ulterior am iesit si eu din curte. bineinteles ca am intrat in acelasi sant, dar eu am iesit fara nici un fel de probleme. si am intrat la fel de incet in sant, ba chiar m-am oprit si apoi am plecat ca fiind adanc nu puteam sa trec repede ca loveam cu pragurile.
respectivii aveau Hyunday Kona pe cand eu eram cu Opel Astra J (cealalta masina a mea). in mod normal ei ar fi trebuit sa treaca fara probleme si eu sa raman blocat.
cand m-am uitat pe langa masina am vazut diferenta: ei aveau cauciucuri de vara, pe cand eu inca aveam cauciucurile de iarna Nokian. cauciucurile lor de vara aveau niste fasii de cauciuc longitudinale, pe cand cauciucurile mele de iarna aveau tot felul de forme si crampoane care se infigeau in noroi.
plus asta iarna cand a fost ceva zapada ca la munte a fost zapada, la un moment dat am trecut cu masina printr-o zona cu zapada viscolita. gramata respectiva avea cam 25 cm inaltime. era dimineata si nu trecuse nici o masina de curatat. cand am intrat in maldarul de zapada masina a fugit putin de fata, nu mult dar cat sa iti te sperie putin. in rest cat a fost zapada sau gheata nu am avut nici o secunda impresia ca vrea sa fuga sau ca aluneca sau si mai rau sa raman blocat. practic pe zapada sau gheata se comporta aproape la fel ca pe asfalt uscat, dar bineinteles nici eu nu am fortat masina.
cauciucurile all season mi se par potrivite ptr zone fara zapada: dobrogea, zona de campie si inclusiv Bucurestiul unde iarna asta a fost doar un pospai de zapada intr-o noape fara sa se depuna deloc.Statistici: Scris de xxl_cm — 05 Mai 2022, 15:10
]]>