E bine sa intelegem ca lucrurile simple sunt de multe ori si cele care dureaza si au succes mai ales in vremuri tulburi. De ex dupa razboi Germania s-a "scos" cu VW Beetle, francezii cu 2CV, italienii cu Vespa samd.
Nu va uitati dupa cai verzi gen scaune de piele si bord de mahon si rezistenta in viraje ca nu-i cazul si nu-i nevoie.
Mai demult m-a intrebat un bulgar cu oarece emfaza ce-i cu masina aia de-i zice Logan. Ca e urata. De ce nu ne luam Mercedes la mana a doua. I-am replicat ca masina aia "urata" reprezinta forta si puterea unor industrii care produc si testeaza sute de repere de metal,plastic, sticla, electrice etc si in care lucreaza mii de oameni, industrii pe care ei nu le au. Si in plus e noua, simpla, in garantie, destul de fiabila si oricum mai ieftina la intretinere decat Mercul lui SH.
Va reamintesc ca nimeni altul decat Ford a inventat linia de productie si a vandut jumatate din productia mondiala la momentul acela(ModelT). De altfel nici acum nu sta prost la nivel mondial.
Referitor la Lodgy ma astept sa aiba succes. Ia sa vedem din iarna viitoare la inchirieri prin Germania-Austria cand coboara hoardele de turisti din avion si toata gasca vrea sa intre intr-o masina cu tot cu bagaje si schiuri.Statistici: Scris de ticodevanzare — 07 Mar 2012, 12:41
]]>