modedit:
Si acum varianta in limba romana:
Ce superba era masina, "foarte" superba (ca nu are grad de comparatie, dar sa lucram "pe text"). Stiu un caz de acest gen, dar sa zic o intamplare din vara trecuta: un Ford Tranzit model 82-83, rabla in toata "firea", cadeau toate de pe ea, circula normal, incet. Din fata vine un Audi A4 din '96, cu numere de Germania, soferul dormind la volan. Se ciocnesc, cei din Fordul vechi se ranesc, picioare rupte, capete sparte, alea, alea. Neamtul le-a dat asigurarea, pentru spitalizare si-au luat 10 milioane de caciula, iar duba nu se mai putea repara. Atat asteptau astia, pentru rabla lor de 30 de milioane si-au primit 55 de milioane, dar dupa vreo 6-7 luni, nu imediat. Deci ei au avut de a face cu un strain si o asigurare din afara.
Si la noi "cred" ca-i la fel, trebuie sa stai de vorba cu asiguratorul, sa vezi cam cat face reparatia si daca depaseste cei 3000-3500 euro, cat ar fi pretul masinii. Pune-i sa-ti dea masina exact la fel, dar ar trebui sa le convina si lor, mai ales lor. Oricum, daca se apuca ei de calculat cat la suta ai dauna sau daca e dauna totala iei mai putin, ca 100% nu are cum sa fie. Si chiar daca mormanul de fiare ti-l evalueaza la 5-6 sute de euro si de fapt ele nu fac decat 100 nu ai facut nimic (nu am inteles logica
). Vezi mai bine cat ar costa reparatia si cat ar costa alt Ford.
Bafta. Sper sa intelegi ce am scris. (asta ultima a fost buna) 
PS: E ultima oara cand mai accept astfel de mesaj, data viitoare va fi sters fara preaviz.Statistici: Scris de laur702 — 14 Mai 2009, 01:30
]]>