Recomandari de bun simt de la mecanic la iesirea din hala, explicatii despre ce si cum a facut, insa senzatia jenanta vine din pozitiile stupide in care esti amplasat daca vrei sa-ti vezi masina in hala! Daca nu ai "norocul" sa ai in fata ta asezat un "Transporter" , atunci vizionezi programul prin biroul unui "super ocupat" sefutz! , daca poti!
Nu s-a pus problema de bagat mai mult ulei, desigilat "anterior" bidoane ulei sau magarii "romanesti", chiar daca inspectia uneori lasa impresia de flush-flush ("m-am bagat si cu lampa dedesupt" - adica nu trebuia, dar ai fost tu gentil, asa fata de client?) !!!
Apropo ... alti prieteni, posesori de alte marci, m-au intrebat de ce nu am intrat in posesia unor hartii printate cu raspunsurile buburuzei la testele care ar fi trebuit facute prin intermediul computer-ului!!! Nu am stiut ce sa le raspund!
Referitor la pierderile de antigel - mai vechea mea problema - au ridicat si cei de la NECO din umeri, insa confirm ca dupa ce mi-au inspectat si ei sistemul de racire si mi-au masurat concetratia la antigel (gratuit!!!
) asigurandu-ma ca nu ar trebui sa am probleme, chiar nu am mai pierdut nimic, asa cum s-a intamplat atunci cand am parasit "atelierele fanteziei" de la Tester Iasi
! Concluzia : merg pe mana celor de la Neco, pana cand o sa ma infurii si ajung in Budapesta, sau mai bine in Austria. Aviz amatorilor, sau celor cu drum pe acolo!
P.S. Luati un termos cu cafea adevarata, ca automatele livreaza un amestec de apa calda si ceva colorat! Sa va fie asta toata problema.
Pentru cei de la NECO: Stimati domni, onorate doamne si domnisoare, nu e necesar sa vorbiti doar super amabil si corect, zimbiti din cand in cand , ca oricum stati mai bine decat altii! Comunicati cu cei din sala de asteptare, pentru ca omul mai degraba nu se supara daca "il minti frumos" , referitor la timpul de asteptare, decat daca simte ca il tratezi ca fiind si inexistent, marunt, inodor, incolor si insinifiant!Statistici: Scris de cosmarinescu — 11 Sep 2008, 23:37
]]>