Arhiva Comercial

Metabond si aditivi

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Metabond si aditivi

Mesajde gigicus » 15 Dec 2005, 14:43

Salut. Ce parere aveti de Matabond? Eu am bagat in masina mea (un Focus de 1,8, diesel) si se comporta excelent. A scazut zgomotul motorului si consumul de carburant.
gigicus
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 01 Dec 2005, 00:50
Localitate: RO

Mesajde Zanga » 15 Dec 2005, 14:46

Metalbond fiind ce ??? aditiv ???
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde mihalcea » 15 Dec 2005, 14:52

hai sa ne hotaram.

in titlul topicului ii zice Metabond, in topic ii zice Matabond si in reply ii zice Metalbond.

raspuns final????
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Paulp » 15 Dec 2005, 14:56

Ce e ala?
Focus 2002, break, Ghia, 1.8 TDDI, 90CP...
Fost focusar, allways focusar!
Avatar utilizator
Paulp
Petrol Head
 
Mesaje: 3176
Membru din: 05 Aug 2005, 17:16
Localitate: Iasi
Maşina: Fiat Linea, 2011, 1.4, Active

Mesajde Smiley » 15 Dec 2005, 15:21

probabil ca se refera la produsele comercializate sub sigla Metabond (sic). google stie, exista chiar si http://www.metabond.ro

parerea mea e ca depinde foarte mult de starea motorului. daca e nou si are sub 75.000 - 100.000, nu cred ca se justifica folosirea unor "tratamente" d'astea. peste 100.000, s-ar putea sa merite.
cat despre scaderea consumului sau dublarea periaodei obligatorii de schimbare a uleiului, eu cred ca sunt vrajeli. daca respectiva chestie era chiar asa de eficienta, producatorii de uleiuri ar fi inclus-o pana acum(direct sau cu alta denumire) in uleiurile comercializate pe piata.
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde Paulp » 15 Dec 2005, 15:30

M-am lamurit. Un fel de DuraLube dar mai scump, si cu aceleasi efecte necunoscute :)
Clar. Eu nu bag asa ceva in motor.
Focus 2002, break, Ghia, 1.8 TDDI, 90CP...
Fost focusar, allways focusar!
Avatar utilizator
Paulp
Petrol Head
 
Mesaje: 3176
Membru din: 05 Aug 2005, 17:16
Localitate: Iasi
Maşina: Fiat Linea, 2011, 1.4, Active

Mesajde gigicus » 15 Dec 2005, 20:38

Nu este aditiv. Si am vazut cu ochii mei ce face altfel nu-l foloseam. A venit un prieten de-al meu cu o masinarie, adica un motor electric pe care era pus un ampermetru pt a vedea consumul de energie, asta invartea o carcasa de rulment pe care se apasa cu o bila de rulment. Forta apasarii era masurata si ea cu un aparat. S-au facut probe: 1. fara ulei 2. cu ulei (de orice fel) si 3: a pus in ulei Metabond. La 1 si 2 s-a oprit motorul si consumul de energie spargea ampermetrul. Cu metabond s-a apasat rola pe carcasa respectiva pana la maxim si consumul de energie era neschimbat. Pana nu am vazut nu am crezut. :icon_biggrin:
gigicus
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 01 Dec 2005, 00:50
Localitate: RO

Mesajde Zanga » 16 Dec 2005, 00:10

pai si ce vrei sa faci cu el....sa il bagi in motor ???? vezi ca ala nu e electric si nici bile nu invarte......poate la rulmenti dar...nu cred ca e recomandat.......
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde gigicus » 19 Dec 2005, 14:19

Am povestit cum a facut tipu` testul. Restul..... decide cel pe care il intereseaza.....
Salutare
:occasion14:
gigicus
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 01 Dec 2005, 00:50
Localitate: RO

Mesajde Smiley » 19 Dec 2005, 14:22

$1 scrie:$2m povestit cum a facut tipu` testul. Restul..... decide cel pe care il intereseaza.....
Salutare
:occasion14:


pai si cu ce ocazie a fost facut testul? de unde avea masinaria?
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigicus » 20 Dec 2005, 18:52

Testul a fost facut la mine la serviciu. Ne-am strans mai multi colegi si l-am chemat pe tip... .Masinaria e de la ei de la firma. Zicea ca e vre-o 200 $. Si apropo de comercializarea in magazine, nu au incredere. Se poate falsifica, zic ei... :icon_biggrin: Dar cel mai bine e sa vorbesti cu un distribuitor si sa-ti faca testul respectiv. Nu costa nimic si merita macar sa vezi. Numai bine!
gigicus
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 01 Dec 2005, 00:50
Localitate: RO

Mesajde Rami » 13 Iul 2006, 20:46

Nu se comercializeaza in magazine pentru ca se distribuie intr-un sistem asemanator Amway. Pentru a se limita pretul produsului se apeleaza la vanzarea directa - MLM (nu sunt adausuri de la comercianti).

Totusi, mai multe detalii ar fi binevenite. Eu am un fusion diesel nou noutz, merita sa-i pun?
Rami
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 07 Iul 2006, 00:23
Maşina: Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI Moondust silver - iulie 2006

Mesajde Smiley » 13 Iul 2006, 21:14

$1 scrie:$2u se comercializeaza in magazine pentru ca se distribuie intr-un sistem asemanator Amway. Pentru a se limita pretul produsului se apeleaza la vanzarea directa - MLM (nu sunt adausuri de la comercianti).

Totusi, mai multe detalii ar fi binevenite. Eu am un fusion diesel nou noutz, merita sa-i pun?


esti dilau, sau ce? nu baga nene chestii d'asta in motor, mai ales ca e nou. ce te faci daca ti se strica motorul si aia de la service iti spun senini: "ati bagat chestie d'asta verde lipicioasa in motor si din pacate ati pierdut garantia"?
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde Zanga » 13 Iul 2006, 21:22

Eu nici in vecii vecilor nu as baga "solutii minune" in motor. Mai ales solutii "originale" comercializate de sisteme asemanatoare "amway". Din cate am obs mai sus testul se efectueaza la "temperatura camerei", fara presiune suplimentara etc..... tare sunt curios ce se intampla cu uleiul asta cand o "curge pe langa segmentii aia de pe pistoane fierbinti la o mie de grade la o presiune de "doar" cativa bari.


@Rami, ai masina noua, daca vrei sa o pastrezi calumea, nu te apuca sa bagi toate prostiile de "solutii minune". Daca vrei ceva bun, e suficient un ulei calumea, sintetic pe care il schimbi cand trebuie impreuna cu filtrul.


Intrebare de bun simt marile companii de produse petroliere de ce nu fac solutii "minune", de ce fabrica doar aditivi care sunt integrati in clasele lor superioare de uleiuri. ???

Inca ceva cine poate sa creada ca firma x care fabrica "ulei minune" pe genunchi in garaj si il vinde prin curierat ...si agenti "specializati" cum sunt vecinii mei din bloc e asa miraculos si a fost testata compatibilitatea chimica cu toate tipurile de uleiuri existente. Exista o mare sansa ca acel "aditiv minune" sa neutralizeze un compus din ulei (asta se intampla in timp) iar uleiul isi pierde proprietetile si se face smoala sau apa.....


....ca o concluzie....fiecare baga ce vrea, e o lume libera, eu doar va recomand sa NU.... :icon_biggrin:


PS: si da exista motoare de la ford care au trecut de 450.000 km fara sa fie segmentate si fara sa aibe dura-lube, metalbond, slick 50 sau alte prostii.....





PS2: cititi aici ce se intampla cu "companii" producatoare de aditivi

http://www.carbibles.com/additives.html
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Rami » 13 Iul 2006, 22:04

Partea cu chestia verde m-a convins :))

Dar aditivi pentru motorina merita folositi? Si ce tip anume? La benzina am folosit Aral si a fost mai mult decat vizibila reducerea consumului...
Rami
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 07 Iul 2006, 00:23
Maşina: Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI Moondust silver - iulie 2006

Mesajde Zanga » 13 Iul 2006, 22:09

Aditivii de carburat.......unii sunt buni altii nu. Eu prefer sa bag benzina mai buna.....pentru ca la drum lung se vede diferenta, benzina cu cifra octanica mai mare inbunatateste un pic consumul. La motorina NU ma bag pentru ca nu am avut posibilitati de testare si nici nu am fost prea pasionat de subiect :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde ogabic » 13 Iul 2006, 22:27

am pus eu metabond intr-un opel kadett 1,6D.
nu am simtit nimic.
1200000 aruncati.

din cit am mai citit nici un specialist nu recomanda aditivi de genul asta sau duralube.
toti recomanda un ulei de calitate schimbat la timp.
in concluzie folosesc Mobil1 30W5.
Culmea lenei este sa te scoli la sase dimineata ca sa ai mai mult timp de stat degeaba.
Focus, 1.8 TDDI 55Kw
ogabic
Incepator
 
Mesaje: 28
Membru din: 11 Iul 2005, 16:09
Localitate: Italy, Parma

Mesajde Smiley » 13 Iul 2006, 23:58

$1 scrie:$2artea cu chestia verde m-a convins :))

Dar aditivi pentru motorina merita folositi? Si ce tip anume? La benzina am folosit Aral si a fost mai mult decat vizibila reducerea consumului...


:icon_eek: pe tine te mananca'n posterior.

cat iti consuma motorul? vad in semnatura ta ca ai 1.4 tdci. cat vrei nene sa scada consumul? lasa-l asa, ca nu-i gurmand. daca-ti lua 10-15%, mai ziceam, dar la 5-6 in oras, nu vad rostul folosirii unor aditivi pentru a obtine un consum mai mic. singurii aditivi pe care ar trebui sa-i folosesti sunt cei de iarna, care impiedica gelificarea motorinei la temperaturi scazute. si nici p'aia sa nu-i pui tu, daca nu-i nevoie, ci sa folosesti motorina "de iarna", deja aditivata.

daca esti pus pe modificat masina, muta-ti gandul spre alte chestii:
-poti sa-ti pui semnalizatoare laterale transparente(eventual cu leduri)
-poti sa-ti montezi un scut metalic
-poti sa-ti iei niste becuri blue vision sau ceva de genul asta(mai bune decat ce ai acum)
-poti sa-ti cumperi sau sa-ti manufacturezi singur o plasa pt portbagaj
-huse pt scaune
-car pc (cu lcd in bord)

ai o gramada de optiuni, numai lasa motorul asa cum e ca e bun. nu-i suficient ca meseriasii din serviceurile ford te primesc cu "buna ziua! de la combustibil e, sa stiti. trebuia sa bagati unul de calitate......aaa, n-aveti nici o problema, ati venit sa faceti revizia....sa stiti totusi ca trebuie sa bagati combustibil bun....", vrei sa le mai dai si motive sa-ti refuze garantia si sa-ti ia banii?
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde bazooka » 14 Iul 2006, 12:50

Nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii :icon_razz: , @ zanga Nici eu nu as baga prosti de astea in motor, Nu va lasati pacaliti de produsele lor minune, ULEI DE CALITATE SI SCHIMBAT LA TIMP asta e solutia.
Ford Focus Duratorq,1,8,TDCI, 100 CP,74KW.
Avatar utilizator
bazooka
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 19 Feb 2006, 11:46
Localitate: Toplita, Harghita

Mesajde zaboss » 14 Iul 2006, 13:35

$1 scrie:$2u se comercializeaza in magazine pentru ca se distribuie intr-un sistem asemanator Amway. Pentru a se limita pretul produsului se apeleaza la vanzarea directa - MLM (nu sunt adausuri de la comercianti).

Asta este o tâmpenie. Faptul că nu sunt adaosuri de la comercianţi nu scade preţul, ba aş putea spune că îl măreşte, fiindcă de unde îşi trage câştigurile toată liota piramidală? În sistemele MLM nu contează produsul, poate să fie orice, de la pastă de dinţi la rachete balistice. Contează "reţeaua". Nu câte produse vinzi, ci câţi guguştiuci aduci în sistem. Eu pot să nu vând nici un produs, dar dacă am atras trei guguştiuci, care la rândul lor aduc în sistem câte trei guguştiuci, care blablabla... trăiesc bine-mersi până la adânci bătrâneţe fără să fie nevoie să vând vreun produs vreodată.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde nitu corneliu » 17 Iul 2006, 01:19

Buna stimati proprietari de FORD FOCUS,
De 4 zile sunt si eu fericitul propietar al unui FOCUS din 2003, 1,8 turbodiesel. Inca sunt fericit si multumit si sper ca asta sa dureze. Singura problema este un manual in romana sau engleza chiar in format electronic
nitu corneliu
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 17 Iul 2006, 00:59

Mesajde OctavianC » 17 Iul 2006, 03:04

incearca pe ftp
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

metabond

Mesajde Boggo » 23 Aug 2006, 01:53

eu stau in Belgia, am un Ford Focus din 2003 si cand am fost la service si i-am intrebat de aditivi pt ulei, combustibili, sau solutii gen Duralube , s-au uitat crucish :icon_evil: si mi-au zis ca sub nici o forma sa nu bag prostii d'astea in motor.... :icon_evil:
Ford Focus 1.8 TDCI Duratorq 2003---Great Car!
Boggo
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 22 Aug 2006, 23:16
Localitate: Belgium

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 15:40

MOVED
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 15:48

$1 scrie:$2e aditivi mai buni pt reducerea zgomotului cunoasteti sau ati folosit ?
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 15:51

$1 scrie:$2a mine nu s-a redus zgomotul dar a scazut timpul in care ajunge uleiul sus
http://www.slick50.ro
Cu Stima



$1 scrie:$2i asta ajuta la ceva ? Eu am mai bagat un aditiv L. Molly de vreo 800.000 si chiar a dat rezultate. Parca era cu teflon si se numea Ceramic ...


$1 scrie:$2i grija cu astea cu teflon fiindca pot face mai mult rau decat bine mai ales la pompa de ulei + ca slick50 e agreat de Ford
Eu am bagat fiindca merg mai sport si trebuia o protectie cat de cat
Cu Stima


$1 scrie:$2hestia aia cu teflon e nasoala rau, s-au facut si o gramada de teste si s-a ajuns la concluzia ca uzeaza mai tare motorul....


De ce bagati voi toate porcariile in motor ???....

@mondeo2001 ....ai probleme cu motorul ? nu trage ? n-are compresie .....umple strada de fum albastru......??? daca nu atunci nu mai baga tot felul de chestii miraculoase, s-a discutat pe forum intens despre motor+ulei+aditiv. Majoritatea firmelor gen duralube acuma platesc despagubiri

citeste aici:

http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t= ... =metalbond
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 15:53

$1 scrie:$2omnule Zanga cu tot respectul insa aditivul precum stitzi si dvs este mai subtire si ajunge si protejeaza inaintea uleiului + ca la turatii si temperaturi cand ulei tinde sa fuga acest aditiv il tine in loc pentru o temperatura mai mare
Ca depinde acum cine si cat a pus dar daca pui cum scrie pe el la 60.000KM- 80.000KM nu cred ca face rau
Cu Stima


$1 scrie:$2aca bagi smoala in loc de ulei de motor e normal ca aditivul sa fie mai subtire.....

Facem un test la iarna la -10 grade sa vedem ce e mai fluid, uleiul meu sintetic sau gelul tau magic

Cu respect, stima si interes :icon_lol:


$1 scrie:$2aca mesteci intai in el, gelul e mai lichid!! icon_mrgreen

Lasand gluma la o parte....
Aveti dreptate amandoi... cel putin pana la proba contrarie! E adevarat ca uleiul este sangele masinii... si ca in functie de cate vitamine/droguri ii dai... asa va merge!

Am mai zis.. am DuraLube acasa si nici n-o sa-l mai pun! am dat 1 milion... asta e! Probabil ca daca citeam inainte pe forum icon_eek , poate altfel as fi facut!


Bafta!


$1 scrie:$2u am pus duralube in focus...am observat o ameliorare a zgomotelor..masina merge foarte bine..trage bine, si are 160000deci eu is pro
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 15:56

$1 scrie:$2i eu ma gandesc ca ar fi normal sa recomande producatorul acel aditiv... Este singurul care poate testa cel mai bine comportarea motorului si poate decide daca ii face bine sau nu.
Teoretic i-ar face bine, dar si cand te trezesti ca s-a stricat motorul iar la garantie iti vor zice ca acea "zeama verde" (asa parca ii zicea cineva intr-un post de acum cateva luni... icon_biggrin ) ar fi vinovata... Hmmm, nashpa.


$1 scrie:$2reaba e ca eu nu am auzit efectiv pe nimeni care sa se planga ca a stricat motorul de la duralube..daca ati auzit........va rog sa veniti cu argumente


$1 scrie:$2ici eu nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca i s-a stricat motorul dupa ce a folosit DuraLube.. insa citisem un articol pe net legat de el... si ca e bine ca, dupa cateva schimburi de duralube, sa faci o spalare de motor (recomandare).
La masinile avute anterior am pus (am mai spus asta) si prima chestie care am observat-o este ca se reduce zgomotul... destul de mult. Plaja de turatii a crescut putin, a mai scazut consumul, iar pornirile la rece erau cu mult mai usoare (Bacau, februarie 2006 ((-22) grade C - (-24) grade C).. deci destul de frig.... atat de frig incat lichidul de racire era gel. icon_biggrin

Bafta


$1 scrie:$2ai cate schimburi faci mei cu duralube...pui odata la 50 000km...


$1 scrie:$2aca tu ai 170.000 km parca.. .cu una din masini.. .la 50 mii.. 3 schimburi! Ei spun ca un DuraLube "tine" 80 mii.. dupa care tre sa pui din nou! Dar, daca vrei poti pune la fiecare schimb, nu e nici o problema!!! Ba chiar e mai bine.. spun ei!


$1 scrie:$2in cate stiu eu, desi nu am folosit, DuraLube este unul dintre cele mai bune tratamente pt motor. Nu este nicidecum aditiv. El se foloseste o data la cel putin 100.000km iar modul in care actioneaza este foparte buns, daca se foloseste cum trebuie.
Recipientul se toarna odata cu schimbul de ulei si masina se plimba minim 100 km la turatii ridicate pentru a lubrifia toate locurile.
Tratamentul se aseaza efectiv pe piesele metalice pe care le "ingroasa". Iar rezistanta tratamentului este foarte mare. De aceea NU se recomanda folosirea foarte deasa si se recomanda "forjarea" motorului dupa ce a fost pus.
Din cate am auzit pana acum de la diferite persoane, e cel mai bun tratament, dar asta e subiectiva treaba.
Asa ca nu va bagati in prostii aiurea si sa incepeti sa plangeti. Cereri pareri cat mai avizate. Am urmarit topicul de la inceput si am tot asteptat pareri de oameni cu experienta in asa ceva, dar sincer, cam slab.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 16:00

$1 scrie:$2tata timp cat motorul merge bine, nu papa ulei, nu scoate sunete ciudate, trage ca un taur..de ce sa bag in el o zeama care nu stiu sigur ce efecte are?
Chiar credeti ca un motor care merge bine la 150 mii Km are nevoie de aditivi minune care nu ofera nici o garantie? Motoarele moderne (si nu numai) merg lejer 250-300 mii Km (cele diesel si mai mult) fara a fi nevoie de interventii majore la motor (compresie scazuta, lipsa presiune de ulei, uzuri mari segmenti, cuzineti, etc)..cu ce m-ar ajuta un aditiv care "promite" ca mareste viata motorului?..ca oricum n-o sa tin masina 10 ani si n-o sa fac 700 mii de Km.
Parerea mea e ca nu merita investitia dar mai ales riscul. :icon_rolleyes:

PS. Daca motorul are probleme majore (uzura la greu) si nu-mi permit sa-l repar poate ca as incerca sa-l mai "pansez" cu vreo solutie dintr-asta (macar de curiozitate)..dar altfel nu! :icon_mrgreen:


$1 scrie:$2
$1 scrie:$2 Asa ca nu va bagati in prostii aiurea si sa incepeti sa plangeti. Cereri pareri cat mai avizate. Am urmarit topicul de la inceput si am tot asteptat pareri de oameni cu experienta in asa ceva, dar sincer, cam slab.




Probabil ca nici FTC-ul nu e avizat .....FEDERAL TRADE COMMISSION

http://www.carbibles.com/additives.html
http://www.ftc.gov/


$1 scrie:$2oate am fost bine inteles, sau nu m-am exprimat cum trebuie, dar eu am vrut sa subliniez exact acelasi lucru pe care l-a spus si huffy si anume ca NU folositi asa ceva decat daca aveti probleme de uzura a pieselor din motor. Deci eu NU incurajez folosirea decat in cazuri extreme si cand investitia in piese noi nu isi are rostul.


$1 scrie:$2a mine trage bine motorul, motivul pt care as folosi asa ceva este DOAR pt reducerea zgomotului


$1 scrie:$2ai bine vezi ce are decat sa bagi in el cine stie ce. Parerea mea.
Vezi daca bat tachetii, daca ai ceva joc la pistoane (in afara de cel normal Razz), transmisia...etc
Tratamentele se folosesc la motoare uzate, imbatranite. Daca in afara de zgomot nu are nimic ce rost are sa bagi un mil acum si alte zeci mai tarziu?
In plus nu cumva e zgomotul normal al motorului? Si la mine se aude o f usoara bataie si pp ca e de la tacheti. Dar nu as baga nici in ruptul capului Duralube sau Slick pentru asta. Prefer sa ma duc la un service si sa vad exact ce are si sa rezolv problema.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 16:01

$1 scrie:$2ai baieti, terminati cu prostiile. Ati investit 1 milion in draciile astea aste e. Mergeti cu ele dar nu mai incercati sa va intariti autosugestia cu niste confirmari de la forumisti. Si eu am fost tentat sa cumpar asa ceva ca doream sa ma tina Dacia 2 vieti. Nu bagau aia la Mercedes-uri ce bagam eu in ea. Adevarul ca a juns la 215.000 fara sa intru in motor. Da, dar e gata. Fumega si scoate fum pe toate partile. Cum a tinut asa de mult ?Pai am pus si schimbat la 10.000 km doar ulei bun aditivat (care are in componenta de toate) si atat.

De ce sa dau mai putin pe un ulei slab si dau pe urma milionul pe aditiv ?

Dura Lube garanteaza 80.000 de km ca merge motorul ca uns. E o jignire pt un Mertzan sau motor modern km astia. Auzi la ei, 80.000.

De ce sa bag ceva ce importa niste iresponsabili, doar ca sa faca ei buzunaru' mare, desi in tara de unde provine, producatorul sta prin tribunale si plateste din greu depagaubiri. De unde ? Pai nu-i vine bani din Balcani si alte culturi bananiere ?

Cand revista "Auto motor si sport" purta numele de "Auto Pro" a aparut un articol legat de chestiunea asta. Da, aparuse pe piata aditivii astia si deja era o umbra de indoiala mai ales ca pe cumparatorul roman, chiar daca se doreste nu are cine sa-l apere sau sa testeze un produs ca sa se stie ce e de capul lui. Daca nu intra in spital vreo 100 de persoane pana sa se sesizeze, e bine.
In ce consta acel articol ? (Daca ma intrebati acum cativa ani stiam si numarul). Pai au testat, nu ghertzoii care ii dau astia la reclame ci chiar cei de la ... BMW.
Concluzia ?
A crescut consumul si de nu stiu de cate ori noxele.
Surpriza ?
Au dat baia de ulei jos (au folosit ca ulei, Castrol, pe 2 masini. Una cu aditivi, dar nu mai stiu la care se referea dar parca la Slick 50). Baia care a folosit doar ulei era ca o tigaie de inox data cu ulei de bucatarie iar aia cu aditivi ... neagra si cu depuneri masive.
Au facut ceva asemanator si cei de la Mercedes dar parca au folosit DuraLube. De asta, dupa atata timp, nu mai stiu exact care si cu ce a facut testul. Acum ramane asa, BMW cu Slick si Mertzul cu DuraLube.

Urmau postate documente oficiale fotocopiate, de la BMW, Mercedes, BP, Castrol, si inca vreo 2 marci de ulei cunoscute, in care dadeau un comunicat oficial prin care recomandau clientilor sa se fereasca in a folosi mizerii de astea.

Masinile voastre mergeau oricum si o sa mearga atat cat pot sa mearga. Puteti voi sa le puneti ce vreti dar umblati fara sa stiti la durata de viata a motorului. Dupa ce va uitati voi ? A, dupa lipsa zgomotului obisnuit ? Pai cat timp ramane asa ? Pai la orice masina daca ii pui M 30 de ala de la locomotive sau alta marmelada, o sa mearga o vreme mai "vascos", mai infundat, dar pe urmaaa.

Mobil, Aral, Castrol, BP au in varful de gama uleiuri superaditivate. Producatorii de ulei spuneau ca ii schimbati drastic proprietatile de ungere, vascozitate si detergenta.

Da, ce sa mai zic, asta e o poveste veche, desi am mai vorbit o sa mai apara baieti care dau un ban "valabil" pe o chestie de asta si, desigur, asteapta si ei sa auda :" Ba da ce treaba buna ai facut ! Cum ai reusit ? Unde ai gasit ? Noi nu ne permitem. Ce tare esti tu si masina ta." Ii inteleg, si eu tot asa sunt, ca tot romanul. Pana deschizi ochii. E nasol daca ii deschizi de unul singur in urma unei tzepe sau necaz.

Pana atunci ?
Lasati asa masinile, ca uleiul e scump, dar la urmatorul schimb "EJECT", poate si o spalare de motor. A, stiti ce e amuzant ? 90% din cei ce folosesc asa ceva au masini noi. Dupa o "experienta" nu-i mai auzi ca au mai folosit.

Gata, ca asta e subiect prezent in toate forumurile auto si ... tot la inceput ajungem. Doar ca unii apuca sa injure pe altii si alte chestii.

Bafta si viata lunga la motoare cu orice folositi voi.

PS-> Mai e faza cu "depunerile" pe acele piese (numai acelea ?) uzate cu nu stiu ce din componenta aditivilor. EXACT cat trebuie, nici un micron mai mult. Mai da-le dracului de depuneri, chiar ca suntem bananieri. Daca la cuzineti intra ceva ce nu are ce cauta acolo si se schimba reperele iti aruna pistoanele prin capota (da, am exagerat, dar tot la demontarea motorului se ajunge, nu ?),... sau se asterne linistea dupa care ai tot alergat. :icon_biggrin: Cumparati masini hybride sau full electrice. :car9: C:hien:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Următorul

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login