De ce, asociatia reparatorilor (service-urile) de la noi nu contacteaza asociatii similare din tari UE cu apa calda (cum zice nicu) pentru a adopta sistemul lor in relatia reparator-asigurator? Desigur, asiguratorii vor spune ca primele de asigurare de la noi sunt mai mici decat afara, etc. Dar daca negociezi pe baza unui sistem care merge la altii si pe care ei il cunosc (sau mai precis sefii lor de afara, ca majoritatea asiguratorilor sunt din grupuri financiare vest-europene), pornind de la niste principii (de business si de bune practici), e mai usor sa adaptezi lucrurile la realitatile noastre. Asa, pare ca fiecare vrea sa fure de la celalalt.
Sunt convins ca si reparatorii din DE, FR, UK, IT, etc au avut astfel de greutati cu asiguratorii dar au reusit sa negocieze un cadru in care sa traiasca si unii si altii, ca nu se poate altfel.
Service-urile au nevoie de asiguratori si viceversa.
Ma tem ca la noi nu se doreste asa ceva pentru ca in felul asta ar iesi la iveala multe magarii (si de o parte si de alta)...si de cele mai multe ori, cred ca in final plateste clientul sub o forma sau alta (pret sau calitate), pentru ca el e veriga cea mai slaba si cea mai putin protejata (legal).Statistici: Scris de Darth-Claudiu — 22 Iul 2009, 15:32
]]>