Caroserie/Numar usi: Seban/Berlina, 4 usi
Culoare: Verde (Thunder Metallic)
Kilometraj:205.100
An de fabricatie: 12.2008
Stare inmatriculare: Inmatriculata, proprietar
Motor: 2.0 benzina, aspirat, Euro4
Cutie viteze: manuala, 5+1 trepte
Consum: in mod real, 12/13% in oras, 10% mixt
Nivel de echipare: Titanium
Detalii nivel de echipare: parbriz incalzit, faruri xenon cu reglare automata pe inaltime, senzori parcare fata-spate, pilot automat, oglinzi electrice cu incalzire + rabatare din cheie, AC pe doua zone, ceasuri digitale Convers+, scaune "semi-sport" piele + alcantara cu incalzire, sonorizare premium (pentru 2008) Sony, pornire motor la buton, senzor ploaie + lumini.
Detalii nivel de siguranta: ABS, ESP pe buton
Pret: 19.000 lei (~3,760 EUR)
Date contact: prefer contact aici prin PM, sau comentariu in aceasta postare. Masina nu e pusa la vanzare pe nici un site de profil doar din cauza ca nu am chef de "negociatori" sau schimburi cu hale, sau tot felul de minunatii. Prefer sa o vand cuiva de pe forum, daca sunt doritori. Daca sunt doritori cu adevarat, pot da nr de telefon in privat.
Masina are un istoric in proportie de 80% complet + topic dedicat
viewtopic.php?f=15&t=128404Am sa incep cu dezavantaje daca se cumpara masina

1. Are nevoie de atentie la praguri. Le-am revopsit acu' aprox. 4 ani de cand am luat-o, a inceput vopseaua sa sara din cauza acelei zguri anti-rugina.
2. Parbrizul trebuie schimbat. E "matuit" de zgarieturi, dar nimic prea serios.
3. Prezinta zgarieturi pe vopsea, specifice "lovituri" de prin parcari adunate + fuga de la locul faptei a autorilor.
4. Are vreo 3 accidente la activ, dar nimic serios care sa afecteze integritatea masinii. Lonjeroanele si restul elementelor de siguranta sunt intregi. Bara fata trebuie schimbata ca urmare a unei tamponari cauzate de mine.
5. Sunt al 3-lea proprietar.
6. E o balena de aproape 5 metri, 1.6T la gol. Nu e o masina de curse, dar stie si sa fuga. Trebuie sa-ti asumi consumul marit, daca te dai la ea.
Cateva avantaje:
1. Masina am tinut-o din scurt. Are o gramada de lucruri schimbate la ea: caseta de directie + ulei, tot ce tine de suspensie e nou (in afara de arcuri) + multe altele pe care vi le arat din dosarul masinii. Sunt prea multe sa le tin minte + ca marea majoritate le-am documentat in topicul masinii.
2. Ofera o oarecare placere la condus, scaunele foarte comfortabile. Eu avand probleme la zona lombara, greu gasesc masini cu scaune comfortabile precum asta.
3. Daca se merge linistit cu ea, in regim de drum European / naveta, stie si sa pape 6-8L / 100km. Nu exagerez.
4. Senzori de parcare fata-spate. O necesitate pentru asa balena de masina.
5. Foarte mult spatiu pentru locurile din spate + portbagaj de 550L.
6. Am la ea doar un set de jante de aliaj, dar ofer doua seturi de anvelope vara/iarna, cumparate de mine de noi toate. Sunt la set, nu sunt branduri si dimensiuni diferite. Hankook Ventus4 de vara, acum la al doilea sezon, Kormoran de iarna, cumparate iarna trecuta.
7. Kilometri nu i-am verificat, eu am luat-o cu 172.200 (aprox.). tind sa cred ca sunt reali, doar din cauza ca masina a fost cumparata de noua din RO si circulata doar in tara.
8. Distributia pe lant. Schimburi de ulei si filtre in fiecare an, nu fac nici macar 10.000km pe an cu ea.
9. Interiorul in stare foarte buna, nu are butoane cojite. PLafon pe negru. Doar scaunul sofer are pielea putin crapata pe lobul stang.
10. Proprietar nefumator.
11. Cel mai lung drum pe un plin l-am facut Iasi - Satu Mare - Iasi, aprox 900km.
Cam asta e tot ce-mi aduc acum aminte, dar daca vrea cineva sa stie mai mult, putem discuta aici.
Vedeti ca acel Check Engine aprins in bord este din cauza ca i-am pus catalizator nou, posibil sa nu fie ce trebuie. E o eroare pe eficienta conversie gaze.
Masina o voi duce la o investigatie mai amanuntita, vreau sa-i rezolv acea eroare + problema pornirii la rece, cand moare motorul la prima cheie. Poate scapa gaze pe undeva si defapt catalizatorul sa fie ok. Asta vad prin iunie/iulie, daca nu cumva se vinde intre timp. Plus ca trebuie s-o duc sa-i vopsesc si plasticele de pe plafon tot in negru. Daca reusesc sa rezolv cele 2 bube "mai mari" cu gazele si pornirea, poate discutam la alt pret. In rest, masina nu are nimic de reprosat.
Vreau sa fiu 100% transparent cu cine va cumpara masina, nu sunt samsar. Pentru o masina din 2008, eu zic ca se prezinta destul de bine, cu toate "bubele" ei. Se vinde doar pentru ca doresc sa trec pe o motorizare ceva mai mica, e pe numele meu si ma rupe RCA la 31 ani.
Sper ca ati avut rabdare sa cititi pana la capat.

Raspund relativ repede pe forum la orice mesaje. Evident, nu vreau schimburi de nici un fel.
- Fişiere ataşate
-

-

-

-

-

-

-
