Metabond si aditivi
- gigicus
- Incepator
- Mesaje: 33
- Membru din: 01 Dec 2005, 00:50
- Localitate: RO
Moderatori: KomandantuR, adicristea
de gigicus » 15 Dec 2005, 14:43
de mihalcea » 15 Dec 2005, 14:52
de Smiley » 15 Dec 2005, 15:21
de Paulp » 15 Dec 2005, 15:30
de gigicus » 15 Dec 2005, 20:38
de Zanga » 16 Dec 2005, 00:10
de Smiley » 19 Dec 2005, 14:22
$1 scrie:$2m povestit cum a facut tipu` testul. Restul..... decide cel pe care il intereseaza.....
Salutare
ccasion14:
de gigicus » 20 Dec 2005, 18:52
de Rami » 13 Iul 2006, 20:46
de Smiley » 13 Iul 2006, 21:14
$1 scrie:$2u se comercializeaza in magazine pentru ca se distribuie intr-un sistem asemanator Amway. Pentru a se limita pretul produsului se apeleaza la vanzarea directa - MLM (nu sunt adausuri de la comercianti).
Totusi, mai multe detalii ar fi binevenite. Eu am un fusion diesel nou noutz, merita sa-i pun?
de Zanga » 13 Iul 2006, 21:22
de Rami » 13 Iul 2006, 22:04
de Zanga » 13 Iul 2006, 22:09
de ogabic » 13 Iul 2006, 22:27
de Smiley » 13 Iul 2006, 23:58
$1 scrie:$2artea cu chestia verde m-a convins)
Dar aditivi pentru motorina merita folositi? Si ce tip anume? La benzina am folosit Aral si a fost mai mult decat vizibila reducerea consumului...
de bazooka » 14 Iul 2006, 12:50
de zaboss » 14 Iul 2006, 13:35
$1 scrie:$2u se comercializeaza in magazine pentru ca se distribuie intr-un sistem asemanator Amway. Pentru a se limita pretul produsului se apeleaza la vanzarea directa - MLM (nu sunt adausuri de la comercianti).
de nitu corneliu » 17 Iul 2006, 01:19
de Boggo » 23 Aug 2006, 01:53
de Zanga » 12 Sep 2006, 15:48
$1 scrie:$2e aditivi mai buni pt reducerea zgomotului cunoasteti sau ati folosit ?
de Zanga » 12 Sep 2006, 15:51
$1 scrie:$2a mine nu s-a redus zgomotul dar a scazut timpul in care ajunge uleiul sus
http://www.slick50.ro
Cu Stima
$1 scrie:$2i asta ajuta la ceva ? Eu am mai bagat un aditiv L. Molly de vreo 800.000 si chiar a dat rezultate. Parca era cu teflon si se numea Ceramic ...
$1 scrie:$2i grija cu astea cu teflon fiindca pot face mai mult rau decat bine mai ales la pompa de ulei + ca slick50 e agreat de Ford
Eu am bagat fiindca merg mai sport si trebuia o protectie cat de cat
Cu Stima
$1 scrie:$2hestia aia cu teflon e nasoala rau, s-au facut si o gramada de teste si s-a ajuns la concluzia ca uzeaza mai tare motorul....
De ce bagati voi toate porcariile in motor ???....
@mondeo2001 ....ai probleme cu motorul ? nu trage ? n-are compresie .....umple strada de fum albastru......??? daca nu atunci nu mai baga tot felul de chestii miraculoase, s-a discutat pe forum intens despre motor+ulei+aditiv. Majoritatea firmelor gen duralube acuma platesc despagubiri
citeste aici:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t= ... =metalbond
de Zanga » 12 Sep 2006, 15:53
$1 scrie:$2omnule Zanga cu tot respectul insa aditivul precum stitzi si dvs este mai subtire si ajunge si protejeaza inaintea uleiului + ca la turatii si temperaturi cand ulei tinde sa fuga acest aditiv il tine in loc pentru o temperatura mai mare
Ca depinde acum cine si cat a pus dar daca pui cum scrie pe el la 60.000KM- 80.000KM nu cred ca face rau
Cu Stima
$1 scrie:$2aca bagi smoala in loc de ulei de motor e normal ca aditivul sa fie mai subtire.....
Facem un test la iarna la -10 grade sa vedem ce e mai fluid, uleiul meu sintetic sau gelul tau magic
Cu respect, stima si interes :icon_lol:
$1 scrie:$2aca mesteci intai in el, gelul e mai lichid!! icon_mrgreen
Lasand gluma la o parte....
Aveti dreptate amandoi... cel putin pana la proba contrarie! E adevarat ca uleiul este sangele masinii... si ca in functie de cate vitamine/droguri ii dai... asa va merge!
Am mai zis.. am DuraLube acasa si nici n-o sa-l mai pun! am dat 1 milion... asta e! Probabil ca daca citeam inainte pe forum icon_eek , poate altfel as fi facut!
Bafta!
$1 scrie:$2u am pus duralube in focus...am observat o ameliorare a zgomotelor..masina merge foarte bine..trage bine, si are 160000deci eu is pro
de Zanga » 12 Sep 2006, 15:56
$1 scrie:$2i eu ma gandesc ca ar fi normal sa recomande producatorul acel aditiv... Este singurul care poate testa cel mai bine comportarea motorului si poate decide daca ii face bine sau nu.
Teoretic i-ar face bine, dar si cand te trezesti ca s-a stricat motorul iar la garantie iti vor zice ca acea "zeama verde" (asa parca ii zicea cineva intr-un post de acum cateva luni... icon_biggrin ) ar fi vinovata... Hmmm, nashpa.
$1 scrie:$2reaba e ca eu nu am auzit efectiv pe nimeni care sa se planga ca a stricat motorul de la duralube..daca ati auzit........va rog sa veniti cu argumente
$1 scrie:$2ici eu nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca i s-a stricat motorul dupa ce a folosit DuraLube.. insa citisem un articol pe net legat de el... si ca e bine ca, dupa cateva schimburi de duralube, sa faci o spalare de motor (recomandare).
La masinile avute anterior am pus (am mai spus asta) si prima chestie care am observat-o este ca se reduce zgomotul... destul de mult. Plaja de turatii a crescut putin, a mai scazut consumul, iar pornirile la rece erau cu mult mai usoare (Bacau, februarie 2006 ((-22) grade C - (-24) grade C).. deci destul de frig.... atat de frig incat lichidul de racire era gel. icon_biggrin
Bafta
$1 scrie:$2ai cate schimburi faci mei cu duralube...pui odata la 50 000km...
$1 scrie:$2aca tu ai 170.000 km parca.. .cu una din masini.. .la 50 mii.. 3 schimburi! Ei spun ca un DuraLube "tine" 80 mii.. dupa care tre sa pui din nou! Dar, daca vrei poti pune la fiecare schimb, nu e nici o problema!!! Ba chiar e mai bine.. spun ei!
$1 scrie:$2in cate stiu eu, desi nu am folosit, DuraLube este unul dintre cele mai bune tratamente pt motor. Nu este nicidecum aditiv. El se foloseste o data la cel putin 100.000km iar modul in care actioneaza este foparte buns, daca se foloseste cum trebuie.
Recipientul se toarna odata cu schimbul de ulei si masina se plimba minim 100 km la turatii ridicate pentru a lubrifia toate locurile.
Tratamentul se aseaza efectiv pe piesele metalice pe care le "ingroasa". Iar rezistanta tratamentului este foarte mare. De aceea NU se recomanda folosirea foarte deasa si se recomanda "forjarea" motorului dupa ce a fost pus.
Din cate am auzit pana acum de la diferite persoane, e cel mai bun tratament, dar asta e subiectiva treaba.
Asa ca nu va bagati in prostii aiurea si sa incepeti sa plangeti. Cereri pareri cat mai avizate. Am urmarit topicul de la inceput si am tot asteptat pareri de oameni cu experienta in asa ceva, dar sincer, cam slab.
de Zanga » 12 Sep 2006, 16:00
$1 scrie:$2tata timp cat motorul merge bine, nu papa ulei, nu scoate sunete ciudate, trage ca un taur..de ce sa bag in el o zeama care nu stiu sigur ce efecte are?
Chiar credeti ca un motor care merge bine la 150 mii Km are nevoie de aditivi minune care nu ofera nici o garantie? Motoarele moderne (si nu numai) merg lejer 250-300 mii Km (cele diesel si mai mult) fara a fi nevoie de interventii majore la motor (compresie scazuta, lipsa presiune de ulei, uzuri mari segmenti, cuzineti, etc)..cu ce m-ar ajuta un aditiv care "promite" ca mareste viata motorului?..ca oricum n-o sa tin masina 10 ani si n-o sa fac 700 mii de Km.
Parerea mea e ca nu merita investitia dar mai ales riscul. :icon_rolleyes:
PS. Daca motorul are probleme majore (uzura la greu) si nu-mi permit sa-l repar poate ca as incerca sa-l mai "pansez" cu vreo solutie dintr-asta (macar de curiozitate)..dar altfel nu! :icon_mrgreen:
$1 scrie:$2$1 scrie:$2 Asa ca nu va bagati in prostii aiurea si sa incepeti sa plangeti. Cereri pareri cat mai avizate. Am urmarit topicul de la inceput si am tot asteptat pareri de oameni cu experienta in asa ceva, dar sincer, cam slab.
Probabil ca nici FTC-ul nu e avizat .....FEDERAL TRADE COMMISSION
http://www.carbibles.com/additives.html
http://www.ftc.gov/
$1 scrie:$2oate am fost bine inteles, sau nu m-am exprimat cum trebuie, dar eu am vrut sa subliniez exact acelasi lucru pe care l-a spus si huffy si anume ca NU folositi asa ceva decat daca aveti probleme de uzura a pieselor din motor. Deci eu NU incurajez folosirea decat in cazuri extreme si cand investitia in piese noi nu isi are rostul.
$1 scrie:$2a mine trage bine motorul, motivul pt care as folosi asa ceva este DOAR pt reducerea zgomotului
$1 scrie:$2ai bine vezi ce are decat sa bagi in el cine stie ce. Parerea mea.
Vezi daca bat tachetii, daca ai ceva joc la pistoane (in afara de cel normal Razz), transmisia...etc
Tratamentele se folosesc la motoare uzate, imbatranite. Daca in afara de zgomot nu are nimic ce rost are sa bagi un mil acum si alte zeci mai tarziu?
In plus nu cumva e zgomotul normal al motorului? Si la mine se aude o f usoara bataie si pp ca e de la tacheti. Dar nu as baga nici in ruptul capului Duralube sau Slick pentru asta. Prefer sa ma duc la un service si sa vad exact ce are si sa rezolv problema.
de Zanga » 12 Sep 2006, 16:01
$1 scrie:$2ai baieti, terminati cu prostiile. Ati investit 1 milion in draciile astea aste e. Mergeti cu ele dar nu mai incercati sa va intariti autosugestia cu niste confirmari de la forumisti. Si eu am fost tentat sa cumpar asa ceva ca doream sa ma tina Dacia 2 vieti. Nu bagau aia la Mercedes-uri ce bagam eu in ea. Adevarul ca a juns la 215.000 fara sa intru in motor. Da, dar e gata. Fumega si scoate fum pe toate partile. Cum a tinut asa de mult ?Pai am pus si schimbat la 10.000 km doar ulei bun aditivat (care are in componenta de toate) si atat.
De ce sa dau mai putin pe un ulei slab si dau pe urma milionul pe aditiv ?
Dura Lube garanteaza 80.000 de km ca merge motorul ca uns. E o jignire pt un Mertzan sau motor modern km astia. Auzi la ei, 80.000.
De ce sa bag ceva ce importa niste iresponsabili, doar ca sa faca ei buzunaru' mare, desi in tara de unde provine, producatorul sta prin tribunale si plateste din greu depagaubiri. De unde ? Pai nu-i vine bani din Balcani si alte culturi bananiere ?
Cand revista "Auto motor si sport" purta numele de "Auto Pro" a aparut un articol legat de chestiunea asta. Da, aparuse pe piata aditivii astia si deja era o umbra de indoiala mai ales ca pe cumparatorul roman, chiar daca se doreste nu are cine sa-l apere sau sa testeze un produs ca sa se stie ce e de capul lui. Daca nu intra in spital vreo 100 de persoane pana sa se sesizeze, e bine.
In ce consta acel articol ? (Daca ma intrebati acum cativa ani stiam si numarul). Pai au testat, nu ghertzoii care ii dau astia la reclame ci chiar cei de la ... BMW.
Concluzia ?
A crescut consumul si de nu stiu de cate ori noxele.
Surpriza ?
Au dat baia de ulei jos (au folosit ca ulei, Castrol, pe 2 masini. Una cu aditivi, dar nu mai stiu la care se referea dar parca la Slick 50). Baia care a folosit doar ulei era ca o tigaie de inox data cu ulei de bucatarie iar aia cu aditivi ... neagra si cu depuneri masive.
Au facut ceva asemanator si cei de la Mercedes dar parca au folosit DuraLube. De asta, dupa atata timp, nu mai stiu exact care si cu ce a facut testul. Acum ramane asa, BMW cu Slick si Mertzul cu DuraLube.
Urmau postate documente oficiale fotocopiate, de la BMW, Mercedes, BP, Castrol, si inca vreo 2 marci de ulei cunoscute, in care dadeau un comunicat oficial prin care recomandau clientilor sa se fereasca in a folosi mizerii de astea.
Masinile voastre mergeau oricum si o sa mearga atat cat pot sa mearga. Puteti voi sa le puneti ce vreti dar umblati fara sa stiti la durata de viata a motorului. Dupa ce va uitati voi ? A, dupa lipsa zgomotului obisnuit ? Pai cat timp ramane asa ? Pai la orice masina daca ii pui M 30 de ala de la locomotive sau alta marmelada, o sa mearga o vreme mai "vascos", mai infundat, dar pe urmaaa.
Mobil, Aral, Castrol, BP au in varful de gama uleiuri superaditivate. Producatorii de ulei spuneau ca ii schimbati drastic proprietatile de ungere, vascozitate si detergenta.
Da, ce sa mai zic, asta e o poveste veche, desi am mai vorbit o sa mai apara baieti care dau un ban "valabil" pe o chestie de asta si, desigur, asteapta si ei sa auda :" Ba da ce treaba buna ai facut ! Cum ai reusit ? Unde ai gasit ? Noi nu ne permitem. Ce tare esti tu si masina ta." Ii inteleg, si eu tot asa sunt, ca tot romanul. Pana deschizi ochii. E nasol daca ii deschizi de unul singur in urma unei tzepe sau necaz.
Pana atunci ?
Lasati asa masinile, ca uleiul e scump, dar la urmatorul schimb "EJECT", poate si o spalare de motor. A, stiti ce e amuzant ? 90% din cei ce folosesc asa ceva au masini noi. Dupa o "experienta" nu-i mai auzi ca au mai folosit.
Gata, ca asta e subiect prezent in toate forumurile auto si ... tot la inceput ajungem. Doar ca unii apuca sa injure pe altii si alte chestii.
Bafta si viata lunga la motoare cu orice folositi voi.
PS-> Mai e faza cu "depunerile" pe acele piese (numai acelea ?) uzate cu nu stiu ce din componenta aditivilor. EXACT cat trebuie, nici un micron mai mult. Mai da-le dracului de depuneri, chiar ca suntem bananieri. Daca la cuzineti intra ceva ce nu are ce cauta acolo si se schimba reperele iti aruna pistoanele prin capota (da, am exagerat, dar tot la demontarea motorului se ajunge, nu ?),... sau se asterne linistea dupa care ai tot alergat. :icon_biggrin: Cumparati masini hybride sau full electrice. :car9: C:hien:
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori