Arhiva Comercial

FF II: Probleme dupa revizie la 25 000 km, Neco Motors Bacau

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

FF II: Probleme dupa revizie la 25 000 km, Neco Motors Bacau

Mesajde tsilviu » 06 Ian 2008, 16:22

Pe 8.12.2007 am facut revizia la Focusul din semnatura la Neco Motors Bacau la 25 000. Am mers la ei pentru ca toata lumea m-a sfatuit sa nu merg la Tester Iasi. Revizia anterioara fusese facuta la 11 000 km (masina e adusa din Italia). Consumabilele (ulei si filtrele de ulei, motorina, aer, polen) le-am dus eu, cumparate de la Forcar. Masina e inca in garantie, fiind din septembrie 2005.

Saptamana trecuta, verificand nivelul uleiului am constatat ca este destul de mult peste nivelul maxim. Am intrebat niste amici si toti m-au sfatuit sa merg sa-mi scot uleiul care e in plus. Operatiunea am facut-o la un atelier de la coltul strazii unde mi-au scos cu un dispozitiv special de aspirat cam 750 ml de ulei. Acum, nivelul uleiului e la mijloc (intre min si max). Uitandu-ma mai atent, am observat scurgeri de ulei prin jurul motorului (atasez poza). E posibil ca uleiul suplimentar sa-mi afectat negativ motorul? Ar trebui sa merg sa fac verificari amanuntite la un service autorizat Ford? Precizez ca intre timp am facut cam 1200 km cu masina, marea majoritate prin Iasi.

Oricum, am sters bine uleiul de pe 2 din cele 3 zone unde am observat scurgeri si o sa vad daca o sa mai apara.

Sunt insa si alte semne de intrebare.

In bidonul de ulei de 4 l pe care mi l-au dat inapoi mai am cam 750 ml de ulei. In manual scrie ca e nevoie de 3.8 l ulei la un schimb, daca se schimba si filtrul. Avand in vedere ca eu aveam in motor mai mult ulei decat era necesar, nu mi-au inlocuit filtrul de ulei, sau n-au scos tot uleiul vechi?

Vazand ca e ulei pe furtunul care vine de la filtrul de aer m-am gandit ca n-ar fi rau sa verific si filtrul de aer. Comparand cu pozele de pe forum ale altor filtre de aer uzate, eu tind sa cred ca al meu a fost schimbat de cei de la Neco (teoretic, am facut cu el vreo 1800 de km). Are insa o micuta pata de ulei intr-un colt. Montand la loc capacul de la filtrul de aer am observat ca este rupt un shtutz in care ar fi trebuit sa intre un furtun. Uitandu-ma mai bine prin zona respectiva am gasit si furtunul cu pricina. Habar n-am ce e cu furtunul ala, insa masina a functionat fara ca el sa fie pus la locul lui. Eu am reusit sa-l montez cat de cat pe restul de shtutz, ramane de vazut daca va sta acolo. Acum, nu stiu daca cei de la Neco au rupt shtutzul ala, sau asa a venit masina din Italia, insa de ce nu mi-au zic nimic cei de la Neco despre el? Sa-l fi rupt ei? Atunci de ce nu l-au pus macar asa cum l-am pus eu (in pozitia in care am gasit eu furtunul sigur nu cazuse de la locul lui; a trebit sa-l trag pe deasupra altui furtun pentru a-l atasa la locul lui)? Sa nu-si fi dat seama mecanicul respectiv ca mai trebuie prins inca un furtun? Sau nici macar nu mi-au schimbat filtrul de aer?

Filtrul de motorina cred ca mi l-au schimbat. Cel pe care-l am acum arata nou, fata de cel vechi care era destul de murdar. Da' cine mai stie?

As verifica si filtrul de polen, insa e cam dificil de ajuns la el, iar afara e destul de frig.

Urmatoarea revizie o fac doar acolo unde o sa-mi dea voie sa urmaresc si eu toate operatiunile care se efectueaza. Nu-i mai las pe meseriasii din reprezentantele Ford sa faca ce vrea muschii lor cu masina mea niciodata.

Astept parerile voastre. Multumesc!
Fişiere ataşate
capac filtru aer cu furtun.jpg
(122.92 KiB) Descărcat de 325 ori
capac filtru aer.jpg
(163.54 KiB) Descărcat de 325 ori
filtru aer spate.jpg
(84.42 KiB) Descărcat de 326 ori
filtru aer fata.jpg
(48.18 KiB) Descărcat de 325 ori
zone unde am gasit ulei (close up).jpg
(162.12 KiB) Descărcat de 325 ori
zone unde am gasit ulei.jpg
(166.58 KiB) Descărcat de 325 ori
Ford Focus 2 Hatchback 1.6 TDCI 90CP
Asus A636 - IGo 2006 Plus, TomTom V6.030.8320
Avatar utilizator
tsilviu
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 30 Oct 2007, 12:38
Localitate: Iasi

Mesajde crysti_m » 07 Ian 2008, 00:05

imi pare foarte rau de ce tii s-a intamplat :( ,poate nu le-au placut ca ai venit tu cu piese... totusi, la tarifele pe care le au , parca ai pretentia ca macar schimbul de ulei sa ti-l faca bine.. mai tre sa treaca 100 de ani sa ajunga la nivelul celor din Germania...preturi mari calitate 0...
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Mesajde cata23 » 10 Ian 2008, 16:14

Cu uleiul am patit si eu acelasi lucru (peste nivel), la 15 000 km. revizie facuta la BDT, la 30 000, la Pitesti si la 45 000 facuta la tg-jiu, in decembrie 2007.
La ultima am stat in service langa mecanici si le-am spus sa aibe grija ca la fiecare revizie imi pun mai mult ulei si un inginer a inceput sa comenteze ca nu se poate ca ei pun dupa joja, am zis ok si am urmarit cand a turnat ala uleiul si a pus 4 bidoane de 1 l si am zis ca e ok. Dar surpriza a doua zi mi-am adus aminnte si am verificat nivelul, care desigur era peste nivel.
Saptamana trecuta dupa ce am venit de la casa ga;bena le-am facut o vizita meseriasilor, care evident m-au recunoscut si le-am zis problema. Au inceput sa zica, ca nu e din vina lor ca poate o fi motorina, ca poate am mers in alt service si au completat aia bla bla, i-am lasat sa verifice si in final mi-au scos surplusul de ulei.
Le-am adus aminte si ca eu i-am atentionat si ca mi s-a mai intamplat si i-am intrebat de ce? raspunsul a fost ca data viitoare sa le zic de la inceput sa nu mai puna 4 l.

De fiecare data am facut ceva km pana am ajuns la service sa scoata, cel mai multi au fost acum in decembrie (vreo 3000) si intradevar din ce imi aduc aminte am sesizat si eu acele scurgeri de ulei pe care le ai in poza (numai ca la mine baiatul de la spalatorie se ocupa singur si de spalatul motorului si pana m-am prins eu.... s-a ocupat el si de petele de ulei)

O sa urmaresc acum, eventual fac poze daca sunt acele pete si te anunt.
cata23
Member
 
Mesaje: 326
Membru din: 06 Dec 2006, 10:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo MK4

Mesajde rejovi » 13 Ian 2008, 19:20

Masina mai e in garantie ford? daca da iti schimba corpul filtru aer(un baiat grabit a tras mai tare...) iar schimbul de ulei... tot in graba.
Urmareste tubul de la turbina spre radiatorul de aer la nivelul acelei ureche sudata pe tub (in foto 6 se vede intre data si tubul intre f. aer si turbina) daca e murdar de ulei inseamna ca e fisurat si trebue schimbat (fordul da altul modificat) si ar fi bine sa controlezi suportul de fixare a esapamentului la nivelul cutiei de viteze, circuland cu el rupt risti fisuri la nivelul catalizatorului.
Ti-as sugera sa fi atent cu filtrul de aer schimbi la cel mult 20k, nivelul uleiului nu e bine sa fie sub 3/4 (la acest tip de motor)
rejovi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Dec 2007, 01:06
Maşina: Ford


Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 16 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 16 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login