Mersul "in doi timpi" insotit de fluctuatii la relanti de obicei provine de la probleme la aprindere (bujii).
Daca e doar IAC-ul imbacsit, atunci merge perfect daca o tii din pedala de acceleratie chiar si la 1000 RPM.
Apoi, pentru o masina care merge foarte mult in oras, uleiul trebuie schimbat mai des. Filtrele de aer si benzina de asemenea. Ideea este ca motorul se invarte si uleiul se uzeaza si cand stai la semafor, chiar daca faci 0 Km in timpul acela.
Mai scoate-o din cand in cand in afara si da-i cate o forja, ca de la mers in oras si la relantiu ti se infunda catalizatorul, se depune calamina pe supape si nu mai face compresie.
Alta problema provine din faptul ca motorul merge foarte mult timp din timpul total de functionare rece. Daca faci 2 x 7 Km pe zi, atunci motorul este rece in primii 2 x 3 Km (aprox), deci cam 40 % din timpul lui de functionare este rece si strans, uleiul sufera.Statistici: Scris de DanielArdelian2 — 11 Mar 2008, 23:06
]]>