Prestari servicii si asigurari

Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Service-uri auto generale (altele decat ale Dealerilor Ford din Romania), vopsitorii, spalatorii, ateliere de dezmembrari

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 06 Oct 2011, 00:29

Modificare preturi:

Logan & Renault: 460 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
orice alt injector Delphi: 580 RON/injector

[url="http://www.endordiesel.ro"]www.endordiesel.ro[/url]
0765 269 021
0765 269 733
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 09 Oct 2011, 13:36

Modificare preturi:

Logan & Renault: 460 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
orice alt injector Delphi: 580 RON/injector

http://www.endordiesel.ro
0765 269 021
0765 269 733
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 13 Oct 2011, 08:55

Modificare preturi:

Logan & Renault: 460 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
orice alt injector Delphi: 580 RON/injector

http://www.endordiesel.ro
0765 269 021
0765 269 733
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 16 Oct 2011, 11:43

UP!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 20 Oct 2011, 17:58

UP!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 26 Oct 2011, 12:56

Up!
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde bacyta » 26 Oct 2011, 19:03

Intre timp m-am mai documentat,m-am lamurit si va dau dreptate. O intrebare mai am si eu la dvs.: am un injector care nu are codul acela hexazecimal pe el si care probabil din cauza faptului ca s-a mai umblat pe acolo nu mai este vizibil. Pe tester la reprezentanta ford a dat ca este bun, nu da pe retur, dar pentru a rescrie codurile injectoarelor in calculatorul masinii imi trebuie si codul acestuia. Cat ma costa sa-mi regenerati un nou cod. Vi-l pot trimite prin curier sau trebuie sa vin neaparat cu masina?
Nobody is perfect & I am nobody!
Avatar utilizator
bacyta
Member
 
Mesaje: 325
Membru din: 07 Iul 2011, 07:18
Localitate: Slobozia
Maşina: Mondeo 2.0 TDCI 96kw
VIN: WF04XXGBB42B19920

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 27 Oct 2011, 11:23

Problema dumneavoastra este ca nu stiti cu exactitate care este problema injectorului. Testele facute la reprezentante nu sunt relevante pentru ca din informatiile pe care le avem, reprezentatele nu au aparatura speciala Delphi pentru a testa injectoarele. Singurul mod de a testa un injector Delphi este cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC. Dar apare a doua problema, pentru ca este foarte probabil ca injectorul pe care il considerati bun sa fie rejectat de CRi-PC si, astfel, sa nu se poata genera cod. De aceea, de obicei, noi evitam astfel de cerinte din partea clientilor pentru a nu fi acuzati de lipsa de transparenta in stabilirea defectiunii si a reparatiei necesare. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la piesele folosite, iar standul CRi-PC nu accepta decat piese originale, iar orice incercare de a carpi ceva sau de a folosi duze sau supape de alta provenienta, rezulta intr-o rejectare a injectorului. Pentru mai multe detalii si eventual pentru o programare va rugam sa ne contactati la: 0765.269.021.
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 31 Oct 2011, 11:30

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca preturile practicate de noi sunt exagerate. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 03 Noi 2011, 18:10

Din pacate majoritatea posesorilor de Ford Diesel gandeste ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal daca schimbi supapa de retur.

Din experienta noastra, am intalnit foarte multi clienti care au venit, s-au interesat de pret si au plecat considerand ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal si ca nu se merita diferenta de bani pentru acest lucru.
Dar nu dupa foarte mult timp s-au reintors, dupa ce au observat ca reparatia pe care au facut-o in alta parte (mai ieftina) nu este de durata si au aceleasi probleme cu injectoarele.

Este o pierdere de timp si bani sa te gandesti ca poti repara injectoarele doar schimbandu-le supapa si duza. Codul hexazecimal generat cu CRi-PC este crucial pentru o functionare corecta si de durata a injectorului Delphi.
Sfatul nostru este sa va documentati inainte de a alege un tip de reparatie. Iar pentru reparatiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastra le realizeza exista o multitudine de surse de informare pe internet.


Aceeasi calitate, preturi mai mici:

Logan & Renault: 460 RON
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Orice alt injector Delphi: 580 RON


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde addyburner » 06 Noi 2011, 10:48

Buna ziua, de curand am achititionat 4 injectoare de la reprezentanta nestiind de faptul ca se pot repara asa bine. Am citit postul dvs si ma intrebam daca aceste injectoare trebuiau programate sa functioneze pe corespunzator masina. Mentionez faptul ca cei de la service doar le-au montat pe masina, nu au modificat nimic in calculatorul masini.
Daca acestea trebuiesc programate in calculator cat ar costa aceasta operatiune, Multumesc!
masina:Ford Fiesta 2005 1.6 TDCI
addyburner
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 14 Mai 2010, 01:07
Maşina: Ford Fiesta 1.6tdCI 90cp
VIN: WF0HXXGAJH5J19858

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 06 Noi 2011, 15:30

Injectoarele dvs. nu sunt Delphi, sunt Bosch. Pentru injectoarele common-rail Bosch nu este nevoie de generare de cod pentru ca functioneaza putin diferit fata de cele Delphi. Deci nu trebuie sa va faceti griji, daca acum motorul "merge rotund", inseamna ca au fost montate bine. Pacat ca probabil v-au costat destul de mult. Noi v-am fi putut ajuta cu reparatia lor cu numai 300 RON/injector.
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 09 Noi 2011, 21:02

Reparatii profesionale injectoare Delphi pentru urmatoarele marci de autoturisme:

Ford - 580 RON
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

Dacia - 460 RON
Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

Renault - 460 RON
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

Citroen - 580 RON
Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

Hyundai - 580 RON
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

Jaguar - 580 RON
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

Kia - 580 RON
Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

Mercedes - 580 RON
Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

Nissan - 580 RON
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

Peugeot - 580 RON
Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

SsangYong - 580 RON
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

Suzuki - 580 RON
Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 18 Noi 2011, 12:40

Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

Imagine

Imagine
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 22 Noi 2011, 15:05

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca preturile practicate de noi sunt exagerate. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde raptormar » 23 Noi 2011, 12:36

buna ziua domnilor de la endordiesel,
sunt din roman,m-ar interesa cit dureaza manopera la o astfel de interventie asupra injectoarelor masinii.
se poate face si o curatare a intregului sistem de alimentare la dvs.?
din cite am vazut in paginile sitului dvs faceti si diagnoza si reconditionare pompa de inalta,la aceasta operatie se da pompa jos la unitatea dvs.,sau trebuie in prealabil demontata de pe motor,acest lucru implicind de la sine punerea la punct a distributiei?!
va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra.
cu stima si respect!
Avatar utilizator
raptormar
Incepator
 
Mesaje: 19
Membru din: 25 Aug 2011, 11:10
Localitate: roman
Maşina: Ford Mondeo ZETEC-TDCI , 2002 , 1998cm3 , 96kw/130HP , fmba1.
VIN: WF05XXGBB52Y88759

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 26 Noi 2011, 12:23

Stimate Domn,

Operatia dureaza doua ore, maxim doua ore si jumatate si presupune: schimbarea obligatorie a filtrului de motorina si verificarea daca pompa genereaza span, demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii, reparatie profesionala injectoare (asa cum am descris in posturile precedente), montare injectoare, introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii.

Momentan, datorita perioadei aglomerate prin care trecem nu va putem ajuta cu o curatare a sistemului de injectie, dar va putem directiona catre service-uri partenere cu care lucram pentru acesta operatiune (asa cum am precizat mai sus, noi putem verifica daca este nevoie de o astfel de curatare a sistemului de injectie).

Referitor la pompa de inalta presiune, din aceleasi considerente de timp amintite mai sus, nu va putem ajuta cu demontarea/remontarea pompei. De aceea, aceasta trebuie data jos de pe motor la un alt service.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
0765 269 021
0765 269 733
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde raptormar » 26 Noi 2011, 22:08

va salut domnilor de la endordiesel,
sa stiti ca raspunsul dvs. , la problema mea , este destul de multumitor.
poate voi reusi in anul ce urmeaza sa fac o astfel de operatiune .
va multumesc pentru atentia acordata si sper pentru binele forduletului meu sa revin si practic la dvs.,nu numai virtual cit mai repede cu putinta.
stima si voie buna!
Avatar utilizator
raptormar
Incepator
 
Mesaje: 19
Membru din: 25 Aug 2011, 11:10
Localitate: roman
Maşina: Ford Mondeo ZETEC-TDCI , 2002 , 1998cm3 , 96kw/130HP , fmba1.
VIN: WF05XXGBB52Y88759

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde GERMANN » 29 Noi 2011, 15:28

buna ziua,
am o problema si vreau sa stiu ce rezolvare imi dati, e vorba de un ford transit 2.0 tdci si am schimbat pastilele la 4 injectoare si pompa de injectie e noua.
a inceput cu trepidatii la motor si scotea mult fum, dupa care am pus solutie de curatat injectoare si gata nu mai porneste.
am scos cele 4 injectoare iar in partea dinspre motor in capul injectorului e un ulei negru cleios.
cum de e posibil sa fie ulei pe unde pulverizeaza motorina?
dati mi va rog o solutie.va multumesc.
GERMANN
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 16 Iul 2009, 16:56
Maşina: Ford transit, 2003, 2000cm3, 125 cp
VIN: wf0vxxgbfv3u27626

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 01 Dec 2011, 00:56

Stimate Domn,

Noi nu recomandam ca aceste reparatii de injectoare sa fie facute neprofesional.
Am scris in posturile precedente motivul pentru care trebuie sa apelati la o reparatie profesionala:

$1 scrie:$2Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.

De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?

Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.

Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:

Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.


In plus, ati folosit si solutie de "curatat injectoare". Acest fel de solutii nu exista in "manualul" unei reparatii profesionale. Daca injectoarele s-au defectat, acestea s-au uzat fizic (adica metalul a fost zgariat, tocit, polizat) si nu aveti cum sa reparati lucrul acesta prin nicio solutie de curatat. In plus pe componentele interne ale injectorului nu poate exista praf sau murdarie care sa fie eliminat prin aceste solutii pentru ca injectorul opereaza la presiuni de 2.000 bari lucru care face imposibila astfel de depuneri.

Acum puteti trage si dvs. concluzia dupa ce ati citit cele scrise mai sus. Problema poate fi mai delicata decat pare pentru ca acum s-ar putea sa aveti probleme mai grave decat o reparatie de injectoare.
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 04 Dec 2011, 18:07

Incepand cu 5 decembrie, preturile se vor modifica astfel:

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON

Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.EndorDiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 08 Dec 2011, 22:42

Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

Imagine

Imagine
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 12 Dec 2011, 12:13

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Dacia Logan: 475 RON
Renault (orice model): 475 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON

Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.EndorDiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 16 Dec 2011, 19:24

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca preturile practicate de noi sunt exagerate. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei, atat cat ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt "chinezarii".


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde DragosHP » 18 Dec 2011, 19:06

Injectoare Bosch pentru Focus 2008 reparati ? daca da, care este pretul?
Avatar utilizator
DragosHP
Member
 
Mesaje: 480
Membru din: 16 Noi 2008, 12:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2019, 1.5 ecoboost A8, Sw, Titanium business Ford Focus 2008 1.8 Tdci 115 CP Trend

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 20 Dec 2011, 20:26

Reparam si injectoare common-rail electromagnetice Bosch. Pret: 300 lei/injector.

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 28 Dec 2011, 01:27

Modificare preturi:

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 470 RON
Renault (orice model): 470 RON
Orice alt injector Delphi: 600 RON

Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT

Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.EndorDiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 12 Ian 2012, 15:20

Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

Imagine

Imagine
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 17 Ian 2012, 11:09

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 470 RON
Renault (orice model): 470 RON
Orice alt injector Delphi: 600 RON

Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT

Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.EndorDiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde C.Ionut » 21 Ian 2012, 15:42

va salut
am si eu ceva probleme cu injectoarele in sensul ca dadeau prea multa motorina pe retur, am shimbat acele supape de retur ,injectoarele nu mai dau asa mult pe retur, merge foarte bine la relanti in schimb in sarcina nu lucreza corect ... banuiesc ca este din lipsa acelui cod.
Cum ar fi mai bine ,sa vin cu masina sa sa va trimit injectoare prin posta.?
Ce se schimba la injector de 580 lei ? poate sa fie si mai ieftin daca nu sunt probleme mari?
Avatar utilizator
C.Ionut
Gold Member
 
Mesaje: 879
Membru din: 21 Dec 2007, 18:15
Localitate: Tulcea
Maşina: Mondeo mk3 2004 2.0L 130cp / Mondeo mk4 2013 163 cp
VIN: WF05XXGBB54Y76132

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Prestari servicii si asigurari

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login