EUR pentru o masina (SH eventual) de 5.000 EUR.
Toata stima pentru inventatori.

Altfel te-as ruga sa nu mai poluezi topicul cu basme...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde octa » 31 Oct 2011, 18:40

pe forumul asta, fiindca e public si nu putem alege "clientela" dupa cata minte are, se pot scrie vrute si nevrute. dar daca se trece la injurii si scandal, se poate trece la trierea membrilor.
@ printul si barlea razvan: considerati ca v-am avertizat pt. limbaj neonorant si va rog sa nu mai apelati la astfel de atitudine.
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4228
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde popadetrefla » 02 Noi 2011, 20:36

Sunt de aceeasi parere cu barlea razvan. Chiar am avut si eu ideea asta cu turbina eoliana montata pe masina. Ideea mi-a venit cand am auzit cat s-au complicat cei de la BMV (si altii) sa converteasca energia de franare(defapt do parte infima din ea) in curent electric cu care sa incarce acumulatorul. Ei folosesc un fel de "dinam" care in momentul cand reduci viteza, intra automat in functiune si produce curent. Foarte complicat sistemul. Si ganditi-va cat de mult mergi cu masina reducand viteza.. :)). Deci ideea cu turbina eoliana mi se pare de 100 de ori mai buna decat a lor -la drum lung, si nici nu afecteaza aerodinamica daca sti unde sa o pozitionezi. In oras probabil ca e bun si "dinamul".
Iar panourile solare sunt OK daca ai un acumulator destul de mare. Nu poti sa pui pe masina ditamai panoul, deci probabil ca o sa pui ceva minicelula, care cat e ziua de lunga poate sa incarce acumulatorul(care in cazul asta trebuie sa fie "deep cicle").
Inca o chestie interesanta: meseriasii care se lauda cu reduceri de 20-50% a consumului, spun ca pentru asta trebuie neaparat sa montezi un reglaj la senzorul MOP(sau asa ceva), care da informatii catre ECU despre cantitatea de oxigen din aerul din admisie si implicit cantitate ade aer, functie de care se calculeaza cantitatea de combustibil injectat. Daca dai catre ECU informatia eronata ca primeste mai putin aer decat primeste in realitate, va injecta mai putin combustibil ==> consum mai mic. Bun, dar asta reduce si puterea motorului! Aici intervine compensarea de putere prin introducerea de HHO in instalatia de admisie.
popadetrefla
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Dec 2010, 19:44
Maşina: Ford 1.6 16V
VIN: WF0FXXWPDF2L38674

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 02 Noi 2011, 20:59

popadetrefla, lasa ma ca is altii mai destepti ca noi ca doar is din Bucuresti si le stiu ei pe toate. Ai de la BMW is niste prostii mah, stiu ei ce inseamna alea, le-au pus doar asa ca strategie de marketin sau sa-si vanda masiniile mai bine. Ce ne bagam noi sa comentam si sa venim cu idei ce si cum...+ ca unii si doar cu papagalul pe forum si NIMIC altceva!
Ca sa nu mai zic cu problema ,ce faci cu "apa" (HHO)ca doar 2*H + 1*O => apa,nu? care il introduci in piston,etc..
Sa fiti voi sanatosi cata apa intra in piston si nu are motorul absolut nimic si merge multe sute de mii de km.
Dar bineinteles ca pt toate astea tre sa fi trecut pe la orele de FIZICA & CHIMIE in Sc. Gen & Liceu.
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 02 Noi 2011, 21:05

Eu zic ca voi ati fost colegi la orele de fizica...
"Prostii" aia de la BMW si altii au studiat ceva inainte sa puna in practica ceva viabil, si inca nu sunt rezultate multumitoare.

Iar acum, pentru amandoi: de ce aveti impresia ca o turbina eoliana nu ar incetini o masina in mers? Ca tot vorbim de fizica...
Iar inmagazinarea energiei solare in ce o facem, in rezervor? =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde barlea razvan » 02 Noi 2011, 21:34

P.S. in caz ca nu sa inteles/m-am facut inteles ( MihaiL) in textul de mai sus am fost ironic cand am spus despre cei de la BMW, de acum inainate o sa specific aceste lcururi sau o sa le zic in asa fel incat sa inteleaGa toata lumea. :D
Deci,
In capul tau inmagazinam energia solara, ca vad ca are potential !!! :)) :))
Nu o incetineste pt k (daca ai stii Fizica nu ar mai trebui explicat), dar pt tine fac o exceptie !
1. acea eoliana nu va fi cat casa asa cum ti-ai imaginat-o tu!
2. Va prelua o parte din fluxul de aer care oricum circula haotic prin compartimentul motor.
3. amplasamentul ei va fi de asemenea intr-un loc unde nu influenteaza aerodinamica exterioara a masinii ( ca sa nu mai vb cat de mult se poate imbunatatii aerodinamica masinii cu lcururi simple, sau cat de prost sa o masina la capitolul aerodinamica in anumite parti ale sale)
Nu accelera mai repede decat ingerul tau pazitor poate zbura!
Priveste si consitientizeaza...daca poti!
http://www.youtube.com/watch?v=orWbyvfSMgI&feature=related
Avatar utilizator
barlea razvan
Member
 
Mesaje: 490
Membru din: 14 Dec 2010, 20:08
Maşina: mondeo 96, 2.0, 130cp+, tuning style in&out
VIN: WF0NXXGBBNTL11394

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 02 Noi 2011, 21:37

Daca mai continuati cu nazbatii despre fizica FARA sa fiti in stare sa argumentati, zau daca nu schimb titlul topicului, macar sa nu pacaliti lumea aiurea...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Noi 2011, 09:34

barlea razvan,991609 scrie:Ai de la BMW is niste prostii mah, stiu ei ce inseamna alea, le-au pus doar asa ca strategie de marketin sau sa-si vanda masiniile mai bine. Ce ne bagam noi sa comentam si sa venim cu idei ce si cum...

Deci nu inteleg aceasta fraza. Ori se doreste a fi o ironie, caz in care deduc ca tu ai citit pe diagonala ce s-a scris mai sus deoarece nu a contestat nimeni sistemul celor de la BMW, ori tu chiar esti convins ca cei de la BMW is niste "prostii" si ca tu esti mai destept...

barlea razvan,991609 scrie: Ca sa nu mai zic cu problema ,ce faci cu "apa" (HHO)ca doar 2*H + 1*O => apa,nu? care il introduci in piston,etc..

Calculeaza, te rog:
(1) cata energie este necesara sa spargi 1 Kg de apa in HHO prin electroliza
(2) cata energie se obtine din 2*H + 1*O => apa

barlea razvan,991609 scrie: Dar bineinteles ca pt toate astea tre sa fi trecut pe la orele de FIZICA & CHIMIE in Sc. Gen & Liceu.

Corect, iar eu cred ca tu confunzi orele de FIZICA cu cele de EDUCATIE FIZICA.

barlea razvan,991609 scrie:Nu o incetineste pt k (daca ai stii Fizica nu ar mai trebui explicat)

Daca ai sti fizica, ai cunoaste si principiul actiunii si reactiunii.

Inca o chestie interesanta: meseriasii care se lauda cu reduceri de 20-50% a consumului, spun ca pentru asta trebuie neaparat sa montezi un reglaj la senzorul MOP(sau asa ceva), care da informatii catre ECU despre cantitatea de oxigen din aerul din admisie si implicit cantitate ade aer, functie de care se calculeaza cantitatea de combustibil injectat. Daca dai catre ECU informatia eronata ca primeste mai putin aer decat primeste in realitate, va injecta mai putin combustibil ==> consum mai mic. Bun, dar asta reduce si puterea motorului!

Senzorul se numeste sonda lambda sau HO2S (Heated Oxygen Sensor).
Aceasta este exact smecheria prin care vanzatorii de kituri HHO fraieresc lumea. Te pune sa-ti modifici semnalul de la sonda lambda si, surpriza, masina consuma mai putin.
Dar amestecul mai sarac arde la temperaturi mai ridicate => uzura la supape samd, masina polueaza mai mult (mai mult NOx desi mai putin CO2), scade puterea.

Bun, dar asta reduce si puterea motorului! Aici intervine compensarea de putere prin introducerea de HHO in instalatia de admisie.

Ia calculeaza matale ce debit de aer (volumetric si masic, la presiune si temperatura normala) suge un motor de 1.6 litri la 3000 RPM, apoi ce debit de HHO produce instalatia minune.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde popadetrefla » 07 Noi 2011, 22:30

DanielArdelian2, in primul rand, nu trebuie sa modifici nimic la sonda lambda pentru ca asta masoara cantitatea de oxigen la evacuare, iar vanzatorii de kit-uri HHO spun ca se modifica rezistenta la un senzor care masoara cantitatea de oxigen din admisie. Dar asta poate ca e mai putin important.
Ce nu inteleg eu, este afirmatia ta cum ca un amestec mai sarac arde la temperaturi mai ridicate si produce mai multe noxe?! Conform cu ce lege a fizicii si chimiei? Daca nu intelegi prea bine cum functioneaza motorul Otto in 4 timpi, si cum e treaba cu legile termodinamicii, poti sa spui, si te ajut sa intelegi mai bine fenomenul (cel putin din punct de vedere teoretic, pentru ca practic nu am modificat nici unul dintre noi nimic la motor sa vedem practic ce se intampla).
2."Ia calculeaza matale ce debit de aer (volumetric si masic, la presiune si temperatura normala) suge un motor de 1.6 litri la 3000 RPM, apoi ce debit de HHO produce instalatia minune."
Inainte sa fac eu calculele, explica-mi si mie dece un motor diesel consuma mult mai putin decat unul benzinar cu aceeasi capacitate cilindrica, tinand cont si de faptul ca motorina are putere calorica mai mica decat benzina.
Poate ca asa ne vom da seama de diferentele dintre diferite tipuri de combustibili si de motoare si vom putea concepe un model de motor (ceva similar, sau nu...) care sa functioneze optim cu HHO sau macar cu alt combustibil imbunatatit cu HHO.
popadetrefla
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Dec 2010, 19:44
Maşina: Ford 1.6 16V
VIN: WF0FXXWPDF2L38674

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 08 Noi 2011, 10:43

popadetrefla,994021 scrie:DanielArdelian2, in primul rand, nu trebuie sa modifici nimic la sonda lambda pentru ca asta masoara cantitatea de oxigen la evacuare, iar vanzatorii de kit-uri HHO spun ca se modifica rezistenta la un senzor care masoara cantitatea de oxigen din admisie. Dar asta poate ca e mai putin important.

Ba este foarte important. Exact sonda lambda te pune sa o modifici (ex. sa o invelesti in staniol sau asa ceva - nu glumesc).
(1) Nu exista nici un senzor de oxigen in admisie. Exista unul sau doi senzori din care se determina masa de aer absorbita de motor (T-MAP, cu sau fara MAF), dar nu se masoara oxigenul.
(2) Orice motor cu injectie electronica ajusteaza cantitatea de benzina injectata in functie de cantitatea de oxigen din gazele arse, din evacuare. Daca ramane prea mult oxigen, inseamna ca i-a dat prea putina benzina, amestec sarac, la urmatorul ciclu o sa injecteze mai multa. Daca ramane prea putin oxigen, inseamna ca i-a dat prea multa benzina, la urmatorul ciclu o sa-i dea mai putina. Sonda lambda este traductorul de masura intr-o bucla de reglare cu reactie negativa. Marimea reglata este tocmai raportul aer:combustibil, valoarea prescrisa este, in functionare normala, 14.7 Kg aer la 1 Kg benzina, iar scopul acestui reglaj este functionarea optima a catalizatorului.

popadetrefla,994021 scrie:Ce nu inteleg eu, este afirmatia ta cum ca un amestec mai sarac arde la temperaturi mai ridicate

Pentru ca amestecul combustibil are, printre altele, efectul de a izola termic pistonul si peretele cilindrului de frontul de flacara si de a mai absorbi din caldura rezultata prin combustie. Daca amestecul este prea sarac, pistonul si cilindrul absorb multa caldura si se incalzesc, astfel ca la urmatorul ciclu de functionare creste riscul sa apara auto-aprinderea si arderea necontrolata ("bate avansul"). Daca ai norocul ca auto-aprinderea sa apara in timp ce pistonul mai are mult de urcat, in cilindru apar niste temperaturi si presiuni mai mari decat valorile uzuale.
popadetrefla,994021 scrie:si produce mai multe noxe?!

De asemenea, catalizatorul nu functioneaza la parametrii optimi daca raportul masic benzina:aer este diferit de cel stoichiometric (1 Kg benzina la fiecare 14.7 Kg aer).

popadetrefla,994021 scrie:Inainte sa fac eu calculele,

Nu schimba subiectul si n-o da la intors. Fa calculele.

popadetrefla,994021 scrie:explica-mi si mie dece un motor diesel consuma mult mai putin decat unul benzinar cu aceeasi capacitate cilindrica,

Pai cum, domnule, mai sus tu te ofereai sa-mi explici cum functioneaza un motor si acum tot eu sa-ti explic?
(1) Motorina este mult mai rezistenta la auto-aprindere decat benzina, ceea ce iti permite sa mergi cu motorul la un raport de compresie aproape dublu
(2) Motorina este mult mai rezistenta la auto-aprindere decat benzina, ceea ce iti permite sa mergi cu un amestec mai sarac (un diesel uzual pe un autoturism merge cu un raport masic motorina:aer de la 1:15 pana pe la 1:60, pe cand majoritatea masinilor pe benzina merg cu 1:14.7. Doar motoarele cu injectie directa mai recente - Ecoboost sau FSI - sunt proiectate sa mearga cu amestecuri mai sarace, de ordinul a 1:17)
(3) Nu au clapeta de acceleratie deci nu au pierderi de pompaj. La diesel, puterea motorului (pedala de acceleratie) se controleaza din raportul combustibil:aer, pe cand la Otto puterea se controleaza prin strangularea admisiei cu clapeta de acceleratie si limitand cantitatea de aer, pentru ca amestecul trebuie sa ramana 1:14.7. Iar strangularea admisiei are ca efect negativ faptul ca motorul trebuie "sa munceasca" mai din greu pentru a trage aer.

popadetrefla,994021 scrie:tinand cont si de faptul ca motorina are putere calorica mai mica decat benzina.

De pe wikipedia:
Gasoline: 46.4 MJ/Kg, 34.2 MJ/L, 0.740 Kg/L
Diesel fuel: 46.2 MJ/Kg, 37.3 MJ/L, 0.832 Kg/L
Deci ce sa vezi, 1 L de motorina contine mai multa energie decat 1 L de benzina. :)


popadetrefla,994021 scrie:Poate ca asa ne vom da seama de diferentele dintre diferite tipuri de combustibili si de motoare si vom putea concepe un model de motor (ceva similar, sau nu...) care sa functioneze optim cu HHO sau macar cu alt combustibil imbunatatit cu HHO.

Fa calculele despre care am discutat mai sus si mai vedem cat este de "imbunatatit". Deci, astept urmatoarele calcule:
(1) Ce debit de aer (volum si masa) suge un motor de 1.6 litri benzina la 3000 RPM
(2) Ce debit de HHO (volum si masa) produce instalatia si cu ce consum de energie
(3) Cata energie este necesara pentru a converti 1 Kg de apa in HHO
(4) Cata energie suplimentara se obtine din HHO-ul produs la pct (3)

PS: Ca sa poata merge cu amestecuri atat de sarace, motoarele cu injectie directa (Ecoboost, FSI, etc) au o forma special proiectata a capului pistonului, pozitia bujiei, pozitia injectorului, forma si numarul jeturilor injectorului, presiune de injectie de 100 bari care sa asigure pulverizarea mai buna a benzinei, etc.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde popadetrefla » 12 Noi 2011, 23:19

Vad ca sti ceva teorie DanielArdelian2, dar chiar nu vrei sa intelegi principiul de functionare al instalatiei HHO pe un motor clasic (diesel sau benzinar).
Calculele cu care tot insisti, tot nu le fac :D , pentru ca sunt irelevante.
Hai sa incerc altceva cu tine: facem o analogie. Se ia una bucata sistem turbo si se monteaza pe un motor (sa zicem un diesel clasic). Dupa calculele tale probabil ca motorul va consuma mai multa energie sa miste turbina decat se castiga prin incalzirea surplusului de aer din cilindrii. Si totusi eu sunt de parere ca motorul cu acea turbina va consuma mai putin si va fi mai puternic decat far turbina. Ce parere ai? (facem abstractie de faptul ca probabil nu va functiona mult pentru ca nu a fost proiectat pentru asemenea presiuni si asa mai departe).
Ce parere ai? De ce sa consumam energie suplimentara de la motor sa bagam mai mult aer in motor?! Si in plus motorul va consuma si mai multa energie pentru comprimarea acestui aer in cilindrii. Ciudat nu?

Cam acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

Dar scopul meu aici nu este sa te conving pe tine, pentru ca nu ma intereseaza ce parere ai (atata timp ate contrara :)) ). Eu vreau sa discut cu oameni care au incercat practic sistemul asta, sau vor sa experimenteze.
popadetrefla
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Dec 2010, 19:44
Maşina: Ford 1.6 16V
VIN: WF0FXXWPDF2L38674

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde anonimu' » 13 Noi 2011, 00:55

=)) =)) =)) =)) =)) ....tare subiectul asta .....no comment !
Avatar utilizator
anonimu'
1nsane Member
 
Mesaje: 1013
Membru din: 02 Apr 2008, 09:29
Localitate: Bucuresti-Crangasi
Maşina: ford mondeo mk3 ,tddi ,anul 2001 ,85kw , hatchbag ...
VIN: WF05XXGBB51B63509

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde bricy » 13 Noi 2011, 09:19

@popadetrefla, iti recomand sa incerci mai intai sa faci un generator de hidrogen si dupa aia sa induci lumea in eroare.
Tu probabil crezi ca masina poate merge doar cu hidrogen, ei bine nu e asa, ala doar te ajuta pana intr-o anumita limita.

Eu am avut un astfel de generator montat pe masina care consuma putin, 2A, avea pwm, iar gazele rezultate le separam si numai hidrogenul ajungea in motor.
Cu ajutorul lui am scos consum de 4.8% pe autostrada in afara mers cu 95 la ora constant si de 5.2% in romania de la deva la adjud, consum calculat prin metoda plin-plin.
E adevarat inafara de acesta mai aveam 2 "jucarii" pe care le am si acum.

Celora care cred k pot face minuni din nimic le recomand sa incerce efectiv ceva si dupa aia sa se afirme.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 13 Noi 2011, 13:37

popadetrefla,996786 scrie:Calculele cu care tot insisti, tot nu le fac :D , pentru ca sunt irelevante

Ba sunt extrem de relevante. Si tu stii asta. Si probabil intuiesti si ce rezultate caraghioase o sa iasa, de aceea o dai la intors.

popadetrefla,996786 scrie:Cam acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

Asta dovedeste ca tu habar n-ai cum functioneaza instalatia HHO.

Energia folosita pentru a invarti turbina este energie care oricum exista si intr-un motor normal-aspirat este risipita. Energia folosita pentru electroliza de catre o instalatie HHO este un consum suplimentar pe alternator si deci este un consum suplimentar pe motor. Si deci, dai pasarea din mana pentru aia de pe gard.

Consumul unui motor depinde de cata putere folosesti. Fara turbina, un motor de 1.6 pe benzina scoate, sa zicem maxim 100 CP. Cu turbina, acelasi motor scoate la maxim 150 CP. Daca folosesti doar 75 CP, cele doua motoare vor consuma la fel. Dar la 120 CP, motorul cu turbina va consuma mai mult decat cel fara turbina la 100 CP. Tocmai asta este partea pe care ai omis-o, cu intentie sau doar din nestiinta. Suplimentul de aer pe care turbina il indeasa in motor atrage dupa sine supliment de combustibil.
1 Kg de benzina la fiecare 14.7 Kg de aer.

NOTA: Am precizat mai sus cum motoarele mai recente cu injectie directa (Ecoboost, FSI) reusesc sa obtina un consum mai redus in regim de croaziera si nu este nimic paradoxal sau inexplicabil. Datorita unor modificari mecanice si a injectiei la presiune inalta, ele reusesc sa mearga si cu 1 Kg de benzina la fiecare 17 Kg de aer (dar doar in anumite regimuri de functionare).

popadetrefla,996786 scrie:Cam acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

As fi de acord cu aceasta afirmatie daca energia necesara pentru electroliza s-ar culege din gazele de evacuare - prin efect termoelectric sau tot cu o turbina care sa invarta un generator care sa produca curent care sa fie folosit exclusiv pentru producerea de HHO. Insa daca incerci aceasta varianta o sa-ti dea cu virgula, deoarece acum s-ar putea vedea "in toata splendoarea" ineficienta unei instalatii HHO si necesarul enorm de energie pentru a produce o cantitate semnificativa de gaz HHO fata de debitul de aer absorbit de un motor.

Later Edit:
Uite, ca sa nu zici ca sunt rau, te invat eu o smecherie prin care chiar se poate obtine reducerea consumului: reducerea greutatii masinii.

Cam toti producatorii la ora actuala au in planul pe termen mediu vehicule hibride (gen Honda Insight si Toyota Prius) si pe termen lung vehicule electrice. De ce? Pentru ca asta cere departamentul de marketing. Ei intentioneaza probabil sa foloseasca etapa intermediara a hibridelor pentru perfectionarea propulsiei electrice, pentru perfectionarea producerii, captarii si stocarii energiei electrice intr-un vehicul.

Eu sunt de parere ca aceasta abordare nu este cea mai fericita. Eu sunt de acord ca viitorul pe termen lung chiar este al vehiculelor electrice, dar mai este mult de lucru la acumulatorii electrici.
Insa, pe termen scurt - mediu eu cred ca se poate prelungi "viata" motoarelor cu combustie interna inca destul de multi ani daca se fac progrese in directia reducerii greutatii vehiculelor (materiale si structuri).
Si aceste progrese ar fi reutilizabile si aplicabile ulterior vehiculelor electrice, unde, dupa cate se pare, greutatea bateriilor este o problema.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde popadetrefla » 15 Noi 2011, 19:32

bricy,996832 scrie:@popadetrefla, iti recomand sa incerci mai intai sa faci un generator de hidrogen si dupa aia sa induci lumea in eroare.
Tu probabil crezi ca masina poate merge doar cu hidrogen, ei bine nu e asa, ala doar te ajuta pana intr-o anumita limita.

Eu am avut un astfel de generator montat pe masina care consuma putin, 2A, avea pwm, iar gazele rezultate le separam si numai hidrogenul ajungea in motor.
Cu ajutorul lui am scos consum de 4.8% pe autostrada in afara mers cu 95 la ora constant si de 5.2% in romania de la deva la adjud, consum calculat prin metoda plin-plin.
E adevarat inafara de acesta mai aveam 2 "jucarii" pe care le am si acum.

Celora care cred k pot face minuni din nimic le recomand sa incerce efectiv ceva si dupa aia sa se afirme.



Am facut un generator de HHO, dar am facut doar probe cu el fara sa-l montez pe masina.
Si NU cred si NU am afirmat niciodata ca un motor Diesel sau pe benzina poate sa functioneze doar cu HHO (autosustinut)!
Cred insa, ca un mic aport din acest gaz, poate sa scada putin consumul de motorina / benzina.

Nu ne-ai spus care era consumul inainte de montarea instalatiei de HHO pe masina ta. De ce ai separat gazele si ai bagat doar H2 in motor?

Ce "jucarii" mai ai pe masina, daca nu sunt prea indiscret?
popadetrefla
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Dec 2010, 19:44
Maşina: Ford 1.6 16V
VIN: WF0FXXWPDF2L38674

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde bricy » 15 Noi 2011, 20:45

http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=53&t=61784&hilit=+nu+ma+credeti

Nu prea stau cu ochii pe consum decat la drum lung cand il pot calcula exact.
Nu am chef de loc sa umblu la sondele lambda, asa ca mai simplu separ gazele.
Am zis k monez iar generatorul cand o sa am timp, am impresia totusi ca ajuta si el.
La drept vorbind de un an tot zic ca-l montez insa imi ia ceva timp si vad ca nu mai apuc.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 15 Noi 2011, 21:13

popadetrefla,998319 scrie:...
Am facut un generator de HHO, dar am facut doar probe cu el fara sa-l montez pe masina.
...
Cred insa, ca un mic aport din acest gaz, poate sa scada putin consumul de motorina / benzina.
...

bricy,998370 scrie:Am zis k monez iar generatorul cand o sa am timp, am impresia totusi ca ajuta si el.
La drept vorbind de un an tot zic ca-l montez insa imi ia ceva timp si vad ca nu mai apuc.

Eu cred ca ati gresit topicul... Zona pentru credinciosi este in alta parte. :D
Si ca sa fiu oarecum in ton, eu sunt sigur ca daca reusiti sa faceti calcule si teste va linistiti.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde popadetrefla » 16 Noi 2011, 19:26

Si ca sa fiu oarecum in ton, eu sunt sigur ca daca reusiti sa faceti calcule si teste va linistiti.


Bine. Lasa-ne sa facem calculele si testele sa ne linistim, si pana atunci posteaza la rubrica "LINISTITI". Sa inteleg ca dumneata ai facut si calcule si teste si te-ai linistit....
popadetrefla
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Dec 2010, 19:44
Maşina: Ford 1.6 16V
VIN: WF0FXXWPDF2L38674

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 16 Noi 2011, 21:53

Nu draguta, eu am participat la lectiile de fizica din scoala, liceu, facultate, asa cum au facut-o si proiectantii de la producatorii auto...
Faptul ca nici ei nu au gasit solutii ma duce cu gandul la doua variante: ori suntem toti prosti si voi destepti, ori invers.

Sincer, trebuie sa fii prea prost sa accepti prima varianta, cel putin din nivelul teoretic demonstrat de voi pana acum. :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde ztunoi2 » 17 Dec 2011, 08:25

Buna ziua Ion!

Te rog dă-mi voie să ne tutuim în emailuri.

În primul rând mă bucur că te-ai înregistrat la noi, şi îţi urez un cald Bine ai venit!



Uite ce am promis pentru Tine (click pe titlu, se descarcă în format PDF):





1. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.1 Experineţele proprii despre hidrogen.
2. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.2
3. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.3
4. Ce trebuie sa stim despre uleiuri? Comparaţia între 2 mărci de ulei, etc.
5. Tipuri de uzuri. Lucrare tribologică. Un deceniu am lucrat in domeniul ungerii
6. Cum parcăm maşinile? Un pic de umor - mie mi-a plăcut...



Îţi urez lectură plăcută, sper că găseşti informaţii noi citind aceste documente.



Să ne auzim numai de bine!



Nyaguly Sandor foto

Nyaguly Sandor
PowerTuning Romania
Gumax SRL




am primit pe mail documentia... daca ceva mai sus este ineregula rog un modelator sa modifice.

nu stiu daca imi este permis sa o pun aici ?! astept aprobarea celor care administreaza acest site. nu vreau sa fac reclama... dar consider ca este bine sa fie cunoscuta noua tehnologie pe care marile corporati petroliere incearca sa o tina cat mai ascunsa si chiar sa dezinformeze...
Ultima oară modificat de octa pe 18 Dec 2011, 17:36, modificat 1 dată în total.
Motiv: am comasat mesaje scrise consecutiv in mai putin de 10 minute. pentru completari exista butonul "modifica".
ztunoi2
Incepator
 
Mesaje: 21
Membru din: 12 Dec 2011, 18:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0AXXGCDA2R75178

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login