Specificatie:
Ford Kuga 2013
Motor: 2.0 TDCi 163cp - 4 WD(cu diferential Haldex)
Cutie: Manuala 6+1 viteze
Pachet: Titanium
Suprafara de test-drive: Asfalt si OFF-road/macadam
Incarcare: 4 si 5 Persoane
Incepem cu inceputul...
Asfalt:
Urcat in masina si reglat scaun si oglinzi...volanul si bordul le stiam de pe FF3, dar de scaune nu mai imi aduceam aminte ca pot fi asa de confortabile si cu un suport asa de bun (a nu se intelege la fel de bun ca la FF3-ST).
Am pornit la drum si am constatat ca abia aud motorul, este mai silentioasa decat un FF2 1.6i 100cp, ceea ce am considerat ca este bine si rau - bine pentru ca pot vorbi aproape in soapta si tot ma poate auzi pasagerul din dreapta, dar si oarecum rau pentru ca imi face placere sa aud motorul cum suna. Si totusi exista zgomot din partea caii de rulare de pe la 60-70 km/h datorita rotilor de 235/55 R17, ca sa va faceti o idee ... zgomotul este similar cu cel facut de un FF2 la 100-110 km/h.
Continuand test-drive-ul am remarcat ca masina se aseaza binisor pe sosea (nu va ganditi gen FF ST), dar nu fortati nota peste 100 km/h ca ajungeti pe mana ESP-ului.
Motorul desi are 163 cp nu simti ca 'te baga in scaun", masina are totusi un gabarit si urca lin. (un minus pentru cei care se asteapta sa decoleze)
Tractiunea intagrala...Cat am fost 5 in masina nu a functionat pe asfalt, nu a avut nevoie, dar de indata ce am fost 4 in masina si am ciupit acceleratia mai tare a fost transferata putere si la puntea spate.
OFF-Road/Macadam:
Si pentru ca vorbim de un SUV cu tractiune integrala am zis sa il scot putin si pe mediu accidentat...drum pietruit, noroi normal si inghetat, iarba uda, zapada si pamant inghetat si acoperit de gheata...
Masina s-a descurcat destul de bine pe mediu accidentat, transferand puterea si pe puntea spate de fiecare data cand aderenta nu era suficienta pentru puntea fata. Pe iarba umeda a fost caz in care am accelerat putin mai tare si deja a intervenit placut ESP-ul pentru a pastra traiectoria pe care o doream.
Pentru sfarsit am incercat asistenta la urcarea in rampa si cu fata si cu spatele si pe suprafata aderenta si pe suprafata alunecoasa, masina descurcandu-se foarte bine de fiecare data.
Concluzie:
- Este un SUV si nu o masina de teren.
- Platforma si bord de Focus 3, scaune nu sunt sigur, dar cred ca pot spune ca este un Focus 3 cu alta forma exterioara si mai inaltat... taman bun pentru drumurile noastre "minunate", dar nu ii gasesc utilitatea pentru a circula cu el numai in oras.
IMG_0727.JPG
IMG_0728.JPG
IMG_0729.JPG
IMG_0730.JPGStatistici: Scris de Top Cat1 — 03 Mar 2013, 19:27
]]>