Autodoc-ul il recomand si eu. Eu am avut un senzor terminat la motor si-mi tot murea la relanti, chiar la 120km/h sau daca franam brusc/puternic. Era chiar incomod la drumul meu obisnuit de 190km. In centrul Clujului la ore de varf nici nu mai vorbesc, desi la viteze mici am patit-o mai rar. Buba necunoscuta, hai s-o testez.
Baiul o fost ca la reprezentanta mi-au zis ca n-au mufa pentru Escortul meu din '95, ca au doar din 2000 incoace. Si nici nu s-au uitat la masina. Aici or zis ca incearca. Si pana la urma or reusit sa gaseasca mufa normala la ea (habar n-aveam ca am si de-aia). Testerul inainte si dupa 50 de lei, senzorul 55, manopera 30. Initial am fost la ala de pe Paris, dar m-or trimis la sediul din Someseni si parca mai mult mi-o placut cum s-or miscat ficiorii de-acolo (pe Paris am stat 5 ore sa nu-mi faca mare lucru, pe cand in Someseni intr-o ora jumate s-a rezolvat problema total si bine).
In februarie am schimbat rulmentii, sabotii de frana si tamburii pe spate la GLL in Baciu. Si gagiul ala mi-o placut, dar parca prea m-o uscat de bani. Cum va suna: 200 lei rulmentii, 428 tamburii, 127 sabotii si 250 manopera?? Mie mi-o sunat a 3 chirii neplatite...
Urmeaza si telescoapele pe spate cand o fi sa-mi permit.Statistici: Scris de hd-08-nlk — 29 Mar 2010, 13:35
]]>