Versus

New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde overseas » 24 Noi 2009, 16:36

Passat are formele mai 'amorfe', mai putin conturate, e adevarat. Ca sa fie si masina de familie 'serioasa', si de manageri, sa reziste si cat mai mult in timp. Oricum, fiecaruia sa-i mearga cat mai bine masinuta din dotare !
______________________________________________________
ex-Mondeo 2005, 4u, 1.8l, 125 cp, Magnum Grey, Trend + extra pack
overseas
Incepator
 
Mesaje: 97
Membru din: 18 Aug 2006, 12:06
Maşina: VW Passat 2.0 TDI CR DSG

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 24 Noi 2009, 17:57

overseas,591871 scrie: de 45000 km car cu mine un bidon de ulei fara sa fie nevoie :)



chestia cu consumatul de ulei era un laitmotiv pt cei ce vroiau sa loveasca in vw. insa mai sunt defazati care nu stiu ca vw a trecut la commonrail si pe motoarele in 4 cilindri de vreo 2 ani si de atunci nu mai exista acest consum, dar oamenii inca se mai leaga de acest aspect.

nu stiu cum merge un vw passat pt ca nu am condus niciunul insa este mult prea evident ca passat are un interior net superior lui ford mondeo . highline vs titanium nu pot fi comparate. mondeo transpira ieftinul prin toti porii.

de cumparat, nu as cumpara-o pe nici una pt ca mi se par amandaoua destul de obosite. m-ar incanta doar super ofertele de genul mondeo la 16.900 cu motor diesel de 125cp.
daca stau bine si ma gandesc, la clasa medie non premium mi-as gasi greu masina pe plac.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde DanielArdelian2 » 24 Noi 2009, 19:31

edit,592132 scrie:este mult prea evident ca passat are un interior net superior lui ford mondeo . highline vs titanium nu pot fi comparate. mondeo transpira ieftinul prin toti porii.


Macar de-ar fi mai ieftina si ca pret de achizitie, as intelege si as aprecia. Eu, de exemplu, as fi dispus sa fac un compromis la calitatea interiorului, in limite rezonabile, pentru un pret de achizitie mai mic.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde Cornel001 » 24 Noi 2009, 19:35

daca generatia noua de A4 are CR , atunci mai au de lucrat la el, mi s-a parut cam vibrant la relanti, pe Passat cred ca nu ar fi mai bine.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 24 Noi 2009, 20:30

cornele, nu stiu ce sa zic. cate masini atatea moduri de a se comporta si atatea potentiale defecte de fabricatie pe care un proprietar nici sa nu le constientizeze daca nu are o oarecare experienta. daca o raportam la masinile pe benzina, clar ca vibreaza. eu cat timp am avut, comparativ cu dieselurile ce le-am condus in diverse circumstante, mi s-a parut ca motorul este echilibrat bine astfel incat sa nu vibreze.

LATER EDIT
in alta ordine de idei, sa iau de la job o vectra 1.9cdti 100cp cu aprox 40.000km si sa renunt la cazatura de megane 1.5dci 80cp -106000km si astfel sa renunt la ideea de a ma pricposi peste un an cu masina noua ? greu de crezut ca peste un an va mai fi cineva de acord pt o alta masina daca iau acum vectra ce zace prin parcare. vecrta nu-mi place si ma gandesc ca mai bine mai rabd un an pt o masina mai de soi iar vectra asta sa ramana la un alt coleg.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde Cornel001 » 24 Noi 2009, 20:39

e adevarat ca l-am testat la ceva distanta de ele, dar oricum sunt chestii care le-am remarcat fie si independent, la masinile cu tdci/hdi (vb de tdci facut cu PSA), puteam sa jur ca sunt pe benzina , si aici vorbim de un amarat de pejo 206 1.4, sau un focus ca al tau, de fapt culmea ambiente, sau un focus ghia 2.0. In cazul focusului de 90 nu mai retin daca si in mers. La celelalte dieseluri, am remarcat vibratia caracteristica diesel la viteze mici, desi totusi la A4 nu era asa de pronuntata. (cand am zis vibrant ma refeream la comparatia cu cele de mai sus)
Acuma nu mai stiu cum e la Mondeo, caci cred ca nu are motoarele PSA.

Tinand cont ca am masina pe benzina si cealalta din familie tot benzina, deci mers aproape numai cu benzina, cred ca imi e cel mai usor sa-mi sara "in ochi" deosebirile la diesel, atunci cand le percep.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde DanielArdelian2 » 24 Noi 2009, 20:47

Cornel001,
Ca utilizator zilnic de motor pe benzina, sa stii ca iti inteleg senzatia. Am avut acelasi sentiment in toate masinile diesel premium in care m-am urcat (A4, C Klasse, Seria 3 E46 - mi s-a parut cel mai zgomotos).

Dar, comparativ cu un diesel non-premium, de exemplu Focus TDCi, un A4 este mult mai silentios. La viteze > 70 Km/h, zgomotul de rulare din Focus depaseste cu mult zgomotul total (motor + rulare) din A4.

Eu am avut senzatia ca la mers prin oras, pana pe la 50 Km/h si pana pe la 3000 RPM, Mondeo al meu de la profil este mult mai silentios si mai rafinat. La peste 100 Km/h insa, Audi ramane Audi. La E46 am fost destul de dezamagit de zgomotul de rulare, insa si aici anvelopele sunt foarte importante, poate era si drumul umed,...

Si apoi, asa cum zice si edit, am auzit de la proprietari diverse plangeri cum zgomotul la relanti depinde de calitatea motorinei, de cat e de incalzit motorul, etc...
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde adyamg » 24 Noi 2009, 22:50

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=68712 o scurta comparatie intre PD si CR.
In general Peugeot a facut tot timpul dieseluri mai rafinate decat VW. NU stiu daca ati observat in special la dieselurile astea de 1.9 si 105 cai din ultimi ani ca scot niste zgomote oribile(pur si simplu motorul ala bate) mai ales cand pleaca de pe loc sau de la semafor.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 24 Noi 2009, 23:04

motorul ala de 105cp scoate un zgomot penal.
ceea ce conteaza este ca antifonarea masinilor pe care este montat este f buna si in mers sunetul nu deranjeaza.

in general silentiozitatea motoarelor este data si de raportul de compresie. acel motor are 19:1 iar motoarele diesel moderne au toate sub 17:1 sau chiar sub 16:1(mai rar)
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde mondeo.ro » 25 Noi 2009, 02:24

Eu nu stiu ce e asa penal la interiorul noului Mondeo.E adevarat ca e dintr-o bucata si ca se putea turna intr-o forma mai frumoasa dar in rest Mondeo Titanium are interior mai placut decat Passat.In Passat e plin de plastic care se murdareste foarte usor si manerele de la usi se exfoliaza.Masina despre care vorbesc are 47.000km si nu e calarita ca a mea dar la MK3-ul meu nu am manere exfoliate. :-??

Eu inca nu am reusit sa vad pamantul sub masina daca deschid capota si cred ca nici la MK4 nu se vede.
Mondeo e la fel de inchegat ca B6 si se comporta la fel de bine la drum.Diferenta e ca in Mondeo ai mai mult loc si masina nu trece neobservata cum se intampla in cazul Passatului.

Passatul chiar nu are nimic special cu care sa ma convinga.E o masina banala.Nu-ti atrage atentia in mod deosebit.
Am condus trei Passaturi B6 si patru Mondeo MK4 si sincer ma asteptam la mai mult de la o masina care,cica,aspira la clasa premium. :))

Multi cred ca se vor calma dupa ce o sa conduca un B6 si un Mondeo MK4.
La interior Mondeo nu sta prost deloc iar materialele din Passat sunt supraevaluate. Sunt cateva masini in clasa non-premium care la capitolul 'interior' ii cam dau clasa Passatului. :-"
A inceput si VAG sa faca economie? :-"

Indiferent de situatie,in clasa non-premium as alege Mondeo MK4 iar Passat-ul figureaza undeva pe locurile 2-5. :)

PS:La cat si cum conduc eu Mk3-ul meu,am ajuns la concluzia ca Mondeo e o masina foarte fiabila.Altfel nu se explica cum de mai e intreaga. :))
Raman la Ford.
De VW nu mai sunt asa curios ca la 18 ani cand toti viseaza TDI frate!!! :))

PS:Vechiul PD manca si 1l de ulei in 10.000km daca te dai la ea. :-"
Afirmatia e verificata. ;)
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde clubkia » 25 Noi 2009, 21:35

Mie unul Mondeo imi place enorm, interiorul e decent, spatios si confortabil, iar la varianta titanium chiar bate spre premium. motorul de 2 litri pe benzina toarce foarte frumos, este elastic si nu consuma enorm. varianta diesel de 2 litri este superba, puternica si cu un consum excelent.(saptamana trecuta am avut ocazia sa conduc un mondeo titanium 2.0tdci, 70% afara ce e drept, si dupa 500km in 2 zile am avut un consum de 6.1). Insignia n-am apucat s-o conduc, dar am stat in ea si interiorul este, sa fiu cinstit, mai frumos decat cel de la mondeo. Ca performante nu ma pot pronunta, dar parca are motoare mai potente. Despre Laguna nu stiu absolut nimic, iar passatul nu ma impresioneaza, pare banal. In comparatia asta as sustine Mondeo, pt ca imi este familiar si imi place, dar daca as judeca la rece, cred ca Insignia e cea care merita sa castige.


In alta ordine de idei, de la anul va intra o noua masina in acest versus :)) :
http://www.ziare.com/sport/auto/11-24-2 ... deo-958905

efectiv e un hibrid intre Mondeo si Insignia, atat la exterior cat si la interior, partea frontala fiind clar inspirata de mondeo, iar cea posterioara de la Insignia. La interior iarasi o asezare similara Insigniei, dar cu materiale de la Mondeo (insertiile metalice de la titanium ) . Aceast aparitie spune multe despre comparatia de fata, cei de la Kia alegand sa copieze, in mod evident, cele mai bune masini din clasa respectiva ;) Daca va reusi sa propuna un pret ~25k euro, cu motorizarea de 290cp, s-ar putea sa aiba succes :-"
Avatar utilizator
clubkia
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 03 Mar 2009, 01:19
Maşina: Kia Proceed 1.6 126cp

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde clubkia » 25 Noi 2009, 22:02

ah am uitat de accord.... e criminal.... :)))
Avatar utilizator
clubkia
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 03 Mar 2009, 01:19
Maşina: Kia Proceed 1.6 126cp

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde cosminnus » 30 Noi 2009, 16:03

Daca nu primeam super oferta pentru Mondeo, Accordul ar fi fost alegerea! Honda este marca mea de suflet.
- Nici Insignia nu suna rau, iar Mazda 6 are o alura foarte sportiva pentru gustul meu (era o optiune).
- Passat o sa-mi iau cand implinesc 50 de ani.
- Laguna e urata la exterior insa bate spre premium la interior.

Daca as fi din nou in situatia de a alege, nu cred ca m-as arunca tot la Mondeo. Sunt cam dezamagit de fiabilitate: plastice care scartaie si ambreiaj care pulseaza/tremura (cei din service au spus ca nu e nicio problema insa mie nu mi se pare normal). Unui coleg i-a picat caseta de directie in primii 200 de km si altii au avut probleme cu volanta. Masina de 30.000 euro! In plus, consumul nu este chiar ok: 9-10% in oras, but I can live with that
cosminnus
Ford Freak
 
Mesaje: 232
Membru din: 27 Sep 2009, 16:55
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, 143cp, Titanium X, black panther, 5 doors

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde mondeo.ro » 05 Dec 2009, 01:40

Pai daca n-ai alte probleme decat plastice care scartaie si un ambreiaj care cica "tremura",atunci ar trebui sa fi fericit,nu ai nicio problema.
La ce te-ai asteptat de banii aia?La minuni?
Care Mondeo costa 30.000e?Cu 23-25.000e iti iei un Mondeo bine dotat si cu motor diesel.
Asta cu volantele pare sa fie o problema serioasa dar asta cu directia picata la 200km e tare de tot. :)) Poate n-o fi fost strans vre-un surub din fabrica. ;)
Din toate masinile din acest VS cred ca as alege intre Mondeo,Passat,Insignia si Laguna.
Insignia si Laguna le-as lua obligatoriu noi.
Passat si Mondeo le-as lua si sh.
Passat-ul...nici nu intra in calcul sa-l cumpar nou.E supraevaluat si e cam scump pentru ce ofera.
As lua in calcul si Skoda Superb dar nu-mi place deloc spatele.Daca ii dadeau o forma mai frumoasa si ii puneau stopuri ceva intre A6 si Octavia II FL,cred ca era mult mai ok dar asa... :| Pacat.
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde cosminnus » 07 Dec 2009, 12:31

Cum care mondeo ajunge la 30.000? Pai mondeo poate ajunge si la 35.000-40.000 dupa ce-i pui optionale :)
Ca poti lua la 23.000 e alta poveste. La fel de bine il poti lua si la 15.000 :)

Masina pe care mi-am luat-o eu este 28.000 fara reduceri si altceva. Daca dadeam doar un euro in urma reducerilor si discounturilor insemna ca valoarea ei era aproape zero?
cosminnus
Ford Freak
 
Mesaje: 232
Membru din: 27 Sep 2009, 16:55
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, 143cp, Titanium X, black panther, 5 doors

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 07 Dec 2009, 14:39

stiu ca nu e subiectul discutiei opelul vectra insa de o saptamana am si o astfel de masina cu motor de 1.9cdti si 100cp.
ce sa zic, raportat la 1.6tdci de 90 cp , motorul acestei masini trage mult mai bine si inca de la turatie joasa, vectra fiind cu aprox 150 kg mai grea ca focusul. poate masina doar stie sa-mi insele simturile insa m-a surprins placut.
masina e bine antifonata, suspensia nu trancane si chiar ma asteptam ca vecra sa fie penala insa chiar nu e asa. motorul e o moara cu ciocanele insa antifonarea fiind ok, nu e perceptibil decat la viteze mici.
consumul urban e oarecum maricel, adica aproximativ 2 litri la suta in plus fata de focus, invartindu-se la maxim 8,5%.
extraurban, consumul pare identic cu al focusului la acelasi regim de mers.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde PUYACA » 08 Dec 2009, 21:06

parerea mea: - si nu sunt din localitate - hac

masinile germane - 12 +
restul - 8-

clasament ce sa zic:
1 germany passat , leon cupra, ibiza chiar daca nu e cupra, superb , a4 chiar daca nu asta e ordinea
2 ***
3 ...
4 mazda 6
5 honduta ( fainuta rau )
6 hai si fordul desi mai bine pe locul 7
7 e ocupat tot de ford
8 restul

vb in cunostinta de cauza ( lucrez cu ele taica si pot spune lucruri grele ) am mers cu toate marcile posibile

germany up

10x man

pt orice piesa noua 07** *** ***

cu multa stima
PUYACA
Incepator
 
Mesaje: 83
Membru din: 01 Apr 2009, 15:03
Maşina: ford mondeo,2005, 2.2tdci , 114kw

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde mondeo.ro » 10 Dec 2009, 19:19

Taica eu cred ca tu esti dus rau... :))
Crezi ca esti singurul care a condus multe masini? ;) :-"
Asta cu 12+ e de rasu p...lii si crede-ma taica si eu vorbesc in cunostinta de cauza.
Leon si Ibiza sunt printre cele mai slabe masini din clasa lor cand vine vorba de comfort,spatiu si materiale asa ca mai informeaza-te si nu dezinforma lumea. ;)
Skoda Superb e intr-adevar superb dar nu l-as lua fiindca nu-mi place cum e desenata partea posterioara.
A4 nu intra in acest VS pentru ca face parte din alt segment de piata.
Mazda 6 e pe platforma de Mondeo si cred ca si o parte din motoare le au in comun.
Honduta...la care honduta te referi?Accord?Da ai dreptate e superb dar nu are acel ceva care sa ma faca sa-l cumpar.
Tu pui Ford pe locul 7 cand toata lumea stie ca e printre cele mai bune masini din acest VS. :-??

In acest VS intra numai masini de clasa medie si non-premium!
Tu ai bagat de toate natiile.Vrei sa spui ca Leon sau Ibiza e mai bun decat un Mondeo sau un Focus?
Am inteles ca lucrezi cu masini dar sa stii ca nu sunt de acord cu ce ai scris mai sus.

PS:Stiu ca VW face masini bune dar hai sa nu exageram. ;) :-t
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde cucucostel » 04 Ian 2010, 04:26

AOLEU!!! FACETI COMPARATII FARA SA FACETI MACAR UN DRIVE TEST!!!
am sa prezint dezavantajele masinilor>
1. passat - e scumpa in comparatie cu mondeo - iar tdi e mult mai zgomotos fata de tdci.
2. accord - mai are de invatat la tinuta de drum ( nu e chiar asa de confortabil ca mondeo ) la fiabilitate nota 10.
3. insignia - super zgomotos diselul dar cred ca motorul de 2.0 de 220 cp e criminal
4. toyota - super masini, superfiabilitate dar nu au motoare puternice
5. c5 mi-a placut ca tinuta de drum dar deah e fratzuza

una peste alata masina din semnatura a implinit 80.000km si se simte super ok.
2.0tdci titanium x.
cucucostel
Ford Freak
 
Mesaje: 191
Membru din: 06 Ian 2009, 00:07
Maşina: mercedes glk 220 light edition

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde Looney » 09 Ian 2010, 07:00

Chiar daca-s nou p-aici imi voi spune si eu parerea. In vara asta am fost la test drive cu o gramada de masini. Din cele cu care se fac p-aici clasamente, am fost cu:
2Mondeo 2.2tdci manuala
1Insignia 2.0D 130 CP manuala
3Accord 2.4i si 2.2d automata si manuala executive
6Passat 2.0tdi 170CP dotat pana in dintzi manuala
8Laguna coupe diesel (nu-mi mai amintesc cilindreea) manuala
5Passat cc 2.0i manuala
4Mazda 6 2.2d 185 CP manuala
7Avensis 1.8 147 CP si 2.2d4d 177 CP
9Citroen C5 2.0 benzina 2.2 diesel manual si automat 2.7 diesel
Toate masinile au fost fie varianta sedan fie hatch
In urma testelor am constatat urmatoarele, luand-o in ordine inversa a impresiei create.


C5
din punctul meu de vedere a picat la toate capitolele mai putin design si suspensie
+ suspensia hydractive este absolut senzationala (tata are un lexus ls460 si suspensia citroenului este comparabila la confort)
designul este foarte reusit si avangardist, luneta spate este de o inspiratie fantastica
scaune confortabile
insonorizare interioara foarte buna
- materiale foarte proaste (dupa 8 mii km, masina de test care era a directorului din buc avea nuca de la schimbator julita prin uzura si manerul de la usa soferului ciobit
motor foarte zgomotos si foarte gurmand (2.7D) in regim mixt am avut un consum de 11.2% cu o masina cu rodajul facut
motorul 2.2d trage mai prost decat 2.2-ul hondei de 150 CP consuma mult (in jur de 8-9%)
motoarele pe benzina consuma foarte mult si tragi de ele ca de-un cal mort
cutia de viteze automata creste consumul cu aprox 2 litri la suta in conditiile in care este una din cele mai proaste cutii automate pe care le-am vazut
chiar daca are cursa scurta, cutia manuala mi s-a parut foarte imprecisa
navigatia este absolut zero cu erori de masuratoare de cateva zeci de metri (stateam pe o straduta sa ma familiarizez cu comenzile si navigatia ma arata undeva in lateral in camp, la fro 30-40 de metri de unde eram de fapt)
desi scaunele sunt confortabile cand te asezi, dupa aprox 10 minute am inceput sa transpir, in conditiile in care afara era racoare (deci nu recomand sub nici o forma pielea)
comenzile pe volan sunt total aiurea, ai volumul pe dreapta in conditiile in care la nici 15 cm distanta ai acelasi control pe bord
navigarea prin meniuri este extrem de deficitara (dealerului i-a luat aproximativ 1 minut sa reseteze consumul, in conditiile in care face treaba asta de cel putin 10 ori pe zi)
chiar daca arata bine, volanul cu butuc fix este o mare tampenie, adesea la manevre dai cu mana in el
si nu in ultimul rand, pretul este unul prohibitiv, doar pentru suspensie, insonorizare si design nu merita)


Laguna
+ arata ok
scaune confortabile
motor fiabil din punct de vedere mecanic (nu cred c-ati auzit pe cineva cu renault sa-i pice vreo piesa pe la motor)
consum redus
- finisaje care chiar daca arata bine, sunt de proasta calitate
capacul scaunului soferului s-a desprins dupa 500 km
clapa care rabate scaunul soferului s-a defectat la al doilea sofer care s-a urcat in masina
piese foarte scumpe
motor slab ca performante


Avensis
1.8
+ motor cu performante bune
scaune confortabile
consum foarte mic desi am chinuit-o
cutie precisa
vizibilitate buna
portbagaj generos
- aspect imbatranit, nu urat, doar imbatranit (ma facea sa ma simt de 50 de ani)
2.2 d4d (diferente fata de 1.8)
+ performante bune
consum redus
tinuta de drum buna
- motor zgomotos


passat 2.0 tdi masina unui amic
+ sonorizare decenta
dotari multiple
tinuta de drum excelenta
portbagaj gigantic
directie precisa
- motor zgomotos
spatiu pentru pasagerii spate destul de mic
acelasi aspect de masina a unui om trecut de 50 de ani


passat cc (diferente fata de b6)
+ design atragator, aduce a mertz cls
- spatiu pentru pasagerii spate si mai mic (daca ai peste 1.80 dai cu capu in plafon)


mazda 6
+ motor puternic
consum redus
portbagaj generos
design exterior foarte reusit
scaune confortabile
tinuta de drum buna
- interior deficitar la capitolul materiale
ergonomia bordului gandita nu prea bine. ai comenzi pentru volum pe partea dreapta a volanului in conditiile in care cu aceeasi mana poti ajunge la cele de pe bord, in plus, butonul de volum nu-i tocmai cel la care te astepti si te trezesti adesea ca in loc sa dai mai tare sau mai incet, schimbi postul ori melodia.
confortul scaunelor spate este foarte prost datorita modului in care se rabat scaunele
motor zgomotos


honda accord
2.4i manual + automat
+ sunet al motorului placut
putere suficienta
consum decent pentru puterea sa
cutie de viteze manuala precisa
interior foarte confortabil si spatios
ergonomie a bordului buna
dotari de serie foarte bogate
- cutie manuala efectiv praf (a recunoscut-o si dealerul)
imposibilitatea de a personaliza intr-un fel sau altul masina iar accesoriile originale sunt foarte scumpe
portbagajul desi voluminos este foarte prost organizat datorita suspensiei spate multilink si astfel foarte greu de utilizat
golul dintre portbagaj si habitaclu care ramane dupa rabaterea banchetei este aproape inexistent, fiind foarte putine lucruri care incap in acel gol

2,2D manual + automat (diferente fata de benzina)
+ motor silentios
motor puternic (desi are doar 150 CP trage bine, aproape de performantele unui motor de 160 CP, probabil gratie cutiei)
consum foarte mic (regim mixt in bucuresti aprox 6%)
- se simte ca-i diesel la nivelul sonor


locurile 1 si 2 le impart intre mondeo si insignia
Nu am testat inca varianta de 190CP diesel cu tractiune integrala si lsd de la insignia, dar daca se va dovedi macar 70% buna pe cat e de laudata, ar cam lua locul 1, altfel, l-ar cam lua mondeo
La pret sunt similare, ambele fiind printre putinele masini din clasa, daca nu singurele care au ca optiune scaune ventilate (chiar daca insignia ofera aceasta optiune doar pentru sofer)
La test drive, ambele mi s-au parut a se tine excelent pe traseu, niciuna nu a creat surprize in viraje
Scaunele sunt un pic mai confortabile la mondeo
Comenzile pe volan sunt bine plasate la ambele desi imi place mai mult volanul de mondeo
Consola centrala si bordul mi se par mult mai inspirate la insignia decat la mondeo (ma dispera bucata aia mare de plastic din bord care in stanga are butonul de pornire si in dreapta nimic, doar ocupa locul)
Nu ma gadila cu nimic interfata color din bordul fordului, chiar nu ma uit in bord decat daca se aprinde ceva galben sau rosu, si nu stiu cati dintre voi stati cu ochii acolo
Imi place la nebunie chestia cu cadranele albe care se inrosesc la trecerea in modul sport
Ambele masini au suspensie adaptiva, lucru care cam lipseste concurentei
Farurile de la opel exceleaza si sunt superioare oricarei alte variante din clasa ei.
Portbagaje generoase in ambele cazuri chiar daca cel de la mondeo este vizibil mai mare
Designul exterior mi se pare a fi mai reusit la insignia, mult mai reusit. Nu ma prea impac eu bine cu botul ala rotund si bombag al fordului, parca nu se imbina bine cu spatele taios si aplatizat.
Preturile celor doua modele sunt similare la dotari similare
Sonorizarea insignia este cu mult peste sonorizarea concurentilor, cei de la infinity si-au facut treaba foarte bine. Chiar daca ford-ul se aude foarte bine, nu exceleaza si arata ca e loc de mult mai bine daca se apeleaza la niste oameni care stiu bine de tot ce fac.
Consumul opelului este vizibil mai mic decat cel al fordului dar nu cred ca putem lua in calcul diferenta asta, dat fiind ca exista si o diferenta de putere si cilindree. Poate la testarea versiunii de 190CP a opelului voi putea sa ma pronunt.
Ambele motoare sunt rafinate si au sunet similar chiar daca cel de pe ford pare un pic mai galagios, inauntru nu se simte niciunu din ele deranjant
Tot vorbind de motorizari, tre sa precizez ca insignia este peste ford, si chiar peste multi concurenti, inclusiv aclamatul vw in ceea ce priveste variantele de motorizare, asta fara sa luam in calcul opc care este intr-o clasa aparte la care niciunu din concurenti nu poate aspira, poate doar passat r32 sau r36 ce-i acum, chiar daca am dubii.
La drum intins, ambele au un nivel de zgomot interior al caii de rulare si produs de vand destul de redus incat sa nu deranjeze.

In concluzie, daca tractiunea integrala a opelului nu se va dovedi a fi ceea ce se promite ca va fi, voi inclina spre ford, altfel, balanta, cel putin a mea inclina usor spre opel.
Sper ca argumentele mele sa fie considerate pertinente si la obiect.
Unde am testat mai multe variante de motorizari, la a doua motorizare am mentionat doar diferentele dinamice fara sa mai precizez designul si interiorul care evident sunt aceleasi.
Looney
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 09 Ian 2010, 05:54
Maşina: Ford Mondeo 2002, 1.8

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde Looney » 09 Ian 2010, 07:23

Vin cu 2 precizari:
La honda, era vorba de cutia automata cand am zis ca-i praf
iar la motorul diesel, am zis ca-i silentios ca plus dar ca se simte ca fiind diesel ca minus. Motorul de accord este unul din cele mai silentioase din teste dar la turatii mai mari incepe sa isi faca simtita prezenta prin zgomot specific.
Looney
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 09 Ian 2010, 05:54
Maşina: Ford Mondeo 2002, 1.8

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde DanielArdelian2 » 09 Ian 2010, 10:35

passat cc (diferente fata de b6)
- spatiu pentru pasagerii spate si mai mic (daca ai peste 1.80 dai cu capu in plafon)


Mi se pare ciudat ca, pe de o parte ai criticat spatiul la cap pentru locurile din spate la Passat CC, iar pe de alta parte pui Insignia castigator, in conditiile in care sufera de aceeasi problema.

Mie mi-a iesit cam 1.78 la ultima masuratoare si stateam cu capul in plafon in spate la Insignia.

Iar plasticele la Insignia nu sunt mai bune ca cele de pe Mazda 6. Incearca sa apesi cu mana pe fata de usa, pe manerul usii sau pe zona centrala a bordului, sa vezi cum troznesc toate.

E adevarat ce se zvoneste, ca suspensia la Honda Accord este zgomotoasa la trecerea peste denivelari gen linii de tramvai?
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 11 Ian 2010, 08:33

DanielArdelian2,621321 scrie:E adevarat ce se zvoneste, ca suspensia la Honda Accord este zgomotoasa la trecerea peste denivelari gen linii de tramvai?



am condus eu varianta noua de accord. suspensiile trancane tare, mult peste ce ma asteptam si mult peste nivelul unei amarate de vectra.
am condus si varianta veche de accord insa doar pe autostrada si nu am putut sa vad acest aspect
nu stiu de unde a scos colegul nostru in postul de pe pagina anterioara spatiul mic pt pasagerii spate la pasaat. apoi la insignia cum este ?
ce nu-mi place mie la insignia este tocmai spatiul mic pt pasagerii spate(la fel este si defuncta vectra), plastice cam tari si portbagajul mic la varianta sedan(500 litri). portbagajul la varianta hatch este mai mare(530) litri insa hatch-ul vine cu un stergator PENAL.
de asemenea, insignia si c5 sunt grase si din cauza asta trebuie sa pui pe ele motor f mare.
de ex, C5 este mai greu ca un a6 sau un seria 5 si de aia a si avut colegul nostru impresia ca masina este o putoare.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde mondeo.ro » 11 Ian 2010, 13:46

Asa,de curiozitate,cate kg are Insignia si cate are C5 ?
M-am uitat in talon la un Passat B6 4motion si m-am speriat cand am vazut ca are 1730kg! :-O dar masina merge bine cu un 2.0TDI.
Daca un C5 cu motor de 2,2 nu se misca bine atunci e grav. :-S
Insignia cu motorul de 160cp e putoare sau se misca bine? :-/
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde edit » 11 Ian 2010, 14:32

C5 cu dieselul de 2.2 are 1800 kg. cu toate ca motorul are 170 cp acceleratia este de aprox 10 sec. dieselul de 2.7 litri si 204 cp trage masina pana la 100 km/h in 9.6 sec.
benzinarul de 3 litri si 211 cp misca masina in 10 sec.
de fapt c5 este mai greu ca un a6. 1800 kg are un a6 cu motor diesel v6 si tractiune integrala. cu motor in 4 cilindri, fara tractiune integrala ssi in echipare standard, echivalent unui c5, un a6 are 1600kg- 1650 maxim.

nu stiu ce sa zic de passatul ala 4 motion de 1730 kg. nu exista explicatie pt acele kilograme si in mod normal ar fi trebuit sa fie maxim 1700 cu tot cu optionale. poate este o greseala de tipar.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde mondeo.ro » 11 Ian 2010, 14:48

Nu,nu e greseala dar adevarul e ca masina e Highline si are o gramada de optionale.
Poate ca de acolo se trag kg alea in plus. :-??
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde bm3rmy » 14 Ian 2010, 18:21

Deci referitor la C5:
Diesel 2.0 160CP - 0-100 - 9.1 sec
Diesel 3.0 240CP - 7.9 sec
Cat despre greutate aici depinde de model dar o berlina e cam 1600 kg diesel, 1766 daca e motorul de 3l diesel.
uitati o fisa tehnica:
http://www.citroen.es/NR/rdonlyres/8CCC ... /c5ene.pdf
[flash=]Focus II 116CP TDCI [/flash]
Avatar utilizator
bm3rmy
Ford Freak
 
Mesaje: 198
Membru din: 09 Sep 2008, 09:30

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde muzica9 » 15 Ian 2010, 10:24

am facut ieri test drive cu new astra. finisaje interioare ok. design exterior placut.

dar...

la condus masina este praf. nici nu se compara cu focusul pe care il detin. .
motorul era 1,6 I 115 cai, cu buton sport. :)) mare fis.

am mai condus si insignia break 2.0 cdti 160 cai automata. aveam sensatia a stau pe loc in kickdown. 1700kg avea.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde b85xix » 15 Ian 2010, 15:26

Dieselul de 3 litri de pe C5 este foarte grav.Mie mi s-a parut ca misca destul de bine masina.Plus ca e foarte silentios nu inteleg de unde ai datele cu 9 secunde pana in suta la 3 litri.Este o greseala cu siguranta
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: New Mondeo VS Passat B6 VS Laguna III VS Accord VS Insignia

Mesajde Cornel001 » 15 Ian 2010, 15:33

mda, este o greseala de citit.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 17 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 17 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login