Revizie 2500 km
Am fost azi la revizia de 2500km, la BDT. Toate bune si frumoase, o ridica, se uita pe sub ea, invarte rotile... Surpriza! Roata din stanga spate se pare ca era blocata (nu se invartea la mana). De cateva zile am observat si eu ca era cam mare consumul: sarise pe la 8.5-8.7, iar drumurile nu erau diferite, fara lucrari "exagerate""/
A desfacut ambele roti de pe spate, a scos placutele, le-a slefuit putin, s-a mai uitat pe acolo si le-a pus la loc. Dupa ce am plecat de la service, pe drum mi s-a aprins beculetul (in cap) si am resetat in CDB consumul. Dupa cativa km arata deja 6.5!!!
Noroc ca in ultimele zile am avut numai drumuri scurte.
Cu aceasta ocazia am aflat si cum functioneaza pozitia de parcare; era singurul lucru care nu stiam cum trebuie sa se "exprime". I-am intrebat si mi-au aratat.
Lucruri neplacute:
1) la oglinda din dreapta masca de plastic nu sta cum trebuie (o potrivesti si dupa cateva ore - caldura, probabil - salta un colt cu cativa mm din locas, suficient cat sa arate urat) - i-am aratat celui de la service, a spus ca trebuie alta programare...
2) Alarma - este Maat 679, obtinuta gratis de la ei. Nu se armeaza usile la pornirea motorului (functia Baby Protect); i-am aratat ca in manualul alarmei aceasta optiune este setata implicit, DAR se configureaza la montare (probabil un switch on/off). L-am convins in cele din urma ca am dreptate, dar raspunsul a fost similar: alta programare... dar sa o las cateva zile sa verifice mai in amanunt????
3) Un scartait pe dreapta spate care se aude la denivelari - lasat nerezolvat
Ma grabeam azi ca intru in concediu si vreau sa plec la mare doua saptamani cu piticii, dar cand ma intorc ma pun serios pe ei ca sa le rezolv.
Impresia lasata in final nu a fost foarte stralucita, cred ca ma asteptam la mai mult din partea lor (si cu siguranta pot si ei).
Aaaa, sa nu uit! Revizia de 15.000 sau un an se face in ultimul caz la un an de la cumparare si NU de la aceasta "revizie".
La revizia de 2500 se schimba ceva (ulei/filtre) sau doar se face un control sumar?
A desfacut ambele roti de pe spate, a scos placutele, le-a slefuit putin, s-a mai uitat pe acolo si le-a pus la loc. Dupa ce am plecat de la service, pe drum mi s-a aprins beculetul (in cap) si am resetat in CDB consumul. Dupa cativa km arata deja 6.5!!!
Noroc ca in ultimele zile am avut numai drumuri scurte.
Cu aceasta ocazia am aflat si cum functioneaza pozitia de parcare; era singurul lucru care nu stiam cum trebuie sa se "exprime". I-am intrebat si mi-au aratat.
Lucruri neplacute:
1) la oglinda din dreapta masca de plastic nu sta cum trebuie (o potrivesti si dupa cateva ore - caldura, probabil - salta un colt cu cativa mm din locas, suficient cat sa arate urat) - i-am aratat celui de la service, a spus ca trebuie alta programare...
2) Alarma - este Maat 679, obtinuta gratis de la ei. Nu se armeaza usile la pornirea motorului (functia Baby Protect); i-am aratat ca in manualul alarmei aceasta optiune este setata implicit, DAR se configureaza la montare (probabil un switch on/off). L-am convins in cele din urma ca am dreptate, dar raspunsul a fost similar: alta programare... dar sa o las cateva zile sa verifice mai in amanunt????
3) Un scartait pe dreapta spate care se aude la denivelari - lasat nerezolvat
Ma grabeam azi ca intru in concediu si vreau sa plec la mare doua saptamani cu piticii, dar cand ma intorc ma pun serios pe ei ca sa le rezolv.
Impresia lasata in final nu a fost foarte stralucita, cred ca ma asteptam la mai mult din partea lor (si cu siguranta pot si ei).
Aaaa, sa nu uit! Revizia de 15.000 sau un an se face in ultimul caz la un an de la cumparare si NU de la aceasta "revizie".
La revizia de 2500 se schimba ceva (ulei/filtre) sau doar se face un control sumar?
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey