Noutăţi auto

Si totusi, Loganul...

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Si totusi, Loganul...

Mesajde O'neill » 19 Noi 2007, 20:11

Am primit si eu asta pe mail:

http://www.automarket.ro/stiri/incredib ... 7797.html#

Ce parere aveti?
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Mesajde fasconal » 19 Noi 2007, 20:22

Bravo lor !
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde octav_m » 19 Noi 2007, 21:12

intr-adevar e o performanta..... dar sa vedem cat consuma si in bucuresti :D . eu zic ca tot pe la 5-6l ajunge
Avatar utilizator
octav_m
Gold Member
 
Mesaje: 682
Membru din: 30 Sep 2007, 03:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: -

Mesajde Smiley » 19 Noi 2007, 22:01

si eu radeam de aia care-si "tunau" loganurile :(

ia uite ce zic aia in ziar: intreg coeficientul aerodinamic a fost imbunatatit de la 0.36 la un Logan normal la 0.29 prin adaugarea unor apendici precum generatoarele Vortex de pe plafon, splitterul flexibil de sub spoilerul frontal sau eleronul de pe portbagaj.

uite si poze cu modificarile:
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=102204
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=102203
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde O'neill » 19 Noi 2007, 22:19

Pai la consumul asta nu merita sa o mai opresti. Strici degeaba electromotorul si bateria! :twisted:
Vad ca toata treaba a avut loc in China. Io fi dat drumul la vale de pe Marele Zid si-o fi pus si sofer vre-un chinez de vre-o 35-40 kg, altfel nu se justifica consumul asta. :wink:
Ce e misto e ca, desi spun ca e facuta la Pitesti nu scrie nicaeri ca e DACIA, e Renault toata ziua.
In orice caz daca au reusit asta bravo lor. E loc si de mai bine!
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Mesajde radur » 19 Noi 2007, 22:46

$1 scrie:$2ai la consumul asta nu merita sa o mai opresti. Strici degeaba electromotorul si bateria! Vad ca toata treaba a avut loc in China. Io fi dat drumul la vale de pe Marele Zid si-o fi pus si sofer vre-un chinez de vre-o 35-40 kg, altfel nu se justifica consumul asta.
Ce e misto e ca, desi spun ca e facuta la Pitesti nu scrie nicaeri ca e DACIA, e Renault toata ziua.
In orice caz daca au reusit asta bravo lor. E loc si de mai bine!


Ai uitat sa specifici ca pe linga sofer mai erau in spate la impins inca 5 persoane sa testeze emisiile de noxe :evil:

Vorba ta o lasi in parcare cu motorul pornit si cind te inroci dupa 2 ore gasesti si cald in masina nici nu te mai gindesti la optionale gen scaune incalzite.

Eu ma gindesc sa imi cumpar una, sa ma debransez acasa de la reteaua RADET si sa ma mut in Logan.

Cred ca au si tunat-o cu un catarg pe plafoniera si o mare pinza sa o mai ajute la plecarea de pe loc.
Vand Senzor temperatura galeria admisie 3M5A-12A697-AD 30 ron.


Cazare Constanta, Cazare Mamaia, Apartamente in Regim Hotelier

Servicii de Transfer Aeroport Constanta - Bucuresti Otopeni
Vand 12 piulite pentru jante de tabla 60 ron, 0763 22 22 92.
Vand Senzor temperatura aer admisie Focus 30 ron, 0763 22 22 92, cod 3M5A-12A697-AD.
radur
1nsane Member
 
Mesaje: 1562
Membru din: 30 Aug 2007, 15:46
Localitate: Constanta-Mamaia

Mesajde andy » 19 Noi 2007, 22:46

O fi loc si de mai bine. Probabil daca o sa produca benzina in timp ce merge, din nimic. Asta cred ca ar fi ceva mai bine.
Ford Fiesta, Duratec 1.3, Comfort, Verde Apple
Ford Focus Sedan 1.6 Ecoboost Titanium
andy
Gold Member
 
Mesaje: 614
Membru din: 05 Noi 2006, 13:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Focus Titanium Ecoboost 1.6 150 CP

Mesajde levis » 20 Noi 2007, 19:08

La consumul asta da faliment benzinariile :lol: :lol: :lol: .
MONDEO 2001 tddi 90cp 4usi,gri metalizat
Avatar utilizator
levis
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 19 Feb 2007, 06:24
Localitate: ORADEA

Mesajde badd0gg » 20 Noi 2007, 19:31

$1 scrie:$2ntr-adevar e o performanta..... dar sa vedem cat consuma si in bucuresti :D . eu zic ca tot pe la 5-6l ajunge

pe langa 8.5 ai mei.. e super smecherie sa-ti ia 5-6 in bucuresti..
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori?
Avatar utilizator
badd0gg
Member
 
Mesaje: 413
Membru din: 28 Aug 2007, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2003 1.8 TDDi 90CP

Mesajde radur » 20 Noi 2007, 19:36

$1 scrie:$2e langa 8.5 ai mei.. e super smecherie sa-ti ia 5-6 in bucuresti..


Ai vrea tu asta sau cel putin cei de la Dacia scuze Renault.
Eu sincer nu prea cred.
Vand Senzor temperatura galeria admisie 3M5A-12A697-AD 30 ron.


Cazare Constanta, Cazare Mamaia, Apartamente in Regim Hotelier

Servicii de Transfer Aeroport Constanta - Bucuresti Otopeni
Vand 12 piulite pentru jante de tabla 60 ron, 0763 22 22 92.
Vand Senzor temperatura aer admisie Focus 30 ron, 0763 22 22 92, cod 3M5A-12A697-AD.
radur
1nsane Member
 
Mesaje: 1562
Membru din: 30 Aug 2007, 15:46
Localitate: Constanta-Mamaia

Mesajde alecsutzu » 20 Noi 2007, 21:34

porcarie! tot logan ramane!
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde papi » 20 Noi 2007, 23:25

dupa mine e de laudat asta v a atrage multe priviri asupra loganului si urmasilor lui si asta cred ca o sa aduca doar lucruri bune
Sunt un DOMN nu calc babe si nu conduc beat.
papi
Gold Member
 
Mesaje: 690
Membru din: 05 Oct 2007, 18:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde 28FUN » 21 Noi 2007, 12:04

Da, si mie mi se pare ok. Oricum modificarile sunt destul de multe si este de laudat faptul ca toate aceste modificari sunt posibile cu costuri relativ mici (fara propulsii hibride, recuperarea energiei de franare, sisteme stop&go sau altele)

Oricum bravo lor!
Ford Fiesta 1.4 TDCI Imagine
28FUN
Gold Member
 
Mesaje: 524
Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cosmin. » 21 Noi 2007, 12:24

$1 scrie:$2i eu radeam de aia care-si "tunau" loganurile :(

ia uite ce zic aia in ziar: intreg coeficientul aerodinamic a fost imbunatatit de la 0.36 la un Logan normal la 0.29 prin adaugarea unor apendici precum generatoarele Vortex de pe plafon, splitterul flexibil de sub spoilerul frontal sau eleronul de pe portbagaj.

uite si poze cu modificarile:
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=102204
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=102203


Poti sa razi in continuare, eleronul ala nu are cum sa scada consumul, ci cel mult sa-l mareasca. E logic si la mintea cocosului. Chestiile alea de pe plafon sa zicem ca ar ajuta, dar iar ma indoiesc. Iar cine se apuca sa imi spuna ca merge scazut coeficientul aerodinamic al unei caramide in genul loganului fara un elefant, niste baroase si multe ciocane imi insulta cunostintele de fizica :roll:

Daca era ceva in gen Focus sau 307/206/207, care se vad ca sunt proiectate de ingineri priceputi la aerodinamica si nu constructori de chirpici, mai ziceam. Asa... Eu nu sunt atat de transant ca alecsutzu, dar sa aberezi in halul asta dovedeste puterea de convingere a spagii prestate de Renault, in niciun caz vreo realizare stralucita :roll:
Guns make the news. Science doesn't.
2015 Mondeo mk5, Christine mk2
Avatar utilizator
Cosmin.
Gold Member
 
Mesaje: 780
Membru din: 03 Apr 2007, 12:48
Localitate: UK
Maşina: 2015 Ford Mondeo mkV Titanium X 2.0D 210PS [240BHP@Superchips Bluefin]

Mesajde R4C3R » 21 Noi 2007, 12:34

Hei, treziti-va la realitate!!! Un Logan n-o sa ia niciodata 5 L/100 km mai ales in Bucuresti. Hellooo, totusi. . . e Bucuresti. Ce-ar fi putut spune pt. a-si mai atrage niste cumparatori. . . aduceti-va aminte de numarul mare de masini retrase de pe piata dupa ce s-au descoperit fel si fel de probleme la masina, inclusiv consumul care era undeva in jurul valorii de 10-11 L/100 km!
Ford Mondeo Tournier Ghia Edition 2004, 131 CP. WF0WXXGBBW4K16944
viewtopic.php?f=108&t=9564
Avatar utilizator
R4C3R
Member
 
Mesaje: 312
Membru din: 06 Noi 2007, 14:57
Localitate: Bucuresti
Maşina: Vand Ford Mondeo Ghia 2004, 131 CP, 6 trepte, navi touchscreen
VIN: WF0WXXGBBW4K16944

Mesajde fasconal » 21 Noi 2007, 13:34

Asta e competitia:
http://www.challengebibendum.com.cn/doc/3_1.pdf


si astea sunt realizarile:
http://www.greencarcongress.com/2007/11 ... trodu.html

Nu se vorbeste despre trafic, nici prin Bucuresti nici prin Shanghai...
Toate masinile care au fost prezentate au fost testate in aceleasi conditii.
Nu va convine ca nu e FORD ?
Chiar credeti ca tot ce se face la noi in tara e de kko ?

ce sunt remarcile astea : ?!?!?!
"Daca era ceva in gen Focus sau 307/206/207, care se vad ca sunt proiectate de ingineri priceputi la aerodinamica si nu constructori de chirpici, mai ziceam. Asa... Eu nu sunt atat de transant ca alecsutzu, dar sa aberezi in halul asta dovedeste puterea de convingere a spagii prestate de Renault, in niciun caz vreo realizare stralucita "

Adica la Renault lucreaza agiamii ?

Iar la replica :
"Iar cine se apuca sa imi spuna ca merge scazut coeficientul aerodinamic al unei caramide in genul loganului fara un elefant, niste baroase si multe ciocane imi insulta cunostintele de fizica "

No comment .
Ba, comment: sa nu te miri daca o sa fii "insultat " des sau foarte des.
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde O'neill » 21 Noi 2007, 14:36

Si totusi ar fi fost bine daca scria si Dacia sau "Made in Romania" undeva pe masina, nu numai Renault.
Poate ma insel, dar cei de la VW nu procedeaza la fel cu Skoda sau Seat. Nu am vazut niciunde Skoda cu emblema VW, nici macar la competitii, expozitii, etc.
Nu zic, ca la Renault lucreaza ageamii, dar nu prea sunt de acord cu "politica" lor. Adica masina e facuta in Romania de Dacia nu in Franta de Renault.
Ca are motor si cutie de Renault, asta e altceva. Trebuiau sa le puna pe vre-un Clio sau Megane de prin curtea fabricii si sa le bage in competitie.
Parerea mea.

Cu respect,
Catalin.
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Mesajde marilyn.m » 21 Noi 2007, 14:45

da dc fac motoare asa mici? nu as lua niciodata un 1.5. pe langa mondeo mai am un cherokee 2.5 diesel care consuma ulei si scoate fum sanatos. nu imi place directia pe care o apuca toti cu motoarele (in afara de americani).
Avatar utilizator
marilyn.m
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 17 Mai 2007, 10:50
Localitate: Ploiesti
Maşina: 2003 Mondeo TDDI

Mesajde O'neill » 21 Noi 2007, 15:03

L.E.
Un coleg al meu are un Logan 1,4 benzinar, de aprx. 1,5 ani. Masina la 20.000 km. Merge bine masina nu am ce zice, dar deja are soricei prin usi. E mai inghesuita, nu prea avem loc amandoi in fata (el e mai mare la 100 si ceva de kg), prea multe plastice tari, suspensiile mai rigide, comp. de bord ii indica consum mediu de 6l/100 km (acelasi) de vre-o 2 luni de zile, etc. Astea sunt constatarile colegului, ca si comparatie intre Loganul lui si Fordul meu. Nu am condus prea mult un Logan ca sa imi pot da o parere, dar din "dreapta" soferului nu prea ma atrage. Bineinteles, difera ca si clasa, dar totusi a lui e fabr. 2006, a mea 1998.
Nu vreau sa fiu egoist sau sa spuneti ca sint membru Ford, dar sincer acum daca ar fi sa aleg intre Logan nou si Mondeo-ul meu din 1998, tot pe Ford as merge.
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Mesajde 28FUN » 21 Noi 2007, 17:31

Sa compari Mondeo cu Logan este ciudat - este ca si cum ai compara Fiesta ST cu M3. Mere cu pere. Loganul e o masina din cu totul alta clasa. E o masina pentru piete emergente. E o masina de clasa mica (dupa platforma tehnica de clio/modus) cu un habitaclu de clasa compacta.

E o masina ieftina - mai ieftina decat orice producator occidental cu aceeasi motorizare / dotari /dimensiuni - de unde si economia la materiale de antifonare, izolare sau solutii tehnice rafinate.

Totusi, e si o masina destul de fiabila si care are totusi unele avantaje si anume: pretul, motorizari decente pentru clasa de pret din care face parte, spatiul si practicalitatea. Designul masinii, nu prea grozav, e subordonat spiritului practic.



Revenind la subiect, iata ce zic unii care chiar se pricep:
http://www.autobloggreen.com/2007/11/17 ... -km-in-ch/

Iar modificarile realizate fata de modelul de serie mi se par foarte inspirate si uneori, de bun simt:

Engine
This is based on the 1.5 dCi (85hp) engine launched at the end of 2007 and homologated at 120g CO2/km.

The final drive ratio has been lengthened 8% to reduce fuel consumption while ensuring a level of mid-range acceleration that is suitable for ordinary use. This enhancement gave a saving of 4g CO2/km.

The injection system has also been re-calibrated by introducing seven-hole nozzles (instead of five as is the case with production models) and widening the piston bowl for enhanced fuel spray and combustion. This modification produced a further saving of 5g of CO2/km.

Finally, by optimising the balance between certain moving parts and using low-viscosity lubricants (5W20 plus additives instead of the standard 5W30), internal engine friction has been reduced. The gear oil is also less viscous. This work helped cut CO2 emissions by a further 2g/km.

Powertrain adjustments led to a total CO2 emissions gain of 11g/km.

Aerodynamics
Aerodynamic performance was maximised by drawing on fundamental research findings in aerodynamics and by revisiting the test work carried out in the course of Logan's development. Analysis of the most cost-effective solutions identified six points that together produced significant aerodynamic gains.
- A flexible splitter under the front bumper to reduce underbody turbulence combined with a spare-wheel fairing to optimise the flow of air underneath the car.
- The front air intakes were modified to reduce the drag caused by air-cooling airflow.
- Wheel fairings to reduce lateral turbulence
- A rear lip spoiler to reduce the vehicle's overall drag performance
- VORTEX generators (small, drag-reducing, roof-mounted features that channel airflow to reduce rear drag, a particularly effective solution on three-box cars
- A slightly lower ride-height.

Altogether, the drag co-efficient was cut by some 20%, from 0.36 for the production Logan to 0.29, a score that makes Logan Renault eco² Concept one of the most aerodynamically efficient three-box saloons. This gave a CO2 gain of 5g/km.

Running gear
The aim was to reduce fuel-hungry mechanical friction with solutions that are more realistic, such as:
- Logan Renault eco² Concept is equipped with new Michelin Energy Saver 185/65R15 low rolling resistance tyres. This brought a CO2 gain of 2g/km (NEDC homologation cycle).
- The use of low-friction rear bearings led to an emission gain of around 1g of CO2/km. The camber and toe settings were also optimised.
Work on the running gear helped to achieve CO2 emission gains of 3g/km.

Lower energy needs:
The active control alternator ensures that the battery is charged only as required (12.8V instead of 13.5V). The battery consequently doesn't have to be charged as frequently, which leads to lower fuel consumption. Measures taken to reduce the effect of energy-hungry parts helped reduce CO2 emissions by 4g/km.

The sum of all the work that went into Logan Renault eco² Concept achieved record low CO2 emissions of just 97g/km (NEDC combined cycle) equivalent to fuel consumption of 3.8 litres/100km. Furthermore, the extra-urban phase of the NEDC driving cycle returned UTAC-homologated fuel consumption of just 3.4 litres/100km, equivalent to CO2 emissions of 88g/km.
Ford Fiesta 1.4 TDCI Imagine
28FUN
Gold Member
 
Mesaje: 524
Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
Localitate: Bucuresti

Mesajde alecsutzu » 21 Noi 2007, 17:58

$1 scrie:$2u nu sunt atat de transant ca alecsutzu, dar sa aberezi in halul asta dovedeste puterea de convingere a spagii prestate de Renault, in niciun caz vreo realizare stralucita :roll:


imi pare rau sa te informez, dar nu sunt transparent deloc. Zilele trecute am facut un drum pana la Bucuresti un un Logan MCV diesel....si a luat 7% in afara....si 8.3 in Bucuresti.....
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde Tiry213 » 21 Noi 2007, 18:08

$1 scrie:$2.E.
Un coleg al meu are un Logan 1,4 benzinar, de aprx. 1,5 ani. Masina la 20.000 km. Merge bine masina nu am ce zice, dar deja are soricei prin usi. E mai inghesuita, nu prea avem loc amandoi in fata (el e mai mare la 100 si ceva de kg), prea multe plastice tari, suspensiile mai rigide, comp. de bord ii indica consum mediu de 6l/100 km (acelasi) de vre-o 2 luni de zile, etc. Astea sunt constatarile colegului, ca si comparatie intre Loganul lui si Fordul meu. Nu am condus prea mult un Logan ca sa imi pot da o parere, dar din "dreapta" soferului nu prea ma atrage. Bineinteles, difera ca si clasa, dar totusi a lui e fabr. 2006, a mea 1998.
Nu vreau sa fiu egoist sau sa spuneti ca sint membru Ford, dar sincer acum daca ar fi sa aleg intre Logan nou si Mondeo-ul meu din 1998, tot pe Ford as merge.


Nu stiu cat de mare e mondeo tau. Dar eu am mers in spate la un logan si pot sa spun ca e destul de spatios.
Am mers 6 in spate si 2 pe locul din dreapta fata. Si credema era bine. Nu stiu in cate masini ieftine beneficiezi de asa ceva.
Iar pe cei care isi ia logan nu ii mai considerati neinspirati. Ca daca ar avea fiecare 2000 de euro salariu pun pariu ca nu ar mai cumpara loganu' . Dar majoritatea care au luat loganu', l-au luat fiindca asta si-au permis. Credeti ca daca ar avea lumea bani ar mai merge cu daciile de 30 de ani pe drum ? Va spun eu ca nu.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde levis » 21 Noi 2007, 18:37

De acord cu Tiry213;te intinzi pana iti ajunge plapuma.Majoritatea loganistilor sunt fosti proprietari de dacie,care au cumparat o masina noua cu garantie care sa te duca din punctul A in punctul B.Cei care isi permit isi cumpara ceva mai bun,care este mai scump cu cateva mii de euro.A treia grupa de soferi sunt cei care au bani de un logan nou dar cumpara o masina straina second-hand,care are riscurile ei :lol:

P.S.n-as cumpara niciodata logan,mai bine o masina buna de 3-5 ani :D
MONDEO 2001 tddi 90cp 4usi,gri metalizat
Avatar utilizator
levis
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 19 Feb 2007, 06:24
Localitate: ORADEA

Mesajde dan03 » 21 Noi 2007, 19:53

daca poate fi atat de economica de ce inginerii de la Dacia nu l-au construit asa?

sau ... cati bani au trebuit sa bage in ea pentru a face economie la combustibil :roll:
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde 28FUN » 21 Noi 2007, 20:11

Mai, sa stii ca nu ii condamn absolut deloc pe loganisti. sunt niste oameni practici. Sa iti iei Logan nu este neaaparat o dovada de saracie ci poate fi si de chibzuinta sau alte prioritati.

In schimb mi se par aiurea cei care isi iau masini scumpe numai de dragul de a fi ceea ce nu sunt de fapt. In aceasta categorie intra cei care au Q7 si stau la ap de 2 camere, pe cei care au Passat TDI (vai steaua lui) luat cu 8000 euro numai ca sa aiba un Passat sau pe cei care isi iau un S Klasse de 10 ani cu 15000 ca sa isi faca lumea cine stie ce impresie si sa arate ca "au iesit din foame". Mi se pare aiurea iarasi sa ai masina de 20.000 euro dar sa stai cu chirie intr-o garsoniera din Rahova sau sa stai inca cu parintii pentru ca nu iti permiti o casa.

Deh, la noi fitza e mare iar masina cea mai buna modalitate de a o exprima. Iar loganul ala nu a iesit asa din fabrica pentru ca altfel ar fi fost mult prea scump si nu ar mai fi avut un avantaj competitiv.
Ford Fiesta 1.4 TDCI Imagine
28FUN
Gold Member
 
Mesaje: 524
Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
Localitate: Bucuresti

Mesajde O'neill » 21 Noi 2007, 20:21

Nu am spus ca Ford-ul meu e foarte mare. Am zis doar ca mi se pare ca Loganul e mai inghesuit si ca nu prea e loc in fata. Colegul imi spune de fiecare data sa imi trag mana sau piciorul de langa schimbator ca nu are loc sa schimbe vitezele.
Cum ati avut voi loc 9 persoane (daca am calculat corect) in Logan si "era bine" nu-mi pot imagina. :roll:
Si, dupa cum am precizat constatarile nu sunt ale mele ci ale unui posesor de Logan.
Cat despre faptul ca ii consider neinspirati pe posesorii de Logan... eu am dat pe Ford acum un an si ceva 5.500 EUR. Daca mai aveam 2.000 EUR poate imi luam si eu Logan, dar atat mi-am permis. :wink:
Si eu am fost proprietar de Dacia 1310 (5 ani), ca multi alti colegi de pe forum si nu spun ca e o masina rea. Atata ca daca ar fi sa aleg, tot pentru o masina straina, chiar second-hand as vota. Si inca o data spun, nu fac o comparatie intre Mondeo si Logan ca si clasa de masini. Era vorba doar de spatiu la pasagerii din fata, calitatea materialelor folosite, etc. Fiecare are dreptul la o opinie, nu?
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Mesajde marilyn.m » 21 Noi 2007, 20:28

nu sunt toti asa....ai uitat de fostii utilizatori de papuc care au luat logan si se uita la el ca la un S si se incapataneaza sa mearga cu 50 la ora pe banda a doua. la partea cu masinile scumpe ai dreptate...cu toate ca si eu as lua un S350 td W140
Avatar utilizator
marilyn.m
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 17 Mai 2007, 10:50
Localitate: Ploiesti
Maşina: 2003 Mondeo TDDI

Mesajde andrey23 » 21 Noi 2007, 21:56

$1 scrie:$2ai, sa stii ca nu ii condamn absolut deloc pe loganisti. sunt niste oameni practici. Sa iti iei Logan nu este neaaparat o dovada de saracie ci poate fi si de chibzuinta sau alte prioritati.

In schimb mi se par aiurea cei care isi iau masini scumpe numai de dragul de a fi ceea ce nu sunt de fapt. In aceasta categorie intra cei care au Q7 si stau la ap de 2 camere, pe cei care au Passat TDI (vai steaua lui) luat cu 8000 euro numai ca sa aiba un Passat sau pe cei care isi iau un S Klasse de 10 ani cu 15000 ca sa isi faca lumea cine stie ce impresie si sa arate ca "au iesit din foame". Mi se pare aiurea iarasi sa ai masina de 20.000 euro dar sa stai cu chirie intr-o garsoniera din Rahova sau sa stai inca cu parintii pentru ca nu iti permiti o casa.

Deh, la noi fitza e mare iar masina cea mai buna modalitate de a o exprima. Iar loganul ala nu a iesit asa din fabrica pentru ca altfel ar fi fost mult prea scump si nu ar mai fi avut un avantaj competitiv.

asta asa este!!
Use your head!
Avatar utilizator
andrey23
Member
 
Mesaje: 436
Membru din: 14 Iul 2007, 12:19
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 `07, 1.6 100cp
VIN: WF04XXWPD47T61967

Mesajde popescub » 23 Noi 2007, 16:16

Ca unul care am avut Logan inainte de Ford va pot spune urmatoarele:
- spatiul interior este mai mare la Logan decat la Fordul meu (este ceva mai lat Loganul si asta se simte si in interior);
- consumul motorului de 1.6 de pe Logan e cu aproape 2 l/100km mai mic decat al motorului de 1.6 de la actualul Ford in regim urban (Bucuresti);
- diferenta de calitate a materialelor (plastice, mochete, finisaje, vopsea, cred ca si tabla) e clar in favoarea Fordului;
- reglajul pe inaltime al scaunului soferului imi placea mai mult la Logan (chiar daca e destul de rudimentar) pt. ca urca sau cobora toata perna pe care stai, nu numai partea din spate a pernei;
- comp. de bord de pe Logan avea si consum instantaneu (am inteles ca a fost scos ulterior), cel de pe Ford nu are (acuratetea consumului indicat de comp. l-am verificat cu metoda plinului si s-a dovedit exact);
- portbagajul Loganului e mare dar are gura de acces prea ingusta;
- piesele de schimb sunt usor mai ieftine la Logan (nu am avut de altfel nici o problema in 2 ani in afara unor injectoare din motive de benzina).

Nu mi se pare corect snobismul unora de aici care probabil au fost nascuti in Range Rover. Sa fim seriosi: e o masina corecta la banii ei care poate castiga o comparatie cu concurentele din clasa ei (nu cu Mondeo). In ceea ce priveste consumul, oricum va pot spune ca sta mai bine decat motorizarile similare de la Ford.
Sa nu ma intelegeti gresit. Am ales Fordul pt. ca mi-am permis sa mai pun cateva mii de euro, datorita marcii si, sper, a unei fiabilitati superioare in timp, dar nu m-as fi zgariat pe ochi daca ramaneam cu Loganul si in nici un caz n-o sa mi se urce la cap ca ma plimb in Ford, ceea ce va doresc si voua. :)
Avatar utilizator
popescub
Ford Freak
 
Mesaje: 220
Membru din: 08 Mar 2007, 07:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 1.6 L - 2007

Mesajde fasconal » 23 Noi 2007, 16:19

In completarea lui @popescub, vreau sa spun ca in vara in Croatia am vazut cateva Logan-uri cu numere de inmatriculare de F ( Franta pentru cei care nu stiu).
Asta spune multe.
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Următorul

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login