O masina impunatoare care tinde spre clasa premium, la pretul afisat si dotarile pe care le avea, mi se pare normal, dar realitatea nu se imbina fanteziile legate de acest model.Intr-adevar, se conducea absolut superb, cand am apasat butonul sport, masina s-a transformat literalmente, dar :
- Mi s-a parut foarte zgomotoasa, la turatii relativ mici gen 2000RPM, ori antifonarea lasa de dorit, ori noul motor diesel de pe Insignia se manifesta astfel.
- Nu mi-a dat impresia unei masini rapide, nu avea acel zvac care sa te bage-n scaun, accelera destul de frumos, liniar, dar si masa acestei masini isi spune cuvantul, Insignia e destul de grea comparativ cu rivalii din clasa medie.Nu stiu de ce, dar si la Astra J am intampinat problema aceasta, mi s-a parut lenta cea pe benzina de 1.6 116CP, nici nu vreau sa-mi imaginez cum se comporta cea de 1.4 100CP.
- De asemenea, forbidden a mai atins un punct slab al acestui model legat de consum, fiind unul destul de mare avand in vedere motorizarile high-tech CDTI Euro 5, si culmea consumul este mai mare la motoarele de 2.0 cu puteri mai mici, gen 110/130CP, cel de 160 fiind chiar rational dpdv al puterii.
As alege Insignia 1.8 140CP, un motor foarte fiabil si echilibrat al celor de la Opel, fiind renumiti de altfel pentru motorizarile pe benzina (poate si un 1.6T de 180 CP sau 2.0T de 220CP, dar dintotdeauna am fost cam sceptic in ceea ce priveste motorizarile turbo pe benzina).In schimb, as merge pe Mondeo daca ar fi sa aleg o motorizare diesel, nu e cu nimic mai prejos alternativa de la Ford, poate doar ce tine de design, dar gusturile nu se discuta.Si eu sunt curios cum va arata noul Mondeo MK5.Statistici: Scris de Y-GreK — 30 Sep 2012, 16:38
]]>