Deci se pare ca au aparut mai multi care stiu sistemul si sunt de acord sa platesti individual, nu la gramada, pentru ca acelasi Ford Focus (ex.) prezinta grad diferit de pericol pe strada, atunci cand e condus de 1000 de soferi diferiti. Si din aia 1000, unii au noroc (si-l fac cu mana lor) si altii au ghinion (iarasi, si-l fac cu mana lor, chiar daca unii din ei se incadreaza pe buna dreptate in categoria "soarta") iar RCA-ul trebuie sa fie mai mic sau mai mare
dupa cum ai grija de norocul tau (si respectiv ghinionul altuia)
Nu sistemul asta e problema, ci apararea drepturilor de asigurat si respectiv cresterea calitatii serviciilor ce deriva din asigurare.
Oare de ce in Franta sau Belgia, circula o gramada cu masinile ciocanite si nereparate? Pentru ca pe oile alea, i-au incalecat aia de la asigurari atat de tare incat nici daca-si gasesc masina busita in parcare nu se mai duc la asigurari sa si-o repare pe CASCO pentru ca aia de acolo ii acuza ca si-au lovit singuri masina (lucru adevarat in unele cazuri); prefera sa si-o repare singuri, basca mai exista si sperietoarea bonus-malus-ului...
Nu am reusit sa ma inteleg cu ei (cu prietenii francezi sau belgieni), cum adica, societatea de asigurari te acuza pe tine ca ti-ai lovit masina singur (de parca asta ar fi interesul tau, sa stai cu masina-n service?), fara sa poata sa dovedeasca asta pentru a justifica refuzul despagubirii daunei? Daca nu ma credeti, intrebati-va prietenii francezi sau belgieni...pentru ca nici ei (strainii) nu m-au crezut pe mine cand le-am spus ca in Romania nu e chiar asa.
Trebuie avut mare grija la protejarea acestor drepturi! Cam asta-i singurul dezavantaj...Desigur, mai trebuie sa ne aliniem la Europa de Vest si in ceea ce priveste calitatea reparatiilor efectuate in service-uri
, daca tot vom plati mai mult, deocamdata primim pe cat platim.Statistici: Scris de Darth-Claudiu — 13 Oct 2009, 16:17
]]>