Targul Auto

Vand Ford C-Max 1.6 TDCI, 115 CP

Vrei sa iti vinzi masina? Pune anuntul aici!

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Vand Ford C-Max 1.6 TDCI, 115 CP

Mesajde cosmin.sandu. » 15 Dec 2020, 12:54

Model: C-Max
Caroserie: Monovolum
Culoare: Alb
Kilometraj: 230 000 km
An fabricatie: oct. 2009
Stare inmatriculare: inmatriculata
Motor: 1,6 TDCI, 109 hp
Cutie de vitezte: manuala
Consum: 4,2/100km extraurban, 6,2/100km urban

Pret: 3799 euro, negociabil dupa vizionare

Poze aici: https://www.publi24.ro/editeaza-anuntul ... e335a.html

Descriere:

Vand Ford C-Max din 2009 in stare foarte buna. Consum foarte mic: urban 6,1-6,2% cu clima pornita, 4,2% extraurban cu clima pornita.
Dotari:
-senzori ploaie;
-senzori lumini;
-faruri ceata;
-senzori parcare fata, spate, lateral;
-parbriz incalzit;
-geamuri electrice;
-computer bord;
-comenzi volan;
-volan reglabil;
-geamuri spate + luneta fumurii;
-incalzire scaune;
-clima bizonala;
-pilot automat;
-oglinzi incalzite;
-anvelope vara/iarna;
-sistem sunet SONY din fabrica;
-bluetooth, AUX, USB;

Recent inlocuite cu facturi doveditoare:
-amortizoare + flanse fata;
-bielete antiruliu spate;
-placute frana fata/spate;
-simeringurile la paliere;
-conducta de admisie a filtrului de aer;
-uleiul cu toate filtrele abia schimbat + aditiv de ulei + aditiv de curățare a injectoarelor pe care l-am pus la fiecare 5000 de km parcurși;
-radiatorul AC;
-filtrul uscator AC;
-compresor AC;
-fulie arbore cotit;
-sistemul de etansare al injectoarelor (saibele de foc + simeringurile);
-reconditionare injectoare;
-axele cu came + simering;
-reconditionat turbosuflanta;
-kitul de distribuție pe lanț;
-kitul de distribuție pe role + pompa de apa;
-pompa de vacuum la servofrana;
-kitul de accesorii;
-curatare mecanica galerie de admisie + filtru egr;
-recondiționare chiulasa și schimbat simeringurile la supape;

Vine la pachet cu un set de anvelope de vara + compresor căruia ii trebuie schimbați rulmenții + fulie viborchen contitech.

In 8 luni au fost investiti 9500 de ron in service (fara sa existe probleme evidente - doar tinut din scurt si preventie). Spre exemplu, axele cu came au fost schimbate pentru că motorul avea o bătaie subtilă. Majoritatea reparatiilor nu sunt de rutina, iar asupra lor nu va trebui sa se revină prea curand. Mașina nu are o problemă cu fiabilitatea, mai degrabă sunt eu obsesiv compulsiv și nu suport zgomote dubioase la motor. Probabil că nimeni nu ar făcut asemenea reparații, în condițiile în care mașină nu avea nicio problemă evidenta.
Masina nu a avut niciodată probleme grave, probabil ar fi mers decent și fără să ii schimb nimic în afară de consumabilele evidente (ulei, filtre, distribuție). Recondiționarea turbinei a venit ca urmare a unei verificări de rutina(nu avea nimic grav, doar că pe tester ieșeau niste valori care nu erau normale, evident putea să meargă și așa și să nu simt nimic).

Masina chiar nu necesita niciun fel de investiție. Practic motorul are o noua viața.
cosmin.sandu.
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 15 Dec 2020, 12:45
Maşina: Ford

Înapoi la Targul Auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login