Service-uri auto generale (altele decat ale Dealerilor Ford din Romania), vopsitorii, spalatorii, ateliere de dezmembrari

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

21 Feb 2014, 20:27

motor F9DA nu porneste, cod eroare P1200 pe tester.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

21 Feb 2014, 20:48

Incearca sa rescrii codurile injectoarelor in ECU! S-ar putea sa le fi uitat ECU-ul ...

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

25 Feb 2014, 14:38

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

01 Mar 2014, 11:55

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

05 Mar 2014, 08:51

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

08 Mar 2014, 10:55

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

11 Mar 2014, 15:17

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

15 Mar 2014, 20:00

UP!

Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

19 Mar 2014, 12:23

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

22 Mar 2014, 15:50

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

22 Mar 2014, 17:40

Buna ziua,
As avea o intrebare in legatura cu pompele de inalta presiune de la Delphi.
Exista diferenta intre presiuea de lucru la pompa de inata presiune de la ford focus 1, 1.8 tdci de 115 cai si pompa de inata presiue de pe dacia logan 1.5 dci de 70 cai?
Va multumesc anticipat!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

25 Mar 2014, 12:55

Stimate Domn,

Cele două pompe sunt total diferite: debite, volum, prindere pompa, etc.
Deci şi presiunea de lucru este total diferită.


Cu respect,
Echipa Endor Diesel

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

26 Mar 2014, 12:52

Buna ziua,
Da m-am gandit si eu ca sunt total diferite, dar am vrut sa aflu la ce presiune lucreaza pompa deplhi de pe logan ... si vreau in continuare sa aflu daca ma puteti ajuta cu aceasta informatie, va rog.
Totodata m-ar mai interesa si presiunea de lucru de la pompele de inalta din motoarele 1.6 CRDI, de 110-115 cp de pe hyundai i30.
Ca sa va zic si de ce ... pentru ca aceste motoare NU sunt echipate cu volanta cu masa dubla si as vrea sa stiu la ce presiunea lucreaza aceste pompe. Unul din motivele folosirii volantelor cu mase duble este nu stiu ce vibratie care este din cauza presiunii mari la care lucreaza pompele commonrail. Stiu sigur ca 1.6 CRDI are volanta cu masa simpla, deci clasica ...
Va multumesc anticipat! :)

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

26 Mar 2014, 21:13

Stimate Domn,

Presiunile de lucru pentru pompa de Logan sunt între 230 - 1350 bari pentru Euro 3 şi 230 - 1480 bari pentru Euro 4.
Pentru Hyundai 1.6 CRDi presiunea de lucru este între 230 - 1500 bari, deci similar cu Dacia Logan.

Pentru informarea dumneavoastră, nu este nicio legătură între volantă şi pompa de înaltă presiune, deci eventualele vibraţii nu au cum să fie cauzate de pompa de înaltă presiune.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

27 Mar 2014, 14:18

Buna ziua,
Deci inseamna ca pompa de pe Logan Euro3 lucreaza la aceleasi presiuni ca si pompa de pe Focus 1, 1.8 tdci?
Va multumesc inca odata!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

28 Mar 2014, 12:46

Da, pompa de Logan lucrează la aceleaşi presiuni ca pompa de Ford Focus.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

31 Mar 2014, 18:06

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

04 Apr 2014, 09:57

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

04 Apr 2014, 19:47

Buna seara.Am o problema cu rontaitul injectiei la un ford mondeo 2.0 tdci,ce poate fi? Face mai ales cand este mai frig afara,sub 12 grade celsius.
Am 3 injectoare reconditionate cu duse si supape noi,coduri generate,tot si unu nu este reconditionat findca a fost in parametri,dar avand 300 mii km nu stiu cum ar fi acel inj in parametrii la un nr de km asa mare.
ma intereseaza daca ar trebui recond si a-l patrulea inj si ce inseamna la dumneavoastra ca pret verificatul unui inj daca este in parametri si reparatia in sine?
Am vazut ca foarte multe masini diesel au acest rontait de avans marit,normal nu trebuie sa faca asa nu?

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

07 Apr 2014, 17:23

Stimate Domn,

Este foarte posibil ca acest "ronţăit" să fie cauzat de faptul că un injector nu este în parametrii.

Aţi precizat că celelalte injectoare au fost recondiţionate: cum au fost generate codurile C2i? Cu CRi-PC? Recondiţionarea a fost realizată la un Delphi Diesel Center?

Noi vă putem ajuta şi determina dacă cel de-al patrulea injector necesită reparaţie sau nu, dar va trebui să vă deplasaţi cu maşina la sediul nostru. Pentru mai multe detalii şi o programare vă rugăm să ne contactaţi la 0765 269 021.

Dacă stabilim că injectorul trebuie reparat, o reparaţie costă 580 RON (TVA inclus).

Cu respect,
Echipa Endor Diesel

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

09 Apr 2014, 22:21

Va mai intreb cum deosebesc acele supape si duze de origine delphi de cele contrafacute, care am vazut ca sunt copii identice si albe si negre,acelasi cod,etc?
Nu mai poti avea incredere in acele componente interioare ale unui inj daca sunt de origine. Este plin netul de anunturi!
Cei ce au recond spun ca au tinut inject ba 1.500-3.000km ba 20.000-30.000km.
Ale mele cele originale ale masinii au tinut 300.000km si inca mai merge unul dar cu acea bataie de care spuneam.
In concluzie nu se mai merita diesel,injectoare,volanta,pompa inalte,etc.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

10 Apr 2014, 13:31

Stimate Domn,

Supapele şi duzele originale Delphi sunt distribuite numai în reţeaua Delphi Diesel Center, deci numai dealerii autorizaţi care au aparatura necesară pentru a realiza reparaţii profesionale pentru injectoarele Delphi au acces la piese originale. Motivul este foarte simplu: este inutil să distribui supape şi duze originale unor service-uri care nu au aparatura necesară pentru a genera codul hexazecimal C2i, pentru că injectoarele reparate astfel nu se ridică la standardele de calitate Delphi, deci nu durează mai mult de câteva mii de km, ba mai mult, funcţionare lor afectează celelalte componente ale motorului. Vă reamintim că injectoarele reparate după standardele Delphi echivalează cu unele noi şi durează în medie cel puţin 180,000 km (în condiţii corecte de exploatare). De asemenea, concernul Delphi Automotive PLC, are tot interesul ca sistemele lor de injecţie să fie fiabile, iar în ziua de azi fiabilitatea este corectată şi de reparațiile făcute "ca la carte".

Pentru a vă răspunde direct la întrebare: pentru un cunoscător, de cele mai multe ori, diferenţele sunt clare între supape/duze contrafăcute şi cele originale pentru că se poate vedea cu ochiul liber diferenţele între calitatea materialului şi a execuţiei. Aşa cum am scris mai sus, firma noastră nu foloseşte supape/duze contrafăcute, dar intrăm în contact cu acestea atunci când reparăm injectoarele clienţilor şi observăm că de foarte multe ori piesele folosite nu erau originale. Mai mult, aparatul care generează codul hexazecimal C2i, refuză injectorul în timpul operaţiunilor de generare de cod, deci o dovadă în plus pentru proasta calitate a pieselor contrafăcute.

Recomandarea noastră este să apelaţi la un centru specializat, autorizat Delphi, pentru că veţi avea întregul pachet: demontare injectoare de pe motor, schimbare duză şi supapă de retur, generare cod C2i, schimbare filtru de motorina (cu filtru original, made in UK) inclusiv verificare dacă există pilitură/şpan în sistemul de injecţie, remontare injectoare, introducere cod C2i în calculatorul maşinii, ştergere erori şi diagnoză computerizată. De asemenea, de regulă service-urile autorizate Delphi nu acceptă duzele/supapele clienţilor pentru că există riscul ca acestea să nu fie originale sau noi, deci este bine să nu vă procuraţi aceste piese din proprie iniţiativă pentru că nu vor putea fi folosite într-o reparaţie profesională cu generare de cod C2i. Să nu vă gândiţi că aţi putea ieşi mai ieftin dacă veniţi cu piesele de schimb deja cumpărate pentru că dealerii Delphi beneficiază de preţul de producător plus discounturi de volum, deci cel mai ieftin de pe piaţă.

Mult succes în alegerea dumneavoastră!

Cu respect,
Echipa Endor Diesel

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

14 Apr 2014, 08:16

Up!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

16 Apr 2014, 13:35

Buna ziua.
detin de vreo 3 ani un mondeo 1998 CC, TDDI din 2001., pe unde mergeam mai toti mecanicii imi spuneau ca motorul troncane prea tare si ca trebuiesc curatate injectoarele...
azi mi,am luat inima in dinti si m.am dus la un sevis autorizat BOCH din Brasov, unde dupa diagnoza facuta mecanicul mi,a dat 3 sfaturi/indicatii...etc..
1. injectoarele nu au nimic, e cea mai mica problema a mea;
2. in pompa e un piston din otel, care din cauza mizeriei depuse nu mai functioneaza la parametrii normali;
3. a ascultat in zona filtrului de aer, si mi,a spus ca motorul face cam asa ,,bum, bum, bum*, asta din cauza unor supape defecte de pe adminisie;
???
Pentru verificarea supapelor mi.a spus ca trebuie desfacut motorul si verificate supapele si inlocuit cele defecte...

ps. mi.a recomandat sa curat inejctia(pompa, injectoare)astfel: solutia wynn*s disel system purge, sa o bag in 5 litri motorina, dupa care doar alea 5 liti motorina+solutia sa o bag in rezervor si sa merg pana se consuma toata motorina.....insa ma uit pe internet si vad ca altefel se curata injectia cu aceasta solutie, adica cu un fel de aparat, etc....

intrebarea mea este: daca un mecanic desface motorul poate sa.si dea seama cu ochiul liber, care sunt supapele defecte, sau are nevoie de un aparat/scule speciale (sa stiu unde sa ma duc)???
astep un sfat prietenesc si de ajutor de la voi............multumesc ;)

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

18 Apr 2014, 12:44

Stimate Domn,

Pompa dumneavoastră este VP, iar firma noastră nu dispune de aparatura necesară pentru a realiza astfel de reparaţii.
Din cunoştinţele noastre, în general la pompele VP problema este cauzată de carcasa de aluminiu care produce pilitură. Această pilitură blochează pistonul de avans care nu mai lucrează în parametrii. O reparaţie pentru o pompă VP constă în jur de 2,500 RON, şi se realizează numai la reprezentanţele Bosch.

Dacă problema este de la motor, atunci orice mecanic cu experiență în schimb de supape poate executa această operaţie.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

19 Apr 2014, 10:28

va multumesc pentru precizarile facute ;)

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

23 Apr 2014, 16:58

Up!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

26 Apr 2014, 20:46

UP!

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

29 Apr 2014, 23:13

UP!

Dealer autorizat Delphi - reparatii injectoare

05 Mai 2014, 16:01

UP!
Subiect închis