Am ramas placut impresionat. In zona orasului meu(200.000 locuitori) exista 2 centre pentru control periodic si bineinteles ca nu sunt particulare.
Cu 1 luna inainte de expirare, primesti acasa instiintare cu data pana la care trebuie sa te prezinti la verificare. Am facut programare pe net pentru ora 8.45 iar la 8.43 am intrat.
Erau 5 linii de verificare si la fiecare linie lucrau cate 3 persoane; primul verifica seriile, noxele, caroseria si centurile, al doilea verifica pneurile luminile si reglajul farurilor, iar cel de-al treilea(singurul care se urca in masina) verifica suspensiile, franele, directia si articulatiile. A urcat masina pe elevator si cu o lampa a anelizat pe dedesupt toate articulatiile in timp ce platformele de sub roti zdruncinau masina in toate felurile.
La miscarea brusca a platformelor de sub roti talonul pneurilor(205/55/16) se deformeaza f mult, aveam impresia ca sar de pe jante; oare cum se comporta pneurile cu talonul de 65 sau 75?
Un alt lucru interesant este ca daca vrei sa vinzi masina trebuie sa-i faci un control special pentru vanzare(valabil doar 2 luni) care este mult mai amantutit decat controlul periodic si primesti si Carpass-ul(fisa cu km avuti la fiecare control periodic facut pana atunci).Statistici: Scris de laurashgeo — 10 Noi 2012, 21:24
]]>