Călătorii

recomandare traseu Iasi - Sibiu

În ţară şi peste hotare

Moderatori: KomandantuR, adicristea

recomandare traseu Iasi - Sibiu

Mesajde biancorossi82 » 27 Dec 2010, 22:26

Salut!

Care credeti ca e cel mai ok traseu intre cele 2 localitati, avand in vedere ca intentionez sa-l parcurg pe 30 decembrie(deci e posibil sa ne luptam si cu zapezile) si faptul ca sunt sofer incepator si nu am experienta la drumuri lungi?

Multumesc!
biancorossi82
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 29 Sep 2010, 13:06

Re: recomandare traseu Iasi - Sibiu

Mesajde sanderoalex » 27 Dec 2010, 23:30

eu am mers des pe traseul sibiu-oituz-onesti si e bun.cu zapada insa nu stiu ce sa-ti zic,n-am mers iarna decat sibiu -brasov.trebuie sa treci pasul oituz si nu stiu cum e iarna.
alt traseu e prin cheile bicazului,care cred ca e mai naspa iarna(n-am mai fost de mult oricum pe acolo).
conform google maps,prin oituz e mai lung cu 40 km.(454km)
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: recomandare traseu Iasi - Sibiu

Mesajde Alen » 28 Dec 2010, 00:27

mai bine prin Bacau-Onesti-Oituz-Brasov decat prin Cheile Bicazului, iarna, chiar daca traseul pare putin mai lung
in chei sunt cateva curbe in panta in ac de par (la 180 grade, foarte din scurt) unde, daca ai ghinionul sa te intersectezi cu vreun TIR/autocar cu greu treceti unul pe langa celalalt...si daca te prinde si in urcare, cu putina gheata/mazga pe jos, mai ai vreunul lipit de tine in spate, te mai pierzi si cu firea... :-S
drumul e destul de dificil si vara, daramite iarna
si prin Oituz sunt curbe la 180, dar soseaua e mai larga si e destul loc; plus ca asfaltul e mult mai bun prin Oituz decat prin Chei, unde vreo 10-15 km, intre Lacu Rosu si Gheorgheni e plin de gauri