Vand Focus Mk2 Turnier 2006 1.6TDCi
Salutare,
Din dorinta de a trece la ceva mai nou/mare, il vand pe al meu Focusica:
Ford Focus Turnier (break)
An de fabriecatie: 2006
Motor: 1.6 TDCi, 109 CP
Kilometraj: 167.000 (and counting). Masina e la mine de la 94.000 km, dar nu pot proba daca sunt reali, pentru ca nu avea carte service cand am cumparat-o. Stiu doar ca din 2010 pana acum masina a parcurs aprox. 73.000 km
VIN: WF0WXXGCDW6A64336
Cutie de viteze: manuala 5+1 trepte
Consum: urban 7-8,5, extraurban 5,5-6,5 (consumul variaza in functie de cat de tare o calci, de aglomeratie etc)
Masina e inmatriculata in Romania din martie 2010, iar eu am cumparat-o in septembrie 2010.
Taxa platita si nerecuperata.
Dotari: ABS, ESP, Controlul tractiunii, 6 airbag-uri (fata, laterale si cortina), Climatronic pe 2 zone, Scaune fata incalzite, Parbriz incalzit, Geamuri electrice fata, Oglinzi reglabilele electric cu degivrare, Proiectoare de ceata, Senzori de parcare spate, Radio CD 6000, Comenzi audio pe coloana de directie (satelitul acela montat din fabrica).
Caroseria prezinta semne normale de uzura (mici zgarieturi ici-colo).
Bara fata si usa dreapta-fata au fost atinse de mine si vor fi reparate pe CASCO (bara inlocuita, iar usa reparata). Nu am reparat masina pana acum, pentru ca posibilii cumparatori sa poata vedea dauna cu ochii lor. Daunele sunt pur cosmetice.
Masina are anvelope de vara (merg 2 sezoane) si anvelope de iarna (1 sezon). Roata de rezerva are anvelopa nerulata.
Fiind unica masina a familiei, a fost bine ingrijita: revizii la 10.000 km, consumabile MAN Filter si TRW, ulei Castrol (cu specificatii Ford).
In toamna 2013 am investit o gramada de bani in urmatoarele operatiuni (toate cu piese noi):
- schimbat volanta cu masa dubla si rulment de presiune (ambreiajul mai are viata lunga)
- reparat injectoare (cu chit de reparatie - a ramasa doar carcasa injectoarelor originala)
- odata cu reparatia injectoarelor am inspectat si axele cu came. Axul cu came de admisie avea ceva uzura pe o singura cama, astfel ca l-am inlocuit. Cu ocazia asta am inlocuit si lantul care antreneaza axele cu came si intinzatorul aferent.
- anulat filtrul de particule (DPF) atat fizic, cat si din soft (la LVB tuning Cluj). Detin si soft-ul original al masinii. Nu i-am facut chiptuning
- baterie noua Bosch
- inlocuit bujii incandescente
- inlocuit butuc roata dreapta-spate (cu tot cu rulment) si intregul traseu al franei de mana (cabluri + camasi). Din cauza uzurii unui cablu, frana de mana nu elibera complet placutele de pe roata dreapta-spate
- inlocuit stergatoare de parbriz (Valeo)
Masina are ITP efectuat in martie 2014 (dupa anularea DPF). Trece testul de gaze fara nicio problema. In plus, s-au eliminat toate necazurile pe care le poate cauza filtrul de particule.
Distributia a fost schimbata la 150.000 km (kit distributie + pompa apa)
Placutele de frana sunt foarte bune (pe spate sunt noi) si nu necesita inlocuire.
Probleme: - fulia de la vibrochen (cea care antreneaza cureaua de accesorii) e cam uzata. "Crestele" de pe ea au devenit cam ascutite si uzeaza cureaua. In acest moment cureaua de accesorii e noua.
- volanul prezinta semne de uzura
- capota motor are cateva lovituri de pietre (unde e sarita vopseaua). Daca o voi putea repara pe CASCO, o voi face, dar nu garantez. Nu afecteaza pretul masinii.
Pret: 4.400 euro usor negociabil.
Stiu ca e mai scumpa decat una din targ, dar sincer nu se compara.
Pentru orice intrebari/detalii va stau la dispozitie pe forum sau la tel. 0722357371
Din dorinta de a trece la ceva mai nou/mare, il vand pe al meu Focusica:
Ford Focus Turnier (break)
An de fabriecatie: 2006
Motor: 1.6 TDCi, 109 CP
Kilometraj: 167.000 (and counting). Masina e la mine de la 94.000 km, dar nu pot proba daca sunt reali, pentru ca nu avea carte service cand am cumparat-o. Stiu doar ca din 2010 pana acum masina a parcurs aprox. 73.000 km
VIN: WF0WXXGCDW6A64336
Cutie de viteze: manuala 5+1 trepte
Consum: urban 7-8,5, extraurban 5,5-6,5 (consumul variaza in functie de cat de tare o calci, de aglomeratie etc)
Masina e inmatriculata in Romania din martie 2010, iar eu am cumparat-o in septembrie 2010.
Taxa platita si nerecuperata.
Dotari: ABS, ESP, Controlul tractiunii, 6 airbag-uri (fata, laterale si cortina), Climatronic pe 2 zone, Scaune fata incalzite, Parbriz incalzit, Geamuri electrice fata, Oglinzi reglabilele electric cu degivrare, Proiectoare de ceata, Senzori de parcare spate, Radio CD 6000, Comenzi audio pe coloana de directie (satelitul acela montat din fabrica).
Caroseria prezinta semne normale de uzura (mici zgarieturi ici-colo).
Bara fata si usa dreapta-fata au fost atinse de mine si vor fi reparate pe CASCO (bara inlocuita, iar usa reparata). Nu am reparat masina pana acum, pentru ca posibilii cumparatori sa poata vedea dauna cu ochii lor. Daunele sunt pur cosmetice.
Masina are anvelope de vara (merg 2 sezoane) si anvelope de iarna (1 sezon). Roata de rezerva are anvelopa nerulata.
Fiind unica masina a familiei, a fost bine ingrijita: revizii la 10.000 km, consumabile MAN Filter si TRW, ulei Castrol (cu specificatii Ford).
In toamna 2013 am investit o gramada de bani in urmatoarele operatiuni (toate cu piese noi):
- schimbat volanta cu masa dubla si rulment de presiune (ambreiajul mai are viata lunga)
- reparat injectoare (cu chit de reparatie - a ramasa doar carcasa injectoarelor originala)
- odata cu reparatia injectoarelor am inspectat si axele cu came. Axul cu came de admisie avea ceva uzura pe o singura cama, astfel ca l-am inlocuit. Cu ocazia asta am inlocuit si lantul care antreneaza axele cu came si intinzatorul aferent.
- anulat filtrul de particule (DPF) atat fizic, cat si din soft (la LVB tuning Cluj). Detin si soft-ul original al masinii. Nu i-am facut chiptuning
- baterie noua Bosch
- inlocuit bujii incandescente
- inlocuit butuc roata dreapta-spate (cu tot cu rulment) si intregul traseu al franei de mana (cabluri + camasi). Din cauza uzurii unui cablu, frana de mana nu elibera complet placutele de pe roata dreapta-spate
- inlocuit stergatoare de parbriz (Valeo)
Masina are ITP efectuat in martie 2014 (dupa anularea DPF). Trece testul de gaze fara nicio problema. In plus, s-au eliminat toate necazurile pe care le poate cauza filtrul de particule.
Distributia a fost schimbata la 150.000 km (kit distributie + pompa apa)
Placutele de frana sunt foarte bune (pe spate sunt noi) si nu necesita inlocuire.
Probleme: - fulia de la vibrochen (cea care antreneaza cureaua de accesorii) e cam uzata. "Crestele" de pe ea au devenit cam ascutite si uzeaza cureaua. In acest moment cureaua de accesorii e noua.
- volanul prezinta semne de uzura
- capota motor are cateva lovituri de pietre (unde e sarita vopseaua). Daca o voi putea repara pe CASCO, o voi face, dar nu garantez. Nu afecteaza pretul masinii.
Pret: 4.400 euro usor negociabil.
Stiu ca e mai scumpa decat una din targ, dar sincer nu se compara.
Pentru orice intrebari/detalii va stau la dispozitie pe forum sau la tel. 0722357371
- gabe81
- Incepator
- Mesaje: 14
- Membru din: 24 Sep 2010, 20:10
- Maşina: Focus 1.6 tdci/2007
- VIN: WFOWXXGCDW6A64336