Urmeaza si catalizator in primul rand... ca sa fie ok si sa iasa noxele cum trebuie.
Pana vine catalizatorul reconditionez farurile si renunt la xenonul acela din proiectoare si de pe faza lunga si sa vad in ce stare sunt oglinzile de la lupele din far, la fel becurile xenon pentru ca pe faza scurta nu se vede mai nimic.
Am schimbat intre timp la interior tot ce inseamna bec si am trecut pe LED pentru ca in plafoniere erau arse, in bord mai mergea doar unul si nu se vedea mai nimic... la fel si in portbagaj am facut lumina trecand pe LED... am inlocuit si in spate la stopuri, unde 4 becuri erau arse iar unul de la pozitie si frana l-am scos cu patentul pentru ca era introdus acolo un bec cu soclul BAY15D in loc de BAZ15D cum ar fi trebuit sa fie... inlocuit si la numar becurile ca erau arse, la fel la pozitiile din faruri, si la fel in oglinzi.
Reparat torpedoul si parasolarul din dreapta.
In rest, a fost spalata curatata, comandat presuri din cuciuc de la PETEX, vorbit de catalizator sa vedem ce gasim bun la pret pentru ca cel mai ieftin gasit a fost la 900 lei si, oricum tot nou va fi montat pentru ca la dezmembrari un catalizator second costa 600lei si pentru o diferenta de 300lei nu se merita sa se monteze unul second.
Urmeaza schimbul de ulei si de filtre care su fost si cumparate intre timp, facem un mic detailing la interior, spalam plafonul, curatam bordul si restul plasticelor si reconditionam pielea de pe scaune.
Facut programare sa fie vopsita capota, urmeaza depunerea actelelor si inmatricularea pe numele cumparatorului.
Deci se misca lucrurile, nu stam degeaba.
P.s.Incalzirea in scaune nu functioneaza... nici la pasager nici la sofer.
- Fişiere ataşate
-
-
-
-