Tuning

Remapari OBD / Chiptuning

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Ti-ai facut chiptuning / remapare?

Da, si sunt multumit!
37
11%
Da, si sunt nemultumit!
3
1%
Nu, dar intentionez.
248
75%
Nu, dar nici nu ma gandesc sa fac.
41
12%
 
Voturi totale : 329

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 28 Apr 2008, 19:18

Doc scrie:Chiar sunt si eu curios de cand are cupra ori de 196CP? Cand de fabrica are 240CP, iar modificat are 285CP. Vorbeste cu Florin sa-ti arate graficul pentru Leon Cupra 2.0tfsi 240cp (CUP la numar) sau toate TFSI-urile tunate de dimsport. Chiar nu inteleg ce atatea discutii aiurea din auzite. Haideti la Dyno si vedem exact ce poate fiecare masina. Culmea este ca masinile dau rezultate: http://www.dimsport.ro/forum/index.php?board=7.0


e vb de cupra ala vechi de 210, nu cel nou
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde @tt@ck » 30 Apr 2008, 09:59

Desi softul meu nu este facut la Doc sau la Dimsport ma bag si eu putin in discutie.
In primul rand mi se pare normal ca atunci cand mergi sa faci un soft sa ceri (si sa platesti) din proprie initiativa si teste dyno. Ca si client daca nu faci acest lucru inseamna ca semnezi o foaie orbeste.
In al doilea rand Doc si Ceky scot masini foarte ok. Am mers de mai multe ori in seat-ul cu CUP la numar si masina trage foarte bine, este chiar brutala. Si eu ma gandes cla o resoftare deoarece nu sunt multumit de setarile actuale ale masinii, avand in vedere ca am un soft aftermarket care nu a fost adaptat modificarilor hard aduse masinii.
Pe piata autohtona exista doar 2 optiuni pentru mine in acest moment Dimsport si o alta firma.
Avatar utilizator
@tt@ck
Member
 
Mesaje: 325
Membru din: 03 Mai 2007, 12:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST White&Blue

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 30 Apr 2008, 10:05

@tt@ck scrie:Desi softul meu nu este facut la Doc sau la Dimsport ma bag si eu putin in discutie.
In primul rand mi se pare normal ca atunci cand mergi sa faci un soft sa ceri (si sa platesti) din proprie initiativa si teste dyno. Ca si client daca nu faci acest lucru inseamna ca semnezi o foaie orbeste.
In al doilea rand Doc si Ceky scot masini foarte ok. Am mers de mai multe ori in seat-ul cu CUP la numar si masina trage foarte bine, este chiar brutala. Si eu ma gandes cla o resoftare deoarece nu sunt multumit de setarile actuale ale masinii, avand in vedere ca am un soft aftermarket care nu a fost adaptat modificarilor hard aduse masinii.
Pe piata autohtona exista doar 2 optiuni pentru mine in acest moment Dimsport si o alta firma.


daca ai modificari aduse masini sau daca doresti sa aduci si pe viitor alte modificari poti face un tuning cu unichip Dastek. acesta iti va permite oricind sa recalibrezi masina in functie de ce modificari aduci(evacuare, adaugare turbo, nos). iar daca schimbi masina iti iei jucaria si o pui pe cea noua. nu pierzi bani aiurea pe soft.

ps: a nu se confunda unichipul cu powerbox-ul!
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde kevyn_str8 » 30 Apr 2008, 15:47

care este mai bun unichipul sau powerbox-ul si de unde pot achizitiona unul?
FORD FOCUS 1.8 TDDI 90 CP
FORD FOCUS 2.0 TDCI 136 CP
Avatar utilizator
kevyn_str8
1nsane Member
 
Mesaje: 1080
Membru din: 04 Iun 2007, 22:35
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TDDI ; 90 CP / FORD FOCUS 2.0 TDCI ; 136 CP

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 30 Apr 2008, 17:54

kevyn_str8 scrie:care este mai bun unichipul sau powerbox-ul si de unde pot achizitiona unul?


fa un search pe google! sunt multe de explicat si putin timp pt scris.

unichipul presupune scrierea in timp real a unor parametrii pe bancul dyno. powerbox-ul se leaga direct la ecu si aplica niste mape preinregistrate.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde gresea frlorin » 01 Mai 2008, 20:46

hai ca ma bag si eu in discutie.am facut remapare la dimsport,reprezentanta in timisoara,motorul meu avea 90 cp si am cerut sa mi l aduca la 120 cp.dupa schimbare sa simtit diferenta prin faptul ca masina se infigea mai bine,urca mai repede in turatii am mai observat ca acul turometrului nu se mai opreste la 4200 turatii cand il turez la blana, dar totusi nu sunt convins ca motorul are acum 120 cp.am mai condus si alte masini si parca a mea nu merge ca si una de 120 cp.eu as vrea tare mult sa fac un test dyno dar e distanta mare din caransebes pana la bucuresti.mie mi se parea normal ca daca tot am platit 350 euro,dupa remapare sa mi faca un test si sa mi demonstreze ca am 120cp,totusi am dat ceva bani pe care i muncesc din greu nu pica din cer.oricum voi face in curand un drum pana la bucuresti sa fac testul si daca nu e asa cum mi s a spus sau macar pe aproape(117-118cp) ma duc inapoi la cei care mi au facut ,le pun testul in mana si ori imi dau banii inapoi ori imi fac cumva ca masina mea sa ajunga la puterea care trebuia de la inceput
focus 1,hatchback,1.6 i,74 kW,an 2002,Vin WF0AXXGCDA1E63702
gresea frlorin
Gold Member
 
Mesaje: 603
Membru din: 22 Feb 2007, 01:05
Localitate: caransebes
Maşina: Focus 1 Hatchback, 1.6 i,an 2002
VIN: WFOAXXGCDA1E63702

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 01 Mai 2008, 21:48

gresea frlorin scrie:hai ca ma bag si eu in discutie.am facut remapare la dimsport,reprezentanta in timisoara,motorul meu avea 90 cp si am cerut sa mi l aduca la 120 cp.dupa schimbare sa simtit diferenta prin faptul ca masina se infigea mai bine,urca mai repede in turatii am mai observat ca acul turometrului nu se mai opreste la 4200 turatii cand il turez la blana, dar totusi nu sunt convins ca motorul are acum 120 cp.am mai condus si alte masini si parca a mea nu merge ca si una de 120 cp.eu as vrea tare mult sa fac un test dyno dar e distanta mare din caransebes pana la bucuresti.mie mi se parea normal ca daca tot am platit 350 euro,dupa remapare sa mi faca un test si sa mi demonstreze ca am 120cp,totusi am dat ceva bani pe care i muncesc din greu nu pica din cer.oricum voi face in curand un drum pana la bucuresti sa fac testul si daca nu e asa cum mi s a spus sau macar pe aproape(117-118cp) ma duc inapoi la cei care mi au facut ,le pun testul in mana si ori imi dau banii inapoi ori imi fac cumva ca masina mea sa ajunga la puterea care trebuia de la inceput



cu siguranta nu ai 30 de cai in plus. 120 ps inseamna cu peste 30 % din puterea initiala.

pe tine te incinta cuplul care intradevar este mai mare, si faptul ca urca mai rpd in ture.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde johnnie24 » 02 Mai 2008, 17:13

si eu am facut chiptuning la masinuta mea si cica acum as avea 115 - 116 cai, insa sincer ma cam indoiesc de aceasta putere. exact cum a spus si -gresea frlorin- se simte o crestere de putere si masina se comporta mai bine, urca mai repede in ture si nu se plafoneaza mergand acul turometrului chiar pana pe rosu daca este nevoie, insa eu unul sunt sceptic totusi in privinta celor 116 cai, si as fi tare curios daca focusul meu de 90 de cai chipuit la 116 cai sau cati or fi ar face fata unui focus tdci care are 116 cai din fabrica sau orice alta masina diesel de aceiasi clasa si cam din acelasi an, care are 116 cai din fabrica. cred ca un astfel de test ar fi mai relevant decat toate testele dyno. spun asta deoarece cu ceva timp in urma am avut o oarecare experienta in trafic, mai exact in timp ce veneam pe drumul dinspre turda spre alba iulia am intalnit un passat din 2000-2001 modelul fara facelift, un tdi cu d si i rosu care din cate stiu eu are 116 cai din fabrica (numai dupa facelift eu stiu ca l-au facut de 131 de cai), si care cand am vrut sa-l depasesc nu m-a lasat si a calcat-o bine de tot, si pot spune ca in timp ce a calcat-o nu am reusit sa ma apropii de el ca sa-l depasesc ci doar sa ma mentin la aceiasi distanta de el, respectiv sa nu pierd pasul cu el. acest lucru m-a facut sa imi pun semne mari de intrebare cu privire la puterea masinii mele, mai ales ca era vb de o masina care cantarea cu cel putin 200-300 kg in plus si pe care nu am putut sa o depasesc chiar daca avea aceiasi putere ca si masinuta mea( asta dupa spusele celor care mi-au facut chip). deci in concluzie eu cred ca puterea masinii mele dupa chiptuning nu este mai mare de 105 hai sa zic maxim 110 cai si nicidecum 116 cat mi s-a spus, insa fiecare le sustine pe ale lui si e oarecum normal deoarece unii din asta traiesc.
focus hatchback 1.8 tddi 90 cp...+...=cca. 116 cp / 09.2001 / frumoasa masina...... SOLD
focus 2 hatchback 1.8 tdci/01.2006/116 cp+resoftare........si mai frumoasa...si mai puternica...SOLD
audi A4 1.9 tdi /116 cp /2005....alta viata.....SOLD
NOW...Focus 2 1.6 tdci/110 cp/2006
Avatar utilizator
johnnie24
Member
 
Mesaje: 262
Membru din: 15 Apr 2007, 14:50
Localitate: deva
Maşina: focus 2 1.8tdci 2006
VIN: WF05XXWPD56L10662

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Doc » 02 Mai 2008, 17:15

Totusi unde vezi tu pe site 120CP??? Am inteles ca ai facut modificarea la un dealer din Timisoara, dar datele pentru masina au fost trimise de la Bucuresti, asa ca valorile sunt cele de pe site-ul nostru. 1.8 TDDI 90CP este un motor de conceptie mai veche cu o electronica deja depasita. Ca sa scoti din ele mai multi CP decat valorile din listele noastre ar trebui sa umblii cu fumul dupa tine, are si el o limita care nu poate fi depasita fara efecte secundare si fumul este unul din ele.

Valorile din listele de prezentare sunt unele aproximative (procentuale) nicidecum exacte, cum nici cele ale motororului original nu sunt intodeauna ca la carte. Exista o serie de factori care pot de asemenea influenta valorile dyno: carburant, temperatura, uzura motorului si subansamblelor etc. De aceea pe noul site http://www.obdtuning.ro se spune clar ca valorile aprox sunt de x si y pentru a nu se mai face o confuzie. Sper ca odata introducerea completa a informatiilor sa putem relansa si site-ul dimsport.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1402
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde gresea frlorin » 02 Mai 2008, 20:36

eu am fost la dealerul din timisoara si i am cerut sa mi faca remapare.el stia despre ce masina era vorba.el mi a recomandat sa mi faca marirea pana la 116 cp exact cum scrie si pe site ul d-voastra,in dreptul motorului tddi.eu i am spus ca vreau sa mi faca 120 cp,el mi a spus ca poate dar ca nu e recomandat ca sa nu apara efecte secundare.am hotarat sa faca la 120.a spus ca va schimba parametrii in calculator astfel incat sa ajunga la 120.daca stia ca nu poate sa faca atat,atunci trebuia sa spuna si vedeam ce e de facut.dar probabil ca sa nu ma piarda de client a preferat sa zica ca se poate. eu personal nu cred ca motorul meu nu are nici macar 115 cp asa cum scrie pe site dar mai 120. eu nu vreau sa fac reclama proasta nimanui dar daca tot dau niste bani am pretentia sa nu fiu tras in piept,in plus nu mi s a dat nici un act ,chitanta pt bani,eu nu am nimic la mana.daca voi face testul dyno si acolo se va vedea ca am fost mintit eu atunci cum voi putea protesta?ma duc la el la firma si spune cu nu ma cunoaste.astfel de lucruri se intampla doar in romania
focus 1,hatchback,1.6 i,74 kW,an 2002,Vin WF0AXXGCDA1E63702
gresea frlorin
Gold Member
 
Mesaje: 603
Membru din: 22 Feb 2007, 01:05
Localitate: caransebes
Maşina: Focus 1 Hatchback, 1.6 i,an 2002
VIN: WFOAXXGCDA1E63702

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Doc » 02 Mai 2008, 23:11

Florin: nimeni nu vrea sa te traga in piept insa tu vrei sa compari mere cu pere, adica ceea ce simti tu pe masina ta cu alte masini de aceeai putere. Te asigur ca daca vei face un test cu Focus 1.8 TDDI 90CP si Focus 2 1.6TDCI 90CP, o sa ne spui ca cel de 90CP zboara pe langa cel pe care il ai tu. Sunt generatii diferite de motorizari, unul are turbina cu geometrie fixa si cilindree mai mare iar altul are turbina cu geometrie variabila si cilindree mai mica. Senzatiile pe care le ofera cele doua motorizari sunt diferite, insa pe hartie ambele motorizari au aceesi putere.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1402
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde florin78 » 04 Mai 2008, 10:13

Salutare tuturor!
Parerea mea este ca atunci cand ti se face remapare sa ti se faca si dyno in aceiasi bani sa-ti demonstreze ce ti-au vandut.Iar referitor la faptul ca in loc de,ex,160 cat ar trebui sa ajunga are doar 145 pt ca masina a mai pierdut din caluti sau iau murit e tot vina celui care face remaparea pt ca el ar trebui sa verifice si sa spuna din start puterea la care o poate duce pt ca eu vin sa o urc la 160 si platesc ce mi se cere si in final sa vad ca nu e asa...si pe deasupra sa mai si platesc sa vad ca am fost pacalit...
Cum ziceam,parerea mea e ca eu si nimeni nu trebuie sa plateasca un test dyno,ci testul dyno trebuie sa fie inclus in pret,noi nu avem de ce sa platim in plus ca sa ne demonstreze ei ca e asa sau nu.
Ca nici ei nu iau banii in plicuri sigilate in care se presupune ca sunt cei 250 sau cat o fi,ci vor de la noi dovada clara ca sunt atatia,vor sa-i vada.
Asa ca si noi vrem dovada clara de remapare!!!

P.S. Sunt pro 100% in vederea remaparii dar nu in romania unde lipseste dovada si profesionalismul!!!!
florin78
 

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 04 Mai 2008, 10:28

testul dyno nu are cum sa fie inclus in pret pt ca majoritatea firmelor care fac resoftari, nu detin bancuri dyno. se apeleaza la terti. contracost evident.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde kevyn_str8 » 05 Mai 2008, 12:15

foarte naspa , dai niste bani si nici macar nu stii ce ti-au facut la masina sau daca ti-au facut intradevar ceva . nu e o treaba serioasa dar voi chiar credeti ca ei nu stiu asta?" las ca merge si asa" si la ce pret are testul dyno 50 euro inainte si 50 euro dupa remap , mai bine te lipsesti. multora dintre noi le sta bine cu 100 de euro in buzunar in loc sa-i dam pe testul dyno , altfel aveam toti lamborghini si nu mai aveam nevoie de remap .cum au achizitionat scule profesionale de mii de euro sa poata face o resoftare ar trebuii sa investeasca si intr-o scula test dyno
FORD FOCUS 1.8 TDDI 90 CP
FORD FOCUS 2.0 TDCI 136 CP
Avatar utilizator
kevyn_str8
1nsane Member
 
Mesaje: 1080
Membru din: 04 Iun 2007, 22:35
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TDDI ; 90 CP / FORD FOCUS 2.0 TDCI ; 136 CP

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde gresea frlorin » 05 Mai 2008, 18:45

Doc scrie:Florin: nimeni nu vrea sa te traga in piept insa tu vrei sa compari mere cu pere, adica ceea ce simti tu pe masina ta cu alte masini de aceeai putere. Te asigur ca daca vei face un test cu Focus 1.8 TDDI 90CP si Focus 2 1.6TDCI 90CP, o sa ne spui ca cel de 90CP zboara pe langa cel pe care il ai tu. Sunt generatii diferite de motorizari, unul are turbina cu geometrie fixa si cilindree mai mare iar altul are turbina cu geometrie variabila si cilindree mai mica. Senzatiile pe care le ofera cele doua motorizari sunt diferite, insa pe hartie ambele motorizari au aceesi putere.

deci atunci sa inteleg ca o masina mai noua ca a mea ,cu o putere de 90-100 cp,merge mai bine.pai atunci care mai este rostul chiptuningului?si sincer,poate nu ma pricep atat la tuninguri de motoare dar nu cred ca o masina cu 90 cp merge mai bine decat una cu 115-120 chiar daca aceasta din urma are o motorizare ceva mai invechita.si binenteles ca aceasta sa si aiba aceasta putere,aici ma refer si la masina mea.eu garantez ca daca masina mea ar avea 120 cp si ar veni cineva cu un tdci de 90 acesta din urma nu ar avea nici o sansa la capitolul demaraj sau viteza maxima atinsa.insa eu pun amprenta pe faptul ca la masina mea nu s a atins nici macar puterea de 116 cat era recomandat,despre 120 nici nu mai vorbesc.repet:dupa ce voi face un test dyno,vom putea discuta mai clar caci acum nu stim ce si cu sta treaba.eu mi am spus punctul de vedere insa dupa test ve ti putea si d-voastra sa vi l spune ti. numai bine
focus 1,hatchback,1.6 i,74 kW,an 2002,Vin WF0AXXGCDA1E63702
gresea frlorin
Gold Member
 
Mesaje: 603
Membru din: 22 Feb 2007, 01:05
Localitate: caransebes
Maşina: Focus 1 Hatchback, 1.6 i,an 2002
VIN: WFOAXXGCDA1E63702

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 05 Mai 2008, 20:55

ok, in acest moment am 150 ps. 140 cu soft de la dimsport si restu cu unichip. avantajul?? am 3 softuri pe masina in acest moment (orig, safe, race) pe care le pot schimba oricind.

o sa revin cu detalii si fisa dyno.

recomand oriunde ati face resoftari sa faceti test dyno in timp ce faceti resoftarea. la prima proba de soft masina a scos doar 130 cu o mare gaura e cuplu la 3000 rpm.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde alexandrusavu » 05 Mai 2008, 21:49

De la 115 la 150 wow. Ai modificat și ceva fizic sau e doar soft?
Ceva informații despre performanțe ?
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 05 Mai 2008, 22:08

alexandrusavu scrie:De la 115 la 150 wow. Ai modificat și ceva fizic sau e doar soft?
Ceva informații despre performanțe ?


soft doar. urmeaza probabil o turbina mai mare, cu care poti ajunge lejer la 170ps, pt ca asta se plafoneaza dupa 3000 rpm. dupa care trebuie frine si discuri.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde alexandrusavu » 05 Mai 2008, 22:41

Să înțeleg că nu pui mare preț pe garanția ford nu :D?
Cea de la electrice + motor.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde muzica9 » 05 Mai 2008, 22:46

alexandrusavu scrie:Să înțeleg că nu pui mare preț pe garanția ford nu :D?
Cea de la electrice + motor.


ba da. tocmai d-aia am facut. ca este in garantie. ;)

sa stii ca in ceea ce priveste garantie este foarte mica distanta intre defect de fabricatie si proasta folosinta. oricind ti se poate imputa asta.

dupa cum am promis. fisa dyno. din pacate nu mi-a salvat si ultimul test. cea cu 151 ps este a doua incercare dupa cea de 147.

am montat buton in torpedou(pt moment, pina gasesc alt buton mai estetic pe care sa il pun linga butonul de dezaburire) pe care am:
pozitia I - 122 ps si 330nm(everboost inclus) low fuel
II-141 ps si 368 nm(everboost inclus) fun
III-151 ps si 380nm(everboost inclus) race
Fişiere ataşate
Grafic.JPG
Ultima oară modificat de muzica9 pe 05 Mai 2008, 22:58, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde alexandrusavu » 05 Mai 2008, 22:48

Am înțeles. ;)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Doc » 26 Mai 2008, 11:28

Am sa postez graficele de putere rezultate pe dyno in urma unei modificari de soft la un Ford Focus 2 1.8TDCI 115CP:

Testul 1 - original versus tunat aspad (colina):

18tdci115cp-aspad.jpg


Testul 2 - original versus tunat dimsport/obdtuning:

18tdci115cp.jpg


Testul 3 - dimsport versus aspad:

18tdci115cp-aspadvsdim.jpg


Mai departe userul muzica9 a adus si alte modificari la masina care au dus la rezulatele postate de el mai sus.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1402
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde gedan » 02 Iun 2008, 08:03

Cred ca discutia a plecat de la benzinare, pentru care nu am prea vazut oferte.
Si eu am cerut detalii de la diferite firme si nu pot sa zic ca m-a lamurit cineva.

personal consider ca una e sa vinzi produsele altora fara sa dai o garantie sau sa faci masuratori si alta e sa te pricepi la tuning de motoare...
Sierra 2.0i DOHC '92, K&N, Borla
Mondeo 2.0 TDCI '02 Ghia, 130HP, K&N
Nissan Primera 2.0l, 140HP, K&N
gedan
Gold Member
 
Mesaje: 623
Membru din: 26 Sep 2006, 14:36
Localitate: Bucuresti, Dr. Taberei
Maşina: Mondeo Tdci, 2002, 2.0l, 96KW, Ghia

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde RoadTrain » 03 Iun 2008, 23:09

incepand de azi, va vand casete luminoase fara fir, si pe cuvantul meu, vor lumina ca laserul!!!...pe bune, nu credeti?
mai altfel spus, referitor la Nm sau kW/cp:
logica prestator: nu pot demonstra ca esti prost, daca eu nu reusesc sa demonstrez inainte ca sunt mai inteligent, nu??
logica beneficiar: dar daca tot insisti sa ma faci prost, fa-o pe banii tai, si dupa aia eu voi trage concliziile.
altfel, toata discutia se refera la un sut in c_r pe bani, care te va avansa mai rapid decat unul gratis.
"You can choose any colour, as long as its black" H. Ford
Avatar utilizator
RoadTrain
Member
 
Mesaje: 331
Membru din: 14 Ian 2007, 00:17
Localitate: UK
Maşina: Focus II 1,6 Ti-vct Titanium

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Dior_GT » 08 Iul 2008, 15:33

Eu am facut si sunt foarte multumit. Se merita mai ales daca nu dai mai mult de 250 euro. Ce e peste acest pret e furt pe fata.
Dior_GT
Incepator
 
Mesaje: 4
Membru din: 07 Iul 2008, 17:57
Maşina: Ford GT

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde nicusors » 14 Iul 2008, 19:24

Facut acum 3 ani si sunt foarte multumit. Forduletu meu avea 75 cp. Am iesit din tara ( concediu Croatia) si nu prea indrazneam sa stau pe banda 2. Dupa tuning , 105 CP situatia s-a scimbat mult, a crescut si cuplul la 200,(de la 140) si am putut sta linistit pe banda 2 la 135 constant. Nu stiu cit conteaza caii dar cuplul face toti banii.
Avatar utilizator
nicusors
Incepator
 
Mesaje: 90
Membru din: 09 Iul 2008, 11:41
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Focus Mk3 1.6 115 PS
VIN: WF0LXXGCBLBS58021

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde chelloo » 07 Sep 2008, 19:40

doc ce putem scoate dintr-un ford fiesta 1.4 tdci 68cp (daca imi aduc bine aminte...) ? si la ce bani? riscuri?
masina are 4000 km e mai bine sa mai astept putin?
Avatar utilizator
chelloo
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 10 Iul 2008, 20:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Doc » 11 Sep 2008, 08:45

Ai aici valorile aprox ce se obtin dupa modificare: http://www.obdtuning.ro/?s=oferta&id=290. Pretul cu reducere pentru forumisti este de 250 euro. Impresii si discutii despre modificarea la acest motor gasesti aici: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... php?t=5466 sau http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... 91&page=20. Chiar daca nu este aceeasi marca de masina ambele impart aceeasi motorizare.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1402
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde plopflorin » 20 Sep 2008, 10:52

Salutari!...Ma gandesc de ceva vreme la o resoftare...pt ford focus 1.8 TDDI 90 cp...as vrea o parere sincera...merita investitia?...daca da, cam care ar fi puterea si cuplul la care va ajunge dupa resoftare?...merci mult!
Avatar utilizator
plopflorin
Ford Freak
 
Mesaje: 173
Membru din: 06 Mai 2008, 17:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.8 Zetec Coupe

Re: Remapari OBD / Chiptuning

Mesajde Doc » 26 Sep 2008, 09:00

Daca merita sau nu investitia depinde numai de tine. Tu esti in masura sa decizi cum vei cheltui banii, insa dupa o astfel de resoftare modelul tau poate castiga aprox 20CP si 40-45Nm cuplu.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1402
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login