In cele ce urmeaza am sa va impartasesc "experienta" mea FORD, poate deja a fost discutat ca subiect sau poate ca nu..
In septembrie 2009 achizitionez un Mondeo fabricatie 2006 (bine inteles cu garantie extinsa intrase in al 3-lea an).
In octombrie 2009 masina este programata in service si se schimba pompa de servodirectie pe garantie extinsa.
In mai 2010 (inca in garantie extinsa) se constata pete de ulei vizible in parte de jos a motorului..pragramare in service, ..constatare ,..si SURPRIZA pompa de servodirectie.
Era logic ca facea obiectul garantiei extinse dar spre dezamagirea mea raspunsul celor de la Bucuresti (ROMCAR) a fost cam asa :
O PIESA SCHIMBATA PE GARANTIE EXTINSA NU SE MAI SCHIMBA A DOUA OARA
Credeti ca are rost sa intervin prin Protectia Consumatorului pentru a primi un raspuns oficial sau pur si simplu sa raman dezamagit de Romcar ca dealer FORD si de faptul ca traim in ROMANIAStatistici: Scris de liviubaluta — 22 Mai 2010, 13:31
]]>