19 Mar 2013, 20:54
19 Mar 2013, 22:02
20 Mar 2013, 12:47
$1 scrie:$2una ziua,
As avea o intrebare: tocmai mi-am facut o curatare chimica a injectoarelor si au fost schimbate si valvele de retur din fiecare injector.
Acum banuiesc ca ar trebui generate si rescrise acele coduri in calculatorul masinii. Faceti separat doar aceasta operatiune? Daca da, la ce pret?
Multumesc.
$1 scrie:$2una seara ENDOR DIESEL!
Am un FORD FOCUS 2002 1,8 TDCI si cred ca nu mai posed injectoarele ( DELPHI) pe care le-am avut inainte sa las masina la un service si doresc sa va intreb urmatoarele:
- dumneavoastra calculati si grosimea saibei de foc, presupunand ca acestea au fost inlocuite fara stiinta proprietarului?
- pretul injectorului cuprinde si tva?
- verificati si instalatia de combustibil - rezervor?
- este mai corect sa fiu cu masina la dumneavoastra ?
- inlocuiti filtru motorina?
- asigurati demontare, inlocuire injectoare si montare.....probe functionale pe motor?
- eliberati factura si certificat de garantie la finalul lucrarii?
Cu speranta ca nu v-am deranjat cu aceste intrebari , va multumesc anticipat pentru raspuns pentru ca doresc sa vin la dumneavoastra tocmai din Bucuresti pentru ca sunteti singurul care m-ati convins de calitatea interventiei pe care o faceti.
Mai mentionez faptul ca sunteti singurul din reteaua delphi service center - diesel care stie cum sa isi atraga clientii....cel putin pe mine m-ati convins.
20 Mar 2013, 14:02
20 Mar 2013, 14:30
$1 scrie:$2
Stimate Domn,
Aceste coduri ar fi trebuit generate de cei care v-au reparat injectoarele. Dacă nu s-a întâmplat așa, înseamnă că nu ați apelat la un service certificat Delphi, prin urmare reparația nu este conform standardelor Delphi și nu se mai poate face nimic la injectoarele dumneavoastră, decât o reparație profesională de la zero (care va cuprinde, cum este și normal, generare de coduri C2I).
Pentru a vă descrie mai bine situația, codurile C2I se pot genera doar atunci când se schimbă valvele și duzele injectoarelor cu unele noi și originale. De asemenea, această operațiune de înlocuire a pieselor uzate se realizează cu scule și dispozitive speciale Delphi și folosind un procedeu de montaj strict, cunoscut numai de partenerii Delphi. În țară sunt foarte multe ateliere auto care pretind că știu și pot repara injectoare, dar, pentru că nu dispun de piese originale și tehnologie Delphi, reparațiile realizate de acestea nu sunt deloc cele mai potrivite pentru motorul dumneavoastră.
De aceea, singura soluție este o reparație profesională certificată Delphi. În cazul dumneavoastră, firma noastă vă pune la dispoziție astfel de servicii, la prețul de 580 RON/injector. Mai multe detalii găsiți în mesajele precedente deschise la acest topic.
Pentru o programare sau mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
21 Mar 2013, 11:17
21 Mar 2013, 17:48
dar, daca voi observa ceva inrautatiri ale functionarii motorului (desi, din pacate, nu sunt prea experimentat in acest domeniu) voi sti unde sa apelez. Sper doar sa nu fie prea tarziu atunci.21 Mar 2013, 17:58
22 Mar 2013, 21:08
$1 scrie:$2Am inteles efectele negative pe care le poate avea neregenerarea acestor coduri, dar totusi as mai avea o ultima intrebare: nu exista nici o sansa ca, ma rog, codurile vechi care erau scrise inainte de schimbarea valvelor sa mai fie valabile intr-o proportie suficient de mare incat sa nu se produca daune motorului?
25 Mar 2013, 22:18
$1 scrie:$2- Înlocuirea filtrului de motorină este obligatorie atunci când se repară injectoarele. În felul acesta putem fi siguri că aveți montat un filtru original Delphi, iar certificatul de garanție poate fi valabil.
31 Mar 2013, 14:31
03 Apr 2013, 13:32
08 Apr 2013, 22:06
09 Apr 2013, 13:26
09 Apr 2013, 22:19
13 Apr 2013, 13:15

14 Apr 2013, 17:46
14 Apr 2013, 20:49
18 Apr 2013, 20:59
22 Apr 2013, 10:37

22 Apr 2013, 11:40

22 Apr 2013, 16:42
22 Apr 2013, 22:54
22 Apr 2013, 23:15

23 Apr 2013, 16:51
$1 scrie:$2ENDOR:
Buna ziua,
Poate ca se va considera offtopic dar cred ca are o oarecare legatura cu topicul acesta si cred ca ar veni si in ajutorul multor colegi forumisti ...
As vrea sa va rog sa ne spuneti parerea dv. in legatura cu folosirea uleiului 2T (semi-sintetic, 200ml la un plin) in motorina, si in legatura cu folosirea tratamentului Delphi Diesel+ sau a aditivului Metabond Megasel. Deci mai pe intelese, ne-ar interesa daca e indicat sau nu folosirea unora dintre produsele de mai sus ... in special la sistemele de injectie CommonRail de pe Fordurile noastre
Va multumim anticipat!
23 Apr 2013, 20:49

27 Apr 2013, 09:23


01 Mai 2013, 17:05

05 Mai 2013, 22:59
08 Mai 2013, 13:07