Pai in momentul in care nu ai habar de ceea ce inseamna o linie automata de productie si spui povesti... de ce sa te miri ca te mai ia lumea la misto? Ca pana la urma nici ei nu au venit cu dovezi, nu?
Fa socoteala ca fiecare producator se "uita" si in spate, ce rata de caderi si unde anume se petrec.
Avand in vedere ca masina se vinde cu garantie, tu ai vinde una proasta la care sa-i schimbi macar 2 ani piese multe in garantie, sa pierzi alti potentiali clienti care afla de probleme, sa platesti manopera si sa dai alte piese pentru inlocuire? Sincer, eu nu vad aici niciun castig, poate ma convingi si spulberi aceste calcule.
Nu uita sa iei in calcul urmatoarele: la cate repere intra intr-o masina, ce inseamna sa faci o dubla aprovizionare (cu piese si la calitatea a doua), managementul produselor finite (ca e jale daca ajunge un lot din asta in vest
), depozite, bani bagati in doua randuri de piese (chiar daca cele de calitatea a doua sunt mai ieftine, nu sunt gratis). Sa nu uitam ce inseamna si oprirea productiei pentru inlocuirea pieselor/subansamblelor, si tot asa.
Ce zici, e mai simplu sa sustii ca cele din vest sunt mai bune si ca ceilalti copii sunt rai si rad de tine, nu?
LE: Ca sa fi bine inteles: Nu neg ca se poate intampla mai des ca o masina ceva mai slaba din punct de veder calitativ sa ajunga in est, dar exclud intentia fabricarii unui produs prost din start doar ca este pentru alta piata. Si nu uitati ca preturile din vest sunt sensibil mai mari (sunt alte obligatii acolo legate de securitate, echipare, noxe, etc...)