Arhiva Comercial

VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde misu110383 » 26 Ian 2008, 22:04

Salut ! In primul rand si respectele mele fanilor Ford si in al doilea rand celor nemultumiti de service-urile Ford.

Va rog sa cititi acest mesaj pentru ca vreau sa schimb ceva in tara asta, legat de service-urile Ford.

Sunt unul dintre sutele de clienti care au cules masina de la un service Ford de pe teritoriul Romaniei cu probleme mai mari decat atunci cand a intrat cu ea in reprezentanta pentru o revizie.
Am o lista de 4 foi A4 cu diferitele probleme care au aparut dupa fiecare revizie la care am fost (monentan am 105.000km - 8 revizii) cu masina mea, cu care ma voi duce la service-ul Ford din localitatea in care ma aflu la directorul de service. Doresc explicatii pentru toate procariile care le-am suportat de-a lungul servisarii. Vreau raspunsuri la niste intrebari legate de service, angajatii care lucreaza acolo, service-urile in general in Romania, etc.

Nu vreau sa enumar toate nemultumirile mele acum, dar promit ca le voi pune toate in acest topic dupa intalnirea de saptamana viitoare. Vreau ca raspunsurile obtinute sa le fac publice pe acest site, iar mai apoi sa le trimit si sa le discut la Ford Europa pe mail sau personal printr-o deplasare in Germania.

Nu pot vorbi la Bucuresti pentru ca conducerea de acolo este interesata doar de vanzari si nu de service. Sunt innebuniti de bani si nu se gandesc la clientii care le-au cumparat masinile ci doar la potentalii clienti. Nu investesc in service-uri, salarii mai mari la mecanici pentru ca acestia sa nu mai ceara spaga sa nu-ti strice masina si de asemenea sa nu plece la alte firme si asa mai departe. Ei sunt doar vanzatori. Cine este cu adevarat interesat de un client simplu ca mine e doar fabricantul masinilor Ford din Germania, pentru ca vrea ca masinile produse de el sa satisfaca clientul.

Nu sunt copil si nici idiot cu ce vreau sa fac, sunt proprietar de 2 firme si intentiile mele sunt cat se poate de serioase.
Am avut si Dacii la firma inainte si pentru servisarea de proasta calitate a unui service autorizat Dacia, am fost contactat de Relatii Clienti Dacia si am stat de vorba cu Presedintele Renault Romania la rugamintea lui. Ceva s-a schimbat !

Dorinta mea este sa ma ajutati cu intrebari pe care doriti sa le adresati Directorului de service Ford- faceti abstractie de orice oras pentru ca este o reprezentanta Ford si toate reprezentantele trebuie sa indeplineasca aceleasi standarde. Eu am deja un set de intrebari si va rog sa-l completati cu ce va intereseaza de la service-urile Ford. Orice lucru legat de garantie, competenta angajatilor, nemultumiri, relatii post-vanzare, satisfactia clientului, tot ce doriti.
Atat doar ca intrebarile pe care le puneti trebuie sa fie la subiect, generale si nu pentru o anumita problema particulara, sa nu fie vulgare, etc. Eu am sa-mi permit sa le selectez si sa le prezint mai departe conducerii Ford. Stiu ca multe dintre ele nu vor avea raspuns din partea Ford pentru ca nu isi vor permite sa raspunda, dar si faptul ca nu imi vor da raspuns la intrebari e tot un raspuns pentru mine si pentru Ford Europa.

Va multumesc anticipat !

Sper sa ma sustineti si va promit sa fac ceva. Daca nu pentru masinile pe care le bagam acuma in service-urile Ford - obligati sa nu ne pierdem garantia, macar pentru viitoarele masini Ford pe care le vom achizitiona. Stiu ca voi fi tratat ca ultimul "gunoi" care vrea sa le bage bete in roate, dar nu este meritul reprezentantelor Ford din Romania ca cumparam Ford-uri, ci este meritul Ford Germania ca face masini bune si ieftine. Ei vor aprecia studiul meu si vor face ceva in privinta asta.

Eu unul am facut "gresala" sa ajung la service-ul Ford din Lyon- Franta cu masina si mi-am schimbat total parerea despre cum trebuie sa se comporte cu tine la un service Ford, care sunt standardele adevarate ale marcii Ford, cat de bine sunt instruiti mecanicii Ford si ce interesati sunt de satisfactia clientului cand acesta iese pe usa service-ului lor.

Astept intrebarile voastre !
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde ghidioneanu » 27 Ian 2008, 11:05

Inteleg ca vreti un fel de petitie colectiva , care sa contina probleme generale si nu cazuri perticulare . Pai fiecare din noi suntem cazuri particulare , fiecare a avut una sau n probleme cu masina sa personala , eu nu pot generaliza problema mea cu ... Folow me home " sau Alecsutzu nu poate generaliza problema cu cablul de la frana de mana , sunt probleme ale fiecaruia . La nivel inalt probabil ca se pot centraliza , si daca apare o repetare , abia atunci ...
Poftim , una din problemele generale ale service-urilor Ford din Romanaia : daca clientul vine la service cu masina nespalata , cum i se da inapoi ? Spalata , sau asa cum mi s-a scris in procesul verbal de receptie ... in aceeeasi stare " ? Domnul Konektor din Arad isi trimite clientii la spalat masina inainte sa intre la el in service , e normal sa mai pierd una -doua ore la coada la o spalatorie , caqnd un ucenic cu un jet in 5-7 minute poate cosmetiza masina ?
Bei mori , nu bei tot mori !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
Avatar utilizator
ghidioneanu
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 10 Mar 2007, 19:37
Localitate: Iasi
Maşina: FF sedan 1,8 TDCI 2007

Mesajde misu110383 » 27 Ian 2008, 12:25

In prima faza imi trebuie intrebari generale. Dupa aia o sa va rog sa postati toate problemele particulare, ce a patit fiecare cu masina lui, legate de service-urile Ford pentru a intocmi un dosar imens sa-l trimit la Ford Europa.
Oricum o sa listez de pe toate forum-urile tot ce e gresit legat de service-urile astea nasoale din Romania.
Ma ajuta foarte mult si daca ai zis ca e greu sa dai probleme generale si ca fiecare dntre noi a avut una sau n probleme la un service Ford romanesc.
SA NU FITI INDIFERENTI LA PROBLEMA RIDICATA DE MINE. O FAC PENTRU TOTI UTILIZATORII FORD DIN ROMANIA ! SCRIETI CEVA SA-I PUNEM LA ZID. INTREBATI !
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde Mihai L » 27 Ian 2008, 13:10

$1 scrie:$2..Poftim , una din problemele generale ale service-urilor Ford din Romanaia : daca clientul vine la service cu masina nespalata , cum i se da inapoi ? Spalata , sau asa cum mi s-a scris in procesul verbal de receptie ... in aceeeasi stare " ? Domnul Konektor din Arad isi trimite clientii la spalat masina inainte sa intre la el in service , e normal sa mai pierd una -doua ore la coada la o spalatorie , caqnd un ucenic cu un jet in 5-7 minute poate cosmetiza masina ?


Off topic: aici e vorba de bun simt zic eu...
La dentist cand te duci te speli si tu pe dinti inainte, nu? Nu cred ca este pe undeva pretentia sa fie masina oglinda, dar nici sa nu stii ce masina e acolo daca nu o speli...

On topic: Au mai fost diverse probleme, le gasesti pe forum. Singura constanta este atitudinea si profesionalismul mecanicilor.
In rest, masinile sunt bune (cazuri izolate cu probleme la masini noi).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde catser » 27 Ian 2008, 15:15

Eu cred ca initiativa ta este binevenita, si daca un asemenea proiect colectiv va reusi, asta va fi in avantajul nostru al tuturor.
Singurul punct slab care il vad eu este faptul ca problemele generale nu pot fi probate si nici verificate. Cei de la Ford Europe vor vrea probabil dovezi ale acelor probleme generale. O solutie ar fi ca la fiecare problema identificata sa fie atasate cateva cazuri concrete si precise (loc, data, persoana, documente...etc), care ar putea proba problemele enuntate in respectiva petitie. Merita incercat, n-avem nimic de pierdut, ci probabil doar de castigat...
Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.
Avatar utilizator
catser
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 04 Mai 2007, 10:33
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta Comfort 2007 1.25i 75CP Tango

Mesajde DanielArdelian2 » 27 Ian 2008, 16:12

Dupa cum vezi, lumea este foarte entuziasmata de idee, dar nu e foarte clar ce fel de intrebari doresti sa adresam. Spuneai ca tu ai pregatit cateva asa ca sunt convins ca ar ajuta foarte mult daca ai da cateva exemple.

Imagineaza-ti urmatorul scenariu: intrebam la Romcar "Ce intentionati sa faceti in legatura cu profesionalismul mecanicilor ?" - asta este o intrebare generala, iar ei iti vor raspunde la fel de general: "In anul 2007, am investit X milioane de euro in infrastructura si personal calificat, care sa asigure fericirea clientilor" si alte cateva fraze bombastice, vorbind fara sa spuna nimic.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Mesajde ghidioneanu » 27 Ian 2008, 23:57

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2..Poftim , una din problemele generale ale service-urilor Ford din Romanaia : daca clientul vine la service cu masina nespalata , cum i se da inapoi ? .....?


Off topic: aici e vorba de bun simt zic eu...
La dentist cand te duci te speli si tu pe dinti inainte, nu? Nu cred ca este pe undeva pretentia sa fie masina oglinda, dar nici sa nu stii ce masina e acolo daca nu o speli...
.


Pai daca pana sa ajungi la service treci printr-o gramada de balti si noroaie ? In plus , nu o sa mai ai nici tu chef sa opresti in primul rand la spalatorie , daca ti se opreste caruta in drum ... Cand ai auzit un zgomot suspect sau nu merge cava , primul meu gand e la service ...
Pe de alta parte si la cizmar ti se dau ghetele inapoi curatate si lustruite ... Hai sa fim seriosi .
Bei mori , nu bei tot mori !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
Avatar utilizator
ghidioneanu
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 10 Mar 2007, 19:37
Localitate: Iasi
Maşina: FF sedan 1,8 TDCI 2007

Mesajde Mihai L » 28 Ian 2008, 04:22

$1 scrie:$2..
Pai daca pana sa ajungi la service treci printr-o gramada de balti si noroaie ? In plus , nu o sa mai ai nici tu chef sa opresti in primul rand la spalatorie , daca ti se opreste caruta in drum ... Cand ai auzit un zgomot suspect sau nu merge cava , primul meu gand e la service ...
Pe de alta parte si la cizmar ti se dau ghetele inapoi curatate si lustruite ... Hai sa fim seriosi .


Ma refeream la chestiile rezonabile (nu a plouat de o saptamana si masina arata de parca ai facut curse in noroi, sau te duci la o revizie programata cu o saptamana inainte).
Sa fim seriosi, nu cred ca te trimite nimeni la spalatorie daca vii cu ea tractata.

Si daca tot ai adus vorba despre cizmari, zi-mi si mie daca te primeste vreunul cu o pereche de bocanci cu noroiul pe ei de doua degete, cand nici nu pot vedea ce sa-ti repare la ei... :twisted:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde misu110383 » 28 Ian 2008, 15:29

Problemele expuse la Service-ul FORD Cluj Napoca

In primul rand ce a umplut paharul:
Probleme înainte de revizie 105000km:
1. injector cu probleme;
2. EGR cu probleme – maşina afuma în sarcina mare;
3. încalzire în scaune doar pe treapta 1;
Ce s-a rezolvat din probleme: nici una.
Explicaţii:
1. Injectorul, deşi l-am comandat cu o saptamâna înainte la departamentul Piese de schimb – a ajuns la Cluj, nu au putut sa-l schimbe pentru ca lipseau garniturile anexe injectorului. Trebuie comandat injectorul împreuna cu garniturile pentru ca şi clientul sa nu fie pus la plata pentru manopera şi garnituri. Cum adica ? Îl facem alta data…..Pe timpul cui ?
2. “EGR-ul nu se schimba pentru ca toate diesel-urile afuma, dar îl vom curaţa un pic, dupa care o vreme nu o sa mai afume. “
3. Mi-au spus ca s-a rezolvat problema – “erau doua siguranţe inversate între ele” – cost reparaţii 68RON + TVA – pentru ce ?
Ce s-a întâmplat dupa ce am preluat masina:
Intru în masina şi vreau sa-mi pun telefonul în suport – suportul dezlipit şi lasat cazut pe o parte. Nu mi s-a dat nici o avertizare / explicaţie. Pe covorul din faţa – pasager ulei.
Încalzirea în scaune nu funcţiona decât pe treapta 1. Am revenit la service si
mi-au dat un BAIAT sa resolve problema. “ Nu se poate sa nu mearga pe treapta 2 pentru ca sistemul de încalzire în scaune are doar o siguranţa.” A stat 30min. şi a masurat cu multimetrul dupa care mi-a spus ca acuma merge pe treapta 2. L-am întrebat daca merge pe ambele trepte de încalzire şi a mai stat 30 min. dupa care îmi spune ca e ok şi treapta 1 şi treapta 2. L-am întrebat care a fost problema, ce a reaparat efectiv şi nu a ştiut sa-mi spuna, ci doar sa tot repete ca acuma merge şi nu ştie ce a fost defect.
Iau maşina şi pornesc catre casa. Pe la jumatatea drumului în interiorul maşinii intra fum gros de ulei / motorina arsa. La semafor iese fum gros de sub masina. Opresc pe marginea drumului şi deschid capota. In interior ulei varsat pe blocul motor, fum. Am sunat la reprezentanţa şi mi-au spus sa revin de urgenţa. Ma duc la ei cu geamurile jos şi ma preia un mechanic. Curaţa cu aer blocul motor, alternator, etc. Lasam masina sa mearga 10 min. dupa care nu mai iese fum . Explicaţie: E clar….colegul meu nu a avut grija şi a scapat motorina când a schimbat filtrul…..Trebuia sa puna un prosop.
Îl întreb de mirosul din habitaclu. Nu mai e o problema….Acuma nu mai are de ce sa miroasa. Tot weekend-ul a mirosit a motorina/ulei în masina, a intrat în tapiţerie, haine, par, etc. Vineri a trebuit sa conduc toata seara (vreo 2 ore) cu geamurile jos .
Ce primesc eu dupa revizia de la 105000km ? O maşina care afuma interior / exterior – inacceptabil şi care nu se poate conduce în condiţii de siguranţa, cu problemele reclamate nerezolvate. Şi cu personalul Ford care se uita urât la mine pentru ca mi-am permis sa-i deranjez pentru a doua şi a treia oara revenind cu problemele pe care ei trebuiau sa le resolve, şi care sunt scârbiţi de mine pentru ca sunt un client care îmi permit sa le spun ce nu-mi convine….

Dezamagiri de când am cumparat maşina:

La revizia de 2500km:
Am cerut instalarea unui sistem de încalzire pentru scaunele faţa. Sistemul a fost instalat.
Probleme dupa instalare: Protecţiile de plastic din lateralul scaunelor nu mai stau la loc. Au fost smulse la demontare. Suportul de pahar din faţa cotierei este fisurat. Murdarie în masina (resturi de dupa instalare). Butoanele de acţionare nu erau instalate unde le-am cerut.

La revizia de 15000km:
Dupa recepţia maşinii în porbagaj toate lazile erau rasturnate. Când i-am întrebat ce s-a întâmplat cu ele, de ce s-a mers aşa cu masina au raspuns ca cine a condus maşina merge frumos. Nu e el de vina. Atunci cine ?

La revizia la 30000km:
Pe kilometraj 14 km în plus. Explicaţie: Am fost în drive-test sa verificam daca totul e OK cu maşina. Facem asta de fiecare data cu masinile la revizie. Urme de pantofi inclusiv pe covoraşele din spate. Nici o explicaţie.

La revizia la 45000km:
Se schimba placuţele de frâna faţa pentru ca erau prea uzate. Le-am cerut sa mi le dea înapoi dupa schimbare şi erau uzate jumatate. Mai le puteam folosi liniştit înca 30.000km. Când le-am spus sa nu le schimbe ca nu este cazul m-au pus sa semnez o hârtie ca nu sunt de accord, etc. Nu m-am mai complicat.

La revizia la 60000km:
Probleme cu batai la puntea spate. Dupa doua întoarceri la service au schimbat colierul de la cablul de frâna. Problema rezolvata.
Probleme cu aerul condiţionat – intra un miros înnecacios la comutarea on/off AC. Rezolvare: trebuia curaţat sistemul. Rezolvare FORD: au schimbat filtrul de polen pe banii mei: manopera + piese schimb. De ce ? Când le-am spus sa dea jos filtrul nou au spus ca nu mai pot pentru ca au rupt filtrul vechi la demontare. Idioţi ! Am luat filtrul vechi în mâna si am constatat ca nu era înfundat ci avea doar deuneri de praf pe exterior.
Am efectuat curaţarea la un alt service pe banii mei.

La 90.000km:
Probleme cu senzorul de la pedala de ambreaj, injector, EGR – masina afuma în sarcina, torpedou blocat – nu se mai deschidea.
Probleme rezolvate – nici una.
Mecanismul de la torpedo a trebuit sa-l platesc din bani personali, pentru ca Ford-ul meu are mai mult de 60.000km. Si ce daca ? La reprezentanţa la Bucureşti mi-au spus ca masina e veche şi ca se schimba mecanismul pe banii clientului. Eu ce sa înţeleg ? Ford-ul de 1 an este masina veche ? Le-am spus de doua ori ca e un defect de fabricaţie şi nicidecum folosirea incorecta sau vechimea.

La 105000km – problemele enumerate la inceputul mesajului.

Alte probleme şi modalitaţi de rezolvare:
Batai la puntea spate. Defecţiune: colierul de la cablul de frâna de mâna destrâns. Rezolvare FoRD: înlocuire cablu de frâna de mâna pe cheltuiala clientului – piese + manopera. Explicaţie: Nu avem colier ca piesa separata. Trebuie schimbat tot cablul. Nu este acoperit de garanţie pentru ca este piesa de uzura.
Înlocuire janta spate şi reglaj de direcţie – 6 ore a trebuit sa stau în sala de aşteptare.
Revopsire haion porbagaj – vopseaua prezinta defecte dupa nici un an de la revopsire. Ce e de facut ? Lacul a curs în partea inferioara a haionului şi a trebuit curaţat / retuşat.
Înlocuire spoiler spate – spoiler-ul nou prezinta mici deformari de la montaj, defecte de vopsire, nu sta fix în elementele de prindere de şasiu.

Exemplu de service cu satisfacţia clientului 110%: Reprezentanţa Lyon Franţa:
- comanda a fost preluata de directorul general de reprezentanţa, în special când a auzit ca sunt client strain şi nu am cumparat maşina de la ei; îmi da opţiunea sa vin în aceeaşi zi sau în ziua urmatoare la prima ora sau sa-mi aleg o zi din saptamâna oricare.
- când ajung la reprezentanţa şeful de service preia maşina şi o da mai departe la un mecanic tânar ( 25 de ani din care 7 ani lucraţi la Ford). Acesta verifica masina şi îmi spune exact ce probleme are şi care este modalitatea cea mai rapida de rezolvare. Între timp se verifica seria de şasiu şi se confirma garanţia internaţionala. TOTUL se rezolva pe garanţie.
- pun maşina pe tester şi schimba soft-ul cu ultima generaţie de la Ford pentru motorul meu;
- îşi cer scuze ca trebuie sa revin urmatoarea zi pentru ca piesele ce urmeaza schimbate trebuie comandate la Paris.
- Urmartoarea zi rezolva problema (senzorul de la pedala de ambreaj) şi se ofera sa-mi schimbe injectorul şi EGR-ul pentru ca nu mai corespunde la normele de poluare, dar ca trebuie sa mai aştept o zi ca nu le au pe stoc. Îi pufneşte râsul când aud ca în Romania se schimba închizatoarea de la torpedo pe banii clientului şi ca sunt lasat sa circul cu injectorul şi EGR-ul în starea în care sunt. Din pacate a trebuit sa ma întorc în ţara şi nu am mai facut schimbul de piese, deşi francezii m-au rugat sa mai stau înca o zi sa fie ei împacaţi sufleteşte.
- în sala de aşteptare recepţionerul mi-a adus ceai/cafea şi reviste pâna se rezolva problema.
- la predarea maşinii înapoi a venit personal directorul general şi m-a întrebat daca s-a rezolvat problema, daca sunt mulţumit de lucrare, daca sunt mulţumit de mecanici şi daca ma mai poate ajuta cu altceva – daca mai sunt alte probleme care trebuie rezolvate la maşina.
- Obs.: Atelierul de la Lyon arata de doua ori mai rau ca cel de la Dacia din Cluj ? De ce ? Se investeşte oare în altceva la Lyon ? În ce anume ? Era plin de Ford-uri pentru revizii/reparaţii şi totuşi s-au ocupat imediat de mine ca sa fiu satisfacut ca şi client şi sa ies cu zâmbetul pe buze de acolo….De ce ?
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde misu110383 » 28 Ian 2008, 15:33

ÎNTREBARI adresate atat directorului de service cat si directorului RMB Interauto Cluj:
Cine are autoritate sa schimbe ceva în Cluj. Dar în România ?
Directorul RMB interauto şi directorul ROMCAR Bucureşti
De ce nu exista un sistem de verificare a satisfacţiei clienţilor – de exemplu ca şi la Dacia Service ? Ar afla o mulţime de clienţi nesatisfacuţi de serviciile Ford în România.
Exista şi s-a facut.
De ce sunt tot timpul mecanici noi la Ford şi aceeaşi ingineri / recepţioneri / personal la facturare ?
Sunt mecanici trei luni în proba şi din ei ramân doar o parte. Din mecanicii care ramân nu pleaca aproape nici unul. Poate unul, doi….
De ce aveţi tarife aşa de mari şi servicii dezamagitoare ?
Tarifele Ford sunt standard pe ţara şi încercam permanent sa îmbunataţim serviciile.
De ce la o reprezentanţa Ford din România se schimba o anumita piesa pe garanţie şi la alta reprezentanţa pe banii clientului ?
Nu ar trebui sa fie aşa. Piesele pot fi întrebuinţate diferit.
De ce este discutabila garanţia de 4 ani de zile şi “ mai vedem noi ce putem schimba pe garanţie şi ce nu” ? Unde se poate procura un desfaşurator oficial cu ce se schimba în garanţie şi ce nu ?
Va vom pune la dispoziţie desfaşuratorul cât de curând. Garanţia totala FORD este doar de 2 ani dar şi acolo depinde în ce condiţii a fost întrebuinţata piesa respectiva. Restul garanţiei de 2 ani este data de ROMCAR şi este doar pentru anumite piese.
Cum pot eu achiziţiona un Ford nou în condiţiile în care service-urile sunt dezamagitoare şi sunt absolut convins ca nu ar şti remedia o problema aparuta la suspensia autoadaptiva sau la sistemul HMI şi ar face teste pe noua mea maşina ?
Mecanicii actuali nu stiu rezolva astfel de probleme dar vor participa la programe de training. Se vor face teste pe primele masini cu probleme de acest fel.
Eu le platesc timpul acordat reviziei dar mie cine îmi plateşte timpul meu acordat reprezentanţei când trebuie sa ma întorc cu probleme nerezolvate? Cine îmi ofera maşina de schimb atâta timp cât maşina îmi va sta în continuare la service ?
Am dori sa va putem oferi o masina de schimb dar momentan acest lucru nu se poate.
De ce nu educaţi personalul de service sa spuna “Ne pare rau… Ne ocupam imediat de problema ! “ în loc de “ Asta e ! Acuma….eu ce vreţi sa fac” ?
La mine în vocabular nu exista “Asta e !” Orice problema trebuie rezolvata. Adresati-va şefului /directorului de service in momentul cand sunteti nemultumiti de o lucrare si nu receptionerului sau mecanicilor.
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde misu110383 » 28 Ian 2008, 20:24

As vrea sa fac cu ajutorul moderatorilor si cu ajutorul vostru un chestionar pentru clientii Ford care sa fie pus la dispozitia lor in momentul in care intra cu masina in service - sau dupa ce ies. Am sa incerc sa vorbesc pe plan local mai intai in Cluj si sper ca mai apoi pe toata tara sa introducem aceste chestionare la dispozitia service-urilor Ford sa-si poata forma o parere despre satisfactia clientilor. Ar ajuta foarte mult mai departe la scrisoarea deschisa catre Ford Europe.
Am vorbit despre aceste chestionare cu Seful de service Ford Cluj si inca nu mi-a dat un raspuns, dar sper sa ne inteleaga si sa faca ceva.
Am pus problema de asemenea sa vina specialisti din Germania de la firma mama pentru training-uri in Romania la mecanicii nostri si i s-a parut o idee buna. Doar ca trebuie sa fie de acord germanii cu astfel de activitati. E oricum interesul lor sa fim noi multumiti.

Chestionarul trebuie sa cuprinda intrebari de genul:

"Sunteti multumiti de serviciile prestate de reprezentanta....."
"La ultima revizie vi s-au rezolvat toate problemele constatate ?"
"Sunteti multumiti de relatia client-receptioner?"
"Ati fost chemat pentru receptia masinii inainte de plata facturii pentru lucrare ?"
etc.

Astept intrebarile dvs.
Rog moderatorii sa ma sustina !!!
Si sa nu ma intelegeti gresit ! Nu vreau sa fac rau absolut deloc, nu vreau sa ma razbun pe nimeni....vreau doar sa se schimbe ceva in bine !
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde Mihai L » 29 Ian 2008, 00:11

Daca ei nu inteleg ca trebuie sa se schimbe si sa plece din interior... Noi nu-i putem schimba.
Aaaaa, daca vor, normal ca putem si vrem sa-i ajutam.
Chestionarele de care zici cred ca sunt devoltate in UE/etc, de asemenea si diverse "tactici" de multumire si de atragere a clientului. Diferenta majora intre noi si ei este numarul de service-uri (uita-te la BDT, la cate rateuri da constant si daca vrei sa te programezi nu ai loc doua luni) si numele la care cei din afara tin. Probabil va ajunge si la noi acea mentalitate, dar vorba ceea, va mai curge multa apa pe Dambovita...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde misu110383 » 29 Ian 2008, 14:42

In Romania e o problema foarte mare. Sunt foarte multe reprezentante, sunt vanzari foarte mari dar service-urile sunt putine. Dar asta e problema cea mai mica. Toti Directorii Ford di Romania vor zice ca investesc puternic in service-uri, ca au cele mai frumoase reprezentante.
Nu asta e problema. Apreciem ca arata toate bine, sunt foarte buni la vanzari...etc.
Daca te progameaza in doua luni la BDT, la Cluj e nevoie doar de 1-2 saptamani. Asta pentru ca sunt mai putine automobile. Dar eu stiu sa-mi fac programarea din timp, asa cum si tu presupun ca te gandesti cu 2 luni inainte.
Problema majora si care va fi discutata e ca in momentul in care mergi la revizie doresti personal competent care sa aiba grija de masina. Aicea trebuie sa lucram. Daca o tara intreaga se plange la Ford Europa ca VREM mecanici mai buni, sunt convins ca vor lua atitudine.
Pana una/alta trebie sa-i facem sa inteleaga problemele noastre si cand vor vedea ca sunt probleme grave la personalul de service, ne vor ajuta si ei sa il imbunatatim.
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde Paulp » 29 Ian 2008, 14:59

Eu am avut 2 experiente cu reprezentantele Ford.
Din fericire eu am luat masina de afara asa ca nu am avut nevoie sa fac revizia la ei.
Dar, prima oara cind am ajuns la Tester (reprezentanta Ford din Iasi) si am intrebat cit mai costa sa-mi monteze o alarma obisnuita, mi-au dat un scor de era sa cad jos. Asta ar fi o problema, costurile foarte mari ale interventiilor. (Mi-au cerut 7 mil pe o alarma, pe care am montat-o ulterior la un atelier specializat cu 2.5 mil).

A doua legatura cu un service autorizat a fost la Oradea la Casa Auto. Am ajuns acolo pe platforma, cu ajutorul Ford Suport (apropo, asta ar fi o alta problema la Ford Romania, Ford Suport se ocupa doar cu transportul, nu au nici un fel de diagnoza pe loc, desi un laptop si un cablu OBD ar putea scuti multe drumuri si timp pierdut).
Fiind din alt judet, am avut prioritate la interventie, asta e un punct pozitiv.
Dar diagnoza a fost absolut haotica, mai precis erorile semnalate de jucaria mecanicului nu aveau treaba cu problema propriu-zisa. Trebuia aerisit de fapt filtrul de motorina, si pina sa ajunga la asta, m-a pus sa schimb senzorul de volanta (l-am schimbat ulterior, degeaba) si mai aveam putin si schimbam si pompa de motorina, tot degeaba.
Deci profesionalism la nivelul lu nenea Gigi din parcare: poate o fi de la asta, poate o fi de la asta.
Focus 2002, break, Ghia, 1.8 TDDI, 90CP...
Fost focusar, allways focusar!
Avatar utilizator
Paulp
Petrol Head
 
Mesaje: 3176
Membru din: 05 Aug 2005, 17:16
Localitate: Iasi
Maşina: Fiat Linea, 2011, 1.4, Active

Mesajde Mihai L » 29 Ian 2008, 15:08

$1 scrie:$2n Romania e o problema foarte mare. Sunt foarte multe reprezentante, sunt vanzari foarte mari dar service-urile sunt putine. Dar asta e problema cea mai mica. Toti Directorii Ford di Romania vor zice ca investesc puternic in service-uri, ca au cele mai frumoase reprezentante.
Nu asta e problema. Apreciem ca arata toate bine, sunt foarte buni la vanzari...etc.
Daca te progameaza in doua luni la BDT, la Cluj e nevoie doar de 1-2 saptamani. Asta pentru ca sunt mai putine automobile. Dar eu stiu sa-mi fac programarea din timp, asa cum si tu presupun ca te gandesti cu 2 luni inainte.
Problema majora si care va fi discutata e ca in momentul in care mergi la revizie doresti personal competent care sa aiba grija de masina. Aicea trebuie sa lucram. Daca o tara intreaga se plange la Ford Europa ca VREM mecanici mai buni, sunt convins ca vor lua atitudine.
Pana una/alta trebie sa-i facem sa inteleaga problemele noastre si cand vor vedea ca sunt probleme grave la personalul de service, ne vor ajuta si ei sa il imbunatatim.


Cand ai un accident sau nu-ti functioneaza masina nu mai stai sa te programezi din timp... :twisted:
Spuneam ca vrem sa-i ajutam - foarte probabil stiu de forum, apar multe probleme cu service-urile.
- In afara de un director de service de la Arad, un angajat de la CSD si de un alt angajat de la Romcar care a infipt o lopata intr-o masina aflata in service nu am aflat de altii;
- Si BDT si Romcar au initiat de mai bine de un an parca niste formulare legate de reprezentante si servicii - la toate am raspuns si eu si alti forumisti pe masura. Ai constatat vreo imbunatatire in servicii? Eu nu am auzit... :evil:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Officer » 29 Ian 2008, 15:33

Stiu ca s-a mai discutat dar vreau sa redeschid subiectul. Daca tot ati inceput aceasta initiativa si credeti ca ajungeti la Ford in Germania ar fi bine sa ne adunam si sa semnam o petitie, cu nume, prenume, VIN-ul masinii si unitatea service la care am avut probleme.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Mesajde misu110383 » 29 Ian 2008, 20:58

Formularele ajung la reprezentanta mama din Bucuresti, care sunt de fapt vanzatori. Post-vanzarea lasa de dorit. Cine e direct interesat de service-uri sunt directorii de service locali. Daca putem cadea la intelegere cu ei se poate imbunatati relatia client/service.

Daca spre exemplu in Cluj 50 de utilizatori Ford isi doresc sa verifice masina de acuma incolo inainte de a plati factura pentru revizie si se dovedeste a fi o practica buna si multumitoare pentru client, se poate implementa acest lucru.

Eu as fi de exemplu MULT mai multumit daca inainte de a face plata facturii, receptionerul sau directorul de service m-ar invita in parcarea service-ului la masina sa vad ce au facut mecanicii, sa verific masina si sa confirm ca totul e ok. Daca sunt probleme nerezolvate, rezolvate prost, murdarie pe masina sau in masina, zgarieturi, piese/lucruri lipsa, etc......intelegeti ce vreau sa spun, ma pot adresa direct persoanei care a venit cu mine si sa le rezolvam pe loc. Nu sa iau masina acasa, cu factura deja platita si sa-mi dau seama pe drum ce s-a intamplat cu vehicolul de fapt.

ASCULTATI-MA BINE ! Nu sa ma duc EU sa verific masina ! Sa ma invite Directorul de service sa fac asta !

Voua nu v-ar placea chestia de mai sus ? Se poate implementa in service-urile din Romania daca ma sustineti ! Daca o gramada mare de clienti vor asa ceva, se poate face. Si sunt convins ca service-urile noastre o sa colaboreze. Sunt multe idei ce trebuie implementate si care vin din nemultumirile noastre. Haideti sa le rezolvam !

In Lyon Franta receptia masinii am facut-o impreuna Directorul de reprezentanta care s-a uitat personal la masina si la motor (a intrebat in gluma daca e noua, sa ma faca sa ma simt bine...). Vreau si asa ceva in Romania. Daca suntem nemultumiti de servisari, trebuie in primul rand sa ne adresam Directorului de service. Sigur ca asta nu prea se intampla pentru ca fie nu e acolo, fie ne certam cu receptionerul, fie cu aia de la facturare, fie cu mecanicii, fie plecam acasa si ne exprimam nemultumirile pe forum.

Dar situatia e cu totul alta cand vine Directorul de service la receptia masinii si te intreaba personal daca totul e ok cu masina, daca esti multumit, daca mai sunt si alte probleme.....etc. Intelegeti ? Sunt convins ca da !

Si directorul general RMB Interauto Cluj mi-a spus in discutia care am purtat-o luni ca asta vrea si el. Sa receptioneze seful de service. Sa discuti cu o persoana care sa aiba putere in service si daca esti nemultumit de ceva sa ationeze imediat.

Puneti-va mintea la contributie si haideti sa facem ceva !
Ultima oară modificat de misu110383 pe 29 Ian 2008, 21:14, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde misu110383 » 29 Ian 2008, 21:08

Legat de petitie, ajungem si la asta, doar sa aveti rabdare.

Ascultati-ma ca e mult mai bine sa faci ceva ca si client, sa incerci sa schimbi ceva, sa spui celor de la Ford ca da rezultate si atunci ne vor sustine si mai mult.

Cand am fost la reprezentanta si am vorbit cu cei 2 directori le-am spus de Ford Europa, le-am spus de voi de pe forum - de fapt de pe mai mute forum-uri si de si de intentiile mele.
Nu au spus NU legat de deplasare in Germania, ci mai degraba mi-au ascultat nevoile ca si client, mi-au multumit ca ma implic si au pus problema schimbarii.
Nu zic ca toate service-urile Ford vor face asa, dar daca in Cluj da roade ce facem noi aici, va avea efect in si in tara. Asta pentru ca noi suntem clientii Ford, noi venim cu masinile la ei si noi ii platim sa faca treaba ( buna sper).
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde Mihai L » 29 Ian 2008, 21:11

Nu as vrea sa-ti stric elanul, dar:
1) nu poti impune unui service cum sa lucreze
2) treaba unui director de service nu este sa preia masinile/predea clientului, sa fim seriosi.
3) zici de discutiile cu directorul service-ului: asta mi se pare OK in conditiile de care ai avut parte. Insa ai observat vreo crestere a serviciilor in urma discutiilor? Vad ca te-ai plans la (probabil) fiecare intrare in service...

Eu l-as invita si pe konektor sa ne spuna unde crede el ca ar trebui actionat ca sa fie cat mai eficienta interventia noastra.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde misu110383 » 29 Ian 2008, 21:53

Mihai !
Numarul 1: Nu poti impune tu sau eu. Dar 100 utilizatori pot propune la Directori. Ma intelegi ? O scrisoare semnata de toti 100 face foarte mult. Crede-ma !
Si la service-urile care nu colaboreaza nu mai mergem ! Vedem care e cel mai profesionist, cel mai intelegator cu noi si acolo mergem.

numarul 2: Este treaba directorului ! Este direct interesat de asta ! (Doar ca sta prost cu timpul). El raspunde direct de ce se intampla. El ia decizii in service. El trimite, aduce, face, da comanda sa se repare, organizeaza, etc.
E drept ca o face prin receptioner, mecanic, casier, etc. Dar el e cel care face tot. Daca intelegem asta, acolo trebuie sa "batem cuie". La el trebuie sa ne adresam. In Cluj mi-a zis: daca esti nemultumit la mine vii, daca nu-ti convine mecanicul la mine vii si-mi spui, daca e orice problema mie imi spui si voi avea grija sa se rezolve.

Numarul 3: M-am plans dar din pacate la cine nu trebuie. Sunt convins ca 95% din cilenti se plang la receptioneri pentru ca ei sunt persoanele de legatura dar nu ei sunt persoanele cere iau decizii in service.
Si directorul de service mi-a spus: trebuia sa vii la mine !

Daca am observat o crestere a serviciilor in urma discutiilor ? Cu siguranta pentru mine da! insa nu stiu daca si pentru altii. De aceea trebuie sa fim uniti si sa facem ceva in comun. La masinile de la firma mea discut de acum incolo direct cu Directorul de service de revizii, imi aleg mecanicul care cred eu de cuviinta ca stie ce face, dar nu asta a fost scopul discutiei mele la Ford.
Am spus ca imi retrag masinile de la service-ul lor daca nu se schimba ceva.
Sa ne simtim bine la service-uri, sa stim ca am facut o alegere buna cu un service Ford din Romania.
Daca majoritatea clientilor doresc ca pe viitor conducerea service-ului sa se intereseze direct de fiecare masina predata clientului si de satisfactia clientului - daca este multumit de lucrare, se va intampla. Pe mine poate sa ma refuze si sa-mi rada in fata, dar la 50 oameni nu. El nu o sa accepte 50 de nemultumiti pentru ca e service-ul de care se ocupa personal.
Avatar utilizator
misu110383
Ford Freak
 
Mesaje: 207
Membru din: 09 Mar 2007, 06:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo 2005 2,0Tdci 155cp 380Nm Trend
VIN: WF04XXGBB45D00079

Mesajde Mihai L » 29 Ian 2008, 22:53

$1 scrie:$2ihai !
Numarul 1: Nu poti impune tu sau eu. Dar 100 utilizatori pot propune la Directori. Ma intelegi ? O scrisoare semnata de toti 100 face foarte mult. Crede-ma !
Si la service-urile care nu colaboreaza nu mai mergem ! Vedem care e cel mai profesionist, cel mai intelegator cu noi si acolo mergem.

S-a incercat asta, fiecare pe contul lui, e adevarat. Daca te-ai mai uitat printre recomandari, vei vedea ca deja forumistii cauta service-urile recomandate si le evita pe celelalte.

numarul 2: Este treaba directorului ! Este direct interesat de asta ! (Doar ca sta prost cu timpul). El raspunde direct de ce se intampla. El ia decizii in service. El trimite, aduce, face, da comanda sa se repare, organizeaza, etc.
E drept ca o face prin receptioner, mecanic, casier, etc. Dar el e cel care face tot. Daca intelegem asta, acolo trebuie sa "batem cuie". La el trebuie sa ne adresam. In Cluj mi-a zis: daca esti nemultumit la mine vii, daca nu-ti convine mecanicul la mine vii si-mi spui, daca e orice problema mie imi spui si voi avea grija sa se rezolve.

NU asta este treaba directorului, ca de aia nu are timp...
Fiecare are treaba lui, nu trebuie sa vina directorul sa trimita mecanicul dupa filtrul de ulei, placute de frana, carpe si alte alea.
Da, in cazul in care apare o problema ar trebui sa intervina si sa remedieze cauza care a determinat problema. Receptionerul eventual retrimite masina la mecanic si cu asta s-a terminat. Clientul urmator poate pati la fel.


Numarul 3: M-am plans dar din pacate la cine nu trebuie. Sunt convins ca 95% din cilenti se plang la receptioneri pentru ca ei sunt persoanele de legatura dar nu ei sunt persoanele cere iau decizii in service.
Si directorul de service mi-a spus: trebuia sa vii la mine !

Mi se pare de bun simt.

Daca am observat o crestere a serviciilor in urma discutiilor ? Cu siguranta pentru mine da! insa nu stiu daca si pentru altii. De aceea trebuie sa fim uniti si sa facem ceva in comun. La masinile de la firma mea discut de acum incolo direct cu Directorul de service de revizii, imi aleg mecanicul care cred eu de cuviinta ca stie ce face, dar nu asta a fost scopul discutiei mele la Ford.
Am spus ca imi retrag masinile de la service-ul lor daca nu se schimba ceva.

Aici este marea diferenta... Cand ai un parc auto service-ul iti va resimti plecarea, dar daca suntem persoane fizice se schimba perceptia. Din pacate... Facem socoteala ca daca tu esti multumit are 20 de masini in service, daca sta dupa 20 de clienti sa plece la fel de multumiti e mult mai greu :twisted:


Sa ne simtim bine la service-uri, sa stim ca am facut o alegere buna cu un service Ford din Romania.
Daca majoritatea clientilor doresc ca pe viitor conducerea service-ului sa se intereseze direct de fiecare masina predata clientului si de satisfactia clientului - daca este multumit de lucrare, se va intampla. Pe mine poate sa ma refuze si sa-mi rada in fata, dar la 50 oameni nu. El nu o sa accepte 50 de nemultumiti pentru ca e service-ul de care se ocupa personal.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde ghidioneanu » 02 Feb 2008, 15:28

Degeaba ne agitam si scriem opinii pe forum . Solutia este reclamatie scrisa , repet scrisa , adresata directorului de service , inregistrata ( preferabil trimisa pe fax sau in recomandata cu confirmare de primire ) si la care sa primesti raspuns tot scris in termenul legal prevazut ( 30 de zile ) . Cu raspunsul primit sau dupa trecerea termenului ,daca nu ai primit raspuns , cu numarul de inregistrare al reclamatiei , faxului , etc , te adresezi la OPC , ulterior la Ford Europa sau in justitie . Altfel nu merge , incearca sa te abureasca verbal cu tot felul de texte , eventual te pun sa semnezi un proces -verbal , o hartie ceva ca nu ai pretentii si au scapat ...
Ultima oară modificat de ghidioneanu pe 03 Feb 2008, 00:14, modificat 1 dată în total.
Bei mori , nu bei tot mori !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
Avatar utilizator
ghidioneanu
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 10 Mar 2007, 19:37
Localitate: Iasi
Maşina: FF sedan 1,8 TDCI 2007

OPC

Mesajde Alma » 02 Feb 2008, 22:07

Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Mesajde Alma » 02 Feb 2008, 22:09

da... vad ca unul a auzit :D
scuze
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde hober » 12 Feb 2008, 14:48

eu unul, am luat masina sh, si cum aveam doar 13500 de km si mai mult de un an si revizia nefacuta, nu au vrut sa mi-o primeasca in garantie - masina fiind achizitionata din afara, as fi avut 2 ani garantie internationala.
Avand un prieten care era in luxemburg la rude, l-am rugat sa se intereseze la un garaj ford care sunt conditiile de reintroducere in garantie. Nimic mai simplu, actele masinii, si in 2 zile ma astepta sa fac revizia si sa mi-o reintroduca in garantia lor de 2 ani. Am intrebat la romcar daca as proceda as ei mi-ar mai recunoaste garantia? NU!!
Deci sa fac 4000km dus-intors in conditiile in care nu aveam planificata o vacanta - no thanks, e buna masina si fac reviziile acasa!

Sa ma planific la revizie la serice-ul din Craiova, unde locuiesc - la masina din semnatura mi-au spus ca ma costa 700 ron!
Am facut revizia la Romcar cu 400 de ron, destul de repede si bine!
Service-ul din Craiova are tarife preferentiale pentru clientii care au cumparat masina de la ei.

pot sa revin cu detalii legate de toate treaba asta, dar nu stiu daca ajuta/intereseaza asa mult. Pot insa semnala batjocura receptionerilor, care parca sunt sictiriti sa te vada ca vrei sa iti mearga masina bine mereu! Ce tupeu auzi si tu!!
Ford Focus II, 1.6 100 CP, trend, 2006

"Primeste tot ce ti se da, dar nu accepta tot ce ti se ofera"

http://www.flickr.com/photos/zhorikaz
Avatar utilizator
hober
Ford Freak
 
Mesaje: 246
Membru din: 11 Apr 2007, 14:41
Localitate: Craiova
Maşina: DJ-13-HEB

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde Alma » 12 Feb 2008, 16:40

pai daca o sa se faca asociatia asta nonprofit a fordisti-lor e normal sa se apere si drepturile membrilor acesteia sau a altor posesori de forduri din Romania prin intermediul acesteia!!!!
de aceea in momentul in care se va infiinta aceasta, asa cum le-au cerut dreptul de a folosi numele si sigla celor de la Ford si au stabilit contactul cu acestia, mi se pare firesc sa ii si informeze pe cei de la Ford cu privire la numeroasele sesizari ale clientilor Ford din Romania in ceea ce priveste politica acestei firme si a reprezentantilor ei in Romania!

Nu cred ca Ford stie exact ce batjocura este pe la noi pe aici!
Mentalitatea si metodologia astora de lucru nu se pot schimba altfel decat printr-un bobarnac primit de la Forumul superior lor! Cei de la noi lucreaza pe principiul jepcii si nepasarii fata de client atata timp cat acesta este oricum obligat sa se duca la ei deoarece in cazul in care nu s-ar duce si-ar pierde garantia!
Asociatia, zic eu, ar trebui sa centralizeze toate aceste neajunsuri si plangeri survenite de la clientul final si sa informeze Compania Ford sperand ca in acest fel se vor lua masuri si nu in ultimul rand se va vedea o schimbare in bine!
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde catser » 12 Feb 2008, 19:43

...sa speram ca dupa ce Ford se va instala oficial la Craiova, va exista un control mai strict al activitatii retelei de dealeri si service...
Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.
Avatar utilizator
catser
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 04 Mai 2007, 10:33
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta Comfort 2007 1.25i 75CP Tango

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde Alma » 12 Feb 2008, 19:47

speranta moare...
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde catser » 12 Feb 2008, 20:00

...ultima
Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.
Avatar utilizator
catser
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 04 Mai 2007, 10:33
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta Comfort 2007 1.25i 75CP Tango

Re: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!!

Mesajde mirceamc » 12 Feb 2008, 20:07

Eu sunt gata oricand sa semnez o petitie.

Nu am ajuns cu masina in service decat de 2 ori (are doar 16.500km), dar de fiecare data am plecat cu nemulţumiri.
Prima dată la BDT - am cerut ca alarma sa aiba senzori de interior dar m-am trezit cu senzori de exterior. Am plecat crezând că mi-au pus şi senzori de exterior, dar ulterior am constatat că am numai senzori de exterior!
A doua oară la revizia de 15.000 km la Colina am vazut pe factura ca mi-au facturat 4l ulei de motor. Am intrebat la receptie cat ulei au pus - au spus ca 4l, ca asa trebuie! Am verificat in cartea tehnica si scrie ca sunt necesari 3,8l. Datorita faptului ca abia imi scosesera masina nu am putut sa verific corect nivelul de ulei, doar am observat ca este cam negru. L-am verificat abia dupa vreo 10 zile - si era cu o linie sub nivelul maxim. În acel moment (şi acum în continuare) imi pun întrebarea: Chiar l-au schimbat? Şi dacă da, cât au pus?

Ca atare eu aş cere să se facă recepţia maşinii înainte să fii obligat să semnezi şi să plăteşti, până să o mişte de pe loc.
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Următorul

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login